загуба на антифриз

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Мнение от srd » 24 Окт 2008, 11:12

Сутринта пак беше на 10см от дъното.Та обезвъздушаването с газ ли се прави или без газ,защото без газ не излиза нищо а като затворя пропката подам леко газ и отвия пропката започва да излиза само антифриз без пяна и мехурчета,задържам газта и през тава време затварям напълно пропката.ТАКА ЛИ Е.
Между другато днес колегите ми казаха че преди е имало едно БМВ Е36 316 на което антифриза му е стоял се на 10см.от дъното без да има теч от някъде.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Мнение от srd » 25 Окт 2008, 7:51

Здравейте колеги,може да се окаже верно че нивото на антифриза при някой стои долу ниско около минимума.Ако това може да се нарече минимум.Вчера не съм доливал,и вечерта преди да си тръгна от работа казанчето беше около минимума Днес сутринта я загледах и нямаше теч никъде отдолу по външен оглед и пак беше около мин.ще я следя още извесно време и ще ви пиша ,че ако някой купи BMW-нце и първите дни се хване за главата като мене по този въпрос поне да проследи темата и дано му бъде от полза.
Айде приятна събота и неделя и дано да е така че иначе си е еба.......о мамата и ще трябва чичо доктор/$$$$$$$/може и лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

за нивото долу ниско

Мнение от asentchernaev » 26 Окт 2008, 21:16

srd написа:Здравейте колеги,може да се окаже верно че нивото на антифриза при някой стои долу ниско около минимума.Ако това може да се нарече минимум.Вчера не съм доливал,и вечерта преди да си тръгна от работа казанчето беше около минимума Днес сутринта я загледах и нямаше теч никъде отдолу по външен оглед и пак беше около мин.ще я следя още извесно време и ще ви пиша ,че ако някой купи BMW-нце и първите дни се хване за главата като мене по този въпрос поне да проследи темата и дано му бъде от полза.
Айде приятна събота и неделя и дано да е така че иначе си е еба.......о мамата и ще трябва чичо доктор/$$$$$$$/може и лв.


Не се лъжете че нивото спада долу ниско и повече не мърда, мойта я имам от почти година и проблема е точно такъв.. така си мислех и аз и не бях доливал сигурно към месец - два лятото, защото ми беше омръзнало да сипвам, та накрая като реших да долея, се наложи да сипя 3 литра и малко отгоре.. правете сметка колко съм имал, като забележете че нивото си седеше долу ниско.. явно като стигне там и се задържа, защото е под нивото на връзката с радиатора...няма логика на спада за няколко дни донякъде и после да не мърда повече :) между другото днес видях теч (УРА) .. тече от едно маркуче, леко приплескано, точно зад двигателя, което излиза от купето и ми се чини че е някакъв дренаж от климата или парното или и аз не знам откъде другаде може да е.. въпроса е че не е от тройника, който е към двигателя и пак е горе долу там, а със сигурност видях с лягане под колата че капе от дренажа и няма връзка с двигателя. Капейки, пада точно върху едната от двете тръби на двуцевката, като щом запаля колата, тръбата веднага изсъхва и няма никаква следа... но капе, по около капка на 3 минути, което се равнява на загуба от около половин до един литър на седмица - не мога точно да кажа,не съм водил точна сметка, но багажника ми е пълен с туби от антифриз.. за да не разводнявам повече тази тема, понеже открих проблема, пуснах нова тема, в която се интересувам от разглобяване на табло и достъп до радиатор на парно, моля някой ако знае за това нещо, да посети http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1221586 и да ми пише..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Re: за нивото долу ниско

Мнение от srd » 27 Окт 2008, 10:35

asentchernaev написа:
srd написа:Здравейте колеги,може да се окаже верно че нивото на антифриза при някой стои долу ниско около минимума.Ако това може да се нарече минимум.Вчера не съм доливал,и вечерта преди да си тръгна от работа казанчето беше около минимума Днес сутринта я загледах и нямаше теч никъде отдолу по външен оглед и пак беше около мин.ще я следя още извесно време и ще ви пиша ,че ако някой купи BMW-нце и първите дни се хване за главата като мене по този въпрос поне да проследи темата и дано му бъде от полза.
Айде приятна събота и неделя и дано да е така че иначе си е еба.......о мамата и ще трябва чичо доктор/$$$$$$$/може и лв.


Не се лъжете че нивото спада долу ниско и повече не мърда, мойта я имам от почти година и проблема е точно такъв.. така си мислех и аз и не бях доливал сигурно към месец - два лятото, защото ми беше омръзнало да сипвам, та накрая като реших да долея, се наложи да сипя 3 литра и малко отгоре.. правете сметка колко съм имал, като забележете че нивото си седеше долу ниско.. явно като стигне там и се задържа, защото е под нивото на връзката с радиатора...няма логика на спада за няколко дни донякъде и после да не мърда повече :) между другото днес видях теч (УРА) .. тече от едно маркуче, леко приплескано, точно зад двигателя, което излиза от купето и ми се чини че е някакъв дренаж от климата или парното или и аз не знам откъде другаде може да е.. въпроса е че не е от тройника, който е към двигателя и пак е горе долу там, а със сигурност видях с лягане под колата че капе от дренажа и няма връзка с двигателя. Капейки, пада точно върху едната от двете тръби на двуцевката, като щом запаля колата, тръбата веднага изсъхва и няма никаква следа... но капе, по около капка на 3 минути, което се равнява на загуба от около половин до един литър на седмица - не мога точно да кажа,не съм водил точна сметка, но багажника ми е пълен с туби от антифриз.. за да не разводнявам повече тази тема, понеже открих проблема, пуснах нова тема, в която се интересувам от разглобяване на табло и достъп до радиатор на парно, моля някой ако знае за това нещо, да посети http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1221586 и да ми пише..


Здравей,неискам да спорим просто казах че ще следя нещата.Днес сутринта антифриза си беше там където го бях сипал преди 3 дена,около 5-6 черта от долу на горе и не мърда.Аз поне немога да го хвана да тече от някъде и затова се включих в тази тема.Просто ще го следя и ако седи на същото място невиждам проблем,все пак количеството антифриз от мин. до макс/cold/ е около 800-900гр. Дано сме си полезни.
Приятен ден на всички.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

за нивото долу ниско

Мнение от asentchernaev » 27 Окт 2008, 11:29

аз не се опитвам да влизам в спор, казвам каквото знам от опит, защото отначало се залъгвах че може да си е нормално.. и да ти кажа и аз съм имал доста моменти, в които си мисля че почти не ми е мръднало

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 26.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: X5 E70,F10 530d

Мнение от BKirov » 27 Окт 2008, 11:41

голям проблем имам и аз , преди някаде за около седмица две постоянно доливах вода , сега ми се налага всеки ден и най накрая видях от каде тече , на спряна кола сълзи леко някаде от под водната помпа , но май не е от нея ? нз дали ще кажа глупост но ми се струва че е от самият двигател , някой знае ли какво може да е това ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Re: за нивото долу ниско

Мнение от srd » 27 Окт 2008, 12:29

asentchernaev написа:аз не се опитвам да влизам в спор, казвам каквото знам от опит, защото отначало се залъгвах че може да си е нормално.. и да ти кажа и аз съм имал доста моменти, в които си мисля че почти не ми е мръднало

ОК.Аз броя чертите от долу на горе като светна с фенерче вътре при отворена капачка.Засега не мърда -ще видим,между другото все я оглеждам.А иначе това за фолиото пред геврека ли се пада?ЧАО.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

фолиото

Мнение от asentchernaev » 27 Окт 2008, 17:04

не точно пред геврека, всъшност това е фолиото, с което е облепено купето точно зад самия двигател.. там ти се пада и тройника, който влиза в самата глава на двигателя, там се пада и тази пласмасова тръбичка, която излиза от самото купе и от която на мен ми тече антифириз.. всъшност са две такива тръбички, на мен ми тече от едната, която по завряна зад двигателя, другата, която може да се види откъм акумулатора, ми е суха, и двете изглеждат по един и същи начин и са леко приплескани Г-образни пласмасови, като со4ат надолу и са прилепени към фолиото.. затова фолиото под моята проблемна тръбичка е мокро надолу цялото, а и капе върху двуцевката, но и фолиото и двуцевката изсъхват от топлината на двигателя когато се кара.. между другото нямам представа в какво ми е проблема та тече оттам, подозирам климата, понеже радиатор4ето на парното се пада доста по-ниско май, а и в купето ми е съвсем сухо и нямам никакви изпарения или омазнявамия на пр. стъкло..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Re: фолиото

Мнение от srd » 27 Окт 2008, 21:15

asentchernaev написа:не точно пред геврека, всъшност това е фолиото, с което е облепено купето точно зад самия двигател.. там ти се пада и тройника, който влиза в самата глава на двигателя, там се пада и тази пласмасова тръбичка, която излиза от самото купе и от която на мен ми тече антифириз.. всъшност са две такива тръбички, на мен ми тече от едната, която по завряна зад двигателя, другата, която може да се види откъм акумулатора, ми е суха, и двете изглеждат по един и същи начин и са леко приплескани Г-образни пласмасови, като со4ат надолу и са прилепени към фолиото.. затова фолиото под моята проблемна тръбичка е мокро надолу цялото, а и капе върху двуцевката, но и фолиото и двуцевката изсъхват от топлината на двигателя когато се кара.. между другото нямам представа в какво ми е проблема та тече оттам, подозирам климата, понеже радиатор4ето на парното се пада доста по-ниско май, а и в купето ми е съвсем сухо и нямам никакви изпарения или омазнявамия на пр. стъкло..


МЕРСИ ЗА ИНФОРМАЦИЯТА И УСПЕХ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: фолиото

Мнение от carmanf1 » 27 Окт 2008, 22:17

asentchernaev написа:......всъшност са две такива тръбички, на мен ми тече от едната, която по завряна зад двигателя, другата, която може да се види откъм акумулатора, ми е суха, и двете изглеждат по един и същи начин и са леко приплескани Г-образни пласмасови, като со4ат надолу и са прилепени към фолиото.. ..


Пич тези Г-образни тръби, за които говориш всъщност са дренажи.
Тези дренажи са за отичане на водата, която влиза между предното стъкло и коша на мотора.
Добре е че течат, ако са запушени водата не се отича и влиза при ECU-то :lol:

Няколко съвета относно загубата на антифриз :
- Клапаните за парното - виж от техните о-пръстени да не тече (2 бр. са, струват стотинки)
- Тройника на задната страна на главата. След като леко изтине двигателя, го опипай добре с ръка, ако тече е мокър и се усеща. Може да го погледнеш и с огледало. Капе върху кожуха на скоростите, вижда се.
- Пластмасовата тръба, която върви успоредно на блока от лявата му страна (зад масления филтър се пада). Огледай я добре!
- Термостата - опипай ( :mhihi: ) го добре с ръка в долния му край
- Радиатора на парното - първо провери мокета около педала на газта, след това и от другата страна (там има пластмаси, бъркай и под тях навътре) Ако тече от там, най-вероятно е за смяна на о-пръстени. лесностава, струват стотинки.
- водната помпа, огледай много добре под нея да не би да таи от там
- проследи и всички маркучи по дължина, малки и големи наред...
- прегледай си радиатора, отпред, отзад, отдолу, отстрани. Прегледай и около датчика за перката на климатика / отдясната страна на радиатора/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: фолиото

Мнение от mihal » 27 Окт 2008, 22:51

carmanf1 написа:
asentchernaev написа:......всъшност са две такива тръбички, на мен ми тече от едната, която по завряна зад двигателя, другата, която може да се види откъм акумулатора, ми е суха, и двете изглеждат по един и същи начин и са леко приплескани Г-образни пласмасови, като со4ат надолу и са прилепени към фолиото.. ..


Пич тези Г-образни тръби, за които говориш всъщност са дренажи.
Тези дренажи са за отичане на водата, която влиза между предното стъкло и коша на мотора.
Добре е че течат, ако са запушени водата не се отича и влиза при ECU-то :lol:

Няколко съвета относно загубата на антифриз :
- Клапаните за парното - виж от техните о-пръстени да не тече (2 бр. са, струват стотинки)
- Тройника на задната страна на главата. След като леко изтине двигателя, го опипай добре с ръка, ако тече е мокър и се усеща. Може да го погледнеш и с огледало. Капе върху кожуха на скоростите, вижда се.
- Пластмасовата тръба, която върви успоредно на блока от лявата му страна (зад масления филтър се пада). Огледай я добре!
- Термостата - опипай ( :mhihi: ) го добре с ръка в долния му край
- Радиатора на парното - първо провери мокета около педала на газта, след това и от другата страна (там има пластмаси, бъркай и под тях навътре) Ако тече от там, най-вероятно е за смяна на о-пръстени. лесностава, струват стотинки.
- водната помпа, огледай много добре под нея да не би да таи от там
- проследи и всички маркучи по дължина, малки и големи наред...
- прегледай си радиатора, отпред, отзад, отдолу, отстрани. Прегледай и около датчика за перката на климатика / отдясната страна на радиатора/

нищо не пропускаш а :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

явно тече от парното

Мнение от asentchernaev » 28 Окт 2008, 0:19

пичове, вчера се завирах под колата и капе откъм купето със сигурност.. така че казвайте кое да разглабям за тия о-пръстени.. нямам представа защо е сухо в самото купе..освен някак под мокета да е мокро, пък да не съм разбрал, утре ще разровя до тенеке..все някъде трябва да е мокро и даме насочи какво може да тече преди да се заема с разглабяне на таблото :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

загуба и при престой

Мнение от asentchernaev » 28 Окт 2008, 0:23

Между другото потвърждава се моето впечатление че загубата е налице дори без да карам колата - вчера колата беше напълно изстинала от няколко часа, и си капеше по около капка на няколко минути

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: фолиото

Мнение от carmanf1 » 28 Окт 2008, 0:53

mihal написа:нищо не пропускаш а :mhihi:


Ми жал ме хвана ви да ви чета 4-те страници глупости и простотии......
нормално било 10 см..... боже.... и т'ва се пише в бмв форум ......

Добре се бях отказал да пиша в тоя форум ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Re: фолиото

Мнение от srd » 28 Окт 2008, 6:41

carmanf1 написа:
mihal написа:нищо не пропускаш а :mhihi:


Ми жал ме хвана ви да ви чета 4-те страници глупости и простотии......
нормално било 10 см..... боже.... и т'ва се пише в бмв форум ......

Добре се бях отказал да пиша в тоя форум ....


А ти къде искаи да се пише бе! В форума на лада ли.Аре като си много отворен що не си дадеш мнението по самия въпрос а ми се правиш на велик.Такива като тебе са ми ясни.Вместо да помогнеш ако знаеш нещо,ти даваш оценки,ми този форум е за ВЗАИМОПОМОЩ ако си чувал това.
Един по заплетен случай и край иначе съвети много всеки дава и се подиграва.Ми нова кочина докато и хванеш мурафетите береш ядове достатъчно съм сменил за да знам,а такива като тебе само нажежават обстановката.
Така като даваш оценка наведе ли се над радиаторчето да измериш колко са 10 см.от долното ниво на разширителния съд и колко остават до макс./cold/, аре стига бе аман от разбирачи затова сме на тоя хал.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook