E36 M52B28 прегрява
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: E36 M52B28 прегрява
krisko096 написа:Аз имах същия проблем, оказа се, че е виското. Смени си го и не би трябвало да имаш проблеми
Колата му започва да загрява при скорости над 130км/ч! Какво виско ще му помогне тогава?!? Според мен,проблема едва ли е в размера на радиатора,но щом вече го има и е сложен ще си проличи.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: E36 M52B28 прегрява
И в крайна сметка какво се оказа
реши ли проблема???
И имам едно питане не би ли трябвало да се включи ел. перката (на климатика) на втора степен при такъв случай?
Защото имах сходни проблеми при вчерашното скоросно каране по магистрала тракия на 36°
реши ли проблема???
И имам едно питане не би ли трябвало да се включи ел. перката (на климатика) на втора степен при такъв случай?
Защото имах сходни проблеми при вчерашното скоросно каране по магистрала тракия на 36°
- drevnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: В планината
- Пол: Мъж
Re: E36 M52B28 прегрява
дано колегата да се е сетил да си сложи и дифузьор
- StormyG
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 31.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сервизната кола :P
- Мечтае да кара: e46 M3 CSL :D
- Детайли за колата: E36 3** Coupe
Re: E36 M52B28 прегрява
mafiata_ написа:И в крайна сметка какво се оказа
реши ли проблема???
И имам едно питане не би ли трябвало да се включи ел. перката (на климатика) на втора степен при такъв случай?
Защото имах сходни проблеми при вчерашното скоросно каране по магистрала тракия на 36°
Накрая след смяната на почти всичко възможно и закупуването на втора ръка радиатор от Големите, всичко си дойде на мястото. Най-вероятно, проблемът е дошъл от Малкият радиатор, независимо от това, че беше нов.
drevnia написа:дано колегата да се е сетил да си сложи и дифузьор
Все още не съм сложил дифузьор, но го обмислям. За момента не изскача такъв и съм в процес на търсене.
Поздрави.
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: E36 M52B28 прегрява
StormyG написа:
Накрая след смяната на почти всичко възможно и закупуването на втора ръка радиатор от Големите, всичко си дойде на мястото. Най-вероятно, проблемът е дошъл от Малкият радиатор, независимо от това, че беше нов..
Поздрави.
Добре, а не бяха ли еднакви по големина всички радиатори на коли с климатици??? Поне така пишеше тука някъде. И ако греша каква е разликата ако може със снимки?
Защото и аз имам сходен проблем с твоя и за сега съм се ориентирал към водна помпа (съмняваме, че е почнала и няма достатъчен дебит)
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: E36 M52B28 прегрява
Май на 18 ките и 16 ките радиатора е по къс със 5 10 см. Дори да е с климатик е същия, а на 20 ките без климатик е малък а със климатик по голям или по точно си мисля ,че м50 е с малкия радиатор.
Дълго време карах със малкия радиатор м52б20,единственно на празен ход нямаше добро парно, и при потдържане на 200 210 км/ч 5 10 мин. Започваше да грее.
А и като ми се прецака виското ако работеше на място доста време или се форсира мърдаше стрелката към червеното. С
Дълго време карах със малкия радиатор м52б20,единственно на празен ход нямаше добро парно, и при потдържане на 200 210 км/ч 5 10 мин. Започваше да грее.
А и като ми се прецака виското ако работеше на място доста време или се форсира мърдаше стрелката към червеното. С
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: E36 M52B28 прегрява
Разликата в радиаторите на бензиновите мотори е само в това дали е с или без клима, виждал съм голям радиатор на 16ка и 18ка с клима, а съм виждам малък радиатор на м50 без клима.
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: E36 M52B28 прегрява
Добре 440х439х32 ли е размера на големия радиатор
както в тази тема https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 7b4a270b10
Защото имам абсолютно същия проблем като с колегата където е пуснал темата.
При продължително извънградско каране със скорост 150-160км само при високи дневни температури почва да грее колата до към първата бяла черта след средата. Сменил съм термостат и водна помпа. Тук е мястото да отбележа че и при старата и новата водна помпа след отварянето На капачката на разширителния съд на празен ход не минава антифриз, а само при форсиране на двигателя (аз за това я и смених водната помпа).
изчетох цялата тема двигателя е същия 3 2 8 възможно ли е да е запушен радиатора или да преминавам към отваряне на двигателя?
Човека който ми смени водната помпа каза че единият от маркучите бил малко по-твърд отколкото трябва. Но знам ли те и те са едни майстори определено не е на камък но не е толкова и толкова мек колкото на студен двигател.
както в тази тема https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 7b4a270b10
Защото имам абсолютно същия проблем като с колегата където е пуснал темата.
При продължително извънградско каране със скорост 150-160км само при високи дневни температури почва да грее колата до към първата бяла черта след средата. Сменил съм термостат и водна помпа. Тук е мястото да отбележа че и при старата и новата водна помпа след отварянето На капачката на разширителния съд на празен ход не минава антифриз, а само при форсиране на двигателя (аз за това я и смених водната помпа).
изчетох цялата тема двигателя е същия 3 2 8 възможно ли е да е запушен радиатора или да преминавам към отваряне на двигателя?
Човека който ми смени водната помпа каза че единият от маркучите бил малко по-твърд отколкото трябва. Но знам ли те и те са едни майстори определено не е на камък но не е толкова и толкова мек колкото на студен двигател.

- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: E36 M52B28 прегрява
mafiata_ написа:Добре 440х439х32 ли е размера на големия радиатор
както в тази тема https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 7b4a270b10
Защото имам абсолютно същия проблем като с колегата където е пуснал темата.
При продължително извънградско каране със скорост 150-160км само при високи дневни температури почва да грее колата до към първата бяла черта след средата. Сменил съм термостат и водна помпа. Тук е мястото да отбележа че и при старата и новата водна помпа след отварянето На капачката на разширителния съд на празен ход не минава антифриз, а само при форсиране на двигателя (аз за това я и смених водната помпа).
изчетох цялата тема двигателя е същия 3 2 8 възможно ли е да е запушен радиатора или да преминавам към отваряне на двигателя?
Човека който ми смени водната помпа каза че единият от маркучите бил малко по-твърд отколкото трябва. Но знам ли те и те са едни майстори определено не е на камък но не е толкова и толкова мек колкото на студен двигател.
Почти съм сигурен, че при отворена капачка на разширителния съд и работа на празен ход не трябва да минава вода там, след вдигане на оборотите на 1500-2000 тогава почва. Обезвъздушена ли е колата добре? На 20ка с радиатор който е закачен на места от перката на виското няма проблеми при никакви условия, всичко е сменено хубав антифриз термостат, водна помпа няма течове никъде, радиатора е промит добре.
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: E36 M52B28 прегрява
Ми имах една йеска за сръвнение и на празен ход и двете едновременно запалени и на празен ход църцори едвам едвам, а на 3000 оборота пръска яко, при мен, е чак така при 4500об/мин. Та знам ли и аз вече. Иначе е обезвъздушена 2 пъти след смяна на термостат и водна помпа скоро ще смена и антифриза, че вече преобладава повече вода
, а и ме се знае кога е сменян за последно.

- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: E36 M52B28 прегрява
И на празен ход както казваш се вижда ясно ,как се подлизва водата а в обороти направо пръска на всякъде с отворена капачка. Или от някъде влиза въздух във системата или не я обезвъздушаваш добре. Карай я по 10 15 минути и като я спреш преди да гасиш отвивай пробката леко да изпусне налягането после пак карай няколко пъти така и виж дали ще текне. Или качи предницата на доста високо и така обезвъздушавай.
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: E36 M52B28 прегрява
Mpower94 написа:И на празен ход както казваш се вижда ясно ,как се подлизва водата
Добре а при мене защо не се вижда въпросното "подлизване" както казах изкл. водната помпа защото е сменена. Системата съм почти на 100 сигурен че е обезвъздушена (излиза само антифриз от мястото за обезвъздушаване).
Тия дни мисля да смена и капачката на радиатора.
Другото което ме интересува къде се намира датчика за t° който дава информация към таблото, и този датчика който е на радиатора само на климатичната перка ли дава инф. кога да се включи при висока температура или?
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: E36 M52B28 прегрява
Датчиците които подават инфо за компа и този за таблото са на главата , по спомен са под смукателния колектор . Това на радиатора е най-обикновен темп включвател ( темп ключ )
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани