ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
MOTORSPORT написа:Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи
или закъсете датчика (та да лъже компа и колата пак ще се подгрява при всяко палене)
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

LAST RIDE написа:MOTORSPORT написа:Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи
или закъсете датчика (та да лъже компа и колата пак ще се подгрява при всяко палене)
и докога ше карате така? докато ви се скъса веригата и помелята всичко ли???
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
в смисъл....?sieg написа:LAST RIDE написа:MOTORSPORT написа:Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи
или закъсете датчика (та да лъже компа и колата пак ще се подгрява при всяко палене)
и докога ше карате така? докато ви се скъса веригата и помелята всичко ли???
shnitzera написа:в смисъл....?sieg написа:LAST RIDE написа:MOTORSPORT написа:Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи
или закъсете датчика (та да лъже компа и колата пак ще се подгрява при всяко палене)
и докога ше карате така? докато ви се скъса веригата и помелята всичко ли???
еми ако ангренажната верига е амортизирана което е 90% вероятно при трудно палене на топъл ТДС, въпреки че не е лесно да се случи, ще дойде един момент когато ще се скъса и ще помеляте целия двигател... въпреки че е по-логично, след ивестно време просто да спре да пали и топла и студена, въпреки тарикатлъците с датчика...
впрочем, аз съм виждал как се окъсява тоя датчик и ефекта е по-различен отколкото си го представяте - колата ще почне да подгрява по адски много време - примерно 45 секунди преди да изгасне лампата.
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
аз защоли невиждам никва разлика във времето на подгряването преди и след въпросната интервенция
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- pasareleca
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.10.2006
Провери си акумулатора, ако е верига оборотите "играят", ако си сигурен че не е от акумолатора отиди да ти видят гумените уплатнения на помпата.
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
вече всичко е сменено
но както бях написал по горе не виждах никаква разлика в подгряването преди и след интервенцията

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
всичко по агренажа(вериги,обтегачи.плъзгачи...) !!! а при закасяването на датчика(за пореден път обяснявам) лъжи компа че колата е стъдена при всяко палене и тя подгрява.Компренде 

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

LAST RIDE написа:всичко по агренажа(вериги,обтегачи.плъзгачи...) !!! а при закасяването на датчика(за пореден път обяснявам) лъжи компа че колата е стъдена при всяко палене и тя подгрява.Компренде
ма това го знаеме, аз просто казах какво съм виждал при такова окъсяване... това няма нищо общо с това какво друго ти е сменявано...
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


Здравейте! Писал съм го това, ама нищо. Незнам какъв датчик закъсявате, ама да ви кажа, че Омега 2.5тд също когато е топла не подгрява!!! Виждал съм такава! Може да си бутнете малко предварение на помпата, ама ще работи по-твърдо. Ефекта, вместо за 4 сек ще пали за 2 сек.
При мен:
- първо проверка на маркучите за обратното гориво на дюзите,
- смяна на вериги и зъбчатки комплект, компютърна диагностика,
- смяна на глава на ГНП,
- поне пет пъти съм мерил компресия - ОК!
- Всички сервизи на БМВ, Bosch, Каргоекспрес
Ефекта беше нулев!
Накрая в каргоекспрес, след опити с регулиране на порцията на горивото успяха да изтощят акумолатора окончателно и се наложи да я палим със стартово! Запали на четвърт! Смених акумулатора с един 1000А стартови ток и вече две години пали от раз!!! Стария пак въртеше добре, нали е с редуктор, ама напрежението падаше до 9,5В. Компа се лъже нещо, незнам!
ПРОБВАЙ ПЪРВО ТАМ! НАЙ-МАЛКО ТЕ УДРЯ ПО ДЖОБА!
При мен:
- първо проверка на маркучите за обратното гориво на дюзите,
- смяна на вериги и зъбчатки комплект, компютърна диагностика,
- смяна на глава на ГНП,
- поне пет пъти съм мерил компресия - ОК!
- Всички сервизи на БМВ, Bosch, Каргоекспрес
Ефекта беше нулев!
Накрая в каргоекспрес, след опити с регулиране на порцията на горивото успяха да изтощят акумолатора окончателно и се наложи да я палим със стартово! Запали на четвърт! Смених акумулатора с един 1000А стартови ток и вече две години пали от раз!!! Стария пак въртеше добре, нали е с редуктор, ама напрежението падаше до 9,5В. Компа се лъже нещо, незнам!
ПРОБВАЙ ПЪРВО ТАМ! НАЙ-МАЛКО ТЕ УДРЯ ПО ДЖОБА!

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Е добре колеги, изписа се много петемата за топлия старт и нека накрая някой да обобщи - акумолатора ли е , агренажа ли, ГНП ли или нещо друго.Аз правих основен ремонт на БМВто , смених му веригата БЕЗ колелцата около нея щото казаха че са добре и проблема с топлия старт си остана. Все пак е тъпо да се слагат датчици от Опел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани