ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително
Мерси предварително

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1706
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:Само пара ли ползва или и някакъв препарат?
Само парата ползвах.



- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1706
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Slavkov_e21 написа:Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително
Термостата ти е останал в отворено положение,сега навън е студено и едва ли ще я видиш да мръдне по нагоре.
При мен за 4-5 км стрелката отива на средата.



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Slavkov_e21 написа:Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително
Масло 10в40 на БМВ

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Slavkov_e21 написа:Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително
Моето М52 за 3 до 4 минути при температури около 0 градуса излиза от синьото, а след още максимум 5 е напълно загряло. Вероятно е забил термостата! Нов BEHR без отстъпки е не повече от 40лв и не се сменя особено трудно. Ето ти едно клипче, да се ориентираш: http://www.youtube.com/watch?v=lTejEnsZPN4
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Tristaiosemnaiseis написа:Моето М52 за 3 до 4 минути при температури около 0 градуса излиза от синьото, а след още максимум 5 е напълно загряло.
Стрелката на температурата на М52 седи в средата от 78 до 103 градуса. Това, че е достигнала средата, не значи, че моторът е напълно загрят. По-скоро е в добра температура вече, но за да си 100% сигурен, съветвам да зачакаш още 10-15 минути преди да даваш всичката газ. За справка можеш да закачиш и да четеш живи данни.


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги!Преди 2 дена си купих е36 1.8тдс и колата като е студена не иска да пали на стартер,пали само на дърпане,а след това като си загрее няма проблеми с паленето на стартер.Проверих свещите-не са те причината, дайте още идеи от какво може да е 

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги извинявам се ,че пиша във вашият под раздел но не исках да отварям нова тема:
Колата е е46 мотора е м52туб28.
Температурата винаги ми е стояла на "12" часа.. сега се измести със 1 милиметър в дясно и там стой...
Влязох в скритото меню и това са температурите които отчетох когато колата е на едно място.. стоя така едно кафе време буквално казано.

като изкл. парното:


Стига до най-много 93 и после си го сваля до 90 или 88 а в движение я загледах си подържа 89 90 а на сфетофар до 92..
Има ли повод за притеснение колеги и да се вихря да сменям термостати
Маслото е 5в30 на кастрол едге антифриза сменен миналата година по това време с оригинален на бмв
Колата е е46 мотора е м52туб28.
Температурата винаги ми е стояла на "12" часа.. сега се измести със 1 милиметър в дясно и там стой...
Влязох в скритото меню и това са температурите които отчетох когато колата е на едно място.. стоя така едно кафе време буквално казано.

като изкл. парното:


Стига до най-много 93 и после си го сваля до 90 или 88 а в движение я загледах си подържа 89 90 а на сфетофар до 92..
Има ли повод за притеснение колеги и да се вихря да сменям термостати

Маслото е 5в30 на кастрол едге антифриза сменен миналата година по това време с оригинален на бмв
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря колеги, ще го покарам малко така, щото стрелката почна да мърда по към средата, таа може и датчика нещо да е давал проблем
Иначе ще взема за всеки слуай едно термостатче 


- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Преди известно време бях попитал дали задните колони на комби и седан са еднакви и тогава един колега ми показа сайт със серийните номера на частите и се различаваха. Днес реших все пак да погледна каква е разликата, та поне да знам дали става да се преправи или не. Свалих едната колона заедно с кутията (не съм я разглобявал) и установих, че тя се държи само с един болт от долната страна, а от горната страна няма нито и едно ухо за болт. Извода е, че не стават!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Според мене няма нужда да сменяш нищо стига да не минава 92c в движение.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:Slavkov_e21 написа:Колеги, стрелката на температурата се отлепва съвсем малко от синия сектор.. След около 10тина мин. работа стига до първата рязка.. Таа дали може да има проблем в термостата, или просто 36ците си загряват по бавно. Иии със какво малсо да го карам, синтетично или полусинтетично?
Мерси предварително
Масло 10в40 на БМВ
Ако е с М52 по-добре да си кара 5-40, особено зимата

Never mistake motion for action...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Leon написа:Ако е с М52 по-добре да си кара 5-40, особено зимата
И ако е м52 и му се дава средно газ, 10-60 за лятото.


- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
не съм много знаещ относно тръби и гърнета за това ще питам..
Имам компакт с М42 и премахнат катализатор,имам гърне с вход 60мм и два изхода нз от какъв мотор е знам,че е Е46 не е поставено.Колата се кара предимно градско доста агресивно,мога ли за махна резонатора и нейното гърне а на тяхно място да постава от колекторите на зад 60мм неръждавейка до въпросното гърне с два изхода.60мм нз колко е за този мотор специално НО ми прави впечатление,че газовете които излизат от ауспуха са с много висока скорост поне така ми изглежда като застана на около 40-60см от ауспуха при това без да давам газ..
Имам компакт с М42 и премахнат катализатор,имам гърне с вход 60мм и два изхода нз от какъв мотор е знам,че е Е46 не е поставено.Колата се кара предимно градско доста агресивно,мога ли за махна резонатора и нейното гърне а на тяхно място да постава от колекторите на зад 60мм неръждавейка до въпросното гърне с два изхода.60мм нз колко е за този мотор специално НО ми прави впечатление,че газовете които излизат от ауспуха са с много висока скорост поне така ми изглежда като застана на около 40-60см от ауспуха при това без да давам газ..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
err0r написа:Leon написа:Ако е с М52 по-добре да си кара 5-40, особено зимата
И ако е м52 и му се дава средно газ, 10-60 за лятото.
Затова среден вариянт 10в40

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани