BMW 316 vs Audi B4
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Че Б4- ката от коя година се прай та да е морялно остарял.. иначе е факт, че много по- рядко вече се среща Б4 от Е36. Алдито бих казал, че има по- готин салон за сметка на Е36- цата, но тя пък е правена като кола за каране и може би за това няма такова разточителство от копчета и светлини в салона. Отделно тва ако решиш да си разкрасяваш Е36- цата с М пакети, джанти и т.н. може да добие коренно различен вид на автомобил с който няма да те е срам да застанеш редом до много по- нови коли.
Freestyler написа:moniglow написа:Абе човек,ако те притеснява само подръжката,хич и не му мисли -всемай Е36 ,ама не се цигани,защото стойността на подръжката е заложена в цената,коята плащаш за колата.
Покупката на БМВ (316 или 318 с по-малко екстри) не ми е проблемна, проблемна би ми била поддръжката, в случай че се окаже, че частите й са скъпи. Но ако приемем, че се чупи толкова, колкото се чупи и В4-ката, най-добре е да разгледам някой каталог за авточасти, да видя как вървят, да взимам окончателно решение и да хващам някоя за ушите, стига съм губил време с писане![]()
Колега не са чак толокова скъпи 1астите за БМВ и аз в началото си мислех така но тва са градски легенди... е не са колкото за Голф2...

Хубавите ябълки прасетата ги ядат!!!
bum_bum написа:иначе е факт, че много по- рядко вече се среща Б4 от Е36. Алдито бих казал, че има по- готин салон за сметка на Е36- цата, но тя пък е правена като кола за каране и може би за това няма такова разточителство от копчета и светлини в салона. Отделно тва ако решиш да си разкрасяваш Е36- цата с М пакети, джанти и т.н. може да добие коренно различен вид на автомобил с който няма да те е срам да застанеш редом до много по- нови коли.




Хубавите ябълки прасетата ги ядат!!!
- Freestyler
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.04.2008
Пичове, вижда му се края! След сума ти консултации се спрях на БМВ 318ис, с някакъв митичен мотор м42, 140 магарета. Моля конретно за него малко инфо и в частност как се погажда с газта.
Freestyler написа:Пичове, вижда му се края! След сума ти консултации се спрях на БМВ 318ис, с някакъв митичен мотор м42, 140 магарета. Моля конретно за него малко инфо и в частност как се погажда с газта.
Погажда се добре с газов инжекцион за 1200 лева - хем върви хем харчи малко

По-евтин вариант е обикновенна АГУ но с ламбда контрол - върви по-спънато и пак е евтино. Разликата е 600 лева. Ти си правиш сметката.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- BeXTMaN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: е34
- Мечтае да кара: е32
както казва колегата такъв звяр не заслужава да го храниш с лаинории.имам 1 приятел с такъв мотор наистина се къса да върви храни го само със супер 100 и му дава икономия по-хубавия бензин така че вземай 318 ИС и се кефи при всяко каране 

53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани