ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- hoolie
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: служебни кошници
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой да помогне къде горе долу се намира буксата за халогените?

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
hoolie написа:Някой да помогне къде горе долу се намира буксата за халогените?
Зад самата халогенка...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- bavarkataa
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 22.05.2010
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d
- Мечтае да кара: ONLY BMW
Проблем с климатика на Е36 325tds
Здравейте Колеги, новак съм (вчера си взех Баварец 325 tds) и имам 2 въпросчета даже може и да се каже че са си проблеми направо - свързани са с климатика. Първото което ме притеснява е че в цялото трасе на климатика няма капка фреон, на какво ли се дължи това ?, И второто е че не ми бачкат степените на вентилатора на климатика и съответно парното,от 1 до 3 ги няма има само 4-та степен, това може ли да се оправи или е за "ново" ? Помогнете ако можете ще съм благодарен.
Мачкай наред и продължавай напред !
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Привет на колегите от бмв форума имам и аз няколко питания относно е36 и те са:
Първо от какво може да загрява колата само на място, а в движение не (термостат / датчик) при температура на вън от 35 градуса не го правеше, при температура днес 22 градуса го направи не беше карана два дни. Подробности около това са следните при пуснат климатик до, като работи не загрява след, като се спре пак вдига температурата и то бързо може би след, като се свали водниат радиатор и се измият вкл и климатичниат ще се оправят нещата поне така ми казаха хора занимаващи се с климатици и че това било често срещано при бмв-та да са мръсни радиаторите и да не минава достатъчно въздух и да не се охлаждат добре относно това с климата 90 градуса воден 100 градуса климатичен и ако са задръстени нямам как да охлади след, като спре и външната перка и най=вероятно само вътрешната от към двигателя не смогва или пък не отваря както трябва термостата?
Второ колата й сложено масло 15/40 и като запаля на студен двигател се чува едно почукване, като от ваноса, а пък, като загреее намалява да не кажа изчезва, гъсто масло или неправилно зацепен ванос или др?
Трето как да гледам друга информация на борд комп. освен температурата примерно моментен разход или нещо подобно? И как да проверя дали автопилова работи, защото с натискане на вътре на лоста не се заступорява на определенни километри опитвах и при 80/90/100
Мерси предварително
Първо от какво може да загрява колата само на място, а в движение не (термостат / датчик) при температура на вън от 35 градуса не го правеше, при температура днес 22 градуса го направи не беше карана два дни. Подробности около това са следните при пуснат климатик до, като работи не загрява след, като се спре пак вдига температурата и то бързо може би след, като се свали водниат радиатор и се измият вкл и климатичниат ще се оправят нещата поне така ми казаха хора занимаващи се с климатици и че това било често срещано при бмв-та да са мръсни радиаторите и да не минава достатъчно въздух и да не се охлаждат добре относно това с климата 90 градуса воден 100 градуса климатичен и ако са задръстени нямам как да охлади след, като спре и външната перка и най=вероятно само вътрешната от към двигателя не смогва или пък не отваря както трябва термостата?
Второ колата й сложено масло 15/40 и като запаля на студен двигател се чува едно почукване, като от ваноса, а пък, като загреее намалява да не кажа изчезва, гъсто масло или неправилно зацепен ванос или др?
Трето как да гледам друга информация на борд комп. освен температурата примерно моментен разход или нещо подобно? И как да проверя дали автопилова работи, защото с натискане на вътре на лоста не се заступорява на определенни километри опитвах и при 80/90/100
Мерси предварително

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Проблем с климатика на Е36 325tds
bavarkataa написа:Здравейте Колеги, новак съм (вчера си взех Баварец 325 tds) и имам 2 въпросчета даже може и да се каже че са си проблеми направо - свързани са с климатика. Първото което ме притеснява е че в цялото трасе на климатика няма капка фреон, на какво ли се дължи това ?, И второто е че не ми бачкат степените на вентилатора на климатика и съответно парното,от 1 до 3 ги няма има само 4-та степен, това може ли да се оправи или е за "ново" ? Помогнете ако можете ще съм благодарен.
Въпрос 1: ролка на климатика ремък - смени ги
Въпрос 2: Дигиталната клима - таралеж (управление на степените) започнал е да си отива и скоро ще спре тотално,
клима с врътките - отново управление подлежи на ремонт ползвай търсачката има доста изписано
b2d написа:Привет на колегите от бмв форума имам и аз няколко питания относно е36 и те са:
Първо от какво може да загрява колата само на място, а в движение не (термостат / датчик) при температура на вън от 35 градуса не го правеше, при температура днес 22 градуса го направи не беше карана два дни. Подробности около това са следните при пуснат климатик до, като работи не загрява след, като се спре пак вдига температурата и то бързо може би след, като се свали водниат радиатор и се измият вкл и климатичниат ще се оправят нещата поне така ми казаха хора занимаващи се с климатици и че това било често срещано при бмв-та да са мръсни радиаторите и да не минава достатъчно въздух и да не се охлаждат добре относно това с климата 90 градуса воден 100 градуса климатичен и ако са задръстени нямам как да охлади след, като спре и външната перка и най=вероятно само вътрешната от към двигателя не смогва или пък не отваря както трябва термостата?
Второ колата й сложено масло 15/40 и като запаля на студен двигател се чува едно почукване, като от ваноса, а пък, като загреее намалява да не кажа изчезва, гъсто масло или неправилно зацепен ванос или др?
Трето как да гледам друга информация на борд комп. освен температурата примерно моментен разход или нещо подобно? И как да проверя дали автопилова работи, защото с натискане на вътре на лоста не се заступорява на определенни километри опитвах и при 80/90/100
Мерси предварително
при пуснат климатик въртят винаги и двте перки на място ако не ти работи виското (управление на вътрешната перка) наистина може да ти направи мизерия
отиваш на първият канал ТОЧИШ маслото ведната и наливаш 10/40 или 5/40 махай това 15 преди да пуснеш тема за основен
бордовият ти комп с колко копчета е ако е с 1 ред или 7 копчета - греда тва ще е
ако е с 2 реда

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
С два реда копчета е какво мога да гледам в този случай... иначе колото до маслото разбрах, препорачително за този мотор има или каквото и да е 10/40 ще е по-добре от това? А колкото до климатика, ако на място си върти само едната перка (от към мотора) то значи ли, че това виско си е окей? Как точно работи стъпка по стъпка перката/те да ги проследя от загряването ли знам ли да видя аз точно какво се случва преди да стигна до майстор... Мерсаш предварително за инфото 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
b2d написа:... иначе колото до маслото разбрах, препорачително за този мотор има или каквото и да е 10/40 ще е по-добре от това? А колкото до климатика, ако на място си върти само едната перка (от към мотора) то значи ли, че това виско си е окей? Как точно работи стъпка по стъпка перката/те да ги проследя от загряването ли знам ли да видя аз точно какво се случва преди да стигна до майстор... Мерсаш предварително за инфото
Само да ти кажа че маслото си е ОК за тия жеги,смени го наесен. Ел. перката на климатика тръгва с пускането му.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ще има ли положителен ефект във вървежа,ако се замени виско перката с ел. такава?Все си мисля,че колата трябва да има малко повечко риспонс.Потърсих с търсачката,но нищо конкретно не открих.
е36 м42б18
Мерси предварително.
е36 м42б18
Мерси предварително.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
C3602PA написа:Ще има ли положителен ефект във вървежа,ако се замени виско перката с ел. такава?Все си мисля,че колата трябва да има малко повечко риспонс.Потърсих с търсачката,но нищо конкретно не открих.
е36 м42б18
Мерси предварително.
Има разлика,поне съм я усетил спрямо такова с виско

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой да каже евтин сервиз за реглаж на задния мост в София
И да попитам, че сега ми казаха за вариант за преправяне на виското, правено и на др коли да върти с оборотите на двигателя и така нямало вариант да загрява повече от него един вид вместо 180лв се дават 50-60лв някакъв лагер и др работи се коригирали... какво мислите?
И да попитам, че сега ми казаха за вариант за преправяне на виското, правено и на др коли да върти с оборотите на двигателя и така нямало вариант да загрява повече от него един вид вместо 180лв се дават 50-60лв някакъв лагер и др работи се коригирали... какво мислите?
- kokobaroko13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: bmw е36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
някои знае ли как се сваля предна броня на бмв компакт

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
kokobaroko13 написа:някои знае ли как се сваля предна броня на бмв компакт
мАхаш лайсните и шА видиш общо 4 гайки
отделно и от подкалниците трябва да я откачиш (на видии)
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Търся опашка за е36 това е частта м/у патрона и клемата, че явно се е прецакала, защото от клемата пали но през патрона не дава контакт, но до там след, това за въртенето все едно стига до определенна позиция и не може да заврти... някой, ако има да ми пише на лс, мерси предварително 

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
обтяжната ролка на климатика ми вие и ремъка е за смяна, ако откача ремъка докато забогатея, за да ги сменя може ли да има лоши последствия, освен че няма да имам клима 



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Kambe написа:обтяжната ролка на климатика ми вие и ремъка е за смяна, ако откача ремъка докато забогатея, за да ги сменя може ли да има лоши последствия, освен че няма да имам клима
Моя целогодишно не го включвам пък нищо му няма,карай смело

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани