Какво да взема ? 316 или 318 coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Аве баси странните мнения. Честно.
Сърби ме на повечето тука да ви изкарам мненията от темите "колко ви гори". Там - рев. 13 - радост. Моята защо 15? Как го прайте ве,аз съм 17...
Тука, 7 гори, 6, а защо не и 5....
Разлика в горенето между 318 и 316 е много малка, абсурд са тея два литра ако и двете коли са читави. 318 не е много по - тежка, а е по - мощна, респ. полезният ефект на двигателя се увеличава и разликата пада, най - вероятно 1/2, но не повече от 1 на 100 е разликата.
Разликата е осезаемо по - голяма с 320-ката. Която, даже и с ванус, харчи наистина поне 2 л. повече. Да не коментирам другите аспекти и защо често харчи и 5 л. повече...
И двете - 316 и 318 не са бегачки, но недостиг в мощността не вярвам да усетиш. Напират прилично бързо, а след като мога да карам по магистралата със 190 средна, а не моментна скорост, считам, че работата не е толкова зле.
Търси си читава 316 или 318. Според мен разликата не е много голяма, търси читавата кола, а не непременно по - голямата.
Аз си взех моята 318 - ка по - скъпо, отколкото 320 - ките.
Сменил съм по нея - почвам скъпите неща.
4 летни гуми, нови(600 лв.)
4 зимни гуми, нова(700 лв.) - за гумите ползвам отстъпки, цената им е по - висока продажна.
4 лети джанти, употребявани(200 лв.)
2 задни амортесьора, нови(250 лв.)
2 паразитни ролки, нови(около 30 лв).
1 лагер на главина, нов(60 лв.)
Както сам виждаш, необходимите неща бяха последните три, около 300 лв.
Като си я купих с проблем с тях и като я купувах, знаех че предстоят, само лагера го забелязах по - късно, обаждаше се на дълъг път.
Обслужването на всички филтри и масла й излиза 150 - 200 лв.
Свещите са около 40 лв.
За около 300 се сменят всички накладки. Засега не съм ги сменял, макар че барабанните ми са позахабени.
Т.е .на практика както съм я купил, за вече над 15 000 км. сменям бензиностанциите.
И... Моят съвет: 320 щом ти е първа кола НЕДЕЙ ДА СИ КУПУВАШ.
Те са ръчкани коли. Гледай ги колегата какво пишат: "докато се науча да карам първият месец смених 4 гуми за 200 лв". Смятай какво каране. А на мен една гума ми е 200 лв, и винаги като ги сменям давам и лев за изправяне, баланс, геометрия, та смятай и на каква поддръжка се радва такава кола при новия си собственик.
Доколкото те разбирам, търсиш кола за кола, не за пистов самолет. 320 НЕ Е твоята кола.
Само влез при темите с новодошлите да чуеш щуротии за 320-ките. "Колега, честито, безаварийни и си смени водната помпа, термостата и перката на радиатора щото това са консумативи"... Ебем и консумативите, или както казва един известен тук колега "смени маторя"... Това обичайно е кола, взета за ръчкане и правена на ръчкане. Километрите й в 99,99% от случаите са 100 000 и не са верни, а за да вземеш читва такава си приготви поне едни 300-400 лв за всички възможни проверки, смени й маслото преди да я купиш и по възможност поне един, който наистина разбира с теб!
Но след като си човек който си търси новата лична кола, по - читавото от 316 и 318, може и IS, макар че иските повече се доближават до 20-ките, те са 18-ки, повярвали си, че са спортни

Сърби ме на повечето тука да ви изкарам мненията от темите "колко ви гори". Там - рев. 13 - радост. Моята защо 15? Как го прайте ве,аз съм 17...
Тука, 7 гори, 6, а защо не и 5....
Разлика в горенето между 318 и 316 е много малка, абсурд са тея два литра ако и двете коли са читави. 318 не е много по - тежка, а е по - мощна, респ. полезният ефект на двигателя се увеличава и разликата пада, най - вероятно 1/2, но не повече от 1 на 100 е разликата.
Разликата е осезаемо по - голяма с 320-ката. Която, даже и с ванус, харчи наистина поне 2 л. повече. Да не коментирам другите аспекти и защо често харчи и 5 л. повече...
И двете - 316 и 318 не са бегачки, но недостиг в мощността не вярвам да усетиш. Напират прилично бързо, а след като мога да карам по магистралата със 190 средна, а не моментна скорост, считам, че работата не е толкова зле.
Търси си читава 316 или 318. Според мен разликата не е много голяма, търси читавата кола, а не непременно по - голямата.
Аз си взех моята 318 - ка по - скъпо, отколкото 320 - ките.
Сменил съм по нея - почвам скъпите неща.
4 летни гуми, нови(600 лв.)
4 зимни гуми, нова(700 лв.) - за гумите ползвам отстъпки, цената им е по - висока продажна.
4 лети джанти, употребявани(200 лв.)
2 задни амортесьора, нови(250 лв.)
2 паразитни ролки, нови(около 30 лв).
1 лагер на главина, нов(60 лв.)
Както сам виждаш, необходимите неща бяха последните три, около 300 лв.
Като си я купих с проблем с тях и като я купувах, знаех че предстоят, само лагера го забелязах по - късно, обаждаше се на дълъг път.
Обслужването на всички филтри и масла й излиза 150 - 200 лв.
Свещите са около 40 лв.
За около 300 се сменят всички накладки. Засега не съм ги сменял, макар че барабанните ми са позахабени.
Т.е .на практика както съм я купил, за вече над 15 000 км. сменям бензиностанциите.
И... Моят съвет: 320 щом ти е първа кола НЕДЕЙ ДА СИ КУПУВАШ.
Те са ръчкани коли. Гледай ги колегата какво пишат: "докато се науча да карам първият месец смених 4 гуми за 200 лв". Смятай какво каране. А на мен една гума ми е 200 лв, и винаги като ги сменям давам и лев за изправяне, баланс, геометрия, та смятай и на каква поддръжка се радва такава кола при новия си собственик.
Доколкото те разбирам, търсиш кола за кола, не за пистов самолет. 320 НЕ Е твоята кола.
Само влез при темите с новодошлите да чуеш щуротии за 320-ките. "Колега, честито, безаварийни и си смени водната помпа, термостата и перката на радиатора щото това са консумативи"... Ебем и консумативите, или както казва един известен тук колега "смени маторя"... Това обичайно е кола, взета за ръчкане и правена на ръчкане. Километрите й в 99,99% от случаите са 100 000 и не са верни, а за да вземеш читва такава си приготви поне едни 300-400 лв за всички възможни проверки, смени й маслото преди да я купиш и по възможност поне един, който наистина разбира с теб!
Но след като си човек който си търси новата лична кола, по - читавото от 316 и 318, може и IS, макар че иските повече се доближават до 20-ките, те са 18-ки, повярвали си, че са спортни


D3BEP написа:Разлика в горенето между 318 и 316 е много малка
само да вметна - при купетата 318 са само IS , а 316 - м43б16
тъй че се сравняват 101 коня 8V със 140 16V , аз съм 318ката
D3BEP написа:може и IS, макар че иските повече се доближават до 20-ките, те са 18-ки, повярвали си, че са спортни
не са спортни , голфовете го ядът , но все пак ис нама нищо общо с 8 клапанов матор


- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Дам ,чел съм мненията на колегите и съм пропуснал че се търси купенце...
В тоя случай аз пък съм за 316-ката. Макар че на мен купе не ми се връзва много с обсъжданата концепция(евтино, без много добитък), и ако ше е купе, поне да е мощно, но както и да е....
В тоя случай аз пък съм за 316-ката. Макар че на мен купе не ми се връзва много с обсъжданата концепция(евтино, без много добитък), и ако ше е купе, поне да е мощно, но както и да е....
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
///MapTo написа:D3BEP написа:....
Поне в този раздел не се прави на капацитет,найстина те моля
Хлапе, защо не гониш хабитюрентки и не просиш от тате лев ами само се заяждаш?
Споделил съм лично мнение, кво трябва да направя, да ти се извиня ли?
Извинявай!
- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
И аз карам 316i вярно не върви много но съм предоволен от колата вкарах я от анкона много читава като цяло смених си и ремъци ролки, масла и филтри, купих си нови джанти и гуми за лятото и съм чук до сега 3500 километра и навъртях за 1 месец и нищо не ми се е обадило. Но да ти кажа малко горящо БМВ няма, въпроса при 316-ката е че и е тежко купето и малкия двигател се мъчи малко повече при потегляне и ускорение затова дава разход почти колкото на 318-ката моя мотор е М43 средата на 97-ма е колата и да ти кажа в големите километри доста добре се представя 16-ката. Градско колата ми дава към 12 но това е поради куп причини карам в пиковите часове и понеже винаги бързам и я ръчкам повечко но иначе при спокойни условия засичал съм я без ръчкане и плавно ускорение без много движение (говоря към 9-10 вечерта) дава 8
така че разхода на колата се определя от десния ти крак
Айде успех с покупката, че и аз много се разписах и почнах да се бъркам



Айде успех с покупката, че и аз много се разписах и почнах да се бъркам


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
за тебе каде пишеш 4е 318 ис не е спортна и 4е голфа го яде, то си много заблоден на брата е 316 и голф до сега го нее изял така4е ко да кажем за 318ис а? вие като не разбирате не се излагаите поне публи4но.говорим без да са барани моторите.излагате не само вас ами и BMW с ваште глупости ле LAMERI





.
Е аз карам 318 от 4 год. и съм доволен от хайвана за да се возя но за ръчки и т.н. няма душица. Карал съм добри запазени модели и 318ис,и 320. Определено 320 е тази с която бих сменил моята.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Re: .
perko написа:Е аз карам 318 от 4 год. и съм доволен от хайвана за да се возя но за ръчки и т.н. няма душица. Карал съм добри запазени модели и 318ис,и 320. Определено 320 е тази с която бих сменил моята.
Ами бате то това е човешкото проклятие. Ше вземеш 320 утре, дай - боже, ше го поръчкаш година - две, ше кажеш че и то няма душица и ти трябва поне 325

За ръчки ли е приказката... Там просто няма достатъчно голям двигател


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
petio_bmw 318is написа:за тебе каде пишеш 4е 318 ис не е спортна и 4е голфа го яде, то си много заблоден на брата е 316 и голф до сега го нее изял така4е ко да кажем за 318ис а? вие като не разбирате не се излагаите поне публи4но.говорим без да са барани моторите.излагате не само вас ами и BMW с ваште глупости ле LAMERI![]()
![]()
![]()
"Брата" явно се е дърпал само с G1-чки, 1.3 на газ...






- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: .
D3BEP написа:perko написа:Е аз карам 318 от 4 год. и съм доволен от хайвана за да се возя но за ръчки и т.н. няма душица. Карал съм добри запазени модели и 318ис,и 320. Определено 320 е тази с която бих сменил моята.
Ами бате то това е човешкото проклятие. Ше вземеш 320 утре, дай - боже, ше го поръчкаш година - две, ше кажеш че и то няма душица и ти трябва поне 325
За ръчки ли е приказката... Там просто няма достатъчно голям двигателОще не са измислили
Има то не се заблуждавай!
Ако не си чувал има и от 286 коня,a има и от 321 коня...та ако не си чувал вземи гуугъл с теб!
Ако знаеш колко хора си мечтаят за м3 мотори леле боже...само да нямаше тоя акциз всеки 20-ти манияк на бмв в бг. ще си го кара!







Още инфо!ТУК
Последна промяна cucko на 13 Май 2008, 16:44, променена общо 3 пъти
Е тва е малко по-различно...да чуе човек нещо по-приемливо за ухото..., че взех да си мисля, че всички тук работите за поддръжката на колите си....Как ги редите 200 лв. за тва 300 лв за онова и може и да си оставиш и 600 лв на месец за всеки случай...То да вземеш кола за 5-6 бона и да и наливаш по 1000 на месец за поддръжка
Ем отвори се тема за голфа...Те GTI-Ките вървят,но пък чак толкова ли ? Ам както се спомена..аз не търся нещо с което да лета,ми да си бръмча просто.....
А що се отнася това за смяната на маслото....Знам, че слагат добавки и в него и в горивото...и при смяна..двигателя започвал да трака кат луд. Но аз ако мина да им сменя на всички маслата..докато избера кво става


Ем отвори се тема за голфа...Те GTI-Ките вървят,но пък чак толкова ли ? Ам както се спомена..аз не търся нещо с което да лета,ми да си бръмча просто.....
А що се отнася това за смяната на маслото....Знам, че слагат добавки и в него и в горивото...и при смяна..двигателя започвал да трака кат луд. Но аз ако мина да им сменя на всички маслата..докато избера кво става


Незнам, ама 316i 102к - 28 кинта данък ... естествено, ако не си писал 2-те кончета отгоре 

Компанията "Chrysler" решила да поставя черна кутия в новите модели на джиповете "Grand Cherokee", която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случаите, последната дума е била "Shit!", докато в България, в 99% процента от случаите, последните думи на шофьора са били: "Пичове, скивайте к'во мо'а да напра'а с тоя джип!"
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
-----------офф-------------
Ае знаем ,че има ///М.
Казал съм нещо съвсем друго колега... Нещо, като закон за нарастващите потребности. Нещо, като че "достатъчният мотор" не е неоткрит само в Е36, ами че въобще никъде не е открит, даже и в SLR Maclaren. Че на човек който го е взел за да го ръга, като го има, винаги ще му се поиска нещо повече. Освен ако не е на предела на личните си възможности.
Та и 286, а и 321 коня също не стигат...
И нагоре винаги има. Турбини, компресори, пиленета на глави, олекотяваници....
И все не стига, мамицата му!
Има то не се заблуждавай!
Ако не си чувал има и от 286 коня,a има и от 321 коня...

Ае знаем ,че има ///М.
Казал съм нещо съвсем друго колега... Нещо, като закон за нарастващите потребности. Нещо, като че "достатъчният мотор" не е неоткрит само в Е36, ами че въобще никъде не е открит, даже и в SLR Maclaren. Че на човек който го е взел за да го ръга, като го има, винаги ще му се поиска нещо повече. Освен ако не е на предела на личните си възможности.
Та и 286, а и 321 коня също не стигат...
И нагоре винаги има. Турбини, компресори, пиленета на глави, олекотяваници....
И все не стига, мамицата му!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани