Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката

Мнение от stony1 » 04 Мар 2011, 9:46

Nasko_325TD написа:
vanko 318i написа:послушай другите колеги и несе занимавай с глупости,хората са ти дали схеми,metodi80 ти го е обяснил кое как и за какво ама няма кой да чете :kuku: като си направиш твоята схема си я пази за тебе много важно че няма да я качиш тука :mhihi: земи продаи тая нафтова печка и си купи колело(нали идва пролет после лято),там поне няма датчици и перки релета компресори и други сложни работи а аз ще ти пратя схема как да си свържеш фар и стоп понеже са слаботокови връзки а ти си специалист по силните токове :winky:

Ти прочете ли последния ми пост?
Май не можеш да ми отговориш на въпроса-то е ясно защо!
И колега след кат осъм ти задал въпро относно датчика за налягане на климатика и ти не можеш да ми отговориш,защо пишеш в темата?
И ти отвори ли да видиш схемите или ей така си ги говориш? :banghead:
Значи мерих релетата и на реле номер 15 идва постоянен - и +.
Според колегата Методи това е релето за високата скорос.Е да обаче когато дам на контакт перката не тръгва,а си има 12волта до релето. ;)
Днес сутринта пак същата работа откачих ,кабела на датчика 101градуса и перката спря-запалих после го закачих,но перката не тръгна! :conf:


Наско, седни си на задника и прочети прословутите схеми, за които ти дадох линк, защото пишеш глупости. По-добре да не беше казвал, че разбираш от тоци.
1. Реле номер 15 - НЯМА, релетата в схемите на Е36 се отбелязават с К9, К21 и т.н.
2. В Е36, а и в другите модели на BMW релетата се уптавляват с "-", демек маса. Едната клема е постоянно свързана към +12V през предпазител, а на другата се подава маса от съответния датчик. Точно поради тази причина се мери напрежението между двете клеми, а не се мери всяка една от тях към маса, защото на плюсовата винаги ще ти показва, че има напрежение, а на минусовата нищо и няма как да се разбере къде е проблема;
3. Стига си се занимавал с някой си датчик, провери защо когато дадеш на контакт, към релето, което не си сигурен за какво е, се подава маса от управляващата верига и защо след като го махнеш и после поставиш отново, перката не се включва. Това по-скоро е някой замасил проводник, които се влияе от вибрациите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката

Мнение от Nasko_325TD » 04 Мар 2011, 10:14

Изображение

13-високоскоростно реле
15- нормално реле[/quote]
Ето колегата е дал тази схема и тук пише 15,че е релето за 1-ва степен на перката.Затова написах 15.
Виж сега колега.
Значи аз разбрах,че има посоянен + на релетата.
Обаче нали там трябва да дойде и минус на бубината.
Е при мен на реле номер 15 в кутията има постоянен + и -.
:conf:
Значи да обясня пак.
Когато отида и дам на контакт(не винаги) се включва перката на климатика.Като откача датчика на 101градуса спира-закача ли го пак пак тръгва.Обаче запаля ли колата с откачен датчик на 101градуса после като го закача пак не тръгва.
:conf: :paranoid:
Иначе датчика на 101градуса като го меря ми излиза здрав-не е сработил.
Може наистина да е някой датчик или кабел,но защо се оправя след като я запаля?
То ако е кабел щеше винаги да го прави. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката

Мнение от stony1 » 04 Мар 2011, 13:29

Тази схема тазгледа ли я?
Изображение
По това което пишеш, съдя, че не си стигнал до нея. Сляд като я погледнаш внимателно, си отговори кой елемент ти затваря през маса релето за ниската степен на вентилатора, ти какво точно откачаш (че продължаваш да пишеш глупости), каква е връзката между температурния елемент за 101 и повече градуса и въпросното реле, защо все от сложното почваш и откачаш някой си датчик, защо не махнеш тъпото реле и не провериш, както по-горе ти писах, дали има верига на контактите на бубината на релето и не на последно място, защо не отидеш при някой, който НАИСТИНА РАЗБИРА от автомобилни ел. инсталации и да си решиш веднъж завинаги проблема с тоците по колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката

Мнение от Nasko_325TD » 04 Мар 2011, 16:18

stony1 написа:Тази схема тазгледа ли я?
Изображение
По това което пишеш, съдя, че не си стигнал до нея. Сляд като я погледнаш внимателно, си отговори кой елемент ти затваря през маса релето за ниската степен на вентилатора, ти какво точно откачаш (че продължаваш да пишеш глупости), каква е връзката между температурния елемент за 101 и повече градуса и въпросното реле, защо все от сложното почваш и откачаш някой си датчик, защо не махнеш тъпото реле и не провериш, както по-горе ти писах, дали има верига на контактите на бубината на релето и не на последно място, защо не отидеш при някой, който НАИСТИНА РАЗБИРА от автомобилни ел. инсталации и да си решиш веднъж завинаги проблема с тоците по колата.

Значи проверих дали идва - на бобината на релето -идва и то постоянно.
Не меря силовата част.Все пак на самото реле си има схемичка кой крак какъв е. ;)
Иначе благодаря т иза схемата.Мисля,че ще ми свърши работа!
Не мога да откача релетата,защото сега не е на кеф и не го прави!
:ok:
При следващия удобен случай ще ги откача!Първо едното после другото и така. :yes:
Тази схема на коя страница е?
Днес ходих на диагностика и имаше 2 грешки.
Едната е датчик на охлаждащата течност ,а дригата температурен датчик в управлението на ГНП!? :conf:
Да не би първата грешка да е датчика на 101градуса?
Бахти и филмите. :dummy:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook