запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!! (авариен режим?)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
jakson написа:Колеги, оказа се, че колата удра ограничител, а не е запушен катализатора. Не знам на какво се дължи това...
Стигам си до 6400 об/м, но двигателя се тресе и хърка.
Одеве говорих с колега от форума, който е с М43 и ГИ, и от газта нещо му се бъгвало и колата минавала в авариен режим. И ми описа абсолютно същия проблем!
При мен има 2 варианта:
1ви- давам газ докрай и вдигам 6400 об/мин., удрям прекъсвач, а двигателя започва да подкскача и да прави познатото " тъ тъ тъ тъ"
2ри вариант е натискам газта, вдигам 5500 об/мин. леко отпускам газта и изведнъж двигателя започва да се тресе, да хърка, става муден и пак си вдига 6400 об/мин. но не прави " тъ тъ тъ тъ" Просто спира до 6400.
През това време започва да мирише на бензин.
На диагностика, излиза проблем в спийд сензора, а той си бачка!
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
Колега оправи ли се проблема с това колата понякога да върви, а друг път не?
Какво се оказа и как го реши.
Благодаря предварително.
Какво се оказа и как го реши.
Благодаря предварително.
jakson написа:metodi80 написа:Добре де , щом се съмняваш в катализатора , откачи средното гърне от изпускателния колектор , запали двигателя и виж как ще се държи на място ....
Лично аз не мисля , че проблема е в него!
ПЪРВО -Закачи двигателя на една диагностика може датчика на коляновия вал да е повреден ....., само че, като гледам проблема ти идва само във високите оборити - за мен всичко си идва от "болежката" на М40 - вал , кобилици !
Здравей Методи.
Тя тази тема е стара...
Катализатора съм го махнал, защото един диагностик, каза че всичко е 6 и нп.
Имаше само с датчика за скоростта.
Той ме изпрати да ми махнат катализатора, защото според него бил запушен и създавал налягане в генерацията, а и според него това налягане пречило на буталата.
Махнах катализатора, верно колата стана много по-пъргава от преди, но пак си прави същите номера.
Сега на мястото на кат. съм с резонатор.
Иначе колата някой път си върви много добре, звука от двигателя е един такъв по-силен и пипнеш ли газта се залепяш за седалката, някой път съм вдигал над 5500 об/мин и не е имало проблем.
Др път давам газ и изобщо не реагира, карам я с много газ в такива моменти.
Хваща ме яд като неще да тръгне по светофарите, давам газ докрай а се движа на равно с другите...
Може би и компа се бърка от този вал ли ддз....
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани