ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BABHOMED » 09 Юни 2014, 3:24

M10 написа:На коя от всичките, колектора, двуцевката или тази назад?

След двуцевката смятам да я сменя с по-голяма но нямам идея колко е и с колко по-голяма да е новата.Приготвил съм едно крайно гърне Е46 с вход 60мм вътрешен и два изхода ...Нз какво ще се получи само с него без нищо на зад .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M10 » 09 Юни 2014, 18:39

На моята двуцевка съм заварил тръба 63мм външно - не е проблем, леко се приплесква тръбата и пасва добре на отрязаната двуцевка. Сложи един по-дълъг резонатор на 60мм вътрешно и би трябвало да е добре :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BABHOMED » 09 Юни 2014, 21:13

Смятам тръбата да я огъвам на машина и да сведа до минимум заварките .60мм вътрешен няма ли да е много за Ис-а...Резонатор говориш за тези дето са като пура нали ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 10 Юни 2014, 12:52

BABHOMED написа:Смятам тръбата да я огъвам на машина и да сведа до минимум заварките .60мм вътрешен няма ли да е много за Ис-а...Резонатор говориш за тези дето са като пура нали ?

И аз обмислях същия вариянт, но след дискусия с М10 стигнах до извода, че май няма смисъл да я бутам. Ако ти е сток мотора, подмени тръбите с нови такива или ф55 и хубави резонатори и гърнета.
Това е със сток генерация, резонатор на мястото на кат-а, сток резонатора преди крайното и крайно от Е46 328 :

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 10 Юни 2014, 23:30

Колеги последно кое окачване да поръчвам, че не мога го преценя - Diederichs или Jom? :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от PNR » 11 Юни 2014, 0:16

Manuel написа:
ogata написа:
Manuel написа:
velin33 написа:
Manuel написа:Колеги на скоро бях видял една обява, колега продаваше двигател 318 ис след основен ремонт към 1000 лв и нещо. Въпроса ми е някой мяркал ли е обявата, че цял ден я търся и не успявам да я намеря? :help:


viewtopic.php?f=134&t=368215&p=3901176#p3901176 ако за това питаш ? :bchug:

Колеги дали си заслужава този двигател за тези пари или по добре да си намеря за 300 лв и да му направя основен ремонт?


Опира ли до основен ремонт, предпочитам да си го направя аз.
Аз да си му взимам частите, аз да си му минавам шлайф и т.н.
Нито знам ЗАЩО е правен този основен ремонт, нито знам от КОЙ е правен, нито какви части са сложени.

Същото важи като купуваш кола. Като тръгне да те убеждава продавача, че маслото е сменяно току-що, ангренажа и водната помпа преди 20 000 км и т.н. В сервиза, всичко вънка, взима се ново да ти е мирна главата ;)

За 1300 е безумие да се взима това нещо. (Нищо лично към колегата, който го продава)
По-добре си вземи мотор и си го направи сам. Да не говорим че за 1300 можеш да си вземеш почти двойна кубатура. ;)

Мерси колега и аз смятам, че е е по добре сам да го направя!



Здравейте колеги,
Да за такива пари можеш да си купиш почти двойна кубатура мотор който няма да знаеш нито в какво състояние нито на какви км е нито дали утре няма да се срине

Относно причината за ремонт - щях да турбинирам мотора но реших все пак преди такава процедура да го прегледам в какво състояние е и да се ревизира все пак - не съм от хората които купиуват двигател за 300лв слагат турбо за още 300 и това е
Та преди да отворя мотора надух през свещите и хоп водния кръг се наду отваряне видях че главата е спукана още един взех за части и направих ремонт за себе си не с цел продажба или закрепване на положението
Блока е челосан отгоре и отдолу хонинг на цилиндрите само да се надерат малко не е разширявам диаметъра на цилиндрите всичко ново наистина и така не те убеждавам но не мисли че като хванеш да го правиш ще го направиш по-добре или ще ти излезе по-малко сметни си частите сметни си времето това което никой не смята дори аз и си тегли чертат

Пожелавам ти успех с проектите

Поздрави
Павлин
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 745d, 530d, 335d
Мечтае да кара: Су-35
Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от MCPO » 11 Юни 2014, 11:28

Manuel написа:Колеги последно кое окачване да поръчвам, че не мога го преценя - Diederichs или Jom? :help: :help:


Diederichs от про-партс определено ...
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich Just Cavalli 

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 2.03.2010
Пол: Мъж
Кара: квото дойде

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mambata_943 » 11 Юни 2014, 15:08

Замислям се да правя ревизия на глава на м50б20,че скоро и без това ще се отваря мотора. Въпроса ми е какво точно се сменя за да стане ревизирана главата, че да знам какво да казвам на майстора :oops: :help:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 12 Юни 2014, 12:11

PNR написа:...

Спокойно, тука няма кой да ти ги оцени тия неща. Дори обратното, факт.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 12 Юни 2014, 14:52

Manuel написа:Колеги последно кое окачване да поръчвам, че не мога го преценя - Diederichs или Jom? :help: :help:

Каква беше разликата? :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 745d, 530d, 335d
Мечтае да кара: Су-35
Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от MCPO » 12 Юни 2014, 16:01

err0r написа:
Manuel написа:Колеги последно кое окачване да поръчвам, че не мога го преценя - Diederichs или Jom? :help: :help:

Каква беше разликата? :)


Ти на черната 36-ца май беше с Дидрич... Разликата е главно в това, че джома е по твърд. Иначе е ясно, че и двете са диви китайци :mrgreen:
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich Just Cavalli 

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 12 Юни 2014, 17:15

С Джом бях от първите. Сега е на някое е36 във Варна. Близо 5 години употреба...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 25.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 M40+2B18
Мечтае да кара: е30 ///

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от velin33 » 12 Юни 2014, 21:37

b00st написа:
PNR написа:...

Спокойно, тука няма кой да ти ги оцени тия неща. Дори обратното, факт.


Има .. ама само тези които са го правили :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от maxpower » 13 Юни 2014, 13:52

mambata_943 написа:Замислям се да правя ревизия на глава на м50б20,че скоро и без това ще се отваря мотора. Въпроса ми е какво точно се сменя за да стане ревизирана главата, че да знам какво да казвам на майстора :oops: :help:

Смянват се водачи, пренарязват се леглата на клапаните, клапаните се припилват и се напасват към леглата, нови гумички и челосване. Това е, но като го умножиш по 24 ще ти стъпи към 350-400лв всичко.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 2.03.2010
Пол: Мъж
Кара: квото дойде

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mambata_943 » 13 Юни 2014, 16:02

maxpower написа:
mambata_943 написа:Замислям се да правя ревизия на глава на м50б20,че скоро и без това ще се отваря мотора. Въпроса ми е какво точно се сменя за да стане ревизирана главата, че да знам какво да казвам на майстора :oops: :help:

Смянват се водачи, пренарязват се леглата на клапаните, клапаните се припилват и се напасват към леглата, нови гумички и челосване. Това е, но като го умножиш по 24 ще ти стъпи към 350-400лв всичко.


:ok: Благодаря, колега :driving:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook