ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 23 Окт 2006, 22:45

MOTORSPORT написа:Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи

или закъсете датчика (та да лъже компа и колата пак ще се подгрява при всяко палене)
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 23 Окт 2006, 23:22

LAST RIDE написа:
MOTORSPORT написа:Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи

или закъсете датчика (та да лъже компа и колата пак ще се подгрява при всяко палене)

и докога ше карате така? докато ви се скъса веригата и помелята всичко ли???
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 24 Окт 2006, 8:44

sieg написа:
LAST RIDE написа:
MOTORSPORT написа:Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи

или закъсете датчика (та да лъже компа и колата пак ще се подгрява при всяко палене)

и докога ше карате така? докато ви се скъса веригата и помелята всичко ли???
в смисъл....?

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 24 Окт 2006, 8:49

shnitzera написа:
sieg написа:
LAST RIDE написа:
MOTORSPORT написа:Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи

или закъсете датчика (та да лъже компа и колата пак ще се подгрява при всяко палене)

и докога ше карате така? докато ви се скъса веригата и помелята всичко ли???
в смисъл....?

еми ако ангренажната верига е амортизирана което е 90% вероятно при трудно палене на топъл ТДС, въпреки че не е лесно да се случи, ще дойде един момент когато ще се скъса и ще помеляте целия двигател... въпреки че е по-логично, след ивестно време просто да спре да пали и топла и студена, въпреки тарикатлъците с датчика...
впрочем, аз съм виждал как се окъсява тоя датчик и ефекта е по-различен отколкото си го представяте - колата ще почне да подгрява по адски много време - примерно 45 секунди преди да изгасне лампата.
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 27 Окт 2006, 22:42

аз защоли невиждам никва разлика във времето на подгряването преди и след въпросната интервенция
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 28 Окт 2006, 19:25

не е в това проблема ,не се заблуждаваите и да подгрява щом е толпа проблема си остава

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.10.2006

Мнение от pasareleca » 14 Ное 2006, 21:52

Провери си акумулатора, ако е верига оборотите "играят", ако си сигурен че не е от акумолатора отиди да ти видят гумените уплатнения на помпата.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 24.02.2006

Мнение от Proff » 30 Дек 2006, 19:11

Колеги, пробвайте акумулатора! После пишете във форума! :)

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 30 Дек 2006, 22:28

LAST RIDE написа:аз защоли невиждам никва разлика във времето на подгряването преди и след въпросната интервенция

не знам при теб как седят нещата, но при аудито на баща ми разликата е меко казано видима...
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 30 Дек 2006, 22:47

вече всичко е сменено :!: но както бях написал по горе не виждах никаква разлика в подгряването преди и след интервенцията
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 30 Дек 2006, 23:00

LAST RIDE написа:вече всичко е сменено :!: но както бях написал по горе не виждах никаква разлика в подгряването преди и след интервенцията

какво ти е сменено? въпросът беше какво се случва при окъсяване на датчика...
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 31 Дек 2006, 0:46

всичко по агренажа(вериги,обтегачи.плъзгачи...) !!! а при закасяването на датчика(за пореден път обяснявам) лъжи компа че колата е стъдена при всяко палене и тя подгрява.Компренде :D
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 31 Дек 2006, 0:54

LAST RIDE написа:всичко по агренажа(вериги,обтегачи.плъзгачи...) !!! а при закасяването на датчика(за пореден път обяснявам) лъжи компа че колата е стъдена при всяко палене и тя подгрява.Компренде :D

ма това го знаеме, аз просто казах какво съм виждал при такова окъсяване... това няма нищо общо с това какво друго ти е сменявано...
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 24.02.2006

Мнение от Proff » 05 Яну 2007, 11:13

Здравейте! Писал съм го това, ама нищо. Незнам какъв датчик закъсявате, ама да ви кажа, че Омега 2.5тд също когато е топла не подгрява!!! Виждал съм такава! Може да си бутнете малко предварение на помпата, ама ще работи по-твърдо. Ефекта, вместо за 4 сек ще пали за 2 сек.
При мен:
- първо проверка на маркучите за обратното гориво на дюзите,
- смяна на вериги и зъбчатки комплект, компютърна диагностика,
- смяна на глава на ГНП,
- поне пет пъти съм мерил компресия - ОК!
- Всички сервизи на БМВ, Bosch, Каргоекспрес
Ефекта беше нулев!
Накрая в каргоекспрес, след опити с регулиране на порцията на горивото успяха да изтощят акумолатора окончателно и се наложи да я палим със стартово! Запали на четвърт! Смених акумулатора с един 1000А стартови ток и вече две години пали от раз!!! Стария пак въртеше добре, нали е с редуктор, ама напрежението падаше до 9,5В. Компа се лъже нещо, незнам!

ПРОБВАЙ ПЪРВО ТАМ! НАЙ-МАЛКО ТЕ УДРЯ ПО ДЖОБА! :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 11 Яну 2007, 13:33

Е добре колеги, изписа се много петемата за топлия старт и нека накрая някой да обобщи - акумолатора ли е , агренажа ли, ГНП ли или нещо друго.Аз правих основен ремонт на БМВто , смених му веригата БЕЗ колелцата около нея щото казаха че са добре и проблема с топлия старт си остана. Все пак е тъпо да се слагат датчици от Опел.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook