Поправка на увиснала жабка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
63 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- preki
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320ci E46 Convertible
Re: Поправка на увиснала жабка
Аз има друг въпрос. Понеже и моята беше много усвиснала, направих това със снимките по-горе - изкривих малко навътре алуминиевата планка и вратичката малко или много прилепна.....но вече не иска да се отваря
Има ли начин да я отворя без да почупя цялата жабка? Опитвам се да я сваля цялата жабка, но има едни болтчера, които са отвътре и не мога да ги достигна
Или варианта е нова здрава, доколкото е възможно да се намери, жабка от морга и тази да я изпочупя и махна


Има ли начин да я отворя без да почупя цялата жабка? Опитвам се да я сваля цялата жабка, но има едни болтчера, които са отвътре и не мога да ги достигна
Или варианта е нова здрава, доколкото е възможно да се намери, жабка от морга и тази да я изпочупя и махна
- Emo MM BS
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.10.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M series
Re: Поправка на увиснала жабка
Значи като сваля тази конзола и отзаде има достъп до тази лайстна ? Някой продава ли такава сива лайстна ? Става въпрос за сивото табло и вмомента е с отвратителна махагонова лайстна , ако сложа черна на сивото ще стои странно и си , мисля че най-добре просто сива като таблото .
Re: Поправка на увиснала жабка
Увиснала жабка, често се дължи и на лош монтаж след демонтаж. Много важна роля играе кората под жабката над краката и си има улей където да влезе и отделно при долните винтове на хващане е напасването мукавата да застане под пластмасите на таблото.
Аз това го хванах след поне 10 демонтажа и обратно на една и съща жабка виснала и когато наместих всяка пластмаса около нея и кората си заспа както е била преди на първото слагане и преди първото й сваляне.
Ако и това не помогне, вариант също е при най-горните два винта във въздуховодите преди монтажа да се пригодят подложки пред металните пластини или дебела уплътняваща лента да може винта да я пробие. Самият въздуховод горе на въпросните места потъва доста под линията на таблото и така отваря допълнителна фуга на вратичката, стига всички винтове да са на място и единакво притегнати. Аз горните дори не ги натягам а ги завивам така, че фугата да ми е равномерна.
Още по-добър вариант е винтовете, което са на трети ред от горе на долу - тези зад самата вратичка и най-неудобните за навиване да не се слагат изобщо. Точно те също спомагат за отваряне на луфт когато са притегнати както трябва...
При напаснати всички пластмаси от таблото около жабката и кората под нея - реда на стягане на винтовете е следния: при непоставена жабка на място, първо се завиват най-долните, така че жабката да може да се плъзне в тях. На място първо се стягат тези на втори ред на линията на пантата. Преминава се на най-горната линия където вече с или без подложки си ги натягате спрямо фугата. При единакво натягане - въздуховода потъва повече към лявата част средата на таблото и ще прецените там как и колко. На следващ ред се затягат тези най-долу предварително навитите и те не много защото се вижда как спомагат за луфта допълнително. И вече на края по избор тези на на трети ред трудните и излишните.
Важно е преди всичко това да се убедите, че самият въздуховод е щракнал добре с джоба и цялостта на жабката е като едно цяло. Повечето въздуховоди имат счупени ченгели за щракването и това също оказва влияние за кривината и фугите
. На края не би трябвало да има скърцане, фуги, разминавания и прочие.
Аз това го хванах след поне 10 демонтажа и обратно на една и съща жабка виснала и когато наместих всяка пластмаса около нея и кората си заспа както е била преди на първото слагане и преди първото й сваляне.
Ако и това не помогне, вариант също е при най-горните два винта във въздуховодите преди монтажа да се пригодят подложки пред металните пластини или дебела уплътняваща лента да може винта да я пробие. Самият въздуховод горе на въпросните места потъва доста под линията на таблото и така отваря допълнителна фуга на вратичката, стига всички винтове да са на място и единакво притегнати. Аз горните дори не ги натягам а ги завивам така, че фугата да ми е равномерна.
Още по-добър вариант е винтовете, което са на трети ред от горе на долу - тези зад самата вратичка и най-неудобните за навиване да не се слагат изобщо. Точно те също спомагат за отваряне на луфт когато са притегнати както трябва...
При напаснати всички пластмаси от таблото около жабката и кората под нея - реда на стягане на винтовете е следния: при непоставена жабка на място, първо се завиват най-долните, така че жабката да може да се плъзне в тях. На място първо се стягат тези на втори ред на линията на пантата. Преминава се на най-горната линия където вече с или без подложки си ги натягате спрямо фугата. При единакво натягане - въздуховода потъва повече към лявата част средата на таблото и ще прецените там как и колко. На следващ ред се затягат тези най-долу предварително навитите и те не много защото се вижда как спомагат за луфта допълнително. И вече на края по избор тези на на трети ред трудните и излишните.
Важно е преди всичко това да се убедите, че самият въздуховод е щракнал добре с джоба и цялостта на жабката е като едно цяло. Повечето въздуховоди имат счупени ченгели за щракването и това също оказва влияние за кривината и фугите

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
63 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани