Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Искам да отбележа, че не съм търсил из форума дали някой е правил нещо подобно или поне да е попитал някои с интерес как може да се получи изобщо, защото предварително зам, че няма такива, ако лъжа нека някой да ме поправи.
Нека и аз се намеся в темата и да разясна ефекта при М43-ките. Ентосиазиран от цялата работа още от мн отдавна преди да пусне някой тази тема тук във форума за М42 и М44. Мислех си и аз да пусна нова тема но тази е подобна, само че не става въпрос за М43. Но все не ми оставаше време и т.н дълга история и затова реших да пиша тук, който го интересува и иска да направи нещо знам, че ще намери поста ми.
Някъде на горе из темата видях някой да задава въпроса дали е възможно тази интервенция при IS с 4-те бобини, дали има вариант и при М43. Да има възможна е тази интервенция с малко въображение и пипкава ръка всичко се постига. По надолу със снимките ще ви покажа как изглежда мотора под капака след доработката. Спор няма, отне ми три дена да си играя веки ден след работа да доизкосуря нещата и на третия ден врътнах ключа. До преди да сложа бобинка на всеки цилиндър колата пак си вървеше доста добре като за М43, безспорно пускал съм се с най различни IS-ки и по умрелички 320-ки просто какво да ви кажа, една предница до две коли пред тях. Но сега след всичкита тази работа съм напълно смел да слагам каквато и да е IS-ка на правата.
Аз лоша четра от цялата работа не можах да намеря. Добрата е на лице. По добър резонанс, много по стабилен празен ход, и докато преди при ускорение до 3000 оборота всичко добре, не че след това не ускорява но не е същото както до преди 3000, а сега по този начин със постоянната иска, ускоренито умира чак на ограничителя
Искам да заключа, с това че при IS-ките са нужни бобинки от М52 а тук на мен ми свършиха работа и от М50. Не че нямаше да трансплантирам и от М52 но имах от къде да взема от М50, който също мн добре си гледат работата. Ако има гъзета, който са готови да си пробват възможностите ще се радвам ако съм полезен.
Нека и аз се намеся в темата и да разясна ефекта при М43-ките. Ентосиазиран от цялата работа още от мн отдавна преди да пусне някой тази тема тук във форума за М42 и М44. Мислех си и аз да пусна нова тема но тази е подобна, само че не става въпрос за М43. Но все не ми оставаше време и т.н дълга история и затова реших да пиша тук, който го интересува и иска да направи нещо знам, че ще намери поста ми.
Някъде на горе из темата видях някой да задава въпроса дали е възможно тази интервенция при IS с 4-те бобини, дали има вариант и при М43. Да има възможна е тази интервенция с малко въображение и пипкава ръка всичко се постига. По надолу със снимките ще ви покажа как изглежда мотора под капака след доработката. Спор няма, отне ми три дена да си играя веки ден след работа да доизкосуря нещата и на третия ден врътнах ключа. До преди да сложа бобинка на всеки цилиндър колата пак си вървеше доста добре като за М43, безспорно пускал съм се с най различни IS-ки и по умрелички 320-ки просто какво да ви кажа, една предница до две коли пред тях. Но сега след всичкита тази работа съм напълно смел да слагам каквато и да е IS-ка на правата.
Аз лоша четра от цялата работа не можах да намеря. Добрата е на лице. По добър резонанс, много по стабилен празен ход, и докато преди при ускорение до 3000 оборота всичко добре, не че след това не ускорява но не е същото както до преди 3000, а сега по този начин със постоянната иска, ускоренито умира чак на ограничителя
Искам да заключа, с това че при IS-ките са нужни бобинки от М52 а тук на мен ми свършиха работа и от М50. Не че нямаше да трансплантирам и от М52 но имах от къде да взема от М50, който също мн добре си гледат работата. Ако има гъзета, който са готови да си пробват възможностите ще се радвам ако съм полезен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна beco109 на 30 Апр 2010, 9:42, променена общо 1 път

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Дай малко повече инфо де,на планка ли са всички или по отделно се закрепят,за връзването как стои въпросът и не ги ли нагрява генерацията отдолу?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
И мен ме интересува това,ако можеш да обясниш колега как става връзването,а за планката,с шаблон от картон,мисля че няма да стане трудно, че имам бубинки и свободно време 

- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
И аз най накрая направих ИЕСката с бобини от М52-то.За сега разлика не можах да осетя,но спестих сумати пари за тея кабели по 1 метър 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Bimmer_E36 написа:И аз най накрая направих ИЕСката с бобини от М52-то.За сега разлика не можах да осетя,но спестих сумати пари за тея кабели по 1 метър
Хмм , ти ли си местил акумолатора в багажника ? Кабели (тези който стига до бобините как си ги изолирал , ако е само с изолирбан , нагрява ли се ? ) .... колко дебела направи планката ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
///M Power написа:Bimmer_E36 написа:И аз най накрая направих ИЕСката с бобини от М52-то.За сега разлика не можах да осетя,но спестих сумати пари за тея кабели по 1 метър
Хмм , ти ли си местил акумолатора в багажника ? Кабели (тези който стига до бобините как си ги изолирал , ако е само с изолирбан , нагрява ли се ? ) .... колко дебела направи планката ?
Акомулатора заводско си е в багажника,Кабелите ги омутах с изолирбан,надявам се да държи на топлината.А планката ми е дебела 2мм.
Вчера я зглобих и тепърва ще се тества.

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Bimmer_E36 написа:///M Power написа:Bimmer_E36 написа:И аз най накрая направих ИЕСката с бобини от М52-то.За сега разлика не можах да осетя,но спестих сумати пари за тея кабели по 1 метър
Хмм , ти ли си местил акумолатора в багажника ? Кабели (тези който стига до бобините как си ги изолирал , ако е само с изолирбан , нагрява ли се ? ) .... колко дебела направи планката ?
Акомулатора заводско си е в багажника,Кабелите ги омутах с изолирбан,надявам се да държи на топлината.А планката ми е дебела 2мм.
Вчера я зглобих и тепърва ще се тества.
Помисли за друга изолация


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
колеги имам този модел бобини от М50
какво да рязна? ушенцата на бобините? или да пиля капака за да влязат?
ако отрежа тези уши ще ги съсия ли ?
какво да рязна? ушенцата на бобините? или да пиля капака за да влязат?
ако отрежа тези уши ще ги съсия ли ?
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Те от М50 не са ли по големи?
А ако са като моите,аз одрязах едното ухо до втората дупка само на тази на първи цилиндър.
А ако са като моите,аз одрязах едното ухо до втората дупка само на тази на първи цилиндър.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
по са големи да. но им трябва много малко да се наместят. днес ще опитам... дано да не съсипя бобините ако ги пиля
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Bimmer_E36 написа:А ти друга сложи ли или още си с топящата
С топящата съм


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
отрязах малко от от бобините и се наместиха
дано само да работят.. ще снимам тези дни как стана

дано само да работят.. ще снимам тези дни как стана
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

А аз днес ще я подгрея малко планинско(там където става ралито),да видя изолирбанда ще издържи ли


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани