м52 със зверски разход на масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 06 Ное 2008, 12:36

М50 без ванос такъв клапан има ли?
не го намерих като разглабях около смукателите :idea: масло не пипа, но лекото притрисане на свободна го има

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 06 Ное 2008, 20:51

Ако колата беше моя....Основен ремонт
Бирата е доказателство че Бог съществува!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 06 Ное 2008, 20:57

И за маслото бмв само 10w40 заради хидравличните повдигачи.Ако е с ргулируеми клапани мже 15w40 и по гъсто.
Бирата е доказателство че Бог съществува!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 06 Ное 2008, 21:22

А М-40 имали такъв клапан???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: bmw E36 compact
Мечтае да кара: BMW X6

Мнение от menchev » 06 Ное 2008, 23:07

и аз да питам,това за клапана важи ли за М43,че ми яде масло (10w40 castrol),а нито пуши и върви доста добре,сменял съм гумичките и клапаните с нови,значи не е от тях това харчене,не съм пробвал само това дали ще загасне при отворена капачка колата,какво е вашето мнение?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 07 Ное 2008, 0:18

TEODORO6 написа:А М-40 имали такъв клапан???




:?: :?: :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 07 Ное 2008, 3:46

menchev написа:и аз да питам,това за клапана важи ли за М43,че ми яде масло (10w40 castrol),а нито пуши и върви доста добре,сменял съм гумичките и клапаните с нови,значи не е от тях това харчене,не съм пробвал само това дали ще загасне при отворена капачка колата,какво е вашето мнение?


колко масло ти яде ?

теста за това дали имаш проблем е ясен, на запален двигател като развиеш капачката на маслото ако започне да се тресе и да се мъчи да гасне ---> клапана ти е ОК, ако започне обаче да увеличава оборотите ----> клапана е проблемен........... Поне от многото теми до сега разбрах, че така се познаава.......... :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: bmw E36 compact
Мечтае да кара: BMW X6

Мнение от menchev » 07 Ное 2008, 10:33

благодаря,днес ще пробвам и ще пиша пак какво е станало. :)
според мисля че ми яде около 1-2л на 3000км,което си е доста и си мислех дали няма да е от маслото да му идва рядко и това че е полусинтетика и си мислех при друга смяна на маслото да сложа или малко по-гъсто на Кастрол или някакво минерално масло,но първо ще видя клапана с теста как е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: bmw E36 compact
Мечтае да кара: BMW X6

Мнение от menchev » 07 Ное 2008, 11:31

сега правих теста,значи при първи опит като почнах да развивам капачката на маслото,значи паднаха оборотите,усеща се като вакум,мислех че колата ще загасне и стегнах пак капачката,при втори опит исках да видя при извадена капачка как ще е,значи за 1-2 секунди изкарах капачката напълно,но не загасна мотора,продължи да си работи,на което ме навява че и моя клапан и маркуч за картерните газове е за смяна,прав ли съм?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 07 Ное 2008, 13:29

ми аз мисля, че точно така трябва да стане да паднат оборотите и да се разтрес, но да не загасне, тогава май тряя да е ОК, но нека и другите да пишат дали съм прав......


П.С. при 1-2л на 3000км ако беше от износен двигател мисля, че отзад трябва яко да пуши, а ти казваш, че няма такова нещо............ другия вариант е маслото да ти е калпаво.......
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: bmw E36 compact
Мечтае да кара: BMW X6

Мнение от menchev » 07 Ное 2008, 13:53

а като си проверявам маслото стои леко черно,за което ми се струва странно,предишните масла са си били нормално черно,а това стои по светло,но не от вода,мога да го позная ако има вода,и ми се струва че е или от маслото или от клапана за картерните газове,а както казах колата не пуши,видими всичко и е добре,а този разход незнам от каде е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 07 Ное 2008, 14:48

пичове, М52Б20 ако е наред, като му развиеш капачката трябва да изгасне за коколо 1,5-2 сек. :) просто започва да дърпа въздух не през дебитомера, а през клапана и от там през капачката, следователно мотора се ошашква, дебитомера отчита малко навлизащ въздух и инжекционна почва да пуска малко гориво за да не удави мотора, а всъщност сместа става бедна щото количеството въздух си е все същото само дето не е минало през дебитомера :) за тва трябва да ви гасне колата като отворите капачката, ако не гасне не е наред, колкото по-бързо изгасне - толкова по-добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 07 Ное 2008, 16:19

spacepl написа:пичове, М52Б20 ако е наред, като му развиеш капачката трябва да изгасне за коколо 1,5-2 сек. :) просто започва да дърпа въздух не през дебитомера, а през клапана и от там през капачката, следователно мотора се ошашква, дебитомера отчита малко навлизащ въздух и инжекционна почва да пуска малко гориво за да не удави мотора, а всъщност сместа става бедна щото количеството въздух си е все същото само дето не е минало през дебитомера :) за тва трябва да ви гасне колата като отворите капачката, ако не гасне не е наред, колкото по-бързо изгасне - толкова по-добре.


има логика в думите ти, съгласен съм :yes:

а да питам при моето M43B18 също ли тряя да е така, защото аз на секундата като почна да развивам капачката и почва да гасне, но винаги я връщам обратно, щото се стряскам :mhihi: Имам предвид и при М43 ли трябва да е като при М52 да гасне веднага след отвъртането на капачката ?

Мерси !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: bmw E36 compact
Мечтае да кара: BMW X6

Мнение от menchev » 08 Ное 2008, 0:18

е няма ли някой който да знае как е при М43,какво трябва да е поведението му ако е запушен/неработещ клапана за картерните газове?
междудругото аз си поръчах нов,на сляпо поне да съм сигурен,че ако ми харчи масло пак ,няма да е от клапана :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: bmw E36 compact
Мечтае да кара: BMW X6

Мнение от menchev » 08 Ное 2008, 14:56

:roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook