ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 4.01.2012
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: Е21
Детайли за колата: '81 Е21 м10

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slavkov_e21 » 06 Дек 2013, 14:06

Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1706
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 06 Дек 2013, 14:41

raptorxbg написа:Само пара ли ползва или и някакъв препарат?

Само парата ползвах.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1706
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 06 Дек 2013, 14:44

Slavkov_e21 написа:Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително :bchug:

Термостата ти е останал в отворено положение,сега навън е студено и едва ли ще я видиш да мръдне по нагоре.
При мен за 4-5 км стрелката отива на средата.
:driving: :dunno: :driving:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 06 Дек 2013, 17:37

Slavkov_e21 написа:Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително :bchug:

Масло 10в40 на БМВ :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 06 Дек 2013, 18:24

Slavkov_e21 написа:Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително :bchug:

Моето М52 за 3 до 4 минути при температури около 0 градуса излиза от синьото, а след още максимум 5 е напълно загряло. Вероятно е забил термостата! Нов BEHR без отстъпки е не повече от 40лв и не се сменя особено трудно. Ето ти едно клипче, да се ориентираш: http://www.youtube.com/watch?v=lTejEnsZPN4
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 06 Дек 2013, 20:50

Tristaiosemnaiseis написа:Моето М52 за 3 до 4 минути при температури около 0 градуса излиза от синьото, а след още максимум 5 е напълно загряло.

Стрелката на температурата на М52 седи в средата от 78 до 103 градуса. Това, че е достигнала средата, не значи, че моторът е напълно загрят. По-скоро е в добра температура вече, но за да си 100% сигурен, съветвам да зачакаш още 10-15 минути преди да даваш всичката газ. За справка можеш да закачиш и да четеш живи данни. :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.09.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от compot » 07 Дек 2013, 7:40

Здравейте колеги!Преди 2 дена си купих е36 1.8тдс и колата като е студена не иска да пали на стартер,пали само на дърпане,а след това като си загрее няма проблеми с паленето на стартер.Проверих свещите-не са те причината, дайте още идеи от какво може да е :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от hacker4eto1 » 07 Дек 2013, 9:20

Колеги извинявам се ,че пиша във вашият под раздел но не исках да отварям нова тема:
Колата е е46 мотора е м52туб28.
Температурата винаги ми е стояла на "12" часа.. сега се измести със 1 милиметър в дясно и там стой...
Влязох в скритото меню и това са температурите които отчетох когато колата е на едно място.. стоя така едно кафе време буквално казано.
Изображение
като изкл. парното:
Изображение
Изображение
Стига до най-много 93 и после си го сваля до 90 или 88 а в движение я загледах си подържа 89 90 а на сфетофар до 92..
Има ли повод за притеснение колеги и да се вихря да сменям термостати :)
Маслото е 5в30 на кастрол едге антифриза сменен миналата година по това време с оригинален на бмв
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 4.01.2012
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: Е21
Детайли за колата: '81 Е21 м10

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slavkov_e21 » 07 Дек 2013, 9:51

Благодаря колеги, ще го покарам малко така, щото стрелката почна да мърда по към средата, таа може и датчика нещо да е давал проблем :) Иначе ще взема за всеки слуай едно термостатче :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 07 Дек 2013, 13:40

Преди известно време бях попитал дали задните колони на комби и седан са еднакви и тогава един колега ми показа сайт със серийните номера на частите и се различаваха. Днес реших все пак да погледна каква е разликата, та поне да знам дали става да се преправи или не. Свалих едната колона заедно с кутията (не съм я разглобявал) и установих, че тя се държи само с един болт от долната страна, а от горната страна няма нито и едно ухо за болт. Извода е, че не стават!

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 07 Дек 2013, 13:58

Според мене няма нужда да сменяш нищо стига да не минава 92c в движение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Leon » 07 Дек 2013, 16:40

vladi_a_i написа:
Slavkov_e21 написа:Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително :bchug:

Масло 10в40 на БМВ :yes:

Ако е с М52 по-добре да си кара 5-40, особено зимата :winky:
Never mistake motion for action...

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 07 Дек 2013, 20:37

Leon написа:Ако е с М52 по-добре да си кара 5-40, особено зимата :winky:

И ако е м52 и му се дава средно газ, 10-60 за лятото. :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BABHOMED » 07 Дек 2013, 21:08

не съм много знаещ относно тръби и гърнета за това ще питам..
Имам компакт с М42 и премахнат катализатор,имам гърне с вход 60мм и два изхода нз от какъв мотор е знам,че е Е46 не е поставено.Колата се кара предимно градско доста агресивно,мога ли за махна резонатора и нейното гърне а на тяхно място да постава от колекторите на зад 60мм неръждавейка до въпросното гърне с два изхода.60мм нз колко е за този мотор специално НО ми прави впечатление,че газовете които излизат от ауспуха са с много висока скорост поне така ми изглежда като застана на около 40-60см от ауспуха при това без да давам газ..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 08 Дек 2013, 13:48

err0r написа:
Leon написа:Ако е с М52 по-добре да си кара 5-40, особено зимата :winky:

И ако е м52 и му се дава средно газ, 10-60 за лятото. :idea:

Затова среден вариянт 10в40 :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook