Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
VaLy0 написа:Ако трябва да променим Заглавието на темата на "Спортни Валове" ? Направете ме и мен админ или мод и ще разделям темите и ще ги подреждам
По твоя въпрос мисля че достатъчно се каза и мненията са общо взето едни и същи, изводите си си ги направил със сигурност. Найстина има леко отклонение от темата, но то е интересно и градивно, което и показва и на теб че за обороти над 7400-500 задължително трябва да се сменят и пружините, да не говориме за леките клапани и тарелки..
За това дадох пример с вектрата на зендера, въпреки че знам ,че тези части са непосилни финансово за 90% от хората от този форум.
- tedo_credo
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е46 330d
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
колеги не мисла,че това е от високи обороти мойто М42 вече сумати време си го карам до 8000оборота и няма дерт(да чукна на дърво де).
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
tedo_credo написа:колеги не мисла,че това е от високи обороти мойто М42 вече сумати време си го карам до 8000оборота и няма дерт(да чукна на дърво де).
Колега сложи клипче,ако може разбира се...сподели какво му е правено по сивото вещество

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
tedo_credo написа:колеги не мисла,че това е от високи обороти мойто М42 вече сумати време си го карам до 8000оборота и няма дерт(да чукна на дърво де).
Ако ти е възможно примерно да не е на 1ва, а на 3та или 4та до 8000 ми и интересно как ги пълни, особено след 7к





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- tedo_credo
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е46 330d
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Boyadjiev написа:tedo_credo написа:колеги не мисла,че това е от високи обороти мойто М42 вече сумати време си го карам до 8000оборота и няма дерт(да чукна на дърво де).
Ако ти е възможно примерно да не е на 1ва, а на 3та или 4та до 8000 ми и интересно как ги пълни, особено след 7к![]()
тези дни като излеза от бояджийното ще го снимам.ами набира си злобно до 8к и не умира.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
tedo_credo написа:тези дни като излеза от бояджийното ще го снимам.ами набира си злобно до 8к и не умира.
На какъв оборотомер ги гледаш тея обороти?
- tedo_credo
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е46 330d
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
VaLy0 написа:tedo_credo написа:тези дни като излеза от бояджийното ще го снимам.ами набира си злобно до 8к и не умира.
На какъв оборотомер ги гледаш тея обороти?
на оригиналния на колата,така стана след чипа.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
нинджа, ама карача, или оборотомера




only rear wheel drive
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
michev написа:нинджа, ама карача, или оборотомера![]()
![]()
И трите и трите

То и аз гледам на заводския оборотомер ама нищо не моиш разбра по него! Най-добре направи клип да видим

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Ти като си мапнеш прекъсвача софтуерно на дадени обороти какво значение има какво показва оборотомера ? Като завариш газта той си изключва на толко, колкото си му казал. Иначе аз нямам проблеми с оборотомера, точно си показва след като излезе от скалата си върви с адекватно показание.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Boyadjiev написа:Ти като си мапнеш прекъсвача софтуерно на дадени обороти какво значение има какво показва оборотомера ? Като завариш газта той си изключва на толко, колкото си му казал. Иначе аз нямам проблеми с оборотомера, точно си показва след като излезе от скалата си върви с адекватно показание.
Мхм...... и ако ти е на 8000 като на колегата от де знайш кога да превключваш??? Или всеки път чакаш да удари прекъсвач и тогаа сменяш

Аз след тая депресия моя ще го направя на 7000-7100 най-много и до там поне се вижда, ама вие като карате "хонди" поне си сложете оборотомери до 12000

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Не знам къв е тоя зор за някакви ненормални обороти. Двигателят е ограничен някъде не толкова, щото не може да направи и малко повече, а щото няма никакъв смисъл. Без порт на главата, без адекватни валове за тия обороти единствения ефект от тях е да си направиш маслото на боза със съпътстващото с това износване или трошене на мотора. Аз м-ковите валове на новата глава с масло, което понася доста по-високи обороти не ги карах на толкова и пак не се намираше 28-ца да ме бие.. просто няма смисъл, не е това начина.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Е то и аз вече разбрах като се опарих, ама тея дето не им се е случвало и си мислят че колата върви със заводските неща на ненормални обороти...... заблуждават се просто както и аз бях заблуден
Даже нещо друго забелязах..... принципно в книгите и инструкциите на всяка една кола и дават на кои обороти KW-тите са най-много и на бмв-тата най-голямата им сила е около 6000, на някои даже 5900, та видях че когато не я цидиш колата до край до прекъсвач, а превключваш точно на тея обороти около 6000 силата и е по-голяма, смисъл след 6000 не върви толкова добре и от там се губи, а при по ранното превключване се използва истинската сила на мотора

Даже нещо друго забелязах..... принципно в книгите и инструкциите на всяка една кола и дават на кои обороти KW-тите са най-много и на бмв-тата най-голямата им сила е около 6000, на някои даже 5900, та видях че когато не я цидиш колата до край до прекъсвач, а превключваш точно на тея обороти около 6000 силата и е по-голяма, смисъл след 6000 не върви толкова добре и от там се губи, а при по ранното превключване се използва истинската сила на мотора

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани