M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от M10 » 17 Юли 2015, 11:04

:conf:
Последна промяна M10 на 07 Авг 2015, 21:23, променена общо 1 път

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от Lenco » 17 Юли 2015, 11:24

Няма, как да не му шава задницата, разликата в килограмите с нормално е36 е именно отзад, а от там и нарушения баланс.
Така си мисля.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от steeN » 17 Юли 2015, 11:25

Самото Е30ково окачване отзад си е такова. Като се натовари (в завой примерно) и му се променя геометрията. Те за тва и Е30ките са толкова tail happy.

vladi_a_i написа:
steeN написа:Не знам, аз като съм карал компакт много повече иска да шава от колкото Е36 :)

Като има АСЦ+Т не е така...


Съгласен. Ама аз това винаги го спирам по навик. Много дървено се меси.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от bum_bum » 17 Юли 2015, 13:43

M10 написа:Колко остър завой и с каква скорост влизаш в него :conf:


https://www.google.bg/maps/@42.761653,2 ... !1e1?hl=bg

Те тва е завоя. :mhihi: Преди като живеех в района си тествах редовно тук нещо като правя с окачването. Скрост с която го преминавам вече не помня, но реално с купето минавам с 40, дори и повече километра отгоре и няма проблем. С компакта с доста по-ниска скорост задницата е нестабилна.

Факт обаче, че нестабилноста се появи като сложих конито и късите пружини. Купето е с по-нисък клас окачване дори, но с Пауърфлекс на всички възможни места. Компакта е с всичко стандартно и ново. Тампоните със сигурност имат голяма роля, но със сигурност и не дават разлика от 40км. Също така си мисля, че няма как Кони да пуснат амортисьори, които ще направят колата по-нестабилна. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от steeN » 17 Юли 2015, 13:59

Като гледам асфалта, там може би скача по дупките. Особено както казваш, че имаш стабилизираща щанга отзад. Поднася (плавно) или се отмества настрани в завоя и после се намества? Не знам как да го опиша, но са различни неща.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от hell's angel » 17 Юли 2015, 16:58

О'иде и тая тема, ама като сте я подкарали :mhihi: ...Някой карал ли е компакт с на Z3M kaрантиите отзад ?
Ubi dubium, ibi libertas

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 7.02.2010
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: М40ки и М50Б...
Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
Детайли за колата: M-50 То Чyk..

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от e90 325i » 17 Юли 2015, 17:18

Неделя ще видим скромно подготвем компакт колко е устойчив в завой :mhihi: Има китайски коилове, хоумеид спънки, полиуретан тук там и странно захванат диф (голямо прасе) :ok: :mhihi:
Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от bum_bum » 17 Юли 2015, 20:38

hell's angel написа:О'иде и тая тема, ама като сте я подкарали :mhihi: ...Някой карал ли е компакт с на Z3M kaрантиите отзад ?


Е що, дискутираме плюс и минус на компакта за семейна кола.

steeN написа:Като гледам асфалта, там може би скача по дупките. Особено както казваш, че имаш стабилизираща щанга отзад. Поднася (плавно) или се отмества настрани в завоя и после се намества? Не знам как да го опиша, но са различни неща.


Според мен проблема е, че щангата е щръкнала много нагоре в краищата си заради много сваленото окачване и не работи в пълния диапазон. Ще мъча да правя някакви регулируеми биалетки да видим какво ще стане. Задницата се люлее, не знам и аз как да го обясня, но не е приятно.

Иначе сега за 500км измерено с допълване даде малко под 6/100 със 17-ки, трима човека и половина, пълен багажник с около 100 кила багаж и пълен до горе резервоар. На магистралата около 360км със 115км средна, извънградско с 90 на темпомат и 20-тина км в Пловдив. През цялото време на климатик.

Та това ако не си е доволно прилична градска и по необходимост семейна кола за пътуване не знам. Става за града, става и за по-дълго пътуване. :dunno: Единствено рекарото в него ми е адски неудобно. В купето минавам 1000км на ден без никакъв проблем, а в компакта само за 200-тина км ме схваща лумбагото. Нагласени са по еднакъв начин, но явно в компакта седят по различен начин.. не знам.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от M10 » 17 Юли 2015, 22:51

:bowdown:
Последна промяна M10 на 07 Авг 2015, 21:23, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от Vanqu1sh » 17 Юли 2015, 22:59

Абе не знам колко е по темата, но днеска като изкарах колата на магистралата и усетих ебати биенето във волана и липса на сцепление на предницата. Причината се оказа провиснала кора :kuku: Не съм подозирал, че има чак такова значение, но явно е жизнено важно всичко отдолу да е налично.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от bum_bum » 17 Юли 2015, 23:44

M10 написа:Ползвам на е30ката компактови биалетки поради същата причина, но по-къси от тоя тип май няма.


http://www.ebay.co.uk/itm/281152780459? ... EBIDX%3AIT

Е тва е играта, но мисля да ги майсторя нещо. Тая цена е твърде висока.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от ico318 » 17 Юли 2015, 23:53

bum_bum написа:


Според мен проблема е, че щангата е щръкнала много нагоре в краищата си заради много сваленото окачване и не работи в пълния диапазон. Ще мъча да правя някакви регулируеми биалетки да видим какво ще стане. Задницата се люлее, не знам и аз как да го обясня, но не е приятно.



.

Какво значение има положението на щангата :dunno: ? Тя работи на усукване и зависи от разликата във височината на двете страни-при теб нали е свалена еднакво от ляво и дясно? Проблем може да има,ако започне да опира някъде,но щом се движи свободно,тя си работи както досега. Компакта се държи добре,когато всичко му е наред. Вземат ли да се кривят носачите,които не се регулират,започват оплакванията от нестабилност,носене на гуми,сеене... Също като е30. Не знам на кола за возене за какво са и регулируеми конита,но може и от тях да идват проблемите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от bum_bum » 18 Юли 2015, 0:46

Щангата трябва в краищата си, където е хваната за биалетките да бъде успоредна на земята. В противен случай не работи в целия си диапазон.

Проблема преди конитата го нямаше, т.е. идва от там някъде. На реглажа колата отзад е права и не износва гумите неравномерно. Не знам защо са ми конита на кола за возене.. вероятно щото мога, защо не? :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от ico318 » 18 Юли 2015, 1:09

Да,можеш...-това е добре,но съм сигурен,че можеш да сложиш пружини с около 30мм по-ниски от заводските и една идея по-твърди от тях,да вземеш 4 каяби от косер и да се возиш на готина и приятна колица. Няма да подскача,ще вози приятно твърдо без да друса и не следват никакви промени по ходовата част заради това окачване. Защо не пък Кони?! Тук човека щеше да си купува кола,дето не му трябва,а ние отидохме да оправяме окачвания.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили

Мнение от bum_bum » 18 Юли 2015, 11:15

Мен ме кефи колата да друса като каруца и да е на под 10см от земята. Подскачането като ми писне ще го реша така или иначе. То се появява, когато колата завива на ръба на сцеплението вече. Което в предвид употребата й е много рядко явление. Стабилността е в пъти по-добра от оригиналния Мтех, не ме разбирайте грешно. Просто не е на нивото на купето, което е със същия тип окачване.
Каяба, Мейле, Джом и прочее думи не са ми в речника просто :)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook