отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: отново с е36 :)
Поздравления и от мен! 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: отново с е36 :)
а да бе "край". това е е36. там няма край 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
Идва сезонът сега. Едно лято само каране без разглобяване на нищо. Есента се зазимява, доизпипват се някви дреболии и напролет пак каране. Време е да ѝ се порадваш на тая кола. 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: отново с е36 :)
Как разви болта на шайбата на кол.вал?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: отново с е36 :)
Еее ,разгеле. Крайно време е да се спрем с тия дупки за пари 
П.п.
Само за джантите не разбрах кога ще им полираме бордовете

П.п.
Само за джантите не разбрах кога ще им полираме бордовете

Re: отново с е36 :)
Аз ли нещо не разбрах или сложи помпата от М3 Ево на твоето оригинално серво??
Преправя ли й дължината?
Кара ли колата след като я сложи?
М3 Ево помпа не би трябвало да пасва без преправяне на стандартно серво
Т.е. пасва при монтажа, но стържена и е по-дълъг и би трябвало да задържат спирачките.

Преправя ли й дължината?
Кара ли колата след като я сложи?
М3 Ево помпа не би трябвало да пасва без преправяне на стандартно серво

Т.е. пасва при монтажа, но стържена и е по-дълъг и би трябвало да задържат спирачките.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Колега, аз назад бях писал, но може и да не съм го написал точно. Аз купих помпата и сервото комплект, точно поради причината която ти си написал. Те и в Англия масово така ги продават, трудно може да убедиш някой Англичанин да ти даде само помпата.

За самото спиране мога да кажа, че разликата е потресаваща. Днес го тествах, просто феноменално имам чувството че и тир мога да спра на място. Педала е доста по рязък и кове моментално. Преди трябваше да се натиска доста, не съм вярвал че от 23 на 25мм бутало ще има такава видима разлика.
С една много дълга тръба и много псуване, чак се бях уплашил че ще счупм шаибата.
Хах честно ти казвам, не искам да я поглеждам известно време тази кола, толкова време и усилия ми коства че не е истина. Пък и малко внимание трябва да обърна на работната кола и за нея има няколко упгреида. Ти дай да помислим как да сложим тази памет която ви е на вратата на е39-те на вейдъра, stony1 каза че има някаква идея.
Да ви питам пристигна капачето ще го използвам за микрофона на bluetooth-a и се чудя къде точно да го позицинирам?



За самото спиране мога да кажа, че разликата е потресаваща. Днес го тествах, просто феноменално имам чувството че и тир мога да спра на място. Педала е доста по рязък и кове моментално. Преди трябваше да се натиска доста, не съм вярвал че от 23 на 25мм бутало ще има такава видима разлика.
ildivvy написа:Как разви болта на шайбата на кол.вал?
С една много дълга тръба и много псуване, чак се бях уплашил че ще счупм шаибата.

hummer написа:Еее ,разгеле. Крайно време е да се спрем с тия дупки за пари
П.п.
Само за джантите не разбрах кога ще им полираме бордовете
Хах честно ти казвам, не искам да я поглеждам известно време тази кола, толкова време и усилия ми коства че не е истина. Пък и малко внимание трябва да обърна на работната кола и за нея има няколко упгреида. Ти дай да помислим как да сложим тази памет която ви е на вратата на е39-те на вейдъра, stony1 каза че има някаква идея.
Да ви питам пристигна капачето ще го използвам за микрофона на bluetooth-a и се чудя къде точно да го позицинирам?


Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:Колега, аз назад бях писал, но може и да не съм го написал точно. Аз купих помпата и сервото комплект, точно поради причината която ти си написал. Те и в Англия масово така ги продават, трудно може да убедиш някой Англичанин да ти даде само помпата.
За самото спиране мога да кажа, че разликата е потресаваща. Днес го тествах, просто феноменално имам чувството че и тир мога да спра на място. Педала е доста по рязък и кове моментално. Преди трябваше да се натиска доста, не съм вярвал че от 23 на 25мм бутало ще има такава видима разлика.
Да, пропуснал съм че и серво си взел. Помислих, че съм живял в заблуда по отношение на помпите и се размечтах

Варианта да не се пипа сервото е помпа от М3 3.0 тя пак е с 25мм бутало

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Още не мога да свикна с тези спирачки, хах.
Иначе последни неща който свърших:
- Скобата за жилото на автопилота, избихме единия болт на тампона на макферсона и купих по дълъг:

И все пак основната част на проекта я свъшихме и както един колега беше писал писал беше време да върна и километража:

Преговатям за един телефон за е36, но нещо ме въртят ако някой има за продаване да ми пише
.
Иначе последни неща който свърших:
- Скобата за жилото на автопилота, избихме единия болт на тампона на макферсона и купих по дълъг:

И все пак основната част на проекта я свъшихме и както един колега беше писал писал беше време да върна и километража:

Преговатям за един телефон за е36, но нещо ме въртят ако някой има за продаване да ми пише

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
Направи го на 123456 така не е реален 

- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: отново с е36 :)
Евала за целия труд, усилия и нерви хвърлени по колата!
Относно помпите, помпа с казанче от 34ка, малко се реже стержена, малко фантазия да се навият 2 щуцера пасва на 36цово серво.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Относно помпите, помпа с казанче от 34ка, малко се реже стержена, малко фантазия да се навият 2 щуцера пасва на 36цово серво.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Deyan Velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: отново с е36 :)
Наистина ще е грехота да я продадеш и да не й се радваш , след целият този труд и нерви







- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Засега май няма да е продаването
не ми се дава на загуба.
Нали помните какво липсваше на буфера на бронята, ей това уплътнение днес го поставихме:


Мина на мивка да падне малко мръсотия че след месец и полвина в сервиза беше доста мърлява история:


Оранжевата оптика радва много, утре чакам няколко препарата за кожа и ще покажа преди и след и има ли смисъл от тях, много ми ги хвалят тук приятелите, иначе сега е доста мръсна вътре:

Другото интересно нещо което забелязах е че преди държеше на празен ход една идея под 2 бара а сега държи съвсем малко повече от 1.5 бара, довечера ще пием кафе с мойстора и ще обсъдим. И волана е на една страна не са минали стенд след карето, това остана за утре заедно с интериора и малко работа по багажника, надявам се утре да мога да я прибера вече и няколко месеца не искам да я виждам.


Нали помните какво липсваше на буфера на бронята, ей това уплътнение днес го поставихме:


Мина на мивка да падне малко мръсотия че след месец и полвина в сервиза беше доста мърлява история:


Оранжевата оптика радва много, утре чакам няколко препарата за кожа и ще покажа преди и след и има ли смисъл от тях, много ми ги хвалят тук приятелите, иначе сега е доста мръсна вътре:

Другото интересно нещо което забелязах е че преди държеше на празен ход една идея под 2 бара а сега държи съвсем малко повече от 1.5 бара, довечера ще пием кафе с мойстора и ще обсъдим. И волана е на една страна не са минали стенд след карето, това остана за утре заедно с интериора и малко работа по багажника, надявам се утре да мога да я прибера вече и няколко месеца не искам да я виждам.

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани