BMW 325 TDS + ГАЗ.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
boro7777777 написа:Vladobate@
Прав си, че с точност не мога да ви кажа нищо.Нали неочакваш да отделям пари, да да напълня резервоара и да я засичам.А и на никой не съм казал да слага такава система.Казвам пак, че се усеща драстична икономия и вървене.И аз мислех като вас преди, но се престрашихе и решихме да пробваме.Тук във форума няма какво да мъдрим и мислим, защо и как.Просто споделям какво се е получило.Не искам да доказвам на никой нищо.Не е нужно да се прави нищо и да си правя някакви сметки, за да се усети разликата в.Тя е на лице веднага след като изминеш 100км.
Понеже няколко човека ме питат на лично за контакти с човека, който е монтирал системата, ето ви сайта му.Може да му се обадите и да го попитате лично.Аз мога само да ви споделям от време на време за разхода.
http://.......
Leon: Нали темата не е за реклама![]()
Опитах се да ти обясня ама това с усещането дето го имаш направо кърти ей. Значи сметки не ти трябват щото някакси имаш седмо чувство за икономия и то драстична. 5/100 дизел разход градско в София зимата нали се сещаш, че няма аналог , да не говорим ако ти се пипне плочката кво ще стане с разхода ( 4/100) при запазен нормалния вървеж на стоков тдс. Всъщност темата трябваше да я почнеш с първото си изречение от последния ти пост , а именно с точност нищо не можеш да кажеш . Малко уважение , а .



- boro7777777
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 TDS
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Няма никакво седмо чувство.Знам колата колко харчеше, знам колко харчи сега.Резултатът се установява в сипани литри и изминати километри.Не знам какво още трябва.А и София не е най доброто място за засичане градско.
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Кога пуснахте темата, кога 4 страници стана... само бисери...
Това за дизел + газ се знае от много време.
В София много автобуси се движат на дизел + метан, метана е по-евтин затова се използва, иначе и на пробан-бутан ще върши работа.
Но тези автобуси харчат моного литри гориво и добавянато на газ осезаемо намаля крайните разходи.
При лек автомобил колко ще намали разходите не е ясно.
Аз отдавна си мисля да тествам да сложа газ на моя тдс, но все не ми остава време.
Ето един линк от друг форум: Газова уредба на Дизел?!
От толкова постове не разбрах как автора на темата стопля изпарителя?
Ако може молко информация относно затоплянето на изпарителя.
А точно за тдс аз съм разработил схема как точно да се рагулира подаването на пробан-бунат, но като го напрява ще дам информация.
Това за дизел + газ се знае от много време.
В София много автобуси се движат на дизел + метан, метана е по-евтин затова се използва, иначе и на пробан-бутан ще върши работа.
Но тези автобуси харчат моного литри гориво и добавянато на газ осезаемо намаля крайните разходи.
При лек автомобил колко ще намали разходите не е ясно.
Аз отдавна си мисля да тествам да сложа газ на моя тдс, но все не ми остава време.
Ето един линк от друг форум: Газова уредба на Дизел?!
От толкова постове не разбрах как автора на темата стопля изпарителя?
Ако може молко информация относно затоплянето на изпарителя.
А точно за тдс аз съм разработил схема как точно да се рагулира подаването на пробан-бунат, но като го напрява ще дам информация.
- boro7777777
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 TDS
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Затоплянето е както при всички автомобили.Прави се връзка с маркучите за водата да преминава през изпарителя.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Към автора на темата.
Колега не разбрах изпарителя електронен ли е или вакуумен и как е изпълнено свързването ако е електронен или вакуумен? Демек от къде взимаш вакуум или сигнал ако е електронен. Все пак няма как ефекта от газта да е кой знае колко положителен ако тя е в равноподавано количество при различните обороти и режими на двигателя. Както и как спира подаването на газ при вискоки обороти,защото си е опасно наличието и когато са такива?
Колега не разбрах изпарителя електронен ли е или вакуумен и как е изпълнено свързването ако е електронен или вакуумен? Демек от къде взимаш вакуум или сигнал ако е електронен. Все пак няма как ефекта от газта да е кой знае колко положителен ако тя е в равноподавано количество при различните обороти и режими на двигателя. Както и как спира подаването на газ при вискоки обороти,защото си е опасно наличието и когато са такива?
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
bmw325tds написа:А точно за тдс аз съм разработил схема как точно да се рагулира подаването на пробан-бунат, но като го напрява ще дам информация.
Хайде колега действай,че стана интересно а друго си е някой да мине и отъпче пътя а ние само да консумираме неговия опит хихихх. Ако не друго,то поне още по-вече ще ни тръгнат "самолетите" без да се налага да сменяме буталцето в ГНП-то и турбото.Макар че хич няма да ми хареса до бас касата да плесна и една бутилка газова,но какво да се прави,пълно щастие няма.
- boro7777777
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 TDS
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Dream_BMW написа:Към автора на темата.
Колега не разбрах изпарителя електронен ли е или вакуумен и как е изпълнено свързването ако е електронен или вакуумен? Демек от къде взимаш вакуум или сигнал ако е електронен. Все пак няма как ефекта от газта да е кой знае колко положителен ако тя е в равноподавано количество при различните обороти и режими на двигателя. Както и как спира подаването на газ при вискоки обороти,защото си е опасно наличието и когато са такива?
Изпарителя е електрически.Подаванет е равноподавно.Пак трябва да го пиша.Подаването спира моментално щом пуснеш педала.Усеща се голяма разлика в ниските и високи обороти.И най-хубавото е, че при ниските колата е много пъргава за градско каране.Започва да дърпа с едва натиснат педал.То и от това идва икономията.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Логически погледнато това означава,че съотношението дизел/газ е различно при различните режими,тъй като с натискането на педала на газта се увеличава порцията дизел подавана от ГНП,но порцията газ си остава константа. Дали ако изпарителя е вакумен и се свърже например към мъркучето за сервото посредством тройник няма да е по-добър вариант,тъй като ще подава газ в постоянно пропорционално съотношение с нафтата при различното положение на газта. Ако това се постигне ще е нужно да има изключвател на клапана на газта и при високи обороти,защото може да се получи ефкта "уаауууу" с двигателчето..
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Сервото взема вакуум от вакуум-помпата, която е отпред на разпределителния вал...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Стига вече глупости.ТДС-а е камерен мотор.Тоест впръскването е предкамерно,а не директно.
За повишаване на КПД в определен момент съм съгласен но не и за общо увеличение на мощността.
За справка колегата да мери ускорение от 0-100км/ч.Повера идва от надув и гориво ,не от глупости.
Икономия в тоя си вид повече от 5% няма да има които и каквото да приказва..
Газта в краина сметка струва пари ,а и е ОПАСНО с постъпването и преди компресора ,така във всеки един момент кулер и турбо пътища са пълни с газообразно взривно в-во .
А относно харча на гориво ,в крайна сметка М51 не е лаком мотор,естествено когато всичко е наред.
За повишаване на КПД в определен момент съм съгласен но не и за общо увеличение на мощността.
За справка колегата да мери ускорение от 0-100км/ч.Повера идва от надув и гориво ,не от глупости.
Икономия в тоя си вид повече от 5% няма да има които и каквото да приказва..
Газта в краина сметка струва пари ,а и е ОПАСНО с постъпването и преди компресора ,така във всеки един момент кулер и турбо пътища са пълни с газообразно взривно в-во .
А относно харча на гориво ,в крайна сметка М51 не е лаком мотор,естествено когато всичко е наред.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Аз за това и подхвърлих за изключвател на подаването на газта при "кикдаун",защото в такъв момент икономии не може да търсим,защото търсим пауър. А най-много с тази газ да объркаме нещата с нежелани детонации.
Колегата автор на темата има подаванр на газ само в ниските обороти и в тесни диапазони и вероятно постига по-добра отзивчивост на мотора тогава,но в по-горни граници на оборотите той няма подаване на количество газ,което да обърка нещо.
Иначе и на мен не ми харесва цялата ми система да е пълна с взривоопасно вещество,макар че в пропорциите газ/въздух газта е малко за обема на системата опасността от взрив е спорна. Но за всеки случай ,колегата да си изолира ЕГР-а,та да не влети някоя пламтяща частица в системата и да стане сакатлък.
Споменават в други форуми за изпарители с щутцер за референтното налягане,които дават възможност за включване след турбото в смукателните колектори,но нямам идея за подробнстите.
Колегата автор на темата има подаванр на газ само в ниските обороти и в тесни диапазони и вероятно постига по-добра отзивчивост на мотора тогава,но в по-горни граници на оборотите той няма подаване на количество газ,което да обърка нещо.
Иначе и на мен не ми харесва цялата ми система да е пълна с взривоопасно вещество,макар че в пропорциите газ/въздух газта е малко за обема на системата опасността от взрив е спорна. Но за всеки случай ,колегата да си изолира ЕГР-а,та да не влети някоя пламтяща частица в системата и да стане сакатлък.
Споменават в други форуми за изпарители с щутцер за референтното налягане,които дават възможност за включване след турбото в смукателните колектори,но нямам идея за подробнстите.
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
Успех, ще се радвам, ако разработите такава схема 

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: BMW 325 TDS + ГАЗ.
абе аз мойта съм я направил да върви на разграден двор и софийско кат е топличко 8,5 ,а на хладно 9.5 и са радвам,че ми гори малко.Вие колко 4-5 искате да горат тия коли не ми е ясно.За справка м50-те под 14 никакъв шанс и да не кажем,че до 120 скубат по-малко и от ТДС-а.Аз не искам да чувам за бензин и газ,а камоли за дизел и газ,но евала щом сте се решели на такава стъпка
ТДС - Турбо Див Селянин
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани