Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Героите по-доло съм ги наредил по възходяща степен на трудност на изваждане от дясно на ляво

Е, тоя снощи цяла вечер седя в спирачна течност, днеска толкоз бой яде с чука, колкото черната златка бой с ***** не е виждала
, ма накрая почна да се стъмнява и хванах длетото и излезе
Цилиндъра му е хапнал съвсем леко ръждица, ма ше го излекуваме.


Легото вече е попълнено на 100%. До тука с разглабянето. Почваме вече реставрацията.

Снощи жената като заспа, докато я прегръщах ми хрумна една яка идея как да затапя цилиндрите и да предпазя резбите на супортите от пясъка и боята
Със сигурност скраперството се оказва голям стрес релийвър. Ако някой ме е слушал докато се мъчих си е попълнил жаргонния речник поне със 200 думи


Е, тоя снощи цяла вечер седя в спирачна течност, днеска толкоз бой яде с чука, колкото черната златка бой с ***** не е виждала


Цилиндъра му е хапнал съвсем леко ръждица, ма ше го излекуваме.


Легото вече е попълнено на 100%. До тука с разглабянето. Почваме вече реставрацията.

Снощи жената като заспа, докато я прегръщах ми хрумна една яка идея как да затапя цилиндрите и да предпазя резбите на супортите от пясъка и боята

Със сигурност скраперството се оказва голям стрес релийвър. Ако някой ме е слушал докато се мъчих си е попълнил жаргонния речник поне със 200 думи



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за спирачки при е36
Тези апарати не са добри , от мен да знаеш .... мога да се обоснова , но вероятно няма да ме послушаш , за това само казвам и спирам до тук ...
Re: Въпрос за спирачки при е36
В Дарукар в момента има болтове за обезвъздушаване на разпродажба - от 11.56 на 4.23. Номерът е 34111153197.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
txl написа:В Дарукар в момента има болтове за обезвъздушаване на разпродажба - от 11.56 на 4.23. Номерът е 34111153197.
В събота не благоволиха да вдигнат телефона. Утре ще им се обадя да ги питам дали работят с еконт

Ако не - във вторник ще трябва да ги вкарвам в маршрута ... щото офертата си заслужава.
Идеята ми се оказа успешна.
Цилиндрите ги затворих с тапи за блок. 40 мм на малките и 54.5 мм. на големите.
Понеже не знам технологията каква е при пясъкоструене - реших да купя и навия крепеж (топнат в спирачна течност




Сега някой сигурно ще попита "За кво изобщо маха буталата ?"
Щото има едни О-пръстени, които се откриват само при махнато бутало, дето не знам какви поразии ще направят като ги изхакат в пеща на 200 и кусур градуса.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Въпрос за спирачки при е36
Aз не бих сложил тези апарати на колата си и поверил живота си на тях. За да ги направиш като нови, ще трябва да им подмениш всичко и да си много наясно как точно функционират апаратите преди това.
Съмнявам се да стигнеш до такива крайности, понеже е икономически необосновано.
Нищо няма да стане с гумените пръстени около буталото на прахово и на пясъкоструйка. Някои хора сме го правили няколко пъти вече. Това да не те притеснява, после се вадят буталата и се полират наново.
Просто съвет, както и Методи ти е писал по-горе... като толкова ти е мерак, боядисай тези Австрийски гнилочи за кеф и си ги сложи като декорация из гаража...
После вземи едни от италианска кола и направи тях.
Извинявай за крайното мнение, но това е скраперия. Темата е готина, но не е никак умно да си повериш живота и здравето на теб и на пътниците в колата на някакъв гнилоч. Разбирам да е някой музеен Астън или квото и да е там, дето няма грам част за него и да го правиш, но на Е36 е несериозно, все още се намират части за тях.
Съмнявам се да стигнеш до такива крайности, понеже е икономически необосновано.
Нищо няма да стане с гумените пръстени около буталото на прахово и на пясъкоструйка. Някои хора сме го правили няколко пъти вече. Това да не те притеснява, после се вадят буталата и се полират наново.
Просто съвет, както и Методи ти е писал по-горе... като толкова ти е мерак, боядисай тези Австрийски гнилочи за кеф и си ги сложи като декорация из гаража...
После вземи едни от италианска кола и направи тях.
Извинявай за крайното мнение, но това е скраперия. Темата е готина, но не е никак умно да си повериш живота и здравето на теб и на пътниците в колата на някакъв гнилоч. Разбирам да е някой музеен Астън или квото и да е там, дето няма грам част за него и да го правиш, но на Е36 е несериозно, все още се намират части за тях.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Гарантирам ви, че поне 30% от "новия внос" на годините на е36 по автокъщите е със спирачки в абсюлютно същото състояние. Които спират и навсичкото отгоре минават годишен преглед
Не това е темата обаче
След толкова обезкуражителни съвети да ги хвърля и т.н, мисля в темата само да се хваля с уменията ми по некромантия
Щутцерите утре пристииигааат. Мерси на @txl за полезното инфо

Не това е темата обаче

След толкова обезкуражителни съвети да ги хвърля и т.н, мисля в темата само да се хваля с уменията ми по некромантия



Щутцерите утре пристииигааат. Мерси на @txl за полезното инфо



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Въпрос за спирачки при е36
евала ти давам. правилно, щом изравят двигатели от дворовете на по 30 години и в цилиндрите им има кал и вода и ги правят да вървят, надали едни спирачни апарати ще са проблем, според мен са направени от достатъчно добър материал и дебелина, че тая ръжда в горния слой да им е проблем като цяло. щом се прави с любов и желание всичко може 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Мисля, че вече почвам да се престаравам

Дойдоха и шукарийките от Дару. Но не съм доволен от обслужването
Явно избора на адрес за доставка, както и опцията за преглед - за сравнение, не означават абсюлютно нищо за тях



Дойдоха и шукарийките от Дару. Но не съм доволен от обслужването

Явно избора на адрес за доставка, както и опцията за преглед - за сравнение, не означават абсюлютно нищо за тях




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
liloff написа:темата замря...
Но дейността си продължава

Железата са вече занесени на пясък и боя - другата седмица в края ще бъдат готови и ще има снимки



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Хамелеони
Добре, че се сетих да ги сложа тия тапи на цилиндрите и тоя крепеж по резбите
Тея точки ръжда ме притеснява защо не са излезли, но като цяло изглеждат доста по-добре от преди.
Релефните надписи се четат ясно


Добре, че се сетих да ги сложа тия тапи на цилиндрите и тоя крепеж по резбите

Тея точки ръжда ме притеснява защо не са излезли, но като цяло изглеждат доста по-добре от преди.
Релефните надписи се четат ясно





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Въпрос за спирачки при е36
ogata написа:Тея точки ръжда ме притеснява защо не са излезли...
Аз писах по-рано, че наистина дебела ръжда не пада само от пясъкоструй. Като цяло той се използва за по-фина обработка, затова трябваше малко да си поиграеш на ръка първо, сега щяха да са перфектни


Re: Въпрос за спирачки при е36
Ако не друго си олекотил с някое друго кило
Майтапа настрана, тей и тей си се хванал да ги правиш, изшкури ги до метал, без да остане грам ръжда(аз бих ползвал различни приставки за винтоверт/дрелка, че на ръка не си е работа), преди боядисване, поцинковане или каквото мислиш да правиш. Ако има нужда ги мини и с ръждопреубразувател, задължително на Wurth(100мл струва 14лв.), а не с миндилските, дето ги продават по железариите.

Майтапа настрана, тей и тей си се хванал да ги правиш, изшкури ги до метал, без да остане грам ръжда(аз бих ползвал различни приставки за винтоверт/дрелка, че на ръка не си е работа), преди боядисване, поцинковане или каквото мислиш да правиш. Ако има нужда ги мини и с ръждопреубразувател, задължително на Wurth(100мл струва 14лв.), а не с миндилските, дето ги продават по железариите.
Re: Въпрос за спирачки при е36
Tова е резултат от прахово?
Тея хора пясъчна камера нямат ли или ги бият от разстояние на земята, и им се е свидил пясъка?
Човек това е несериозно.
Трябва да се минат наново.
По-добре ги дай в София...
Eто как трябва да изглеждат!

Тея хора пясъчна камера нямат ли или ги бият от разстояние на земята, и им се е свидил пясъка?
Човек това е несериозно.
Трябва да се минат наново.
По-добре ги дай в София...
Eто как трябва да изглеждат!

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Въпрос за спирачки при е36
С един колега си говорехме, че вместо да се жули на ръка грубото, се получава добре и с една джиджавка за портване на глави 
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани