Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Не разбира се, не съм ти го написал, за да се заяждам, а да предоставиш някакви базови детайли за уредбата.
Ако знаеш инжекторни времена в ниските стойности, още по-добре. Може да се окаже, рейката ти не може да им насмогва.
За пример: ако си във времена около ниските 2мс. на празен ход, както повечето БМВ-та са, и са ти метнати много мудни рейки, е нормално да се чуди какво става. Но без информация за рейка, омове на бобини и т.н., не вярвай на никой, който ще ти каже: "Е това е проблема" на база на информацията, която си дал. Може да са още 1000 неща, като най-вероятно е кофти настройка. А те и бавните рейлове, както не могат да повторят 2 цикъла с ниски времена... звучи разумно. При бавен Рейл, времена под 4мс са предизвикателство, което значи че коефициентите на празен ход, би трябвало да са ти 2ки, което от друга страна са гранични коефициенти за нормална работа на 4цил. двигател. и т.н. и т.н.
Ако са ти ги разпробили много широко, също няма да имаш нормално поведение. Фобосджии конкретно не се излагат с размера на дюзите, при БМВ-тата ги държат около 1.8 и т.н.
Има доста хора в този форум, които разбират от ГИ, особено и от българските, така че предостави малко данни и може да успеем да те насочим.
Поснимай малко, дай да видим кое как са сложили.
Ако знаеш инжекторни времена в ниските стойности, още по-добре. Може да се окаже, рейката ти не може да им насмогва.
За пример: ако си във времена около ниските 2мс. на празен ход, както повечето БМВ-та са, и са ти метнати много мудни рейки, е нормално да се чуди какво става. Но без информация за рейка, омове на бобини и т.н., не вярвай на никой, който ще ти каже: "Е това е проблема" на база на информацията, която си дал. Може да са още 1000 неща, като най-вероятно е кофти настройка. А те и бавните рейлове, както не могат да повторят 2 цикъла с ниски времена... звучи разумно. При бавен Рейл, времена под 4мс са предизвикателство, което значи че коефициентите на празен ход, би трябвало да са ти 2ки, което от друга страна са гранични коефициенти за нормална работа на 4цил. двигател. и т.н. и т.н.
Ако са ти ги разпробили много широко, също няма да имаш нормално поведение. Фобосджии конкретно не се излагат с размера на дюзите, при БМВ-тата ги държат около 1.8 и т.н.
Има доста хора в този форум, които разбират от ГИ, особено и от българските, така че предостави малко данни и може да успеем да те насочим.
Поснимай малко, дай да видим кое как са сложили.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Малко ми е невероятна тая работа човек който няма опит и инструменти за настройка и ремонт на ГИ да си го оправи сам ама айде.Колкото и данни да даде причините меже да са 1001 и за това се иска опит знания и практика с ГИ.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Да споделя кво стана.. зачистихме квот зачистихме пооправи се за 5-10 км и пак същата работа но не остана време да се разровим пак че го правихме почти пред кафето.. Зачистихме дросел клапанче газове датчик на всмукател и прочие... та ще има скоро 2ри дубал дано го излекуваме
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
За много години, колеги!
Преди една седмица сложих ГИ и при мен се прояви даденият симптом, а именно на газ работи перфектно, а пък на бензин не е добре. На място се форсира, ок е, но когато тръгна(няма значение студена или топла) колата глъхне при натискане на педала докрай. А ако ускорявам с натиснат до средата педал, то тогава ускорява нормално.
ПС Преди да сложа даденият ГИ бях с друг Тартарини, слаган в Италия. Карах с него 5г, но ГИ беше от първите поколения със стъпкови моторчета, които ми правеха проблеми и реших да го заменя. Преди да сложа новата газова минах 500км на бензин(зареждам само Супер 100) и колата вървеше перфектно...
Ако някой има някаква теория, ще се радвам да я сподели
Благодаря предварително!
Преди една седмица сложих ГИ и при мен се прояви даденият симптом, а именно на газ работи перфектно, а пък на бензин не е добре. На място се форсира, ок е, но когато тръгна(няма значение студена или топла) колата глъхне при натискане на педала докрай. А ако ускорявам с натиснат до средата педал, то тогава ускорява нормално.
ПС Преди да сложа даденият ГИ бях с друг Тартарини, слаган в Италия. Карах с него 5г, но ГИ беше от първите поколения със стъпкови моторчета, които ми правеха проблеми и реших да го заменя. Преди да сложа новата газова минах 500км на бензин(зареждам само Супер 100) и колата вървеше перфектно...
Ако някой има някаква теория, ще се радвам да я сподели

Благодаря предварително!



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
много гръмко заглавие , а аз отговор на проблема не виждам
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Малко ъпдейт... Рестартих компа, ако мога така да се изразя(махнах клемата на акумолатора за 10мин) и днес колата работеше нормално на бензин. Карах я така и си прехвърлих по-късно на газ, но в бързината за работа забравих да проверя, дали пак има нередности.
Имам някаква теория, че новият ГИ прави някакви мизерии, ама какви не мога да разбера...
Поздрави!
Имам някаква теория, че новият ГИ прави някакви мизерии, ама какви не мога да разбера...
Поздрави!



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Кви мизерии да прави ?
Като не е настроен както трябва ошашква ЕКУ то и после на бензин му трабва бая време да се адаптира отново ако въобще не трупа някви грешки които го карат да мине в авариен режим.Зя ЕКУто няма значение газ ли е бензин ли е - постоянно се мъчи да коригира смесите чрез адаптивната функция .На някои им трабват 30-40км за да излязат от тоя режим.
Въобще ситуацията с нов ГИ е че не трябва да има разлика в работата на газ/бензин.
Като не е настроен както трябва ошашква ЕКУ то и после на бензин му трабва бая време да се адаптира отново ако въобще не трупа някви грешки които го карат да мине в авариен режим.Зя ЕКУто няма значение газ ли е бензин ли е - постоянно се мъчи да коригира смесите чрез адаптивната функция .На някои им трабват 30-40км за да излязат от тоя режим.
Въобще ситуацията с нов ГИ е че не трябва да има разлика в работата на газ/бензин.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Jordana написа:Кви мизерии да прави ?
Като не е настроен както трябва ошашква ЕКУ то и после на бензин му трабва бая време да се адаптира отново ...
ей това ме мъчи мен
сигурен съм че моя или не е настроен или супер смотан и неможе да се оправи
аз съм със същия проблем и аз съм стигнал до факта че точно в това е проблема !
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
четете темата бре хора, отговор има, но не ви се занимава
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
е изчетох я теамта , цялата , и единственото което виждам са само предположения.
... да наистина най-вероятно е че едното бърка работата на другото , но не , проблема не е "РЕШЕН" , както пише.
Тая работа няма да стане тук с щракане на копчета , а трябва да се иде при човек дето наистина чува петела и да седне един ден и да го настрои това нещо да работи като хората.
... да наистина най-вероятно е че едното бърка работата на другото , но не , проблема не е "РЕШЕН" , както пише.
Тая работа няма да стане тук с щракане на копчета , а трябва да се иде при човек дето наистина чува петела и да седне един ден и да го настрои това нещо да работи като хората.
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
bmw_m3 написа:колата беше при газаджийте, смениха наново целия софтуер на газовата с последната версия и засега всичко е наред с колата

карам си колата, всичко си и е ок - за мен проблема е "РЕШЕН"
писал съм и как сме го отстранили, за да помогне и на някой друг

- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
да от тогава минаха няколко месеца , щом досега всичко е наред значи при теб всичко е решено ...
остава и ние да пробваме
остава и ние да пробваме
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Тъкмо се замисля за газ, и все се намира такава тема да ме свали на земята 

only rear wheel drive
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
bmw_m3 написа:bmw_m3 написа:колата беше при газаджийте, смениха наново целия софтуер на газовата с последната версия и засега всичко е наред с колата
![]()
карам си колата, всичко си и е ок - за мен проблема е "РЕШЕН"
писал съм и как сме го отстранили, за да помогне и на някой друг
Което значи, че би трябвало да е софтуерен проблема.
Благодаря ти!
Ще отида да говоря с майстора...
Поздрави!



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Да помръдна малко тази тема. Не знам кой до къде си докара колата като вървене на газ и на бензин, но да потвърдя, че имайки впредвид това, което съм посочил по-нагоре в темата като причина за проблема, оправих колите на трима мои познати. 320i M50B20 Non-Vanos, 318i, 320i Vanos, които са съответно с OMVL Dream, Fobos (бая стар) и BSM Bardolini. След малко по-обстойни корекции на стойностите за работа на газ, колиците тръгнаха чудно на бензин и хората не могат да им се нарадват как палят и работят сутрин и си ги карат с кеф. 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани