Водороден Генератор - как стои въпроса

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: wonderland
Кара: DUB bimmer down the road in style

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от lowrider » 25 Мар 2011, 14:40

Един приятел сега прави водороден генератор, даже утре ще му нося от София малко части, скоро повече инфо.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: София
Кара: 318i М40

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от Totko » 25 Мар 2011, 14:49

Има си проста и надеждна методика за измерване на изразходваното гориво. Прави се малко резервоарче с помпата, лесно за откачане и закачане към маркучите. Мерят се не литри, а килограми (на електронна везна). Литрите се смятат по формула. Избира се затворен маршрут и колата цикли по него. Не е необходимо да са кой знае колко километри. Условията са "равни" - тегло температура и т.н. с и без генератор. В София доколкото знам, единствения Дино тест е при Ники Златков. По спомен мисля, че за стотина лева се минава. Тук има момчета които са навътре с тунинга - да кажат. И няма нужда да се канят нотариуси - требат си специалисти... Автомобилни инж., физици - хора навътре в нещата. От така направения експеримент ще спечелят всички - най-вече хората търгуващи с перпет..оопс.. с водородни инсинуации.. пардон - инсталации..))). Иначе може и стриптизети да покани някой - ма темата е друга..))). Поради спецификата си - газта е най-неподходяща за подобни тестове - спрямо бензина и дизела.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: X3 E83
Мечтае да кара: Каквото и да е с индекс "M"

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от Steve70 » 25 Мар 2011, 15:25

Здравейте, господин zgabrovski. Вашата оферта е приета, което е видно от поста ми над вашия. Сега трябва да уточним някакви правила по които да се проведе теста. Все още чакам, мнения и от други колеги относно правилата и начина по който ще се проведе този тест. Да уточним първо автомобила който ще го правим с вечен двигател. От прочетения пост във вашия форум "Междудругото, утре ще проведа тестове и с моята Алфа, днес специално за теб ще се постарая да оправя системата, надявам се че кола 2007 година, common rail, за която съм дал няма да казвам колко пари няма да ти е барака?". Установявам че тази ваша Алфа ще е много добър избор за тест на системата, тъй като към датата която предлагам 04.04.2011 вие вече ще имате изграден и тестван perpetuum mobile . Няма да питам, защо тестовия автомобил с който са ви зарибили струва колкото "Великата Водородна Система". Аз предполагам че фирмата на която се каните да ставате дилър, от многото тестове не им е останал нито един здрав автомобил :roll: , но Вие не се оставяйте да Ви подвеждам :nono:.Може да се окаже че всичките им автомобили с вечни двигатели са били на тестове, сега има голям бум на тези системи които правят големи икономии и вдигат мощността. Чувам че едва сварвали да правят Балбукатори и да провеждат тестове със желаещи. Чакало се до две седмици, ама понеже Вие изглеждате печен са успели да ви вкарат в графика. И така, предлагам на първо време да уточним какво точно ще ми докажете, и тестовия автомобил:
1. Аз предлагам за тестов автомобил Вашата Алфа, чувам че според Балбукаторите при комънреил системата икономията и мощността която се постига, били в още по големи граници. А пък и ще можем да гледаме живи данни като я вържем на компа понеже е с по нова година.
2. Колко мощност да очакваме в % от включването на системата с HHO газа към автомобила?
3. Приемаме че системата ще се храни единствено от алтернатора. Без външни източници най-вече акумулатори под седалката или където и да е другаде :lol: .
4. Колко икономия в % да очакваме от включването на системата с HHO газа към автомобила?
5. Предлагам теста да е на дино, при възможност за четене на живи данни през комп в движение, може и без дино.
6. Виждам че си се съгласил за нотариуса. Остава само да го намерим.
Нека на първо време да уточним тези въпроси, колегите може да добавят и още, но мисля че на този етап това е достатъчно за едно добро начало. Градския както го наричаш ми е колега, имаме еднакви виждания по темата, защото сме учили една и съща физика, въпреки че той не е израснал в Бургас. Е те тази физика я учат в цял свят, така че тука няма конспирация. Сега за Лукоил какво да кажа, разконспирира ме. Всяка сутрин когато се събудя и вдишвам прекрасния аромат идващ от Рафинерията умирам от кеф. За сметка на това пък всички данъци от рафинерията която трови всичко наоколо, отиват в София а не в Бургас. А и цената на нафтата е същата като в София, защото сме на цели 10 километра от Нефтохима. Я говори с ББ той нали е от Банкя вземете си я там, гарантирам че няма да има много протестиращи :D . Ето нещо за гледане да не е много скучен поста http://www.youtube.com/watch?v=ydEkV-E0mP8&feature=player_embedded. Чакам отговори, благодаря предварително. :wave:

П.П.
Признавам че думата Балбукатор не е моя, от този форум е. http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=75531
Никога не казвай никога, защото няма начин да няма начин.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 19.03.2011
Мечтае да кара: Mazerati
Детайли за колата: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от zgabrovski » 26 Мар 2011, 12:45

ОК. Пишете лично да се раберем за подробностите!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: X3 E83
Мечтае да кара: Каквото и да е с индекс "M"

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от Steve70 » 26 Мар 2011, 20:52

Ок. Отговорете ми явно на зададените от мен въпроси, а подробностите ще ги обсъдим на лично. Все пак това е форум, темата е с ясно изразен въпрос от колега които иска мнение, и аз се опитвам да му помогна. И за да не ми е скучен поста :oops: http://www.youtube.com/watch?v=EDau1G9ul1I&feature=related Линка го открих след 1 минутно търсене относно тестове. Мисля че това е приемлив начин да ми докажете Вашата теория. Няма външни фактори, няма плацебо ефект, а Вие като IT специалист би трябвало да се доверявате на тестова машина от този род. Все още чакам отговори, благодаря предварително. :wave: %-те от т.2. и 4. може да ги дадете приблизително. С % на грешка по Ваш избор.

П.П.
Ако се съгласите предварително, че не сте били прав. Може да се обърнете към администратора на форума за да обсъдите начина за превод на сумата от 500 лв. по сметката на клуб BMW Club Bulgaria. След като поразпитах тук там се разбра, че около 500 ще отидат за тестове които се признават като такива, т.е. 1000 - 500 = 500 . Ще си спестите и закупуването на устройството, и ходене за донастройване които ще ви излязат много повече предполагам.
Никога не казвай никога, защото няма начин да няма начин.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от bmw325tds » 28 Мар 2011, 7:53

Steve70 написа:...Да уточним първо автомобила който ще го правим с вечен двигател... perpetuum mobile...
Ти ми отговори на въпроса, кой говори за вечен двигател? Такова нещо няма и няма как да има. Тук става въпрос за икономия.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 19.03.2011
Мечтае да кара: Mazerati
Детайли за колата: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от zgabrovski » 28 Мар 2011, 10:17

Steve70 написа:Ок. Отговорете ми явно на зададените от мен въпроси, а подробностите ще ги обсъдим на лично. Все пак това е форум, темата е с ясно изразен въпрос от колега които иска мнение, и аз се опитвам да му помогна. И за да не ми е скучен поста :oops: http://www.youtube.com/watch?v=EDau1G9ul1I&feature=related Линка го открих след 1 минутно търсене относно тестове. Мисля че това е приемлив начин да ми докажете Вашата теория. Няма външни фактори, няма плацебо ефект, а Вие като IT специалист би трябвало да се доверявате на тестова машина от този род. Все още чакам отговори, благодаря предварително. :wave: %-те от т.2. и 4. може да ги дадете приблизително. С % на грешка по Ваш избор.

П.П.
Ако се съгласите предварително, че не сте били прав. Може да се обърнете към администратора на форума за да обсъдите начина за превод на сумата от 500 лв. по сметката на клуб BMW Club Bulgaria. След като поразпитах тук там се разбра, че около 500 ще отидат за тестове които се признават като такива, т.е. 1000 - 500 = 500 . Ще си спестите и закупуването на устройството, и ходене за донастройване които ще ви излязат много повече предполагам.


Не мога да отговоря на тези въпроси, тъй като не разполагам със стенд на който да тесвам резултата в такива детайли.

В събота и неделя проведох тестове, които показаха следното: (Ще пиша с детайли и подробности)

1. Заредих на Лукоил на Метро2 до горе (до капачката). Консумацията на ток ми беше около 25 ампера (консумацията на генератора).
2. Потеглих в посока Калотина. Средна скорост - 90-100 километра в час, на 6-та скорост. Аз и още един човек, фаровете на колата - изключени. Не повече от 2000 оборота
3. Където се налагаше, спазвах ограниченията (населините места).
4. На Калотина обърнах и обратно до София, където карах до разклона за Банкя и там обърнах и наново на същата колонка, минали - 98,9 километра.
5. Заредих до капачката. 3,65 литра гориво.
6. Изключих генератора.
7. Потеглих по същия маршрут със същия стил на каране, но този път сам, и тъй като вече се стъмни, пуснах фаровете на колата. Разсъждавах че тока за тяхното светене (около 10 ампера) ще бъде компенсация за това че се возих сам този път.
8. Обърнах на Калотина, от там - обратно до разклона за Банкя, обърнах и пак на Лукойла.
9. Допълних до капачката. 4,8 литра дизел.

Неделя:

1.Напълних до капачката на Лукойла на изхода след караулката посока Пловдив.
2. Потеглих посока Пловдив.
3. Стил на каране - около 120-140 километра, включени фарове, пак аз и още един човек.
4. След 119 километра на Shell при Хепи на входа на Пловдив допълних до капачката - 5,5 литра гориво. След като сметнах излиза 4,62/100 разход.

Не съм минавал същия маршрут без генератора, тъй като мен лично разхода от 4,62/100 по магистралата ме устройва отлично. Все пак говорим за кола от 150 конски сили, 1700 килограма, 1,9 JTD common rail.

Много съм далеч от идеята да говоря за какъвто и да било "Перпетум мобиле". Разглеждам брауновия газ като катализатор на текущото гориво.

Идеята за тест на стенд като този който видях на клипчето е супер. Не знам къде обаче има такова нещо, така че ако може да го намериш съм навит да тестваме и там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: X3 E83
Мечтае да кара: Каквото и да е с индекс "M"

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от Steve70 » 28 Мар 2011, 10:24

Колега BMW325tds, задаваш много риторични въпроси, и изказваш много странни твърдения. Цитирам:
Водата също е гориво

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B4%D0%B0 ВОДА
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE ГОРИВО
И ако случайно присъствате на пожар, да не вземете да гасите с ВОДА :nono: , защото ако се окажете прав в твърдението си, много ще влошите нещата.
Колко имате по физика? Някакви закони на термодинамиката...

Не помня, беше отдавна. Спомням си обаче, че законите за термодинамиката, са фундаментални а не някакви. И именно те доказват, че не може да съществува perpetuum mobile
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%B0
Ти ми отговори на въпроса, кой говори за вечен двигател? Такова нещо няма и няма как да има. Тук става въпрос за икономия.

Ако от алтернатора посредством балбукатора, се получи икономия а не увеличение разхода на гориво, това автоматично означава наличието на perpetuum mobile. От къде го знам ли? Ами от:
Някакви закони на термодинамиката...
Научил съм ги по физика, и много вярвам в това което съм научил. А ти колко каза че имаш по физика? Ако си уверен в този балбукатор, може да се присъединиш към облога с Господин zgabrovcki.

Колега zgabrovski все още чакам отговори. :wave:
Никога не казвай никога, защото няма начин да няма начин.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от bmw325tds » 28 Мар 2011, 11:49

Steve70 написа:И ако случайно присъствате на пожар, да не вземете да гасите с ВОДА...
Ти на бензиностанция ходил ли си? В училище на обучение по противопожарна безопасност бил ли си?
На всяка една бензиностанция има едни големи варели с пясък. Защото бензин и олио не се гасят с вода. Ако пробваш ще останеш неприятно изненадан, че огъня се разпалва а не се гаси. Не случайно в автомобилите пожарогасителите са прахови. Не всичко се гаси с вода.
Steve70 написа:...Ако от алтернатора посредством балбукатора, се получи икономия а не увеличение разхода на гориво, това автоматично означава наличието на perpetuum mobile...
Ако се получи икономия това ще е за сметка на изразходената вода. Енергията от акумулатора подпомага процеса.
Вкарайте малко мисъл. Не си говорете неща, които се недочули и недоразбрали.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от sas_88 » 28 Мар 2011, 11:55

bmw325tds написа:
Steve70 написа:
Steve70 написа:...Ако от алтернатора посредством балбукатора, се получи икономия а не увеличение разхода на гориво, това автоматично означава наличието на perpetuum mobile...
Ако се получи икономия това ще е за сметка на изразходената вода. Енергията от акумулатора подпомага процеса.
Вкарайте малко мисъл. Не си говорете неща, които се недочули и недоразбрали.


За това съм много съгласен,постигането на някаква икономия не означава перпето мобиле,много изродено и грешно схващане.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от mitrax » 28 Мар 2011, 12:12

перпето мобиле е да разбиеш водата без да си на загуба , това казва колегата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: X3 E83
Мечтае да кара: Каквото и да е с индекс "M"

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от Steve70 » 28 Мар 2011, 14:09

Колега BMW325tds
Steve70 написа:
И ако случайно присъствате на пожар, да не вземете да гасите с ВОДА...
bmw325tds написа:
Ти на бензиностанция ходил ли си? В училище на обучение по противопожарна безопасност бил ли си?
На всяка една бензиностанция има едни големи варели с пясък. Защото бензин и олио не се гасят с вода. Ако пробваш ще останеш неприятно изненадан, че огъня се разпалва а не се гаси. Не случайно в автомобилите пожарогасителите са прахови. Не всичко се гаси с вода.

Всяка седмица колега, щото нямам балбукатор, таблетки за гориво, намагнитизатор на въздух, енергоспестител и т.н. С една дума купувам а не продавам гориво. Хвана ме :banghead: не съм бил на обучение по противопожарна безопасност в училище, защото по наше време имаше военно обучение :banghead: После пък в казармата бях на кораб, там ни занимаваха малко с гасене на пожари, около 2 пъти седмично в продължение на година и половина. Спомням си че има няколко вида пожарогасители, а горива се гасят с пожарогасители понеже водната струя ги разпръсква, освен това водата е по тежка и отива на дъното, а не защото подпомага горенето :lol: . Обаче тези шлангове дето ги разпъвахме и събирахме никога няма да ги забравя, а по тях само вода пускахме. Ако наистина са ви учили на това което твърдиш в училище, за бога смени го.
bmw325tds написа:
Steve70 написа:
...Ако от алтернатора посредством балбукатора, се получи икономия а не увеличение разхода на гориво, това автоматично означава наличието на perpetuum mobile...

Ако се получи икономия това ще е за сметка на изразходената вода. Енергията от акумулатора подпомага процеса.
Вкарайте малко мисъл. Не си говорете неща, които се недочули и недоразбрали.

Сега ако ми кажеш откъде идва ЕНЕРГИЯТА на самия акумулатор. Не подпомага а е основна причина за електролизата (пак физика) :lol: . Аз няма какво да мисля колега, защото мога да чета. Едни умни хора са измислили как ще станат нещата в двигатели с вътрешно горене позовавайки се на физичните закони. Ако говориш за външен допълнителен акумулатор, които зареждаш извън автомобила ок. Но аз съм писал в т.3 от въпросите ми какви са условията. Защото и децата знаят, че акумулатора се зарежда от алтернатора, той пък се върти от двигателя, който харчи гориво (нафта,бензин,LPG,метан). Или повече натоварен по ток алтернатор(повече консуматори), по голям разход на гориво. Така е поне моя двигател, като гледам ти си с 2 цилиндъра повече, ама не вярвам да работи по друг начин.

Колега zgabrovski, за да се проведе какъвто и да е тест трябва да знаем какво ще тестваме. В нашия случай това е икономия и мощност на балбукатора . Но Вие все още не сте ми казали:
%-те от т.2. и 4. може да ги дадете приблизително. С % на грешка по Ваш избор.
дайте някакво число. :wave: Отправил съм запитване точно към фирми разполагащи с тази апаратура която Ви хареса, чакам отговори от тях.
От тестовете които сте направил разбирам, че това тук http://aboutcars.bg/?read=32 сте го сложили в малкия си джоб, позволете ми да не ви повярвам. Понеже ви хареса клипа, и за да не ми е скучен поста :) , ето още един с по различна гледна точка: http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/ три части са.
За тези които не знаят английски :
http://translate.google.bg/translate?js=n&prev=_t&hl=bg&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=en&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.msnbc.msn.com%2Fid%2F29899191%2F&act=url
Малко е грозен превода но се разбира.
Никога не казвай никога, защото няма начин да няма начин.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 19.03.2011
Мечтае да кара: Mazerati
Детайли за колата: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от zgabrovski » 28 Мар 2011, 14:11

Ето и отговорите (извинявам се за забавянето):

1. Аз предлагам за тестов автомобил Вашата Алфа, чувам че според Балбукаторите при комънреил системата икономията и мощността която се постига, били в още по големи граници. А пък и ще можем да гледаме живи данни като я вържем на компа понеже е с по нова година.
Напълно съм съгласен, вече е готова и окомплектована


2. Колко мощност да очакваме в % от включването на системата с HHO газа към автомобила?
Идея нямам за това, ако има начин да го измерим ще е от полза за всички

3. Приемаме че системата ще се храни единствено от алтернатора. Без външни източници най-вече акумулатори под седалката или където и да е другаде.
Естествено. Че то иначе какъв тест ще бъде? Междудругото, колега от нашия форум ми подхвърли идея като следваща стъпка да сложа един соларен панел, но това само го споделям тук като идея, сега не е направено.

4. Колко икономия в % да очакваме от включването на системата с HHO газа към автомобила?
Залагам на минимум 15. Макар че както споменах в темата във Фиат-форума, май излезе към 30 при мен.

5. Предлагам теста да е на дино, при възможност за четене на живи данни през комп в движение, може и без дино.
Стига да има комп с който може да се четат данните в движение съм навит. Има букса мисля че е OBD-II стандарт.

6. Виждам че си се съгласил за нотариуса. Остава само да го намерим.
Аз имам такъв познат, може да говоря с него, още повече че и той е заинтересуван :):) (Имам предвид от икономия на гориво)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от Bavariqtamniska » 28 Мар 2011, 18:54

Не знам кой за какво се бори тук, но ви пускам цитат от писмо на Китайска компания която извършва доста мащабни продажби и не мога да повярвам как братята американци биха си сложили бомби под капаците и как нямаше да ги забранят тези системи ако бяха вредни. ДОКОЛКО са практични не мога да кажа за никой от тях, знам за себе си че ако си направиш генератора както трябва и спазиш много наистина важни неща при конструкцията и зглобяването ще имаш ефект. Все пак има хора които си карат колите само на ВОДА колкото и да не ви се вярва (естествено не с някоя система която се продава за 500 кинта). Не вземам страна на никой, за себе си знам че има хляб в това и когато приключа с всички сметки и изработване на клетката ще пусна и снимки и точни данни (освен ако не се взривя междувременно или не ме застреля петролната мафия хахаха).


Това е писмото от реална не малка компания която има доста голям дял в тези производства. Скривам името на компанията да не излезе реклама.

We are ___ products manufacturer since 2006. We only supply to USA market as beginning. But from 2009, HHO products are accepted by more and more users from world wide. Now our _____ products are very good selling. We received very good reputations of our products since we are very serious on our quality and we provide the most competitive price to help business partners to win their markets by our products.
Enclosed is our ____ products catalog, pls. refer to it. We will launched many different items after April.
Regards,
Charly
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Мнение от mitrax » 29 Мар 2011, 7:36

Bavariqtamniska написа: Все пак има хора които си карат колите само на ВОДА колкото и да не ви се вярва (естествено не с някоя система която се продава за 500 кинта).

Това ако беше верно , човеците нямаше да строят атомни електроцентрали , а ННО централи . Не може да изкараш повече от горенето на тоя гас , от колкото си вкарал да го получиш . Невъзможно е ! Основен закон в природата !
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook