запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!! (авариен режим?)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от jakson » 02 Юни 2012, 21:25

jakson написа:Колеги, оказа се, че колата удра ограничител, а не е запушен катализатора. Не знам на какво се дължи това...
Стигам си до 6400 об/м, но двигателя се тресе и хърка.
Одеве говорих с колега от форума, който е с М43 и ГИ, и от газта нещо му се бъгвало и колата минавала в авариен режим. И ми описа абсолютно същия проблем!

При мен има 2 варианта:
1ви- давам газ докрай и вдигам 6400 об/мин., удрям прекъсвач, а двигателя започва да подкскача и да прави познатото " тъ тъ тъ тъ"
2ри вариант е натискам газта, вдигам 5500 об/мин. леко отпускам газта и изведнъж двигателя започва да се тресе, да хърка, става муден и пак си вдига 6400 об/мин. но не прави " тъ тъ тъ тъ" Просто спира до 6400.
През това време започва да мирише на бензин.
На диагностика, излиза проблем в спийд сензора, а той си бачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: София/Свиленград
Кара: с удоволствие
Мечтае да кара: по хубави пътища
Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от g_mihalev » 14 Авг 2013, 21:44

Колега оправи ли се проблема с това колата понякога да върви, а друг път не?

Какво се оказа и как го реши.

Благодаря предварително.


jakson написа:
metodi80 написа:Добре де , щом се съмняваш в катализатора , откачи средното гърне от изпускателния колектор , запали двигателя и виж как ще се държи на място ....
Лично аз не мисля , че проблема е в него!
ПЪРВО -Закачи двигателя на една диагностика може датчика на коляновия вал да е повреден ....., само че, като гледам проблема ти идва само във високите оборити - за мен всичко си идва от "болежката" на М40 - вал , кобилици !


Здравей Методи.
Тя тази тема е стара...
Катализатора съм го махнал, защото един диагностик, каза че всичко е 6 и нп.
Имаше само с датчика за скоростта.
Той ме изпрати да ми махнат катализатора, защото според него бил запушен и създавал налягане в генерацията, а и според него това налягане пречило на буталата.
Махнах катализатора, верно колата стана много по-пъргава от преди, но пак си прави същите номера.
Сега на мястото на кат. съм с резонатор.
Иначе колата някой път си върви много добре, звука от двигателя е един такъв по-силен и пипнеш ли газта се залепяш за седалката, някой път съм вдигал над 5500 об/мин и не е имало проблем.
Др път давам газ и изобщо не реагира, карам я с много газ в такива моменти.
Хваща ме яд като неще да тръгне по светофарите, давам газ докрай а се движа на равно с другите...
Може би и компа се бърка от този вал ли ддз....

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook