моля помагайте-318is или 320\м50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
отново искам да благодаря на всички, взели отношение по темата и определено не исках пораждането на този спор, като не очаквах толкова ожесточени дебати.Благодаря
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Няколко аргументирани мнения:
318 ИС - от 0-100 км/ч 10.2сек. с ръчни скорости! (автоматик не се предлага до смяната на мотора)
320 - от 0-100 10.0 сек. с ръчни скорости; 11.0 сек. с автоматик!
Това за 10л./100 км. градско за 320 не мисля даже да го коментирам! Това за градския транспорт през седмицата също!!! Мин октаново число за съответният двигател и скоростна кутия го пише в РЪКОВОДСТВОТО ЗА ЕКСПОЛАТАЦИЯ на Е36 (според мен достоверен източник)!
ПС: Още един интересен за спора факт: БМВ Е36 318и (не ИС) 0-100 за 11.5 сек (при градски разход без катализатор 9.9/ за 100км) С/У 320и Е36 автоматик 0-100 11.0сек ПРИ 13.5л/100км мин 95 октана!!!
Данни: BMW AG
318 ИС - от 0-100 км/ч 10.2сек. с ръчни скорости! (автоматик не се предлага до смяната на мотора)
320 - от 0-100 10.0 сек. с ръчни скорости; 11.0 сек. с автоматик!
Това за 10л./100 км. градско за 320 не мисля даже да го коментирам! Това за градския транспорт през седмицата също!!! Мин октаново число за съответният двигател и скоростна кутия го пише в РЪКОВОДСТВОТО ЗА ЕКСПОЛАТАЦИЯ на Е36 (според мен достоверен източник)!
ПС: Още един интересен за спора факт: БМВ Е36 318и (не ИС) 0-100 за 11.5 сек (при градски разход без катализатор 9.9/ за 100км) С/У 320и Е36 автоматик 0-100 11.0сек ПРИ 13.5л/100км мин 95 октана!!!
Данни: BMW AG
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
не мога да разбера защо сравняваш автоматик с ръчка?
а и доста от данните в тази книжка(която съм чел няколко пъти) в практиката се оказват погрешни(явно са се презастраховали)
сигурен съм, че много от вас са си замервали 320-ките до 100км и са под 10сек.
а за разхода не знам какво му е странното-за всеки си е индивидуално. аз например в град като моя със спокойно каране си слизам на 10л/100км
извънградско почти винаги 7л/100км при умерено каране 80/120 (не на магистрала)
единственото нещо, за което съжелявам е че нямам шпер:(
а и доста от данните в тази книжка(която съм чел няколко пъти) в практиката се оказват погрешни(явно са се презастраховали)
сигурен съм, че много от вас са си замервали 320-ките до 100км и са под 10сек.
а за разхода не знам какво му е странното-за всеки си е индивидуално. аз например в град като моя със спокойно каране си слизам на 10л/100км
извънградско почти винаги 7л/100км при умерено каране 80/120 (не на магистрала)
единственото нещо, за което съжелявам е че нямам шпер:(
Ачо ето ти разходите от БМВ книжката немската,а не от руския сайт
:
318ис
при 90км/ч -6.4л.
при 120км/ч-7.7л
градско -10.9л
320
при 90км/ч-6.5л
при 120км/ч-7.9л
градско-11.3л
Пак казвам,че е немската книжка,с която е купена колата.Ускоренията са същите.Ще ти кажа,че с М52 онзи ден при нормално каране в града (Пловдив) ми даде 10.6л.Като сложим факта,че това е БМВ,за секунда не бих се поколебал за ИС
Поздрави
П.П.Темата си беше обречена от самото начало

318ис
при 90км/ч -6.4л.
при 120км/ч-7.7л
градско -10.9л
320
при 90км/ч-6.5л
при 120км/ч-7.9л
градско-11.3л
Пак казвам,че е немската книжка,с която е купена колата.Ускоренията са същите.Ще ти кажа,че с М52 онзи ден при нормално каране в града (Пловдив) ми даде 10.6л.Като сложим факта,че това е БМВ,за секунда не бих се поколебал за ИС

Поздрави

П.П.Темата си беше обречена от самото начало

One passion,one car,one life...
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Това в пост скриптума има за цел да покаже съвсем друго нещо: А именно, че прословутият с динамиката си шестак е само с 0.5 сек по бърз от автомобил с 37 коня по малко от него при паричен еквивалент на 100 км градско за 320 - 27лв.; за 318и - 15 лв. Разликата в разхода е почти двойна! Като се има предвид, че за 320 е имано предвид бензин 100 октана, а за 318и 92!!!
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
Impasse написа:Ачо ето ти разходите от БМВ книжката немската,а не от руския сайт:
318ис
при 90км/ч -6.4л.
при 120км/ч-7.7л
градско -10.9л
320
при 90км/ч-6.5л
при 120км/ч-7.9л
градско-11.3л
Пак казвам,че е немската книжка,с която е купена колата.Ускоренията са същите.Ще ти кажа,че с М52 онзи ден при нормално каране в града (Пловдив) ми даде 10.6л.Като сложим факта,че това е БМВ,за секунда не бих се поколебал за ИС
Поздрави![]()
П.П.Темата си беше обречена от самото начало
В червено ти е грешна информацията! Аз имам тази книжка на италянски, германски, френски и български от съвсем различни коли и данните в нея са еднакви! Не знам за какъв руски сайт говориш, но в тези книжки градско за 320 си е 12.8, да не говорим, че ИС-ката без катализатор градско е 10.6! УИ двете данни за коли с ръчни!!!
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Ultimate_driver написа:
Но като се сравняват 6 и 4 цилиндров двигател, разликата е там че 6-така по бавно се амортизира!
Я се обоснови за това ти твърден


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ачо аре па да не му е грешно инфото на Impasse а
И аз имам орг.книжка и там пишат хората от мюншен 11.3л за 320то срещу 10.9л за 1.8исъ в градски цикъл
Нямам скенер да ти я лепна та да си я гледаш и да свикнеш с идеята че 6така арчи смешните 0.4л(по книжка) повече от малкото братче
ПрЕстани да пишеш глупости че ми писна от тебе
И да обобщя темата: ако критерия ви за една кола са -400мл. бензин на 100км пробек не си зимайте БМВ колеги за вас има "Юго"
"това е икономична кола".........също и градския транспорт още е конкурентен 






Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
krika в книжката (при мен ) пи6е
12.8 литра за 320 и 10.7 за 318ИС (градско и без катализатор са данните, ръчни скорости)
Книжката е тази на Е36, а иначе незнам ти откаде черпиш инфото си..
Искам да кажа нещо труго...
Едвали ще забогатее някой с 3-4 лева на 100км. спестени, но те нещата се натрупват и когато човек няма големи възможности, тогава всекя такава дреболиика има значение.
Впора се получава, защото всеки говори от своята гледна точка и държи тя да е правилната, например аз искам да спестя 1500-2000 лева на година от 318ИС-то, а някой колега от тук има достатъчно пари и не му пречи това и е склонен да ги дане и всеки си държи на своето.Аз искам като дам пари за бензин и колата харчи повече, да знам защо ги давам това е, ще сипвам и на 325 (6те го карам по малко и пак ще сипвам, ама поне ще върви, за това няма спор ) Аз се радвам на хората които си се кефят на колите и те са марка БМВ, независимо дали е 316 или 325, идеята е една и съща и тя е с 3 букви
12.8 литра за 320 и 10.7 за 318ИС (градско и без катализатор са данните, ръчни скорости)
Книжката е тази на Е36, а иначе незнам ти откаде черпиш инфото си..
Искам да кажа нещо труго...
Едвали ще забогатее някой с 3-4 лева на 100км. спестени, но те нещата се натрупват и когато човек няма големи възможности, тогава всекя такава дреболиика има значение.
Впора се получава, защото всеки говори от своята гледна точка и държи тя да е правилната, например аз искам да спестя 1500-2000 лева на година от 318ИС-то, а някой колега от тук има достатъчно пари и не му пречи това и е склонен да ги дане и всеки си държи на своето.Аз искам като дам пари за бензин и колата харчи повече, да знам защо ги давам това е, ще сипвам и на 325 (6те го карам по малко и пак ще сипвам, ама поне ще върви, за това няма спор ) Аз се радвам на хората които си се кефят на колите и те са марка БМВ, независимо дали е 316 или 325, идеята е една и съща и тя е с 3 букви

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Re: ре
Ачо написа:Това в пост скриптума има за цел да покаже съвсем друго нещо: А именно, че прословутият с динамиката си шестак е само с 0.5 сек по бърз от автомобил с 37 коня по малко от него при паричен еквивалент на 100 км градско за 320 - 27лв.; за 318и - 15 лв. Разликата в разхода е почти двойна! Като се има предвид, че за 320 е имано предвид бензин 100 октана, а за 318и 92!!!
Ти си многооооо прост ве

----------------------------------------------------------------------------
Моля,въздържай се от определения за другите потребители във форума!!!
bmwdriver
Ultimate_driver написа:Ами ти що не си вземеш поне 325 ще дава 1.5-2- литра отгоре тва са пак 2-3 лева,извинявам се че се намесвам във спора ама ако искаш изгодна кола си вземи някой Нисан Микра сложи и газ и се кефи на малкия разход![]()
![]()
и звука ти давам гаранция че ще е още по хубав и във високите ще си цар ако си смениш и изпуслателната система...
Всеки си прави сметка човече не се присмивай на това
Защо ли? Просто защотото не е намерил подходящата кола. Сигурен съм, че всички момчета тук, които бясно защитаваме 6-ците с радост бихме карали и 325 пак по същите причини, но просто читаво 325 се намира доста трудно. Аз си взех 320, много съм доволен и съжалявам само за едно - че не взех 325.
А на привържениците на ИС-а предлагам един тест. Паркирайте една до друга 320-ка и и една ИС-ка. Запалете моторите и отворете предните капаци. Погледайте и послушайте една минута. Ако след тези 60 секунди някой хареса ИС-а повече - нека си купи такъв.
Може и да звучи утопично, но шестака си е шестак.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани