Литерарута и информация за ремонт на шпер диференциал

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Литерарута и информация за ремонт на шпер диференциал

Мнение от Борис_Малинов » 17 Авг 2011, 21:51

Дифа стана доста "натегнат", със сигорност съм повишил процента на заключване, но за съжаления няма къде да премеря един напълно изправен и "неизморен" диф за да разбера стойностите му и от там колко точно е повишен процента на ограничено приплъзване на стария диф.
В момента независимо от настилката, мокра, суха или различна на двете гуми, дифа се представя повече от очакваното и най-вече гумите не се износват прекомерно. За да превъртя гумата ми е необходима силата на двете ръце и става с лашкане :mhihi:
Тази неделя монтирах и заварения капак на друг диф, но работата не стана от първия път, защото размера беше избягал, та се наложи да се подлагат дистанционни пластини под леглото на лагера, защото имаше луфт и касетата се мяташе, като риба на сухо. При потегляне имаше неприятно чукане в дифа, но след подлагането на две палстини с обща дебелина 0,8 стотни, всичко заспа.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook