Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от vankatagsi » 24 Юни 2011, 16:04

VaLy0 написа:Ако трябва да променим Заглавието на темата на "Спортни Валове" ? Направете ме и мен админ или мод и ще разделям темите и ще ги подреждам :yes:


По твоя въпрос мисля че достатъчно се каза и мненията са общо взето едни и същи, изводите си си ги направил със сигурност. Найстина има леко отклонение от темата, но то е интересно и градивно, което и показва и на теб че за обороти над 7400-500 задължително трябва да се сменят и пружините, да не говориме за леките клапани и тарелки..
За това дадох пример с вектрата на зендера, въпреки че знам ,че тези части са непосилни финансово за 90% от хората от този форум.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е46 330d

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от tedo_credo » 24 Юни 2011, 21:58

колеги не мисла,че това е от високи обороти мойто М42 вече сумати време си го карам до 8000оборота и няма дерт(да чукна на дърво де).
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от vladi_a_i » 24 Юни 2011, 23:06

tedo_credo написа:колеги не мисла,че това е от високи обороти мойто М42 вече сумати време си го карам до 8000оборота и няма дерт(да чукна на дърво де).

Колега сложи клипче,ако може разбира се...сподели какво му е правено по сивото вещество :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от Boyadjiev » 25 Юни 2011, 12:37

tedo_credo написа:колеги не мисла,че това е от високи обороти мойто М42 вече сумати време си го карам до 8000оборота и няма дерт(да чукна на дърво де).

Ако ти е възможно примерно да не е на 1ва, а на 3та или 4та до 8000 ми и интересно как ги пълни, особено след 7к :conf: :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е46 330d

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от tedo_credo » 26 Юни 2011, 23:07

Boyadjiev написа:
tedo_credo написа:колеги не мисла,че това е от високи обороти мойто М42 вече сумати време си го карам до 8000оборота и няма дерт(да чукна на дърво де).

Ако ти е възможно примерно да не е на 1ва, а на 3та или 4та до 8000 ми и интересно как ги пълни, особено след 7к :conf: :mhihi:

тези дни като излеза от бояджийното ще го снимам.ами набира си злобно до 8к и не умира.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от VaLy0 » 27 Юни 2011, 12:37

tedo_credo написа:тези дни като излеза от бояджийното ще го снимам.ами набира си злобно до 8к и не умира.

На какъв оборотомер ги гледаш тея обороти?
ИзображениеБъРзИя ///

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е46 330d

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от tedo_credo » 27 Юни 2011, 23:17

VaLy0 написа:
tedo_credo написа:тези дни като излеза от бояджийното ще го снимам.ами набира си злобно до 8к и не умира.

На какъв оборотомер ги гледаш тея обороти?

на оригиналния на колата,така стана след чипа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от bum_bum » 28 Юни 2011, 0:37

Той оригиналния е до седем бре, нинджа ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от michev » 28 Юни 2011, 1:19

нинджа, ама карача, или оборотомера :mhihi: :mhihi: :mhihi:
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от VaLy0 » 28 Юни 2011, 9:47

michev написа:нинджа, ама карача, или оборотомера :mhihi: :mhihi: :mhihi:

И трите и трите :mrgreen:
То и аз гледам на заводския оборотомер ама нищо не моиш разбра по него! Най-добре направи клип да видим 8)
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от Boyadjiev » 28 Юни 2011, 9:58

Ти като си мапнеш прекъсвача софтуерно на дадени обороти какво значение има какво показва оборотомера ? Като завариш газта той си изключва на толко, колкото си му казал. Иначе аз нямам проблеми с оборотомера, точно си показва след като излезе от скалата си върви с адекватно показание.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от VaLy0 » 28 Юни 2011, 10:14

Boyadjiev написа:Ти като си мапнеш прекъсвача софтуерно на дадени обороти какво значение има какво показва оборотомера ? Като завариш газта той си изключва на толко, колкото си му казал. Иначе аз нямам проблеми с оборотомера, точно си показва след като излезе от скалата си върви с адекватно показание.

Мхм...... и ако ти е на 8000 като на колегата от де знайш кога да превключваш??? Или всеки път чакаш да удари прекъсвач и тогаа сменяш :shock:
Аз след тая депресия моя ще го направя на 7000-7100 най-много и до там поне се вижда, ама вие като карате "хонди" поне си сложете оборотомери до 12000 :mrgreen:
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от bum_bum » 28 Юни 2011, 10:36

Не знам къв е тоя зор за някакви ненормални обороти. Двигателят е ограничен някъде не толкова, щото не може да направи и малко повече, а щото няма никакъв смисъл. Без порт на главата, без адекватни валове за тия обороти единствения ефект от тях е да си направиш маслото на боза със съпътстващото с това износване или трошене на мотора. Аз м-ковите валове на новата глава с масло, което понася доста по-високи обороти не ги карах на толкова и пак не се намираше 28-ца да ме бие.. просто няма смисъл, не е това начина.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от michev » 28 Юни 2011, 11:02

:yes:
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от VaLy0 » 28 Юни 2011, 11:32

Е то и аз вече разбрах като се опарих, ама тея дето не им се е случвало и си мислят че колата върви със заводските неща на ненормални обороти...... заблуждават се просто както и аз бях заблуден :mhihi:
Даже нещо друго забелязах..... принципно в книгите и инструкциите на всяка една кола и дават на кои обороти KW-тите са най-много и на бмв-тата най-голямата им сила е около 6000, на някои даже 5900, та видях че когато не я цидиш колата до край до прекъсвач, а превключваш точно на тея обороти около 6000 силата и е по-голяма, смисъл след 6000 не върви толкова добре и от там се губи, а при по ранното превключване се използва истинската сила на мотора :yes:
ИзображениеБъРзИя ///

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook