Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от beco109 » 29 Апр 2010, 21:36

Искам да отбележа, че не съм търсил из форума дали някой е правил нещо подобно или поне да е попитал някои с интерес как може да се получи изобщо, защото предварително зам, че няма такива, ако лъжа нека някой да ме поправи.

Нека и аз се намеся в темата и да разясна ефекта при М43-ките. Ентосиазиран от цялата работа още от мн отдавна преди да пусне някой тази тема тук във форума за М42 и М44. Мислех си и аз да пусна нова тема но тази е подобна, само че не става въпрос за М43. Но все не ми оставаше време и т.н дълга история и затова реших да пиша тук, който го интересува и иска да направи нещо знам, че ще намери поста ми.
Някъде на горе из темата видях някой да задава въпроса дали е възможно тази интервенция при IS с 4-те бобини, дали има вариант и при М43. Да има възможна е тази интервенция с малко въображение и пипкава ръка всичко се постига. По надолу със снимките ще ви покажа как изглежда мотора под капака след доработката. Спор няма, отне ми три дена да си играя веки ден след работа да доизкосуря нещата и на третия ден врътнах ключа. До преди да сложа бобинка на всеки цилиндър колата пак си вървеше доста добре като за М43, безспорно пускал съм се с най различни IS-ки и по умрелички 320-ки просто какво да ви кажа, една предница до две коли пред тях. Но сега след всичкита тази работа съм напълно смел да слагам каквато и да е IS-ка на правата.
Аз лоша четра от цялата работа не можах да намеря. Добрата е на лице. По добър резонанс, много по стабилен празен ход, и докато преди при ускорение до 3000 оборота всичко добре, не че след това не ускорява но не е същото както до преди 3000, а сега по този начин със постоянната иска, ускоренито умира чак на ограничителя
Искам да заключа, с това че при IS-ките са нужни бобинки от М52 а тук на мен ми свършиха работа и от М50. Не че нямаше да трансплантирам и от М52 но имах от къде да взема от М50, който също мн добре си гледат работата. Ако има гъзета, който са готови да си пробват възможностите ще се радвам ако съм полезен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна beco109 на 30 Апр 2010, 9:42, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от ~Мишо~ » 30 Апр 2010, 0:35

Дай малко повече инфо де,на планка ли са всички или по отделно се закрепят,за връзването как стои въпросът и не ги ли нагрява генерацията отдолу?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Делян » 14 Сеп 2010, 19:35

И мен ме интересува това,ако можеш да обясниш колега как става връзването,а за планката,с шаблон от картон,мисля че няма да стане трудно, че имам бубинки и свободно време :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Bimmer_E36 » 07 Окт 2010, 20:15

И аз най накрая направих ИЕСката с бобини от М52-то.За сега разлика не можах да осетя,но спестих сумати пари за тея кабели по 1 метър :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от ///M Power » 07 Окт 2010, 23:12

Bimmer_E36 написа:И аз най накрая направих ИЕСката с бобини от М52-то.За сега разлика не можах да осетя,но спестих сумати пари за тея кабели по 1 метър :mhihi:


Хмм , ти ли си местил акумолатора в багажника ? Кабели (тези който стига до бобините как си ги изолирал , ако е само с изолирбан , нагрява ли се ? ) .... колко дебела направи планката ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Bimmer_E36 » 08 Окт 2010, 8:27

///M Power написа:
Bimmer_E36 написа:И аз най накрая направих ИЕСката с бобини от М52-то.За сега разлика не можах да осетя,но спестих сумати пари за тея кабели по 1 метър :mhihi:


Хмм , ти ли си местил акумолатора в багажника ? Кабели (тези който стига до бобините как си ги изолирал , ако е само с изолирбан , нагрява ли се ? ) .... колко дебела направи планката ?

Акомулатора заводско си е в багажника,Кабелите ги омутах с изолирбан,надявам се да държи на топлината.А планката ми е дебела 2мм.
Вчера я зглобих и тепърва ще се тества.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от ///M Power » 08 Окт 2010, 16:10

Bimmer_E36 написа:
///M Power написа:
Bimmer_E36 написа:И аз най накрая направих ИЕСката с бобини от М52-то.За сега разлика не можах да осетя,но спестих сумати пари за тея кабели по 1 метър :mhihi:


Хмм , ти ли си местил акумолатора в багажника ? Кабели (тези който стига до бобините как си ги изолирал , ако е само с изолирбан , нагрява ли се ? ) .... колко дебела направи планката ?

Акомулатора заводско си е в багажника,Кабелите ги омутах с изолирбан,надявам се да държи на топлината.А планката ми е дебела 2мм.
Вчера я зглобих и тепърва ще се тества.


Помисли за друга изолация :) при мен се топи :)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Bimmer_E36 » 08 Окт 2010, 16:21

А ти друга сложи ли или още си с топящата :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от ares2 » 08 Окт 2010, 23:49

колеги имам този модел бобини от М50
какво да рязна? ушенцата на бобините? или да пиля капака за да влязат?
ако отрежа тези уши ще ги съсия ли ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Bimmer_E36 » 09 Окт 2010, 9:16

Те от М50 не са ли по големи?
А ако са като моите,аз одрязах едното ухо до втората дупка само на тази на първи цилиндър.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от ares2 » 09 Окт 2010, 9:27

по са големи да. но им трябва много малко да се наместят. днес ще опитам... дано да не съсипя бобините ако ги пиля
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Bimmer_E36 » 09 Окт 2010, 9:46

Пробвай но мисля че има доста за пилене :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от ///M Power » 11 Окт 2010, 7:41

Bimmer_E36 написа:А ти друга сложи ли или още си с топящата :mhihi:


С топящата съм :) , но дръпнах кабелите да нямат контакт с топлите повърхности , и тия дни ще сложа нещо по яко за изолация ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от ares2 » 11 Окт 2010, 9:16

отрязах малко от от бобините и се наместиха :)
дано само да работят.. ще снимам тези дни как стана
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Bimmer_E36 » 11 Окт 2010, 9:35

:yes:
А аз днес ще я подгрея малко планинско(там където става ралито),да видя изолирбанда ще издържи ли :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook