М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Mihmor написа:Smoocki написа:Има и момента че искаме хем бърза ,хем икономечна кола -м52б28 е мотора за това търсещите всички други си купуват м50 щото зваят що железо е наБито там
Добре де, какво като е набито повече желязо в М50, износоустойчивостта му по-голяма ли е, ресурса му в атмосферен-сток вариянт по-голям ли е? Какво като е с алуминиев блок М52, стига да няма детонаций, маслената и охладителната система да са наред, едва ли ще "умре" по-лесно от М50Никасиловото покритие е малко претенциозно, но пък както казаха Колегите по-горе, карантийте са по-леки, което би трябвало да намали инерционните сили вътре в двигателя и съответно степеннта на износване, говоря за сток двигатели....
Ми на фона на начина и метода на българската поддръжка на автомобили, е по-добре да е М50, щото там е като москвич, караш и наливаш, а при М52ката е като запорожец, треа го галиш за да ти закара доматито

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
sonny написа:Mihmor написа:Smoocki написа:Има и момента че искаме хем бърза ,хем икономечна кола -м52б28 е мотора за това търсещите всички други си купуват м50 щото зваят що железо е наБито там
Добре де, какво като е набито повече желязо в М50, износоустойчивостта му по-голяма ли е, ресурса му в атмосферен-сток вариянт по-голям ли е? Какво като е с алуминиев блок М52, стига да няма детонаций, маслената и охладителната система да са наред, едва ли ще "умре" по-лесно от М50Никасиловото покритие е малко претенциозно, но пък както казаха Колегите по-горе, карантийте са по-леки, което би трябвало да намали инерционните сили вътре в двигателя и съответно степеннта на износване, говоря за сток двигатели....
Ми на фона на начина и метода на българската поддръжка на автомобили, е по-добре да е М50, щото там е като москвич, караш и наливаш, а при М52ката е като запорожец, треа го галиш за да ти закара доматито
И звука по ме радва на м50 то


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
М50 е предвиден да се върти повечко .. има по остри валове ,по големи портове ,с двойни пружини на клапаните е и сток си се развърта докъм 7200-7300 оборота като много добре си диша във високите ,М52 това не го може ,но пък за ежедневно каране е по приятен - момента е поизместен в ниските ,вибрациите са по малко ,гори по малко .
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Тази вечер замерихме да видиме какво ще и направих старт сък м50б25 ванус ,аз съм без резултата 4-5 коли съм пред него ,като той беше с 20 кови скорости и диф колата беше кабрио но аз имах при мене човек 60 кг
Втория старт се пуснахме с м52б28 от летящ на 2 ра и вървеше към 2 коли пред мен
като и в двете коли имаше по -човек вътре
Втория старт се пуснахме с м52б28 от летящ на 2 ра и вървеше към 2 коли пред мен
като и в двете коли имаше по -човек вътре

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Smoocki написа:Тази вечер замерихме да видиме какво ще и направих старт сък м50б25 ванус ,аз съм без резултата 4-5 коли съм пред него ,като той беше с 20 кови скорости и диф колата беше кабрио но аз имах при мене човек 60 кг
Втория старт се пуснахме с м52б28 от летящ на 2 ра и вървеше към 2 коли пред мен
като и в двете коли имаше по -човек вътре
25-цата беше с 15-ки, 28-цата с 17-ки, старта е на 2-ра от ~50 км/ч и 28-цата до 100 е вече 2 коли отпред, след това продължава да лази напред пред 25-цата лекичко...
- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Ако има някой с 2.8 в близост до Сливен (Ямбол, Ст. Загора и тнт) бих искал да направим 1-2 замервания. Моята е все още с еку от 20-ка и искам да разбера в това състояние за какво става въпрос, тъкмо ще имам и база за сравнение след като я чипосаме другия месец. 

- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
DANGER написа:Ако има някой с 2.8 в близост до Сливен (Ямбол, Ст. Загора и тнт) бих искал да направим 1-2 замервания. Моята е все още с еку от 20-ка и искам да разбера в това състояние за какво става въпрос, тъкмо ще имам и база за сравнение след като я чипосаме другия месец.
Аз разбрах ,че нямали разлики комповете от М52 Б20 и Б28

Иначе ако искаш обади се като идваш към стара загора 0886002691 цецо

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Със сигурност има някаква разлика в компа, и по точно в горивните и авансовите карти, може да е минимална, но има.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Ми то в комповете може да няма,но в програмите има.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
bmwdriver написа:Ми то в комповете може да няма,но в програмите има.
Точно така

- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Определено съм за Б28-цата! Аз съм с Б25 без ванус с лек маховик и на старт с Б28 само му дръпнах една кола но след 2-рата ме настигна и мина а М52 си беше стокова!
А не ми се мисли ако се бутне Б28-тях със смукатели от М50 чип, маховик и пр, що ще стане!
Единствения плюс за М50 за мен е че е яко железо, и че носи по-на тормоз, както казаха и колегите по-горе!
А не ми се мисли ако се бутне Б28-тях със смукатели от М50 чип, маховик и пр, що ще стане!

Единствения плюс за М50 за мен е че е яко железо, и че носи по-на тормоз, както казаха и колегите по-горе!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
PROPELLER написа:Определено съм за Б28-цата! Аз съм с Б25 без ванус с лек маховик и на старт с Б28 само му дръпнах една кола но след 2-рата ме настигна и мина а М52 си беше стокова!
А не ми се мисли ако се бутне Б28-тях със смукатели от М50 чип, маховик и пр, що ще стане!![]()
Единствения плюс за М50 за мен е че е яко железо, и че носи по-на тормоз, както казаха и колегите по-горе!
Може на събора за се мернеме понеже аз съм със сток 25 ца ,само маховика ми е от този без климатик .А от летящ старт пускал ли си се с 28 ца и как вървиш с нея ?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Добре де, дори и да е вярно, че М50 е по-здрав нали се сещате, че е примерно 5 години по-стар от м52-ката и за тва време е видял 2 и 200 

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Абе това е ясно,както е и ясно че 7200 оборота могат да бъдат фатални за М52-ката 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Сони там може да се изкаже, мойта затва си е на 6300, че и тва ко ми се случи вече нема го преживея 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани