Да поговорим малко за Газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Да поговорим малко за Газ
mitrax написа:най съществен недостатък - бутилката в багажника . Аз карам с такава на мястото на резервната гума , резервната е OUT , което ще си е голям недостатък ако някаде на далече гъмна гума.
На повечето нови автомобили не слагат дори резервна гума ,ами компресор за помпане и от тези флаконите като пияна .

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Да поговорим малко за Газ
Всички тия тиражирани недостатъци като обороти, прекъсване, мирис и какво ли не се получават само и единствено от скапана уредба, скапан монтаж и скапана газ.
Като си сложих газова уредба в началото всичко беше ок, после започна да прекъсва, да мени обороти, да гасне... Закарах я в сервиза, смениха филтри, почистиха дюзи и всичко се оправи - оказа се че само с 1 зареждане на Лукойл дюзите са се задръстили...
След това си зареждах винаги на една и съща бензиностанция и не съм имал абсолютно никакви проблеми!
Най-големия недостатък, който аз виждам е бомбата в багажника, която хич не е за пренебрегване.
Другият е мястото, което заема бомбата.
А относно това колко е гъзарско да сипваш по 20 лв. бензин на колонката...

Като си сложих газова уредба в началото всичко беше ок, после започна да прекъсва, да мени обороти, да гасне... Закарах я в сервиза, смениха филтри, почистиха дюзи и всичко се оправи - оказа се че само с 1 зареждане на Лукойл дюзите са се задръстили...
След това си зареждах винаги на една и съща бензиностанция и не съм имал абсолютно никакви проблеми!
Най-големия недостатък, който аз виждам е бомбата в багажника, която хич не е за пренебрегване.
Другият е мястото, което заема бомбата.
А относно това колко е гъзарско да сипваш по 20 лв. бензин на колонката...



I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Да поговорим малко за Газ
Въпроса е комплексен и всеки го разглежда от собствената си позиция!Кой ,каквото го кефи с това да кара!Искаш евтино -правиш компромис с нещо друго!Караш малко -може и без компромис!Спора за това ,хубаво или лошо гориво е газта ще е" вечен".На мен например газ не ми трябва, щото карам малко в града , когато съм на риба то Баварчето извънградско -6.5 -7 .За чих ми е газ при 3-4 хил годишно?!? 

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Да поговорим малко за Газ


Re: Да поговорим малко за Газ
drago_pavlov написа:Най-големия недостатък, който аз виждам е бомбата в багажника, която хич не е за пренебрегване.
В грешка си нещо. Кадърно укрепена и монтирана уредба не гърми даже и при удар отзад. В youtube има доста клипове с подобни тестове, ако не се лъжа даже от ADAC имаше такива тестове на различни удари по коли с газови уредби.
Може да гръмне, ако бутилката не е укрепена/застопорена както трябва или изтича газ отнякъде т.е. не са добре уплътнени маркучи, накрайници и пр. Ако мирише на газ най-вероятно има теч и е добре да се отиде незабавно в сервиз да се провери откъде изпуска.

- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Да поговорим малко за Газ
Аз принципно не съм фен на газта, но ако някога си взема 10+ годишна кола с много голям бензинов мотор, бих се замислил.
Не трябва да ви пука за мнението на хората, че някой ти се смее, че караш на газ ... че по-добре ли е да ти стои колата пред вас и да нямаш пари да заредиш?

Не трябва да ви пука за мнението на хората, че някой ти се смее, че караш на газ ... че по-добре ли е да ти стои колата пред вас и да нямаш пари да заредиш?
- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
Re: Да поговорим малко за Газ
bum_bum написа:Аз от тая тема оставам с впечатление, че ако не караш на газ не може да караш бързо или да си пуснеш климатика.![]()
Ако си просто "юзър" на тая кола и единствената цел на притежанието и е да идеш от точка А до точка Б може да си я караш и с газ и с метан и с олио и кво ли още не. Айде обаче да не се лъжем колко е чудесно, колко е безпроблемно и по-добре за колата да работи на газ. Да, драстично по-евтино е ама нека не го изкарваме като някакъв супер мод. Познавам 2-3 човека с ГИ и всичките имат или са имали все някакъв проблем. Просто е, ако нямаш проблеми в момента, ще имаш малко по-натам![]()
Аз също съм карал на газ. Една от първите коли след демокрацията бях може би.Уредбата беше Стар Газ, италианска. Имаха магазин на Симеон и монтаж някъде на Мачу Пикчу във Враня. Дупчеше се карбуратора, мощност -50% и на без това спрялата Застава и така.. Ама цената беше под 20 стотинки. Ходех до Плевен и обратно с около 4 лв, а автобуса беше 12. Тогава си струваше и преживявах всичките недостатъци, а те на карбураторен мотор са страшно много. После съм карал и два опела, като единствено безпроблемен мога да кажа,че беше моно инжекцията. Тоя си е правен за газ.
Понастоящем предпочитам да дам 20-30лв на месец повече и да карам малък дизел, отколкото газ. Далеч по-безпроблемно ми е. Може би бих карал отново на газ ама кола на която пише Bi-Fuel отзад, т.е. произведена в този си вид. Със сигурност бих карал и една 28-ца комби на газ, ако е читаво монтирана за да имам възможно най-малко проблеми ама не бих живял с илюзията че съм направил най-голямата добрина за двигателя по тоя начин. Всякакви газови уредби са компромис в името на икономията и за мен са твърде далеч от така наречената "радост от шофирането" на БМВ.
Да точно добре им го каза и съм на това мнение,едвали не като са сложили газ са хванали господ за.....


- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Да поговорим малко за Газ
@///Micev_87 Сори за въпросо, ама повече от 500 км на месец правиш ли с колата? Пука и мирише, проблема е в конкретната кола и това е точка.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Да поговорим малко за Газ
///Micev_87 написа:bum_bum написа:Аз от тая тема оставам с впечатление, че ако не караш на газ не може да караш бързо или да си пуснеш климатика.![]()
Ако си просто "юзър" на тая кола и единствената цел на притежанието и е да идеш от точка А до точка Б може да си я караш и с газ и с метан и с олио и кво ли още не. Айде обаче да не се лъжем колко е чудесно, колко е безпроблемно и по-добре за колата да работи на газ. Да, драстично по-евтино е ама нека не го изкарваме като някакъв супер мод. Познавам 2-3 човека с ГИ и всичките имат или са имали все някакъв проблем. Просто е, ако нямаш проблеми в момента, ще имаш малко по-натам![]()
Аз също съм карал на газ. Една от първите коли след демокрацията бях може би.Уредбата беше Стар Газ, италианска. Имаха магазин на Симеон и монтаж някъде на Мачу Пикчу във Враня. Дупчеше се карбуратора, мощност -50% и на без това спрялата Застава и така.. Ама цената беше под 20 стотинки. Ходех до Плевен и обратно с около 4 лв, а автобуса беше 12. Тогава си струваше и преживявах всичките недостатъци, а те на карбураторен мотор са страшно много. После съм карал и два опела, като единствено безпроблемен мога да кажа,че беше моно инжекцията. Тоя си е правен за газ.
Понастоящем предпочитам да дам 20-30лв на месец повече и да карам малък дизел, отколкото газ. Далеч по-безпроблемно ми е. Може би бих карал отново на газ ама кола на която пише Bi-Fuel отзад, т.е. произведена в този си вид. Със сигурност бих карал и една 28-ца комби на газ, ако е читаво монтирана за да имам възможно най-малко проблеми ама не бих живял с илюзията че съм направил най-голямата добрина за двигателя по тоя начин. Всякакви газови уредби са компромис в името на икономията и за мен са твърде далеч от така наречената "радост от шофирането" на БМВ.
Да точно добре им го каза и съм на това мнение,едвали не като са сложили газ са хванали господ за.....нека си карат на газ аз ше си карам на бензин и 2те коли...имам познати на който им са се запалвали колите от газта вътре мирише,пука абе гадост е тая газ бензина си е бензин!!няма какво да си говорим...пък и да слагам на 318ис газ да го скопявам да не може да върви както трябва не мерси да беше по голям двигател да сложа но...
Има доста случай и на коли на бензин който са се палили просто от немърливостта на собствниците да си преглеждат бензиновите маркучи .Сменял съм на поне 3 коли маркучите за бензина от филтъра до рейката който направо си църцореха по блока

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Да поговорим малко за Газ
Тая тема много започва да "мирише,пука абе гадост"
Колегата flirt4o като си смени ника на ///Micev_87 и реши да пусне тая тема, че да покаже какъв е манияк и как прави всичко в името на колата, че да спечели уважението на другите манияци от форума
А ние тук си хабим клавиатурите да обясняваме, че няма нужда да оставяш по 500 лв. на бензиностанцията, като може да оставяш по 250-300



Колегата flirt4o като си смени ника на ///Micev_87 и реши да пусне тая тема, че да покаже какъв е манияк и как прави всичко в името на колата, че да спечели уважението на другите манияци от форума



А ние тук си хабим клавиатурите да обясняваме, че няма нужда да оставяш по 500 лв. на бензиностанцията, като може да оставяш по 250-300

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Да поговорим малко за Газ
Много е зле газьола, с е36-цата минах 60к км, като сменях филтърчета за 15лв. заедно с маслото
Бахти как съм се преебал, че не съм дал 5 хиляди лева отгоре за малко маниашка слава във форума, на сбирките или на бензиностанцията 


Re: Да поговорим малко за Газ
Колегата както го обясни пукало , миришело , не вървяла колата ме навежда на мисълта , че говори за обикновена газова , ако се качи на читав ГИ надали ще усети на какво кара - бенз/газ . Няма лошо да си караш колата на бензин , но това пряко зависи колко ти е дълбок джоба 
Идеята е не да се чудиш от къде да скиташ 20лв , че да заредиш Бензин , ами да караш максимално икономично от т.А до т.Б

Идеята е не да се чудиш от къде да скиташ 20лв , че да заредиш Бензин , ами да караш максимално икономично от т.А до т.Б

- junker
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.07.2012
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 36 320i седан
- Мечтае да кара: Плимут Роад рънър, цвят "Крези плъм"
- Детайли за колата: Беше много запазен екземпляр,на 90% сток, с черен кожен салон, два подлакътника. Метанов инжекцион, три бутилки с общо тегло 80 кг., и 13 кг вместимост. Чупи и смачква пружини всякакви.
Re: Да поговорим малко за Газ
На метан ми идва по 9 лв./ 100 км. и колата си върви прилично. Двигателите на БМВ са много здрави. Плюс това са дошли тук на по предимно 300- 400 000 км. /доказано от хора връщащи километражи/. Много от колите ни са карани в Италия, на далеч по зверски условия- трафик, жега, с климатик и много често не дотам коректно обслужване. Та сега ли да го мисля двигателя? Че и повечето българи с БМВ едва ли минават повече от 10 - 15 000 км. на година. A при монтаж на хубава уредба няма да има и следа от мирис или нещо друго. Ако искаш да се мъчиш с обикновена газова, давай, но тогава ще се чудиш защо мирише и докато загрее зимата ще гори колкото и на бензин. Плюс това по- новата уредба си я демонтираш, и както се предполага- монтираш в по- съвременния автомобил. Ако е обикновена газова- губиш инвестицията с продажбата на колата.
- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
Re: Да поговорим малко за Газ
drago_pavlov написа:Тая тема много започва да "мирише,пука абе гадост"![]()
![]()
![]()
Колегата flirt4o като си смени ника на ///Micev_87 и реши да пусне тая тема, че да покаже какъв е манияк и как прави всичко в името на колата, че да спечели уважението на другите манияци от форума![]()
![]()
![]()
А ние тук си хабим клавиатурите да обясняваме, че няма нужда да оставяш по 500 лв. на бензиностанцията, като може да оставяш по 250-300
проблеми сега нямаш но по натам ще имаш както каза бум_бум



- vankata8384
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.03.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E30, E46
Re: Да поговорим малко за Газ
Много ги разбирате тия газови уредби и само казвате, че има много минуси на газта, но освен за гърнетата, че се скапват по бързо друг минус не прочетох да има. Я заклетите бензинджии да кажат бързо кои са минусите на проклетата газ. И аз карам на газ и за 20 000 км съм сменил само филтри на газта. Имаше колега във форума дето караше ГЛ 450 на газ и Е65 и щял и него да го прави на газ. И веднага почнаха въпросите ти луд ли си, такава скъпа кола караш, не те ли е срам и той каза така: тея пари дето ще ги спестя от газта ще ги дам на децата си. Всеки сам решава на какво да си кара колата все пак.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани