318is ... да я взимам ли ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
извинете за въпроса .. но какво е ВАНОС
срещам го често .. а незнам точно какво е
бтв: няма да е АСТРА - 1000%
по добре Кадюга
може би .. трябва да си променя стила на каране ..
ако си харесам .. прилична ИСка ..
чакам да ми докатат 2 нови сега от Италия .. и ще ги гледам
единствената ми алтернативата .. за сега е циганско ферари (клибра)
))
но определно .. ми харесва усещането на купето е36
просто е кола за ФЪН

срещам го често .. а незнам точно какво е

бтв: няма да е АСТРА - 1000%
по добре Кадюга
може би .. трябва да си променя стила на каране ..
ако си харесам .. прилична ИСка ..
чакам да ми докатат 2 нови сега от Италия .. и ще ги гледам

единствената ми алтернативата .. за сега е циганско ферари (клибра)

но определно .. ми харесва усещането на купето е36
просто е кола за ФЪН

Последна промяна Ivo III на 21 Ное 2006, 3:25, променена общо 1 път
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ivo III написа:единствената ми алтернативата .. за сега е циганско ферари (клибра)))



Ванoс е на БМВ абривиатурата за променливо газоразпределение, което ще рече когириране на фазата на отваряне на клапаните в зависимост от оборотите, което позволява двигателя да работи при отностително по оптимален режим в по- голям оборотен диапазон.
Последна промяна vitamincpp на 21 Ное 2006, 2:10, променена общо 1 път
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
ми не искам да те разочаровам, но каквато и 3ка да си вземеш под 3к няма да има никой, дори е36 м3 пак тръгва от 3 нагоре. знам как се изстрелваше голфа ми ама на него въртящият момент му беше права линия от 2500 оборота и правеше 0-100 за 7.6 (друг е въпросът че после увяхва), знам че 325цата под 4к няма никой, но в момента в който ги стигне те залепя много приятно за седалката, също и настъпваш на 170 и тя почва да ускорява. ванос-а ще ти даде нещо но като цяло ако искаш да върви трябва да я караш в лютницата.




- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Има Е36 с "някой" под 3к и модификацията се казва 318tds и 325tds.
А иначе за това дали при бензинката има някой под 3к... ами и при мен немаше никой... сложих спортен филтър (панелен в кутията) и пак никой... турих аз обаче един чип и се появи този "някой" и сега 320-ка с Ванос си върви съвсем гладко от ниските, през средните, та чак до високите обороти.
За ИС-ките не знам, защото дори не съм карал още такава, че камо ли чипосвал.
А иначе за това дали при бензинката има някой под 3к... ами и при мен немаше никой... сложих спортен филтър (панелен в кутията) и пак никой... турих аз обаче един чип и се появи този "някой" и сега 320-ка с Ванос си върви съвсем гладко от ниските, през средните, та чак до високите обороти.

За ИС-ките не знам, защото дори не съм карал още такава, че камо ли чипосвал.

turbo написа:Има Е36 с "някой" под 3к и модификацията се казва 318tds и 325tds.
А иначе за това дали при бензинката има някой под 3к... ами и при мен немаше никой... сложих спортен филтър (панелен в кутията) и пак никой... турих аз обаче един чип и се появи този "някой" и сега 320-ка с Ванос си върви съвсем гладко от ниските, през средните, та чак до високите обороти.
За ИС-ките не знам, защото дори не съм карал още такава, че камо ли чипосвал.
я ... светлинка в тунела

само един вид .. чип ли има ... или може да се чипосва според желанието на шофьора
какви са цените на ... чипосването
и как .. става технически .. презаписва се чип или се присажда с "коремни операции"
може би има тема .. за чипосването ?

- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
калибрите са с табло, окачване и двигател на vectra A от 1988 год !
иначе са ефтини за потдръжка...но ако имаш над 5000лв си земи BMW
иначе са ефтини за потдръжка...но ако имаш над 5000лв си земи BMW

tin написа:калибрите са с табло, окачване и двигател на vectra A от 1988 год !
иначе са ефтини за потдръжка...но ако имаш над 5000лв си земи BMW
хм, може ли да не се съглася? вектрата е със заден мост, калибрата с независимо окачване, Километража на вектрата е до 240 инак двигателите се са си опел....Задните носачи на калибрата са кат на омега. Легера е друг.....
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Чипосването е според зависи, както го намериш чипчето. На Е36 специално се прави интервенция в ЕКУ-то и се сменя старият чип с нов. Ако тръгнеш да си го правиш ти, ще ти се наложи да извадиш компа и да го "разпориш", за да му видиш номерчето на ЕКУ-то и на чипът, който е вътре, а после вече търсиш чип с конкретния софт. Софтуеърчето е правено точно за този модел комп и може да варира леко, но ти не можеш да го знаеш кое какво е, а само бучиш чипа и караш. Някои фирми дават и гаранция, така че вариянти много. 

turbo написа:Чипосването е според зависи, както го намериш чипчето. На Е36 специално се прави интервенция в ЕКУ-то и се сменя старият чип с нов. Ако тръгнеш да си го правиш ти, ще ти се наложи да извадиш компа и да го "разпориш", за да му видиш номерчето на ЕКУ-то и на чипът, който е вътре, а после вече търсиш чип с конкретния софт. Софтуеърчето е правено точно за този модел комп и може да варира леко, но ти не можеш да го знаеш кое какво е, а само бучиш чипа и караш. Някои фирми дават и гаранция, така че вариянти много.
искам .. с лаптопа да си определям .. с какъв софтуер да е в момента
дали има такива ... опции
- софт за града
- софт за извън града
- софт за икономично каране
- софт за перформансе
- софт за метан
- софт за газ
- и т.н.
дали някои го предлага

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет


Има вариант, доколкото знам де, да бъдат записани два софт-а в един по-голям чип (като памет) и да се превключват, но това е въпрос на допълнителна врътка.

turbo написа::mhihi: Е чак пък толкоз![]()
Има вариант, доколкото знам де, да бъдат записани два софт-а в един по-голям чип (като памет) и да се превключват, но това е въпрос на допълнителна врътка.
автокомпа е един тъп процесорен контролер

не може никои да не е искал същото като мен

реално колко софта може да се предложат за един двигател ?
бтв: с лаптоп е най-лесно .. правиш един емулатор на памет
и .. избираш софта си


някъде има ли инфо за софтуерите ...
или всеки си ги пази .. и прави пари от тях ?
бтв: колко струва да ти чипнат елементарно колата ?
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Ivo III написа:
искам .. с лаптопа да си определям .. с какъв софтуер да е в момента
дали има такива ... опции
- софт за града
- софт за извън града
- софт за икономично каране
- софт за перформансе
- софт за метан
- софт за газ
- и т.н.
дали някои го предлага
сигурно, звучи ми като поне 2 хилки, реално 3 - също ми звучи че говориш малко глупости, защото ако имаше парите да правиш подобни идиотщини (и то за да пестиш бензин общо взето!!) нямаше ад търсиш е36

а 'елементарното' чипосване - само от проверено място, че иначе спокойно може да отидеш за основен ремонт с 'тънкаж' за един недобре програмиран чип. грубо поне 500 кинта и нагоре, ползвай търсачката има писано доста.
п.с. по онази доста вероятна глупост, че 318ис вървал повече в ниските (и не че съм специалист, дори хич, но ми е интересно какво ОБЩО има с това че развъртал по-бързо) - никой не се доизказа / не даде някви криви на Hp / Nm

t0sh написа:
сигурно, звучи ми като поне 2 хилки, реално 3 - също ми звучи че говориш малко глупости, защото ако имаше парите да правиш подобни идиотщини (и то за да пестиш бензин общо взето!!) нямаше ад търсиш е36вземи малко по-сериозно.
поне от електроника разбирам .. доста
и не ми е проблем да имитирам един обикновен епром

няма да ми струва толкова ...
ако си намеря читави софтуери .. но те се и четат лесно
а имането на пари и даването ... не вървят успоредно

познавам прител дето купи стар модел мерцедес за 5000 и даде още 17 000 за двигател и турбини и .. квото там

така че ... лудоста е различна при всички

mitak_o написа:Ivo III написа:
поне от електроника разбирам .. доста
и не ми е проблем да имитирам един обикновен епром![]()
а как оригиналното ЕCU ще чете от твоя лаФтоп софтовете дето емулирашблутут нешо
еми .. лесно ..
правят се едни жици .. и се емулира епром
това е честа практика .. когато се правят проби ..
ние в работата го правим .. редовно

има и в нета .. десетки схеми

въпроса е .. читаф софт
или поне да се знае .. какво като се пипне .. какво става

73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани