При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Малийй,еми то моя съединител е нов.Комплект Лук на 40000км е.
На каква цена може да се намери маховик на Лук?
И качествени ли са или на Закс за по добри?
Кои са оригинално монтирани от БМВ?
Ако знам,че е 100% маховик ще го сменя та да не са занимавам с глупости вече,че ми писна.
От друго може ли да трака,освен от този лагер и маховика?

На каква цена може да се намери маховик на Лук?
И качествени ли са или на Закс за по добри?
Кои са оригинално монтирани от БМВ?
Ако знам,че е 100% маховик ще го сменя та да не са занимавам с глупости вече,че ми писна.
От друго може ли да трака,освен от този лагер и маховика?

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Абе стига с този маховик, лагер, семерина и всякакви глупости. За времето прекарано пред компа, щеше да си свалил скоростната кутия и да провериш какво ти трака.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Не съм монтиор бе колега.Дай ми жици ще ги оправя,ама тва като не го разбирам какво да си губя времето?
Пък и да ида на сервиз да ми разглобят колата и да ми кажат маховик,нали трябва да съм сигурен,че да съм го купил и да го сложат.
Посля няма пак да си я зглобят и да дам 150-200лв за труд.
После като го купя пак толкова да го направят.
Затова се опитвам да разбера какво и има,за да знам какво да купя!?
Все пак си има хора които ми предлагат частите на доста по-добра цена отколкото в който и да е сервиз.И си заслужава да се купят от тях.
Визирам колегата Лавитиан от форума и не само.
Ако се окаже някой скапан лагер,а аз съм купил маховик какво правим тогава!?
Не е толкова лесно колкото си мислиш.
Пък и да ида на сервиз да ми разглобят колата и да ми кажат маховик,нали трябва да съм сигурен,че да съм го купил и да го сложат.
Посля няма пак да си я зглобят и да дам 150-200лв за труд.
После като го купя пак толкова да го направят.
Затова се опитвам да разбера какво и има,за да знам какво да купя!?
Все пак си има хора които ми предлагат частите на доста по-добра цена отколкото в който и да е сервиз.И си заслужава да се купят от тях.
Визирам колегата Лавитиан от форума и не само.

Ако се окаже някой скапан лагер,а аз съм купил маховик какво правим тогава!?
Не е толкова лесно колкото си мислиш.

- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
За това най-добре разглабят в сервиза,вижда се какво трябва купуваш и правиш през това време колата чака разглобена.Иначе трябва да имаш някаква родствена връзка с Ванга за да си 100% сигурен какво трябва да се купи.Успех 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
tekabg написа:За това най-добре разглабят в сервиза,вижда се какво трябва купуваш и правиш през това време колата чака разглобена.Иначе трябва да имаш някаква родствена връзка с Ванга за да си 100% сигурен какво трябва да се купи.Успех
Е то хубаво колега,ама колата може ли да стои на подемника или канала?Нали все пак хората си вадят парите с него.То не става така.Кой ще ме търпи 5 дена да чака така разглобена докато намеря часта коят е разбита.
Виж,ако не можеш да помогнеш недей пиши!

Забелязах днес сутринта че като спирам и целия скоростен лост се накланя напред къ мотора.И като пусна спирачката се връща назад.Тове е в рамките на 5мм да речем.Нормално ли е това?

Каква височина са оригиналните тампони на кутията?За гумената част става дума.

- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
И на моята така и се накланя лоста точно както ти си го описал и си мисля , че не никакъв проблем щом като превкл без проблеми и си върви колата. 

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
да не ти е развита гайката на опашката на скоростната кутия 

Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Малко вероятно. Аз тая гайка я развивах с 2 метра рамо на ключа, който е номер 36.mgate написа:да не ти е развита гайката на опашката на скоростната кутия
И ако се развие тази гайка ще блокира скоростната кутия.
По въпроса за наклнянето на лоста. При натискане на спирачката мотора може да отиде напред и тогава лоста ще отиде назад. Това при скъсани тампони на двигателя и на свободна.
На коя скорост си когато лоста се накланя?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Ами на свободна и на 1-ва и на 3-та.Няма значение.Обаче скоростите влизат идеално,нито хърка,нито тропа при превключване!? 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Днес като я запалих към 10 сутринта,забелязах че отначало докато работеше на по-високи обороти не пушеше сив дим.Обаче след това като свали на нормалните 700 да речем или 650,започна да пуши сивкав дим постоянно докато не позагря до синята зона.
Е тва какво е вече незнам,всички дюзи ги закарах да ги чистят и ми ги направиха.Казаха че 4-ри са били зле от 5 занесени.Умната(4-та) не съм я свалял,защото е нова от магазина на няма и 1 година.
И въобще дали е от дюзите?
Незнам къде да търся проблема?Миналата седмица направих следното.
Сетих се да пробвам да затопля ГНП-то постепенно с топла вода.Просто за теста,обаче резултат никакъв.Пак се разстриса на място.
Реших,че не е от него и си помислих,че е от подгрева на горивото- и него затоплих с вода постепенно.
Заедно с целия горивен филтър.
Обаче пак същата работа.
Ще я карам при човек с GT1,обаче той ми каза,че трябвало да е загряла колата,за да види как работи всичко.Иначе студена си меняла аванса и стойностите и нямало как да хване кое не е наред!?
А тя топла не прави парчета-или поне не ги усещам чак толкова.
Е това вече не е реално,ебахти и късмета.
Е тва какво е вече незнам,всички дюзи ги закарах да ги чистят и ми ги направиха.Казаха че 4-ри са били зле от 5 занесени.Умната(4-та) не съм я свалял,защото е нова от магазина на няма и 1 година.

И въобще дали е от дюзите?
Незнам къде да търся проблема?Миналата седмица направих следното.
Сетих се да пробвам да затопля ГНП-то постепенно с топла вода.Просто за теста,обаче резултат никакъв.Пак се разстриса на място.
Реших,че не е от него и си помислих,че е от подгрева на горивото- и него затоплих с вода постепенно.
Заедно с целия горивен филтър.
Обаче пак същата работа.
Ще я карам при човек с GT1,обаче той ми каза,че трябвало да е загряла колата,за да види как работи всичко.Иначе студена си меняла аванса и стойностите и нямало как да хване кое не е наред!?
А тя топла не прави парчета-или поне не ги усещам чак толкова.
Е това вече не е реално,ебахти и късмета.

- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Nasko_325TD написа:Днес като я запалих към 10 сутринта,забелязах че отначало докато работеше на по-високи обороти не пушеше сив дим.Обаче след това като свали на нормалните 700 да речем или 650,започна да пуши сивкав дим постоянно докато не позагря до синята зона.
Е тва какво е вече незнам,всички дюзи ги закарах да ги чистят и ми ги направиха.Казаха че 4-ри са били зле от 5 занесени.Умната(4-та) не съм я свалял,защото е нова от магазина на няма и 1 година.![]()
И въобще дали е от дюзите?
Незнам къде да търся проблема?Миналата седмица направих следното.
Сетих се да пробвам да затопля ГНП-то постепенно с топла вода.Просто за теста,обаче резултат никакъв.Пак се разстриса на място.
Реших,че не е от него и си помислих,че е от подгрева на горивото- и него затоплих с вода постепенно.
Заедно с целия горивен филтър.
Обаче пак същата работа.
Ще я карам при човек с GT1,обаче той ми каза,че трябвало да е загряла колата,за да види как работи всичко.Иначе студена си меняла аванса и стойностите и нямало как да хване кое не е наред!?
А тя топла не прави парчета-или поне не ги усещам чак толкова.
Е това вече не е реално,ебахти и късмета.
Наско брат вземи се разходи някой ден до Габрово,Пресиян да ти погледне колата и веднъж за винаги да те отърве от мъките та да рахатясаш и ти!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Ами то хубаво,ама то като загрее не прави номера.Супер фълм е тая кочина.



- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Nasko_325TD написа:Ами то хубаво,ама то като загрее не прави номера.Супер фълм е тая кочина.![]()
Насе просто не знам вече какво да ти кажа....колко нерви и труд хвърли

Каква нафта и сипваш?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Ами колега,по принцип сипвах от лукойл.Обаче след като взе да ми прави парчета започнах да ги смянам.ОМВ,Ромпетрол,Еко,Шел,но промяна никаква!?
И скъпа нафта слагах и добавки,но файда никаква.
И скъпа нафта слагах и добавки,но файда никаква.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: При отпускане на педала на съединителя колата се разтриса...
Ама ти май не искаш да си оправиш колата, а да ти съчувстваме тук... 6 страници писане и така и не си отишъл в сервиза.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани