Усилване и упгрейди по шасито на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
А какво е финансовото изражение на цялата галимация?
Планките ще си ги правя аз, но искам да видя дали правилно съм си направил сметките.
От твоите думи разбирам, че ръбчето на планката, около гайката на шпилката не е достатъчно високо и реално тампонът пак не опира в купето само дето сега оригиналната ламарина е подкрепена с още 2мм?
Аз планирам да направя планка без ръб, след което върху нея да заваря шайба с подходяща дебелина така, че да дойде на нивото на гаиката и тампонът да ляга върху нея.
Планките ще си ги правя аз, но искам да видя дали правилно съм си направил сметките.
От твоите думи разбирам, че ръбчето на планката, около гайката на шпилката не е достатъчно високо и реално тампонът пак не опира в купето само дето сега оригиналната ламарина е подкрепена с още 2мм?
Аз планирам да направя планка без ръб, след което върху нея да заваря шайба с подходяща дебелина така, че да дойде на нивото на гаиката и тампонът да ляга върху нея.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
TheDriver написа:А какво е финансовото изражение на цялата галимация?
Планките ще си ги правя аз, но искам да видя дали правилно съм си направил сметките.
От твоите думи разбирам, че ръбчето на планката, около гайката на шпилката не е достатъчно високо и реално тампонът пак не опира в купето само дето сега оригиналната ламарина е подкрепена с още 2мм?
Аз планирам да направя планка без ръб, след което върху нея да заваря шайба с подходяща дебелина така, че да дойде на нивото на гаиката и тампонът да ляга върху нея.
Ами аз очаквах да опре ама не, тампона си опира баш на гайката на шпилката и утре пускам моста махам ги и слагам болтове и шайби и от двете страни на тампона. Не знам, защо дават само по една шайба с всеки тампон, каква е идеята като оригиналните шайби не стават вече, отдолу не може без шайба, а отгоре ако не го затвориш с шайба втулката може да тръгне нагоре с времето.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
На тия тампони дето са шпилките, аз го направих по следния начин, взех 2 нови шайби за оригинален тампон (тия дето са като легенче) обърнах ги към купето, върху тях шпилката и тампона опира върху тая шайба,а самата шайба я подсилих с по едно парченце метал на + да не се огъва, до сега не са мръднали а видяха яко тормоз.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
maxpower написа:TheDriver написа:А какво е финансовото изражение на цялата галимация?
Планките ще си ги правя аз, но искам да видя дали правилно съм си направил сметките.
От твоите думи разбирам, че ръбчето на планката, около гайката на шпилката не е достатъчно високо и реално тампонът пак не опира в купето само дето сега оригиналната ламарина е подкрепена с още 2мм?
Аз планирам да направя планка без ръб, след което върху нея да заваря шайба с подходяща дебелина така, че да дойде на нивото на гаиката и тампонът да ляга върху нея.
Ами аз очаквах да опре ама не, тампона си опира баш на гайката на шпилката и утре пускам моста махам ги и слагам болтове и шайби и от двете страни на тампона. Не знам, защо дават само по една шайба с всеки тампон, каква е идеята като оригиналните шайби не стават вече, отдолу не може без шайба, а отгоре ако не го затвориш с шайба втулката може да тръгне нагоре с времето.
Пиши на Skip_2009 с полиуретана, има такива шайби





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
Boyadjiev написа:maxpower написа:TheDriver написа:А какво е финансовото изражение на цялата галимация?
Планките ще си ги правя аз, но искам да видя дали правилно съм си направил сметките.
От твоите думи разбирам, че ръбчето на планката, около гайката на шпилката не е достатъчно високо и реално тампонът пак не опира в купето само дето сега оригиналната ламарина е подкрепена с още 2мм?
Аз планирам да направя планка без ръб, след което върху нея да заваря шайба с подходяща дебелина така, че да дойде на нивото на гаиката и тампонът да ляга върху нея.
Ами аз очаквах да опре ама не, тампона си опира баш на гайката на шпилката и утре пускам моста махам ги и слагам болтове и шайби и от двете страни на тампона. Не знам, защо дават само по една шайба с всеки тампон, каква е идеята като оригиналните шайби не стават вече, отдолу не може без шайба, а отгоре ако не го затвориш с шайба втулката може да тръгне нагоре с времето.
Пиши на Skip_2009 с полиуретана, има такива шайбипринципно вървят по 2 шайби на тампон, ама го питай, може и да ти даде само шайби
Нещо не намирам такъв потребител тука. Тия дето ми ги дадоха с тампоните са много тънички. Махнах шпилките, на предните тампони сложих по две шайби, на задните само отдолу, че отгоре те си стъпват на равно и без това (а и имах само 6 шайби) и сега моста направо се опря с купето както и трябваше да стане, ама тия пусти шайби са много кекави и като навивам болта сега направо почва да ги прави на конус

Първи впечатления са, че преди усещах всяка песъчинка на пътя с предницата сега се усеща и отзад

В завоите като се влезе по бързо преди имаше едно много странно увличане все едно карам с гуми с много висок борд и гумата се кълчи, някакво такова чувство. Сега няма такива неща или е залепена за пътя или е на врати и много добре се усеща кога просто иска да тръгне. Много е предивидима. Влизам в завоя на 2ра с леко газ и само от центрообежната сила се усеща, че е на ръба на сцеплението и иска само малко газ и веднага тръгва настрани.
Отностно височината грам не мръдна, аз побързах и сложих и ниските тампони на пружините и сега е даже по ниска и от преди та тия дни ще си сложа по високите тампони и после отива на реглаж.
Определено плаче за реглаж и тия дни като мине ще я видя как е, че сега е с белези от преди разглобяването ама при условие, че всичко е сменено няма как да кара със старите ъгли. И двата шарнира на горните уши на шенкелите бяха заминали, Смених ги и тях.
Сашо ти смени ли тампоните на надлъжните носачи. Моите ги стегнах всичките на колата като си стъпи на гумите и покарах 50тина метра да улегне малко и тогава ги стегнах на една естакада докато си е стъпила.
Заварките аз съм ги правил и ми беше сефтето, та затова са малко нескопосани. След тия снимки всички фугички бяха обилно напляскани с грес


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
Не... Оставих ги за по-натам, че нали с полиуретановите тампони ставало много твърдо и не се карало, та викам айде да вида как ще е, че и аз с тия 18-ски и твърдо окачване ще умра вътре... Какво слушам и аз.... Сега пак ще има разглобявай...
А много странно че не е се е вдигнала задницата
Иначе както винаги си свършил прекрасна работа 
А много странно че не е се е вдигнала задницата





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
Тая грес излишната няма ли да събере много прахоляк и да стане мазало?
Тампоните втвърдяват доста ама определящото за качеството на возията са пружини и амортисьори. На купето с В10 и пълен комплект Пауърфлекс за всичко, което имат е по-меко, отколкото на компакта с Кони и КВ без грам полиуретан. И двете са 60/40. Явно от голямо значение са и гумите, не като размер а марка и модел. Явно някои просто си возят по-комфортно, а други друсат.
Тампоните втвърдяват доста ама определящото за качеството на возията са пружини и амортисьори. На купето с В10 и пълен комплект Пауърфлекс за всичко, което имат е по-меко, отколкото на компакта с Кони и КВ без грам полиуретан. И двете са 60/40. Явно от голямо значение са и гумите, не като размер а марка и модел. Явно някои просто си возят по-комфортно, а други друсат.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
Абе не знам ама на бащата на старата е39-ка разликата във возията като мина от рънфлет на едни Мишелини беше все едно от спортно китайско да се върнеш на сток окачване.
Няма как да се дигне,тва което се мести е магарето на моста, сега седи по-надолу.
.... А много странно че не е се е вдигнала задницата ...
Няма как да се дигне,тва което се мести е магарето на моста, сега седи по-надолу.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
SlowMotion написа:Абе не знам ама на бащата на старата е39-ка разликата във возията като мина от рънфлет на едни Мишелини беше все едно от спортно китайско да се върнеш на сток окачване..... А много странно че не е се е вдигнала задницата ...
Няма как да се дигне,тва което се мести е магарето на моста, сега седи по-надолу.
Еми да, но при мен се вдигна с малко;)



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
bum_bum написа:Тая грес излишната няма ли да събере много прахоляк и да стане мазало?
Т
За мене е важното да не влезе влага там, после се сетих, че имам почти пълен флакон с парафин за пръскане ама късно се сетих

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
Мажеш дебело с полиуретанов уплътнител преди това черното и забравяш 

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
Един въпрос за усилващите планки
Шпилката се навива върху тях и гайката и не минава през отвора нали?
Т.е. шпилката се качва с 2мм по-високо.
Шпилката се навива върху тях и гайката и не минава през отвора нали?
Т.е. шпилката се качва с 2мм по-високо.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
M10 написа:Мажеш дебело с полиуретанов уплътнител преди това черното и забравяш
по препоръка на един приятел дето се занимава с ремонти на ръждалници каза боди 930 само за фугите м/у заварките да ги затворя с него и отгоре после цялото го пръсках с 950 мисля. За това 2рото не съм сигурен, но мисля това беше номера -3 ръце му ударих.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
SlowMotion написа:1 месец си играя вече с тоя заден мост, ама 94 набор кенеф като моя при това яко занемарен , така е ... Къде ги поръчвате тия планки така и не разбрах, питах на 20 места се няма и няма , накрая си ги изрязах от 2.5мм ламарина и реших да пробвам е46 метода за захват с епоксидна смола пък квото стане(нямаше скъсване при мене).А и там правят една схема като ралиджийте от 1 време , пълнят тая галерия дето се образува между долната и горната част на купето при задния мост с пяна дето стяга положението супер много.За колегата по-горе само мога да му кажа да внимава страшно много с болтовете на тампона под прага щото при мене имаше 1 скъсан и аз скъсах още един и ваденето беше ..... абе по-добре да се бях гръмналЩо се отнася до тампоните на моста , то главния проблем там е че втулката на тампона се откача , не че се къса самия тампон и от тва разхлабване и дърпане идва късането, при колите с монтирани планки късането го няма предимно щото самите планки са изработени така че и да се отдели втулката тампона седи в контакт с купето 24/7 и реално си остава неподвижен.
Колега, можеш ли да споделиш, ако си използвал тоя метод за лепене на планките, как е положението, здраво ли стана? И какво лепило ползва и от къде го купи? Аз не мога да заварявам, така че ако не става с лепене, ще трябва да търся някой да идва на място като разглобя колата да прави заварките на планките.

А и още един въпрос - с какво ги сваляте старите тампони от моста? Аз мисля с някаква боркорона да ги разпробия максимално и после голямата втулка дето се набива в моста да я късам със секач, ама не знам дали ще стане така.

П.П. Темата е страхотна, според мен трябва да е в полезни!

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36
Свалят се с шпилка/болт, гайка/и и някакви подходящи втулки и си правиш преса с всички тези неща. Тези на моста излезнаха лесно по тая схема. Тези на надлъжните носачи ме измъчиха, че там се свалят по малко по друг метод.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани