E36 320i vs 325tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Пепинко написа:Абе сладурът с дизеловата бегачка...по-полека, че както си се засилил с тая чипосана 325TDS ще отвееш и някоя М-ка по пътя![]()
![]()
Не знам кой буди смях с примерите си
Колегата даде за пример "технологиите Common Rail и Pumpe-Duese". Аз казах, че примерът ми може би не е много удачен, защото за мен няма база за сравнение BMW и другите мизерии, но карам Комън Рейл и не съм нито впечатлен, нито влюбен, нито нещо подобно
(при все, че кола 2005 се предполага, че има по-нови технологии от дизел 91) Напротив, личната ми Вектра ми харесва доста повече! Не виждам какво лошо намираш в това "по-евтино за екстракция гориво" да бъде внедрено в "доста по-евтин " двигател и той да бъде доста по-ефективен!!! Лекции от теб мисля да пропусна
То ти май бая лекции си пропуснал, види ми се, требва да понаваксаш малко, та да минеш в по-горния курс, дето аз преподавам...

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Пепинко написа:Ууупс, май колегите с дизелите се засегнаха
Не се засягам, на мене ми дреме какво карам, стига да ми харесва. Ако можех да го храня бих си взел 320i и бих му се радвал. Защо - ми не съм карал такова...
Пепинко написа:Искаше да се поинтересувам от калоричността на нафтата и степента на сгъстяване...голяма файда от него при положение, че от 2л мотор се изкарва доста повече и диманиката е много по-различна.
При два литра двигател, както колегата каза, единият вади 163к, другият 150. Що се отнася до еластичност - дизелът от самото си начало е по-добър. Сравни ги и то точно при БМВ. Така че точно при 2л не си прав отвсякъде.
Пепинко написа:Изгарянето не било пълно...ми аз какво да го направя??? Със горелка ли да го паля, за да изгаря пълно??
Точно за това са новите технологии. Те имат много подобрения. Работят под огромно налягане; горивото се впръсква не наведнъж, а няколко по малки дози и то след запалването при първото впръскване; задължително е принудителното пълнене, защото точно за това пълно изгаряне "недостига въздух". Един пример: Двигател SDI, който е без турбина е 64 к.с. . Когато му сложиш турбина и стане TDI той отначало е 90 к.с. Но с проста компютърна оптимизация(чип-тунинг) той става 136 к.с. И това не е шарлатанство, защото по-късните варианти на 1.9 TDI станаха първо 110, и после над 130 коня.
Просто се изисква прецизна технология за да може да се изгаря както трябва горивото.
Пепинко написа:Поправи ме ако греша, но изгарянето зависи главно от октановото число на горивото.
Не, при дизелите има цетаново число, а не октаново. Октановото число показва колко може да се сгъсти бензина преди да се възпламени отсамосебе си. При дизела има съвсем други проблеми, за да се получи по-мощен двигател.
Пепинко написа:Щях да ти кажа, че оригиналният двигател е бил дизел, правилно, но хората са си осъзнали грешката и са направили и бензинов такъв, но ще ти го спестя
Дизеловият така и не е изчезнал. А е станал необходим, когато трябва наистина сериозна мощ, а не играчки. Танковете на бензин ли са? Има и бензинови, но те са смятани за смешни. Една от причините никой военен специалист да не вярва че Германия ще нападне 41-а година СССР е че германците нямат дизелов танк.
Пепинко написа:Също така смятам за крайно неудачно да ми сравняваш новите технологии с това, което може да си купи колегата към момента![]()
Напълно спокойно може да си ги купи, ако прецени че иска точно това. Моето е 93-та. При БМВ са по-скъпи, просто защото по-късно ги развиха. А технологиите са нови, просто защото в сравнение с бензина, който много малко се е развивал през десетилетията в принципно отношение, то новите дизели са огромно разлика с това което беше прези 20 години.
Пепинко написа:Последно, знам, че няма много база за сравнение, но служебната ми кола е Пежо Партнер...Комън Рейл-че... и звука ми прилича повече на роначка за царевица отколкото на хубав съскащ двигател. Пежото е ново, лизингово , да не кажеш, че му е сдухан двигателят!
Е, все пак това е Peugeot! Но и моето трака и тропа, причината за което е проста - дизела работи много по-твърдо. но и това може да се реши, нали се сещаш? Виж едно Ауди и едва ли ще чуеш много звук. Да не говорим и че много хора се кефят точно на това "мъркане".
Пепинко написа:Абе сладурът с дизеловата бегачка...по-полека, че както си се засилил с тая чипосана 325TDS ще отвееш и някоя М-ка по пътя![]()
![]()
Не знам кой буди смях с примерите си
Колегата даде за пример "технологиите Common Rail и Pumpe-Duese". Аз казах, че примерът ми може би не е много удачен, защото за мен няма база за сравнение BMW и другите мизерии, но карам Комън Рейл и не съм нито впечатлен, нито влюбен, нито нещо подобно
(при все, че кола 2005 се предполага, че има по-нови технологии от дизел 91) Напротив, личната ми Вектра ми харесва доста повече! Не виждам какво лошо намираш в това "по-евтино за екстракция гориво" да бъде внедрено в "доста по-евтин " двигател и той да бъде доста по-ефективен!!! Лекции от теб мисля да пропусна
Бате, мисля че се опитахме да водим технологичен спор. А БМВ-сектантството точно в този спор не е интересно. За съвременния дизел БМВ нямат принос, а "другите мизерии" са впечатляващи. Неслучайно Голф 4, да не говорим за А3 е по-скъп от аналогичната(даже в по-висок клас) 3ка от една и съща година! Аз харесвам повече БМВ, но не точно по тези показатели, за които говориш.
Тъй като се заформя спор тъкмо за нашия форум да си начешаме езиците, искамм да ви подсетя нещо.
М50 и М51 са точно равностойни съперници.
Аз например имам м51 и се радвам че ми дава 6,5 по магистралата. Иначе двигателя е много капризен /това него пише в характеристиките/
малко шумен и за хора с неповредени мозъци. Добър е искам да кажа, да се кара от хора поне на по 25 години, за които е без значение че ще пристигнат 5 минути поо бавно .
м50 е хубава проекция, също много красив дори по надежден от дизела. обаче там нещата са от друг ъгъл харчи и като влезеш в задръстване и пуснеш климатика гледаш стрелката как се устремява наляво и доста често притеснява червената сигнална лампа.
И моето лично мнение:
Аз съм за 328-ца щото неща нито дизел нито газ .Предпочитам да карам 20 дена в месеца, ама да се кача на това което искам.
Нали затова сме си купили БМВ а не Шкода фабия
М50 и М51 са точно равностойни съперници.
Аз например имам м51 и се радвам че ми дава 6,5 по магистралата. Иначе двигателя е много капризен /това него пише в характеристиките/
малко шумен и за хора с неповредени мозъци. Добър е искам да кажа, да се кара от хора поне на по 25 години, за които е без значение че ще пристигнат 5 минути поо бавно .
м50 е хубава проекция, също много красив дори по надежден от дизела. обаче там нещата са от друг ъгъл харчи и като влезеш в задръстване и пуснеш климатика гледаш стрелката как се устремява наляво и доста често притеснява червената сигнална лампа.
И моето лично мнение:
Аз съм за 328-ца щото неща нито дизел нито газ .Предпочитам да карам 20 дена в месеца, ама да се кача на това което искам.
Нали затова сме си купили БМВ а не Шкода фабия




BAYRON написа:...и като влезеш в задръстване и пуснеш климатика гледаш стрелката как се устремява наляво и доста често притеснява червената сигнална лампа.
При нормално работеща охладителна система това мнение е абсолютно невярно! Твърдението ти
се отнася за частни случаи, които не се отнасят само за този тип двигатели.
Да си кажа...

Driver's Racing Team
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
мисля че имаше предвид че гори много .. за фена с голф 3 - твоя не е помпа дюза бе човек ,а работата му е толкова дървена че бих предпочел който и да е друг двигател (една лада доставя повече удоволствие)
... малко читави М51 останаха ,и това също е фактор ... инак - карал съм и 2те ,М50 е една класа отгоре откъм вървене,особено при скорости от 160 нагоре ,но пък гори повечко
... малко читави М51 останаха ,и това също е фактор ... инак - карал съм и 2те ,М50 е една класа отгоре откъм вървене,особено при скорости от 160 нагоре ,но пък гори повечко

Ако аз съм фена с Голф 3 - помпа-дюза е колата, как да не е?! И защо ти се струва "дървено" не става ясно. Това е декларация, не е разсъждения и може да е повод за обида. Иначе, си вземи "ладата" и ела да видим кой ще е първи на каквото искаш условие, и кой първи ще зареди на бензиностанцията. Пък другото не зависи от двигателя.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани