ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
стават ли халогените от стокова броня на е36 на М броня
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Но стойките ако не се лъжа са различни.
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги,
От 5 дни се занимавам със смяната на двигател от М52Б20 към М52Б20 (от англичанка). От стария двигател ползвам само инсталацията. Днес вечерта съумях да навържа всички кабели, на алармата и на газовия инжекцион, след което закачих акумулатора и се опитах да запаля новия двигател (Б28) със моя комп, само за да пробвам, но не се получи и колата не запали, всъщност стартера изобщо не върти двигателя
. На таблото ми светват всички лампи и като завъртя ключа, стартера изобщо не се задейства. Понеже стана много късно и реших да не се занимавам да сменям днес компа на 28-цата, защото трябва да сменям и ЕВС-а, гривната и чипа в ключа. Някой знае ли какъв може да бъде проблема с моя непалещ двигател
? Изчетох много теми и мнения и до колкото разбрах М52Б28 може да пали с 20-ковия комп, но при мен не се получава. Единствената разлика в инсталацията е, че на новия мотор е от кола без АСЦ, неговото жило и букса стоят без да са закачени някъде, предполагам за това при опитите ми да запаля, АСЦ-то не изгасва. Утре ще пробвам да разменя комповете,ЕВС-а и ключа, но не знам дали няма да стане още по-сложно, защото щом с оригиналния си комп не пали значи проблема е на другаде.
Ще се радвам на какъвто и да е съвет
.
Благодаря на отзовалите се предварително!
От 5 дни се занимавам със смяната на двигател от М52Б20 към М52Б20 (от англичанка). От стария двигател ползвам само инсталацията. Днес вечерта съумях да навържа всички кабели, на алармата и на газовия инжекцион, след което закачих акумулатора и се опитах да запаля новия двигател (Б28) със моя комп, само за да пробвам, но не се получи и колата не запали, всъщност стартера изобщо не върти двигателя


Ще се радвам на какъвто и да е съвет

Благодаря на отзовалите се предварително!

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
NeRoX написа:Vanqu1sh написа:Според мене е нормално при някой ситуации да има тресене в задницата и може би няма от какво да се притесняваш.
Според мен не е и не трябва да е. Окачването е направено точно, за да обира неравности на пътя и вибрации от такъв тип. И да не е при всички ситуации. По-скоро на настилка с по-голямо сцепление. По-нов асфалт или измит такъв след дъжд. Зимата също на мокрия асфалт бе доста зле. Също като изпускам дрифта и тръгвам да се завъртам, вече след 90тия градус като се извърти колата точно преди да спре има тресене също. Има нещо по окачването, което отговаря за тези вибрации и на мен не ми е наред. Не знам само какво е вече...kokobaroko13 написа:Колега на моя компакт като въртя гуми на право задницата подскача и тресе следователно но като я парзалям не съм забелязал иначе деференцяла ми не е шпер .... явно и гумите ти държат здраво
Да, доста хора ми казаха още миналия път като питах, че им тресат задниците на право, но това не е нормално и за мен е абсурдно да се счита. Това все едно е равносилно на това в дъждовно време да не може да се дрифти. Все още не съм успял да нацеля много мокро време, но сто про ще тресе отново. Конкретно като се пързалям нямам тресене. По-скоро при потегляне с въртене на гуми на място и след това напред. И също като я изпусна и се завъртя както описах по-горе. Моята е с шпер, но малко е издал багажа вече. Иска ревизия. Но не вярвам това да е проблема...
Извинявай колега ама от изказванията ти си правя изводи че караш кола от доста скоро. Аз колкото и коли с предно и задно да съм карал и на мокро като им дадеш яко газ на 1-ва винаги го е имало това тресене . Като си си изпуснал колата и върви на 90 градуса и гумите имат сцепление коя част по окачването ще го обере, че да не подскочи ? Ти иначе си ги описал горе долу ситуациите при които е нормално за мене да го има това тресене на мокро. Не разбирам защо според тебе е равносилно на това да не може да се дрифти ?
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Впрочем нз къде кара колегата ама в Плд е толкова лигав асфалта, че на 2ра и 3та спокойно превърта задницата и това на сухо. Ама тресене няма при мен.
Бомбетата на задните амортисьори огледал ли си ги колега? Въпреки, че при тях е май по-скоро пукане ама знае ли човек.
Също огледай и другите заварки по купето отдолу... на тия години нищо не се знае.
Бомбетата на задните амортисьори огледал ли си ги колега? Въпреки, че при тях е май по-скоро пукане ама знае ли човек.
Също огледай и другите заварки по купето отдолу... на тия години нищо не се знае.
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vanqu1sh написа:Извинявай колега ама от изказванията ти си правя изводи че караш кола от доста скоро. Аз колкото и коли с предно и задно да съм карал и на мокро като им дадеш яко газ на 1-ва винаги го е имало това тресене . Като си си изпуснал колата и върви на 90 градуса и гумите имат сцепление коя част по окачването ще го обере, че да не подскочи ? Ти иначе си ги описал горе долу ситуациите при които е нормално за мене да го има това тресене на мокро. Не разбирам защо според тебе е равносилно на това да не може да се дрифти ?
Да, млад шофьор съм. Не съм въртял гуми на мокро с много коли, но все пак ми се струва ненормално. Не може да се дрифти, защото когато тръгна още от място с въртене на гуми и задните започва все повече и повече да тресе и трябва да върна газта, за да спре. Какъв дрифт да правя така? С други коли съм се обръщал наобратно на пътя (возейки се) и не ми е правилно впечатление да тресе задницата като са на около 90градуса и повече.
host написа:Впрочем нз къде кара колегата ама в Плд е толкова лигав асфалта, че на 2ра и 3та спокойно превърта задницата и това на сухо. Ама тресене няма при мен.
Бомбетата на задните амортисьори огледал ли си ги колега? Въпреки, че при тях е май по-скоро пукане ама знае ли човек.
Също огледай и другите заварки по купето отдолу... на тия години нищо не се знае.
Ми основно в София карам в района на Студентски и Младост и тук асфалта е доста доста лигав. Доста повече от този в Пловдив. На сухо нямам такива проблеми в повечето случаи. Но и в Пловдив бая съм си я карал. Новия асфалт на повечето главни булеварди си е бая стабилен и си има яко сцепление по мое мнение. Доста по трудно поднася колата и превърта задницата отколкото в София. По-често ми се случва и на сух асфалт при старт с много газ да претресе задницата. А лесното прертане на гуми на 2ра и 3та при мен нещо не важи. Не знам, може и от поизхабения шпер да е, може и в задкормилното устройство да е проблема, не знам....
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
NeRoX написа:Да, млад шофьор съм. Не съм въртял гуми на мокро с много коли, но все пак ми се струва ненормално. Не може да се дрифти, защото когато тръгна още от място с въртене на гуми и задните започва все повече и повече да тресе и трябва да върна газта, за да спре. Какъв дрифт да правя така? С други коли съм се обръщал наобратно на пътя (возейки се) и не ми е правилно впечатление да тресе задницата като са на около 90градуса и повече.host написа:Впрочем нз къде кара колегата ама в Плд е толкова лигав асфалта, че на 2ра и 3та спокойно превърта задницата и това на сухо. Ама тресене няма при мен.
Бомбетата на задните амортисьори огледал ли си ги колега? Въпреки, че при тях е май по-скоро пукане ама знае ли човек.
Също огледай и другите заварки по купето отдолу... на тия години нищо не се знае.
Ми основно в София карам в района на Студентски и Младост и тук асфалта е доста доста лигав. Доста повече от този в Пловдив. На сухо нямам такива проблеми в повечето случаи. Но и в Пловдив бая съм си я карал. Новия асфалт на повечето главни булеварди си е бая стабилен и си има яко сцепление по мое мнение. Доста по трудно поднася колата и превърта задницата отколкото в София. По-често ми се случва и на сух асфалт при старт с много газ да претресе задницата. А лесното прертане на гуми на 2ра и 3та при мен нещо не важи. Не знам, може и от поизхабения шпер да е, може и в задкормилното устройство да е проблема, не знам....
Утре ще падне сняг и пак ще кажеш че не става за дрифт, щото като се назлобиш на 1-ва и колата не тръгва





- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vanqu1sh написа:NeRoX написа:Да, млад шофьор съм. Не съм въртял гуми на мокро с много коли, но все пак ми се струва ненормално. Не може да се дрифти, защото когато тръгна още от място с въртене на гуми и задните започва все повече и повече да тресе и трябва да върна газта, за да спре. Какъв дрифт да правя така? С други коли съм се обръщал наобратно на пътя (возейки се) и не ми е правилно впечатление да тресе задницата като са на около 90градуса и повече.host написа:Впрочем нз къде кара колегата ама в Плд е толкова лигав асфалта, че на 2ра и 3та спокойно превърта задницата и това на сухо. Ама тресене няма при мен.
Бомбетата на задните амортисьори огледал ли си ги колега? Въпреки, че при тях е май по-скоро пукане ама знае ли човек.
Също огледай и другите заварки по купето отдолу... на тия години нищо не се знае.
Ми основно в София карам в района на Студентски и Младост и тук асфалта е доста доста лигав. Доста повече от този в Пловдив. На сухо нямам такива проблеми в повечето случаи. Но и в Пловдив бая съм си я карал. Новия асфалт на повечето главни булеварди си е бая стабилен и си има яко сцепление по мое мнение. Доста по трудно поднася колата и превърта задницата отколкото в София. По-често ми се случва и на сух асфалт при старт с много газ да претресе задницата. А лесното прертане на гуми на 2ра и 3та при мен нещо не важи. Не знам, може и от поизхабения шпер да е, може и в задкормилното устройство да е проблема, не знам....
Утре ще падне сняг и пак ще кажеш че не става за дрифт, щото като се назлобиш на 1-ва и колата не тръгва![]()
Не може да съдиш изцяло по поведението на други коли освен ако не са със същото окачване, гуми, наклони, настилка и т.н. Звука като от този клип при транслациите ли е http://www.youtube.com/watch?v=YW_7ygguS6Y ? Сподели с какъв размер гуми/окачване си. Ето да видиш че и на другите хора им скачат задниците
![]()
![]()
http://vbox7.com/play:9b69bacf66&start=175
Не те амаортисьорите и те са лайф тайм и не са облужващ се консуматив


Верига или ремък ?
Здравейте, дали някъде има таблица или нещо такова, където пише кой двигатели са с верига и кой с ангренаж ? Как може да се познае 

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някакво много гадно скърцане ми се появи от барчето между седалките (купе). Има ли някакъв пиниз или просто да търся ново? Щото предполагам, че ако качеството му е като на жабката... Ще го сваля на парчета.
Re: Верига или ремък ?
Gancho4 написа:Здравейте, дали някъде има таблица или нещо такова, където пише кой двигатели са с верига и кой с ангренаж ? Как може да се познае
Само М40 от бензинките, но те мисля отдавна са в Надин, освен ако някой ентусиаст не я държи жива насилствено. Останалите са вериги. Мисля и всички дизели бяха.
host написа:Някакво много гадно скърцане ми се появи от барчето между седалките (купе). Има ли някакъв пиниз или просто да търся ново? Щото предполагам, че ако качеството му е като на жабката... Ще го сваля на парчета.
Няма пиниз, вероятно са ти разхлабени болтовете. Ако си с подлакътник, свали капаците около него и ги затегни. Ако е просто барче, притягането е още по-лесно. Ако си внимателен, нищо не можеш да счупиш.
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги малко информация, като какво да гледам като подводни камъни на m50b25? Тези дни ще ходя да гледам една 25ца, цялата кола мисля да я взема за донор на компакта. Човека казва, че колата е с два смукателни вала и ремап до 7200.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани