трепери двигателя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: трепери двигателя
00700 написа:grudev написа:00700 написа:Най-вероятно проблема ти, е в тампоните!
Комплекта е около 120 лв. /2 тампона/, но може да са ти заминали и тези на скоростната кутия, те са около 40 лв.
За работа взимат около 10-15 лв. на тампон.
Ето подобен линк: http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... 0%B5%D0%BB
Тампони на двигателя смених преди 6 месеца и продалжи да тресе. Но тези на скоростната кутия не съм се сещал да проверя, даже не знам къде се намират и колко са на брой. Ще ги погледна !
От тампони на ск.кутия възможно ли е да ми тресе цялата кола ?
Тампоните на скоростната кутия, се намират към "средата" на купето /под скоростния лост/. Скоростната кутия реално е продължението на двигателя, в смисъл е вързана за него /обяснено по ясно/.
Щом си сменил тампоните на двигателя и пак ти тресе, явно не е бил проблема в тях. Но ако не си ги сменял скоро тампоните, манипулацията която си направил не е напразна.
Може проблема да е в самия двигател. Каква е степента на тресене? Играят ли ти оборотите?
Да, играят леко, но стъпковото компенсира добре и играенето на оборотите варира между 50-100 оборота. Като цяло колата държи 700 оборота, а играенето е от 700 до 800 оборота. Тресе най - силно на студен двигател. Трудно пали както казах, никога от първия път и винаги с много въртене. Като поседи и запаля, припалва и огасва, после трудно пали, което ми говори, че в цилиндрите има много бензин, който свещите не могат да възпламенят, защото колата е задавена. Вибрира постоянно, понякога се оправя, но за секунди и то при загрял двигател и после пак леко сваля оборотите и притриса, стъпковото се намесва добре, забива на 700 оборота, вдига до към 750-800 ако е горещ двигателя и остават тези постоянни вибрации, съпътствани с променлив звук от двигателя. Мисля си за преобогатена смес, защото похарчва малко повечко и миришка на бензин, но не много. Мисля си, ако вакуумния клапан е заминал, а той със сигурност е, защото хвърля бензин, колата се дави, в смисал задържа се много бензин в рейката, дюзите пръскат повече бензин отколккото е необходимо и се получава преобогатена горивна смес. ЕКУ-то прави всичко възможно да коригира това като изпраща команди на стъпковото, дебитомера, ламбдата и всичко друго, откъдето двигателя се мъчи и резултата са тези вибрации, непостоянно ускорение в ниските и загуба на мощност. Във високите (над 3000) се оправя, защото двигателя изразходва повече бензин. Правилна ли е логиката ?
Drift machine ....
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: трепери двигателя
grudev написа:
Да, играят леко, но стъпковото компенсира добре и играенето на оборотите варира между 50-100 оборота. Като цяло колата държи 700 оборота, а играенето е от 700 до 800 оборота. Тресе най - силно на студен двигател. Трудно пали както казах, никога от първия път и винаги с много въртене. Като поседи и запаля, припалва и огасва, после трудно пали, което ми говори, че в цилиндрите има много бензин, който свещите не могат да възпламенят, защото колата е задавена. Вибрира постоянно, понякога се оправя, но за секунди и то при загрял двигател и после пак леко сваля оборотите и притриса, стъпковото се намесва добре, забива на 700 оборота, вдига до към 750-800 ако е горещ двигателя и остават тези постоянни вибрации, съпътствани с променлив звук от двигателя. Мисля си за преобогатена смес, защото похарчва малко повечко и миришка на бензин, но не много. Мисля си, ако вакуумния клапан е заминал, а той със сигурност е, защото хвърля бензин, колата се дави, в смисал задържа се много бензин в рейката, дюзите пръскат повече бензин отколккото е необходимо и се получава преобогатена горивна смес. ЕКУ-то прави всичко възможно да коригира това като изпраща команди на стъпковото, дебитомера, ламбдата и всичко друго, откъдето двигателя се мъчи и резултата са тези вибрации, непостоянно ускорение в ниските и загуба на мощност. Във високите (над 3000) се оправя, защото двигателя изразходва повече бензин. Правилна ли е логиката ?
Стъпковото моторче, чистил ли си го?
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: трепери двигателя
Добра ти е лоогиката, но аз повече си мисля че проблема си е по-комплексен, калапанчето на рейката, сигурно от някъде лекичко дърпа въздух, я някоя гарнитурка или леко отхлабен или напукан маркуч по вакумите, стари дюзи с прецакани разпръсквачи и т.н! Аз скоро ще го поръчам този клапан и датчика на коляновия вал, ще сменям и бубините и свещите и ще пиша после има ли резултат!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: трепери двигателя
00700 написа:grudev написа:
Да, играят леко, но стъпковото компенсира добре и играенето на оборотите варира между 50-100 оборота. Като цяло колата държи 700 оборота, а играенето е от 700 до 800 оборота. Тресе най - силно на студен двигател. Трудно пали както казах, никога от първия път и винаги с много въртене. Като поседи и запаля, припалва и огасва, после трудно пали, което ми говори, че в цилиндрите има много бензин, който свещите не могат да възпламенят, защото колата е задавена. Вибрира постоянно, понякога се оправя, но за секунди и то при загрял двигател и после пак леко сваля оборотите и притриса, стъпковото се намесва добре, забива на 700 оборота, вдига до към 750-800 ако е горещ двигателя и остават тези постоянни вибрации, съпътствани с променлив звук от двигателя. Мисля си за преобогатена смес, защото похарчва малко повечко и миришка на бензин, но не много. Мисля си, ако вакуумния клапан е заминал, а той със сигурност е, защото хвърля бензин, колата се дави, в смисал задържа се много бензин в рейката, дюзите пръскат повече бензин отколккото е необходимо и се получава преобогатена горивна смес. ЕКУ-то прави всичко възможно да коригира това като изпраща команди на стъпковото, дебитомера, ламбдата и всичко друго, откъдето двигателя се мъчи и резултата са тези вибрации, непостоянно ускорение в ниските и загуба на мощност. Във високите (над 3000) се оправя, защото двигателя изразходва повече бензин. Правилна ли е логиката ?
Стъпковото моторче, чистил ли си го?
Да, свети вътре и работи добре според мен
Drift machine ....
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани