ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 03 Юли 2014, 20:06

HowDouWantit написа:
HowDouWantit написа:
HowDouWantit написа:Имам следния въпрос колеги ... генератора на М50-то ми е 140А Бош ,но нещо не иска да зарежда ,имам наличен от друга 20ка ,само ,че М50Б20 ванос 90А Валео ,който ми твърдят ,че работи без грижи ,въпроса ми е ,дали ще е проблем ,че "новия" е със скромните 50А по-малък ,че нещо ме плашат ,че бил скъп за ревизиране тоя 140А-вия ..


Някой? :paranoid:


за последно ,правя опит да привлеча на някой вниманието ...
Ако акомулатора ти е с извънредно голям капацитет и караш постоянно на много консуматори и на къси разстояния е възможно да съкратиш живота му. Също така ако имаш някаква брутална музика може да се наложи да си сложиш кондензатор на бейса, понеже няма да му стига тока... С две думи: ако си нормален потребител и няма хардуерни разлики - мятай го! :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 03 Юли 2014, 20:06

Tristaiosemnaiseis написа:
HowDouWantit написа:
HowDouWantit написа:
HowDouWantit написа:Имам следния въпрос колеги ... генератора на М50-то ми е 140А Бош ,но нещо не иска да зарежда ,имам наличен от друга 20ка ,само ,че М50Б20 ванос 90А Валео ,който ми твърдят ,че работи без грижи ,въпроса ми е ,дали ще е проблем ,че "новия" е със скромните 50А по-малък ,че нещо ме плашат ,че бил скъп за ревизиране тоя 140А-вия ..


Някой? :paranoid:


за последно ,правя опит да привлеча на някой вниманието ...
Ако акумулатора ти е с извънредно голям капацитет и караш постоянно на много консуматори и на къси разстояния е възможно да съкратиш живота му. Също така ако имаш някаква брутална музика може да се наложи да си сложиш кондензатор на бейса, понеже няма да му стига тока... С две думи: ако си нормален потребител и няма хардуерни разлики - мятай го! :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 2.03.2010
Пол: Мъж
Кара: квото дойде

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mambata_943 » 03 Юли 2014, 21:02

От къде мога да си поръчам спортни пружини онлайн? Аз намирам само ФК, а аз търся H&R,Eibach и т.н

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 03 Юли 2014, 21:18

Ибей.ко.юк
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 03 Юли 2014, 21:22

mambata_943 написа:От къде мога да си поръчам спортни пружини онлайн? Аз намирам само ФК, а аз търся H&R,Eibach и т.н

eibach имат в Руди 96, HR май също имаха, но трябва да питаш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 06 Юли 2014, 16:16

Направи ми впечатление, че кората от вътрещната страна на предния капак се мокри когато ползвам пръскачките за да си мия предния прозорец. Свалих кората и забелязах, че на пластмасовата част която свързва самата пръскалка с маркуча по който идва водата има фабрична дупка и от там изпуска вода. Така ли е и при вас или има някакво запушване и за това изпуска вода и от там?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 06 Юли 2014, 17:41

raptorxbg написа:Направи ми впечатление, че кората от вътрещната страна на предния капак се мокри когато ползвам пръскачките за да си мия предния прозорец. Свалих кората и забелязах, че на пластмасовата част която свързва самата пръскалка с маркуча по който идва водата има фабрична дупка и от там изпуска вода. Така ли е и при вас или има някакво запушване и за това изпуска вода и от там?


При мен мокреше от двете страни и то яко, а пръскалките не пръскаха кой знае колко добре.
Купих си два чисто нови клапана, но проблема остана.
Купих си две чисто нови пръскалки и направо си е друга работа.
Нито мокри вече, а силата на струята е убийствена.

За мен обяснението е, че когато някоя дюза на пръскалките ти е запушена, водата се връща и изтича от отвора на клапана, защото клапана е еднопосочен, тоест неговата цел е постоянно да задържа вода в системата, като не и позволява да се връща в казанчето и понеже водата от запушената пръскалка няма къде да отиде - изтича от там и мокри. За това провери си пръскалките :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 15.10.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318is, м42

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slobmonster » 06 Юли 2014, 21:15

Три бързи идиотски въпроса:
1. Волана не е точно в центъра, а леекинко накривен надясно. Също така самата кола леко дърпа пак надясно. Имам предна дясна джанта за изправяне, възможно ли е това да е проблема? Други възможни причини да се сещате?
2. При леко натискане на педала на газта се чува звук като свистене на въздух. Кратък съвет с англоезичните бмв форуми показва най-често гофре, като също така "да се проверят вакуумните маркучи". Няма спад на мощност или покачване на разхода, но звукът много дразни. Гофрето няма забележими пукнатини, та как мога да го тествам и също така за кои маркучи става на въпрос?
3. Едната ми колонка спря да свири след разкачане. Самата колонка е изправна, а и видимо кабелите не са скъсани, всичко е свързано, та кои са други възможни причинители?


И трите проблема не са нещо твърде сериозно, но като цяло адски ме дразнят. Простете за невежеството и моля ви не ме слагайте в темата с бисерите :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 06 Юли 2014, 21:39

Slobmonster написа:Три бързи идиотски въпроса:
1. Волана не е точно в центъра, а леекинко накривен надясно. Също така самата кола леко дърпа пак надясно. Имам предна дясна джанта за изправяне, възможно ли е това да е проблема? Други възможни причини да се сещате?
2. При леко натискане на педала на газта се чува звук като свистене на въздух. Кратък съвет с англоезичните бмв форуми показва най-често гофре, като също така "да се проверят вакуумните маркучи". Няма спад на мощност или покачване на разхода, но звукът много дразни. Гофрето няма забележими пукнатини, та как мога да го тествам и също така за кои маркучи става на въпрос?
3. Едната ми колонка спря да свири след разкачане. Самата колонка е изправна, а и видимо кабелите не са скъсани, всичко е свързано, та кои са други възможни причинители?


И трите проблема не са нещо твърде сериозно, но като цяло адски ме дразнят. Простете за невежеството и моля ви не ме слагайте в темата с бисерите :ok:


1. Джантата със сигурност, може и кофти гума ...
2. Ако ти е скъсано гофрето, палъра пада много осезаемо :mhihi: (тва щото дебитомера казва на компа, че влиза едно количество въздух, той пуска съответното гориво, но всъщност влиза по-голямо количество въздух от скъсаното гофре, сместа обеднява и т.н...).
Свистенето от скоро ли се появи, щото може да чуваш дисата всъщност (всъщност не си казал за какъв мотор говорим :mhihi: )
3. Аз бях обърнал + и - и само пукаше докато не си ги върнах по местата.

ПП. Накривения волан (предполагам и джантата за изправяне) може да са в следствие на някакъв удар.
Иди на стенд да ти го изправят и да ти огледат колата за по-сериозни "изкълчвания" ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 15.10.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318is, м42

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slobmonster » 06 Юли 2014, 21:49

ogata написа:1. Джантата със сигурност, може и кофти гума ...
2. Ако ти е скъсано гофрето, палъра пада много осезаемо :mhihi: (тва щото дебитомера казва на компа, че влиза едно количество въздух, той пуска съответното гориво, но всъщност влиза по-голямо количество въздух от скъсаното гофре, сместа обеднява и т.н...).
Свистенето от скоро ли се появи, щото може да чуваш дисата всъщност (всъщност не си казал за какъв мотор говорим :mhihi: )
3. Аз бях обърнал + и - и само пукаше докато не си ги върнах по местата.


1. Гумите са китайски - sunny, т.е. са си кофти още от завода :mhihi:
2. Като време свистенето е от има-няма месец, но навъртях 1000 км вече и като оставим настрана звука няма никакви други забележими ефекти. Мотора е м42б18. Звука най-близо мога да го определя като духане на въздух в бутилка под наклон ( :shock: ). Чува се само в промеждутъка спокоен двигател (мисля 800 оборота) - леко подадена газ, по-малко от 1500 оборота. По-правилно май е да се каже при много леко натиснат педал на газта, тъй като при каране с 80-90 км/ч всяко леко натискане пак произвежда този звук
3. Ще ги проверя.

Послепис към твоя послепис :mhihi: - като сменях предни амортисьори я закарах за стенд и майстора ми каза, че нямала нужда (преди около 2 месеца). Удар имаше като влязох на автомагистрала тракия в сериозна дупка с около 90 км/ч, но щом гумаджията успя да балансира джантата (предна дясна)мисля, че не е много крива, за разлика от задна дясна, която играеше кючек на машината. :lol:

Благодаря ти изключително за светкавичния отговор :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nickelback » 06 Юли 2014, 22:00

Slobmonster написа:
ogata написа:1. Джантата със сигурност, може и кофти гума ...
2. Ако ти е скъсано гофрето, палъра пада много осезаемо :mhihi: (тва щото дебитомера казва на компа, че влиза едно количество въздух, той пуска съответното гориво, но всъщност влиза по-голямо количество въздух от скъсаното гофре, сместа обеднява и т.н...).
Свистенето от скоро ли се появи, щото може да чуваш дисата всъщност (всъщност не си казал за какъв мотор говорим :mhihi: )
3. Аз бях обърнал + и - и само пукаше докато не си ги върнах по местата.


2. Като време свистенето е от има-няма месец, но навъртях 1000 км вече и като оставим настрана звука няма никакви други забележими ефекти. Мотора е м42б18. Звука най-близо мога да го определя като духане на въздух в бутилка под наклон ( :shock: ). Чува се само в промеждутъка спокоен двигател (мисля 800 оборота) - леко подадена газ, по-малко от 1500 оборота. По-правилно май е да се каже при много леко натиснат педал на газта, тъй като при каране с 80-90 км/ч всяко леко натискане пак произвежда този звук
...


Това със свистенето ми прилича на спукана мембрана на клапана за картерните газове. Поне при мен преди години на М44 имаше такова присвирване именно от него :roll:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 15.10.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318is, м42

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slobmonster » 08 Юли 2014, 11:17

Nickelback написа:
Това със свистенето ми прилича на спукана мембрана на клапана за картерните газове. Поне при мен преди години на М44 имаше такова присвирване именно от него :roll:


Колега ти ми даде насоката от която имах нужда, хиляди благодарности имаш от мен. Поразрових се за клапанчето, на м42 от тези с 2та ремъка е на удобно място. В доста теми е обсъждан, като най-често хората го шунтират. Поогледах около него и видях, че маркуча му е в много кофти състояние и почнах от него, като го смених и без да пипам самото клапанче проблема изчезна. Старият маркуч бе един такъв надупнчен и мачкан като мек кашкавал и явно си е взимало въздух колкото да създава звук. Та отново, мерси много, реши ми болежката :bowdown:

По другите два въпроса ще се работи на заплата :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ///MILEN » 08 Юли 2014, 13:37

Има ли някой идея как мога да оправя тези закопчалки на корите на седана ? има 1 или 2 строшени
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 08 Юли 2014, 18:20

Колеги да попитам на 316 как мога да удължа скоростите, примерно сега на 5-та с 100км съм на 3к оборота, мога ли ако сменя дифа с някой с по-малко число, да се получи ?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 16.05.2014
Местоположение: софия
Пол: Жена
Кара: bmw e36 tds

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от adeto » 08 Юли 2014, 21:00

проблема е следния:спирам и в момента в който искам да изключа от скорост натискам съединителя и оп проблем първо педала беше почти до пода натискам го до край ръчкам лоста и не иска да помръдне,това се случва на едно кръстовище.загасих,запалих я отново и няма проблеми.за втори път се бъзика,първия път тръгвам съединителя е до край опитвам да вкарам първа и започва онзи ужасен звук все едно не съм го натиснала,така три пъти натискам не ще загасих я запалих и си тръгна без проблем,това се случи преди около месец и днес за втори път.какво се случва?а и друго при скорост над 60км започва да ми грее топло в краката,климатика не го ползвам не е зареден нищо не е включено.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook