малко въпроси за М-ково окачване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 24.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 e36 328i Тouring
Мечтае да кара: e36 ///M3

Re: малко въпроси за М-ково окачване

Мнение от clarcky » 01 Яну 2013, 23:34

Предварително се извинявам че повдигам толкова стара тема,но след толкова ровене с търсачката до тук стигнах :mhihi: Имам няколко въпроса.. Щангите на м тех окачване и обикновенното,само дебелината ли им е различна,демек купувам м техник щанга свалям мойта и я слагам нея? Някой сменял ли е да каже колата дали се стяга?И още нещо,как да позная оригинални задни амортисьори дали са м техник,по какво се различават външно със стоковите? Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: малко въпроси за М-ково окачване

Мнение от txl » 02 Яну 2013, 3:41

clarcky написа:Щангите на м тех окачване и обикновенното,само дебелината ли им е различна,демек купувам м техник щанга свалям мойта и я слагам нея?


Сменяш щангите заедно с тампончетата им. На тях си пише за какъв диаметър щанга са.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: малко въпроси за М-ково окачване

Мнение от Dream_BMW » 03 Яну 2013, 20:48

При М Техник окачването отзад нямат разлика амортесьорите и пружините от стоковото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 24.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 e36 328i Тouring
Мечтае да кара: e36 ///M3

Re: малко въпроси за М-ково окачване

Мнение от clarcky » 03 Яну 2013, 21:50

Dream_BMW написа:При М Техник окачването отзад нямат разлика амортесьорите и пружините от стоковото.


Не съм съгласен колега,защото в realoem-а има два вида с различен парт номер,и едните си пише че са м техник. Някой ако може само да каже на външен вид по какво се различават от обикновенните? На другите въпроси си поотговорих :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: малко въпроси за М-ково окачване

Мнение от Dream_BMW » 03 Яну 2013, 22:15

Това с М окачването е една от най-сложните материи свързани с Е36( за другите модели не знам как е),тъй като автомобили с М техник окачване по VIN са с различни маркировки на пружините и различни парт номера на амортесьорите. Моята е с М техник окачване по VIN и предните пружини са с 3 броя жълти маркировки а задните са с по 2 броя сини. Друг колега,който също е с М-техник по VIN е с три сини маркировки на предните пружини и с две сини маркиворки на задните.А друг колега,който също е с М техник по VIN пък е с 3 тъмно червени(керемиден цвят) маркировки на предните и две сини на задните пружини. Стойката и на трите коли е различна,но причина може да е и факта,че амортесьорите са различни марки и с различен ход вероятно.Тъмна индия са тези оригинални окачвания май(говоря за пружините).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: малко въпроси за М-ково окачване

Мнение от Борис_Малинов » 04 Яну 2013, 0:42

То по вин-а, може много работи да излизат, но е друг въпрос дали предишните собственици на автомобилите са си оставили заводските компонети, по ред причини: износване и т.н.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: малко въпроси за М-ково окачване

Мнение от Dream_BMW » 04 Яну 2013, 20:32

Борис_Малинов написа:То по вин-а, може много работи да излизат, но е друг въпрос дали предишните собственици на автомобилите са си оставили заводските компонети, по ред причини: износване и т.н.

И аз съм съгласен с това мнение,но също смятам,че М Техник вариантите са повече от един.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 5.12.2009
Местоположение: София / Самоков
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, E53

Re:

Мнение от wacky_y » 05 Мар 2013, 0:45

bmwdriver написа:Правете разлика м/у М3 окачване и М-техник окачване.Има огромна разлика.


а в какво се изразява разликата? Искам да сменя моето обикновенно амортизирано окачване с ново! Какво да избера? Колата е 6-цилиндрова? :help:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook