Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
Моя е грешката за 205/40 защото не съм обърнал внимание че става въпрос за 16-ка. Не знам за колегата, но аз не бих се задоволил с визията която е в момента. За да постигне ефекта уау си трябват койловъри, стречнати гуми и полиран борд. Няма какво да се лъжем



- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
Споменах 225/40 защото до сега не бях чул за 205/45 или 40 /16 освен едни сликове по 195 лв бройката
И понеже нямам възможност да отделям по много пари за колата наистина ще се задоволя с тоова което е в момента само ще се мисли за някаква интервенция по веждите и като имам резултати щр споделя за да е от помощ на другите.

И понеже нямам възможност да отделям по много пари за колата наистина ще се задоволя с тоова което е в момента само ще се мисли за някаква интервенция по веждите и като имам резултати щр споделя за да е от помощ на другите.

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
JoroM43 написа:Споменах 225/40 защото до сега не бях чул за 205/45 или 40 /16 освен едни сликове по 195 лв бройката![]()
Забрави ги тия 225+ гуми няма абсолютно никакъв смисъл за твоята кола.
М3ките уж ги дават фабрично с предни такива и 245 задни, ти си сметни дали изобщо имаш полза от толкова широка гума освен ако не гониш по-висок разход и да не може да отлепи

Vanqu1sh написа: си трябват койловъри, стречнати гуми и полиран борд. Няма какво да се лъжем![]()
Напълно съгласен!

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
Всичко идва от ЕТ на тия джанти. Те са за е34. Само от разлика в сток ватиант си с 2.5 сантиметра навън. Колко си далече отпред от макферсона това само ти си знаеш. Единствения вариант са калниците и допълнителни раздувки и неиминуемите ръжди в последствие. Аз лично карах около месец с опиращи във веждите джанти и много ме дразнеше звука. Смених пружините с по-твърди. Иначе гумата ти според мен трябва да е 215/45/16. Ето как стои на 9-ка джанта. Или евентуално 205/50 ама там си иска гумаджия...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
Повечето джанти които имах и имах и имам бяха все от Е34ки и все с малко ЕТ. И почти всички бяха оборудвани с гуми минимум 225. Докато един ден просто оставих едни 225ци отзад на ЕТ 10 и направих едно тестово 100 км от които 20 градско. Че нема ролери, тръква все някак и просто нагъзих колата да си ги подгъне сама. Гумата я загрях предварително доволно и 2, 3 корема с около 100 в час и бяха готови
Аз още се учудвам на хората, които се водят от джаулите/J/! Ами ето ви математика - какво се случва с джанта 6.5J и ЕТ 6? По-малко ли ще опира от джанта 9.5J EТ 39? Обаче, кой сметна как ли е отвътре зад гумата към диска? И да не стане после - "ама нещо стърже като навия пълен и го усещам под педалите". Или кофти сценарий: "защо ми опиря тенджерата в макферсона" или " спира в гайката на койла, как я набутам да фаца болтовете".
Като ви сложат една джанта 7J и ЕТ 0 с гума 185 на 50 примерно на колата ви - много ще помислят в първия момент, че е повече от 10ка и повечето ще се хванат че е, ако не залегнат под задната броня да видят стъпката или не свалят джантата
Ето какво се случва на зимни 195/55/16 на 8.5J EТ10 - нищо. В предните мнения написах ако се иска стреч повече - то с какви височини 205 отговарят.



Отпред нямам проблем с по-твърди пружини и на -30. Отзад карам със стоковите -0 които са ми доста читави и не са кекави. На снимките колата е под наклон и все едно е - 20 отзад.
Сгънал съм вече и с ролер и съм бутал целия подгъв на вън с около 1см по цялата му дължина. И е ролвано по ивицата само за навън като се запази |_| или |/ форма. Отгоре като погледнеш или откъдето и да било - не се вижда да личи че е издувано навън. А см си е сантиметър при запазен вертикален кант, защото никога не бих раздул до равно изплезено. И за мен мега грозно.
Моите вежди са за правене и се прежалих да подгъна. При ВСИЧКИ положения боята ще се напука дори и ако подгъването се прави в |_| образен профил, а не напълно слепнали външна и вътрешна ламарина. При всички положения, вътрешния ръб и на допир да с читава боя, ако се разчопли ще се види как заради липса на уплътнение ръждичка вероятно има, освен калта. И е неизбежно при Е36 боята да не се напука и налюпи чак до отвън.

Аз още се учудвам на хората, които се водят от джаулите/J/! Ами ето ви математика - какво се случва с джанта 6.5J и ЕТ 6? По-малко ли ще опира от джанта 9.5J EТ 39? Обаче, кой сметна как ли е отвътре зад гумата към диска? И да не стане после - "ама нещо стърже като навия пълен и го усещам под педалите". Или кофти сценарий: "защо ми опиря тенджерата в макферсона" или " спира в гайката на койла, как я набутам да фаца болтовете".
Като ви сложат една джанта 7J и ЕТ 0 с гума 185 на 50 примерно на колата ви - много ще помислят в първия момент, че е повече от 10ка и повечето ще се хванат че е, ако не залегнат под задната броня да видят стъпката или не свалят джантата

Ето какво се случва на зимни 195/55/16 на 8.5J EТ10 - нищо. В предните мнения написах ако се иска стреч повече - то с какви височини 205 отговарят.



Отпред нямам проблем с по-твърди пружини и на -30. Отзад карам със стоковите -0 които са ми доста читави и не са кекави. На снимките колата е под наклон и все едно е - 20 отзад.
Сгънал съм вече и с ролер и съм бутал целия подгъв на вън с около 1см по цялата му дължина. И е ролвано по ивицата само за навън като се запази |_| или |/ форма. Отгоре като погледнеш или откъдето и да било - не се вижда да личи че е издувано навън. А см си е сантиметър при запазен вертикален кант, защото никога не бих раздул до равно изплезено. И за мен мега грозно.
Моите вежди са за правене и се прежалих да подгъна. При ВСИЧКИ положения боята ще се напука дори и ако подгъването се прави в |_| образен профил, а не напълно слепнали външна и вътрешна ламарина. При всички положения, вътрешния ръб и на допир да с читава боя, ако се разчопли ще се види как заради липса на уплътнение ръждичка вероятно има, освен калта. И е неизбежно при Е36 боята да не се напука и налюпи чак до отвън.
Последна промяна kagebista на 05 Фев 2015, 21:36, променена общо 1 път
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
Или така
Това е единствената снимка на това животно горе която имам. Ако някой може да го издири из нета с линкове и снимки отстрани - да постне.

Това е единствената снимка на това животно горе която имам. Ако някой може да го издири из нета с линкове и снимки отстрани - да постне.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
Тази е друга. Поне от снимката която постнах гледам формата и извивките на калниците и определено е наставяно раздуто и изглежда доста добре като fatboy.
сега ако някой обади настройки за реглаж на камбъра на предните и задните колела да се приберът горе към 1см вътре в калника и колко градуса прави това?

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
.::Братоев::. написа:Става и така
Ква таз пвц тръба за ауспух

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
KPETEH написа:.::Братоев::. написа:Става и така
Ква таз пвц тръба за ауспух
Като не си подготвен не пробвай да изпъкнеш колега

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
.::Братоев::. написа:KPETEH написа:.::Братоев::. написа:Става и така
Ква таз пвц тръба за ауспух
Като не си подготвен не пробвай да изпъкнеш колега
Кажи за кво е тръбата ако знаеш. Крепи калниците ли? Некъв дренаж ли е? Питам, разбери ме...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
По скоро да се вдига на крик ,на оригиналното място седи .. кат гледам в предната част прага е улетял ,вероятно и отзад е същото 


Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
аз да попитам само с ролване ще мина ли style 32 et 20 205/45/17 ?
с пружини 60/40 съм
с пружини 60/40 съм
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Раздуване на калници - къде и по какъв метод?
offline написа:аз да попитам само с ролване ще мина ли style 32 et 20 205/45/17 ?
с пружини 60/40 съм
Има възможност да минеш и без ролване ако са по твърди. Най-много да се наложи да прибереш вътрешния ръб на веждата малко. С какви амортисьори ги караш пружините?
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани