Голям проблем с 200км/ч,стрелката на водата отиде в червено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 21 Авг 2009, 21:37

petio_bmw 318is написа:браво ,да се надяваме че няма да имаш ядове :winky:



да се надяваме колега,утре отивам в супер дизел да я направя отвсякъде и скачам на педалите :)
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 21 Авг 2009, 21:51

Cobb написа:
arr0gance написа:Към Cob, а нали двигателя работи на празни обороти и виското пак е зацепило(освен ако силикона не е преебан) и върти ?!


Приятел, ама абсолютно никаква идея нямам какво е виско ?!? Както написах в началото - зелен съм, не разбирам и за това питам.
Ама вече почвам да си мисля, че се набутах на грешното място - при дизелите, колата беше(е) бензин(те май нямат такива работи ?)
И пак, каквото и да е, не мисля, че може да охлади вече кипяща вода.То ако можеше, нямаше да се стига до там да загрее.
Май по-добре да не се опитвам да мисля, ами да слушам а ?:confused:
Извинявам се за :OT:
Виско съединитела ти е силиконовата перка отпред на двигатела
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 21 Авг 2009, 22:13

vladi_a_i написа:
Cobb написа:
arr0gance написа:Към Cob, а нали двигателя работи на празни обороти и виското пак е зацепило(освен ако силикона не е преебан) и върти ?!


Приятел, ама абсолютно никаква идея нямам какво е виско ?!? Както написах в началото - зелен съм, не разбирам и за това питам.
Ама вече почвам да си мисля, че се набутах на грешното място - при дизелите, колата беше(е) бензин(те май нямат такива работи ?)
И пак, каквото и да е, не мисля, че може да охлади вече кипяща вода.То ако можеше, нямаше да се стига до там да загрее.
Май по-добре да не се опитвам да мисля, ами да слушам а ?:confused:
Извинявам се за :OT:
Виско съединитела ти е силиконовата перка отпред на двигатела



то може но най важното е да е здрав и да зацепва на време и радиаторати да е чист и водната помпа да върти като хората и няма да загрее и ще си е наред ;)

ВИСКО
PNR@abv.bg
София
0888779546

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Авг 2009, 11:01

munio_ написа:
petio_bmw 318is написа:браво ,да се надяваме че няма да имаш ядове :winky:



да се надяваме колега,утре отивам в супер дизел да я направя отвсякъде и скачам на педалите :)

Колега един съвет от мен, щом обичаш да смачкваш газта си измий радятора от вътре навън да ракараш тинята, и винаги си поглеждай нивото на антифриза преди скоростна отсечка, гледай си стрелката на температурата и смело напред.
За да върви хубаво ТДС-ката и да нямаш грижи с ГНП и рапръсквачи, сипвай по 50-100гр. двутактово масло в нафтата на един резервоар, и на 3-4к км. му сипвай добавка за почистване на дюзи.
Просо нафтата в България е отвратителна без значение от бензиностанцията.
Айде безаварино каране от мен.
Заключвам темата защото е изчерпана.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook