ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, предполагам че нямам филтър купе. Мисля да си сложа, та можете ли да ми кажете колко струва долу горе и има ли смисъл да слагам при положение, че доста са ми изгорели уплътненията на предния прозорец отдоло 

..Bayerische Motoren Werke..


- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Нормално ли е BMW, Compact, 1.6, 1994 г., автоматик да ми даваразход около 14/100 бензин в София. Не съм от спортистите, така че разходът ми се струва висок, още повече, че преди карах една баба Вектра, 89-ти набор, 2000 кубика и разходът беше сходен.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:Колеги, предполагам че нямам филтър купе. Мисля да си сложа, та можете ли да ми кажете колко струва долу горе и има ли смисъл да слагам при положение, че доста са ми изгорели уплътненията на предния прозорец отдоло
Смени си уплътненията първо и после филтъра.
Това е номер на МАN
CU 2835
За автомобили с климатик
Дължина ( мм ) 292 мм, Широчина ( мм ) 171 мм, Височина ( мм ) 26 мм
CU 1720-2
За автомобили без климатик
Външен диаметър ( мм ) 163 мм, Височина ( мм ) 73 мм, Комплект
- TytusPulo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Привет, пичове.
Някой може ли да ме насочи в Бургас откъде да намеря добри гумени стелки за е-36?
Да не са от евтината миризлива гума и да са чат-пат здрави
Някой може ли да ме насочи в Бургас откъде да намеря добри гумени стелки за е-36?
Да не са от евтината миризлива гума и да са чат-пат здрави

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vasko_G написа:Нормално ли е BMW, Compact, 1.6, 1994 г., автоматик да ми даваразход около 14/100 бензин в София. Не съм от спортистите, така че разходът ми се струва висок, още повече, че преди карах една баба Вектра, 89-ти набор, 2000 кубика и разходът беше сходен.
Аз с 1.8ис м44 със спокойно каране ми дава по-малък разход.
- TytusPulo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:Vasko_G написа:Нормално ли е BMW, Compact, 1.6, 1994 г., автоматик да ми даваразход около 14/100 бензин в София. Не съм от спортистите, така че разходът ми се струва висок, още повече, че преди карах една баба Вектра, 89-ти набор, 2000 кубика и разходът беше сходен.
Аз с 1.8ис м44 със спокойно каране ми дава по-малък разход.
И на мен. И то не със спокойно, а със селско каране(не в София де). Отиди на диагностика на двигателя, струва 20-30 лв.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На едното ми Е36 от тия духалки срещу мен дето са може да духа само студено и дори си е обозначено, че само могат да охлаждат, докато прозорците и за краката правят парник вътре. Другото Е36 не съм го разучил още :Д

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
drifty написа:На едното ми Е36 от тия духалки срещу мен дето са може да духа само студено и дори си е обозначено, че само могат да охлаждат, докато прозорците и за краката правят парник вътре. Другото Е36 не съм го разучил още :Д
На това ти Е36 духа студено,но е без климатик нали?



- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ако си прочетете упътването на потребителя (което го има на български) може да разберете на кои духа от средата и на кои не. Там даже си е написано, като да не повярва човек.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vasko_G написа:Нормално ли е BMW, Compact, 1.6, 1994 г., автоматик да ми даваразход около 14/100 бензин в София. Не съм от спортистите, така че разходът ми се струва висок, още повече, че преди карах една баба Вектра, 89-ти набор, 2000 кубика и разходът беше сходен.
И аз бях в този филм преди 5-6г. Съжалявам, че ще те разочаровам, но тази кола си харчи много - слаб мотор, тежка кола, неефективна кутия, лоша комбинация. Аз след десетки диагностики и проби го докарах на 12 като смених ламбда-сондата, която за тези години и да работи, не дава верни стойности. Всички ме убеждаваха, че не е от нея, смених я и се оправиха нещата. Но за способностите си, пак е лаком.
Never mistake motion for action...
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Leon написа: Аз след десетки диагностики и проби го докарах на 12 като смених ламбда-сондата, която за тези години и да работи, не дава верни стойности. Всички ме убеждаваха, че не е от нея, смених я и се оправиха нещата. Но за способностите си, пак е лаком.
Ми явно ще трябва да се ходи на диагностика. Иначе като динамика ми харесва. Вярно, че не съм карал BMW до сега, а баба Вектра, така че по този въпрос нямам претенции. До сега не съм я карал извънградско, но по празниците ще я подкарам, тогава ще видя какъв е извънградския разход. Ако е ОК, значи градският е от задръстванията. Но без диагностика няма да мине, ще видя къде ще я правя. Иначе с автоматика рядко минава 2200 - 2300 оборота, спокойно работи двигателят.
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
След доста изчетена ифнормация, днес реших да си почистя стъпковото моторче, но проблема си остана.
Колата ми има проблем при СТУДЕН двигателя с оборотите. Мотора е м43б16, 95 година.
Когато я запаля сутрин и времето е по-студено, особено сега, оборотите падат на 500-600. Двигателя започва да се тресе и работи неравномерно. Подавам газ и се форсира, ако я задържа газта така, проблема се оправя след минута може би.
Но ако пусна газта веднага, оборотите се менят и падат, толкова, че двигателя да изгасне.
Прави го и когато съм я карал и я паркирам някъде за час-два.
Да отбележа, че пали от 1/4 раз. Когато е топло проблема го няма, или много по-рядко го прави.
Също така имам и друг проблем. При форсиране на двигателя и връщане на газта, когато подам повторно газ, рязко, се чува пукане от гърнето. Отзад мирише леко и на неотработен бензин, тоест суров.
Ако я вкарам на високи обороти на първа и вкарам втора, също го има това пукане, дори гърмене от крайното гърне.
Обяснявам си го с богата смес... може би.
Разхода и не е прекалено висок, но, честно казано градско не съм я засичал. Определено обаче, гори повече от преди няколко години.
Самия мотор е в много добро здраве. Ревизирана е главата, клапани, гумички, хидр. повдигачи. Гарнитури навсякъде. Обтегач на агренажната верига и прочие. Не гори грам масло, което ми се струва дори странно за мотор на 300 000 км, все пак. Не пуши сив или черен дим.
Но няма и особено добра мощност, имам чувството, че нещо го спира.
Мисля скоро да сменя гуфретния маркуч, който е след дибитомера, защото веднъж вече го лепих. Пукна се.
Отдавна не са сменяни и кабелите на свещите. Тях също ще ги сменя. Но проблема с пукането и гърменето в ауспуха не е от свещите, в което съм сигурен, защото го имаше и след смяна на свещите с нови.
На диагностика ще хванат ли проблема? Ако е някой датчик, или кабел. Дибитомер, ламбда сонда?
И някакви идеи от какво може да е?
Ламбдата не е сменяна от мен, а колата я карам малко над 8 год.
Колата ми има проблем при СТУДЕН двигателя с оборотите. Мотора е м43б16, 95 година.
Когато я запаля сутрин и времето е по-студено, особено сега, оборотите падат на 500-600. Двигателя започва да се тресе и работи неравномерно. Подавам газ и се форсира, ако я задържа газта така, проблема се оправя след минута може би.
Но ако пусна газта веднага, оборотите се менят и падат, толкова, че двигателя да изгасне.
Прави го и когато съм я карал и я паркирам някъде за час-два.
Да отбележа, че пали от 1/4 раз. Когато е топло проблема го няма, или много по-рядко го прави.
Също така имам и друг проблем. При форсиране на двигателя и връщане на газта, когато подам повторно газ, рязко, се чува пукане от гърнето. Отзад мирише леко и на неотработен бензин, тоест суров.
Ако я вкарам на високи обороти на първа и вкарам втора, също го има това пукане, дори гърмене от крайното гърне.
Обяснявам си го с богата смес... може би.
Разхода и не е прекалено висок, но, честно казано градско не съм я засичал. Определено обаче, гори повече от преди няколко години.
Самия мотор е в много добро здраве. Ревизирана е главата, клапани, гумички, хидр. повдигачи. Гарнитури навсякъде. Обтегач на агренажната верига и прочие. Не гори грам масло, което ми се струва дори странно за мотор на 300 000 км, все пак. Не пуши сив или черен дим.
Но няма и особено добра мощност, имам чувството, че нещо го спира.
Мисля скоро да сменя гуфретния маркуч, който е след дибитомера, защото веднъж вече го лепих. Пукна се.
Отдавна не са сменяни и кабелите на свещите. Тях също ще ги сменя. Но проблема с пукането и гърменето в ауспуха не е от свещите, в което съм сигурен, защото го имаше и след смяна на свещите с нови.
На диагностика ще хванат ли проблема? Ако е някой датчик, или кабел. Дибитомер, ламбда сонда?
И някакви идеи от какво може да е?
Ламбдата не е сменяна от мен, а колата я карам малко над 8 год.
- Mr2faces
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact '97
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги.
Едно бързо въпросче искам да Ви задам.
Полуоските от е36 седан на компакт, взаимно заменяеми ли са.Диференциала ми е с предавателно число 3.47.
Благодаря.
Едно бързо въпросче искам да Ви задам.
Полуоските от е36 седан на компакт, взаимно заменяеми ли са.Диференциала ми е с предавателно число 3.47.
Благодаря.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Plamen_Shopov_BMW написа:След доста изчетена ифнормация, днес реших да си почистя стъпковото моторче, но проблема си остана.
Колата ми има проблем при СТУДЕН двигателя с оборотите. Мотора е м43б16, 95 година.
Когато я запаля сутрин и времето е по-студено, особено сега, оборотите падат на 500-600. Двигателя започва да се тресе и работи неравномерно. Подавам газ и се форсира, ако я задържа газта така, проблема се оправя след минута може би.
Но ако пусна газта веднага, оборотите се менят и падат, толкова, че двигателя да изгасне.
Прави го и когато съм я карал и я паркирам някъде за час-два.
Да отбележа, че пали от 1/4 раз. Когато е топло проблема го няма, или много по-рядко го прави.
Също така имам и друг проблем. При форсиране на двигателя и връщане на газта, когато подам повторно газ, рязко, се чува пукане от гърнето. Отзад мирише леко и на неотработен бензин, тоест суров.
Ако я вкарам на високи обороти на първа и вкарам втора, също го има това пукане, дори гърмене от крайното гърне.
Обяснявам си го с богата смес... може би.
Разхода и не е прекалено висок, но, честно казано градско не съм я засичал. Определено обаче, гори повече от преди няколко години.
Самия мотор е в много добро здраве. Ревизирана е главата, клапани, гумички, хидр. повдигачи. Гарнитури навсякъде. Обтегач на агренажната верига и прочие. Не гори грам масло, което ми се струва дори странно за мотор на 300 000 км, все пак. Не пуши сив или черен дим.
Но няма и особено добра мощност, имам чувството, че нещо го спира.
Мисля скоро да сменя гуфретния маркуч, който е след дибитомера, защото веднъж вече го лепих. Пукна се.
Отдавна не са сменяни и кабелите на свещите. Тях също ще ги сменя. Но проблема с пукането и гърменето в ауспуха не е от свещите, в което съм сигурен, защото го имаше и след смяна на свещите с нови.
На диагностика ще хванат ли проблема? Ако е някой датчик, или кабел. Дибитомер, ламбда сонда?
И някакви идеи от какво може да е?
Ламбдата не е сменяна от мен, а колата я карам малко над 8 год.
Смени си гофрето, мини диагностика при читав майстор, да се видят и живи данни и огледай хубаво за стари, нацепени вакумни маркучи.
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Момчета дайте акъл как е най-добре да се свалят подгревните свещи на тдс-а - на топъл, студен, хладък мотор? После като сложа новите с какво е най-добре да ги намажа, че да се развият по-лесно следващия път? Знам, че ако са запекли лесно се късат, затова всякакви съвети са добре дошли 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани