вентилатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dicho_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: BG-Lovech, D-Erfurt
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320i 00`/E61 530D 07`
- Мечтае да кара: червено E 30 M3
Таралежи
Колеги луднал съм и аз! Моя както работеше и спря, след време проработи после пак спря и за сега не работи, обаче има и нещо друго преди да спре няколко дена вентилаторът ми издаваше некав странен звук и мисълта ми е дали не е от тъпия вентилатор нешто, шото тоя тарльо много пари струва!
Утре мисля да го сваля тоз таралеж да му огледам клемите да не са клеясали не6то и да не прави хубав контакт ! То май и вентилаторът трябва да сваля за профилактика!
Утре мисля да го сваля тоз таралеж да му огледам клемите да не са клеясали не6то и да не прави хубав контакт ! То май и вентилаторът трябва да сваля за профилактика!
БМВ егати пауара !!!!
абе като са почнали всички да се оплакват и аз да помрънкам малко. Абе с бмв е36 ц м43 мотор сам и с климатроник та като завали се получава следната анумалия. климатроника работи на макс и в момента в които включа фаровете минава на 1-ва степен на другич ден като исъхне вси4ко е 6 . Та мисалта ми е кое е общото между климатроника и фаровете което кат вали прави пар4ета ???????? БАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО



БТК-(Баси Тамън са Канекнах)
- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
от около седмица и аз имам същият проблем: вентилатора на климатроника в купето спря да духа, сменял съм прослувутият кондензатор по електрониката всичко се оказа здраво всичко, след 8 часа мъки и разглобяване на цялата кола, проблема не се оказа в таралежа както си мислехме (става въпрос за 318ис) ,а какво се оказа
четките и колекторният апарат на моторчето на вентилатора са толкова захабени че трябва да ги побутнеш с ръка за да тръгнат, по принцип от много места чух че моторчето се вади през таблото и е голяма играчка защото се маха всичко, ние го извадихме с 300 зора отпред без да го повредим, ще добавя още нещо, че при този проблем има характерна миризма на изгоряло в купето при работа на мотора

четките и колекторният апарат на моторчето на вентилатора са толкова захабени че трябва да ги побутнеш с ръка за да тръгнат, по принцип от много места чух че моторчето се вади през таблото и е голяма играчка защото се маха всичко, ние го извадихме с 300 зора отпред без да го повредим, ще добавя още нещо, че при този проблем има характерна миризма на изгоряло в купето при работа на мотора
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
и моя в една жега спря както си духаше и тези дни ще гледам от какво е таралеж мотор4е или и двете , ина4е на табълцето вси4ко си свети усилваш намаляваш ама никой не духа 

ludiagsm написа:и моя в една жега спря както си духаше и тези дни ще гледам от какво е таралеж мотор4е или и двете , ина4е на табълцето вси4ко си свети усилваш намаляваш ама никой не духа
Нали имаш охлювче да духа

Тези дни може да го тестваме таралежа, ама 100% е от него, че на място няма как да се охлажда.
Много фауна в тия беемвета.

урааааааааа!!!!! баси тъпата повреда ???????
хааааа !!!! оправих го точ проблем наи сетне . далаверата беше някои тъп маистор да ме изнерви . фанах си бмв-то и си го разкопах сам след ден и полвина копане успях. баси ква тъпа повреда ,тоя офлюх дет ми смени кондензаторчето (всеизвестното скапано малко гадно тъпо кондензаторче ) бе6е направил заварка а не споика и една писта ,която се вийда само под лупа няма6е връска с него и така кат пусне6 фаровете перката включва6е на 1-ва степен .................... 

БТК-(Баси Тамън са Канекнах)
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
всичко хубаво всички теми и обяснения помогнаха да разбера че не е нито едно от тия неща и облекчен ги извадих от възможностите за проблема но никой не отговори на въпроса на човека ... и при мен е така ... вадих таралежа (като нов е няма нищо което да загатва че е изгорял) вадих платката и замерих кондензатора си е наред няма нужда от смяна и въпреки всичко вентилатора си мени оборотите проверявах клемите почистих буксите пръсках с контактен спрей и т.н. нищо.. та си мислех има ли вероятност да е от самото моторче (на вентилатора в купето само до не го не съм стигнал ) и ако е така как да си го подменим с човека .. има тема в която е описано че е от вън но на мен нещо не ми се вярва при моята след като свалих въпросната решетка и се вижда че няма как да се извади от външната страна .. та си мисля че би било по добре да се пробвам от вътре но не зная от къде да започна .. панела под управлението няма видими винтчета за развъртане (респективно за сваляне) а мисля че само предната част се сваля иначе трябва да се разглоби цялото табло което не ми се вярва.. ако има някой който знае как моля да помогне че вече застудява и с не работещо вентилаторче няма как да ми се чисти предното стъкло от запотяването ..





вадих таралежа (като нов е няма нищо което да загатва че е изгорял)
По външния вид няма как да разбереш колега. Намери от някой да го смениш и да пробваш! Е виж колегата betona предлага някакъв

А за да пробваш самия вентилатор дали работи без да го вадиш виж на някоя от предните страници на кои клеми от буксата на таралежа да подадеш ток..
дигиталния диплей климатроника кондензатор
колега я по точно кажи кое какво е.. при мен е точно така като ти казваш включвам климатроника светва ми дисплея ма си остава на 2 после по някое време зацепи та се завърти вентилатора работи малко и пак спре друг път завърта още с паленето работи работи и по някое време спре и не ще да тръгне отново дали е таралеж това или е кондензаторчето и ако е то как по дяволите да разглобя това управление за да извадя платката на управлението .. пробвах през касетофона то има само болтове от горе за централната духалка да се махне развъртях ги с неясната надежда да се освободи место и да мога да бръкна от зад да избутам дисплея ма не става някъде е закачило здраво и не мърда дори.. дали трябва да сваля всичко понеже отдолу е цял панел като почне от края на кората дето се сваля за таралежа (тая над педалите) и се мине през скоросния лост с барчето та се стигне чак до жабката .. цялото това ли трябва да се измъкне или има начин .btw няма видими болтове за развъртане където и да било..












Голям проблем с климатроника, моля помогнете!
Щом смених таралежа с оригинален на BMW 320d 2000 г. не само че не тръгна вентилатора , но и управлението на климатроника отказа, дори и като върнах стария таралеж. Когато пуснах климатроника с новия таралеж дисплея взе да премигва, и после угасна завинаги, и никакви лампички не светят вече, даже и стрелката на разходомера отказа да мърда. Моля помогнете ми!
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Колеги за съжаление ми се налга да дигна темата ...
Днес паркирах колата и след около 1 час като се качих парно вече нямаше.... нищо не желае да духне.... Понеже съм нов и не съм на ти с баварците почетох доста но не видях решение... нито си е менило оборотите нито е имало проблеми (аз съм с климатроник а колата е 97г.) единственото което е било по странно е че на максимум духаше слабичко топлото за такъв тип кола (колата е кабрио). и сега се чудя дали саъм си вкарал таралеж в гащите или ще да е друго... ако може някой да даде идея или директно да го погледне за което ще се плати както си е реда...
Днес паркирах колата и след около 1 час като се качих парно вече нямаше.... нищо не желае да духне.... Понеже съм нов и не съм на ти с баварците почетох доста но не видях решение... нито си е менило оборотите нито е имало проблеми (аз съм с климатроник а колата е 97г.) единственото което е било по странно е че на максимум духаше слабичко топлото за такъв тип кола (колата е кабрио). и сега се чудя дали саъм си вкарал таралеж в гащите или ще да е друго... ако може някой да даде идея или директно да го погледне за което ще се плати както си е реда...



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Като гледам си с дигиталната клима (което май е рядкост за Cabrio) и щом ти е духало слабичко, значи вероятно въздушният филтър се е бил запушил яко... от това може да е изгоряло нещо по охладителната система... от прегряване.. на дигиталната клима има един кондензатор, който прави проблеми... потърси темата и ако ти се занимава си разглоби панелчето и виж дали не е там проблема 

66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани