ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Spit-Fire написа:Spit-Fire написа:M50B20 Vanos се държи много странно. При запалване на колата за първи път през деня оборотите са ниски, едвам едвам работи и то сякъш не работят всички цилиндри... и след малко оборотите се вдигат и двигателя започва да пее. Идеи?
Добавката е, че при спадане на обороти колата изгасва и така няколко пъти след което при 3-4 палене се оправя...
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
318тдс при студен мотор се чува свирене между 1300 и 1800 оборота, според мен турбината е тръгнала да си заминава но искам да чуя и други мнения. Мисля тези дни да разглобя турбопътищата и с ръка да проверя аксиалния и радиалния луфт на студената част, някой има ли предположения какво друго да проверя и дали съм на прав път?
Също така какво мислите за изолирането на егр-а ?
Също така какво мислите за изолирането на егр-а ?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
здравеите колеги интересува ме дали има разлика във изпускателният колектор на М52Б20/М52Б25/М52Б28 благодаря предварително надявям су зя коректни отговори от компетентни хора сигурни в мнението си
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
И аз имам едно питане. Преди няколко месеца бях питал от какво може да се получи тресене на задницата при превъртане на гуми и дрифт като цяло. Нахвърлихте ми няколко идеи. От тогава смених тампоните на задните носачи под праговете с полиуретанови такива, смених цялото окачване със спортно регулируемо, минах реглаж, но тресене все още има. На сухо и тръгване от място ми се случва понякога, на мокро също. Не съм пробвал на подгизнал път, защото тогава най-много ми тресеше преди, но предполагам, че сега също ще тресе. Вече е по-слабо и по-рядко сякаш но все още го има. Ако настилката е с по хубав асфалта и като цяло има повече сцепление си тресе. Идеи вече от тук нататък?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
4621 написа:здравеите колеги интересува ме дали има разлика във изпускателният колектор на М52Б20/М52Б25/М52Б28 благодаря предварително надявям су зя коректни отговори от компетентни хора сигурни в мнението си
Никаква разлика нямат, еднакви каталожни номера имат всичките
Exhaust Manifold Rear
Unit of quantity: Piece
Weight: 2.425 kg / 5.346 lb
Price: €187.40/ $249.09
Part number: 11 62 1 740 731
Supplement
Usage
3' E36
320i (M52)
323i (M52)
323i 2.4 (M52)
323ti (M52)
328i (M52)
Exhaust Manifold Front
Unit of quantity: Piece
Weight: 2.780 kg / 6.129 lb
Price: €187.40/ $249.09
Part number: 11 62 1 740 730
Supplement
Usage
3' E36
320i (M50)
320i (M52)
323i (M52)
323i 2.4 (M52)
323ti (M52)
328i (M52)
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- lagoon82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
- Мечтае да кара: кара ги вече
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги здравейте. Значи вчера си взех е36 м3 колектори, аз карам е36 328и м52б28, та идеята утре да ги слагам, сега в крайна сметка трябват ли ми фланци или не. Че чета тук там че трябва, в англ. форум четох че не трябва. Сега и аз не знам преди да ги маха майстора първо да зема да си направя едни фланци ли? Или да ги слага директно? Мерси предварително на всички.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
NeRoX написа:И аз имам едно питане. Преди няколко месеца бях питал от какво може да се получи тресене на задницата при превъртане на гуми и дрифт като цяло. Нахвърлихте ми няколко идеи. От тогава смених тампоните на задните носачи под праговете с полиуретанови такива, смених цялото окачване със спортно регулируемо, минах реглаж, но тресене все още има. На сухо и тръгване от място ми се случва понякога, на мокро също. Не съм пробвал на подгизнал път, защото тогава най-много ми тресеше преди, но предполагам, че сега също ще тресе. Вече е по-слабо и по-рядко сякаш но все още го има. Ако настилката е с по хубав асфалта и като цяло има повече сцепление си тресе. Идеи вече от тук нататък?
Според мене е нормално при някой ситуации да има тресене в задницата и може би няма от какво да се притесняваш.
- kokobaroko13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: bmw е36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
NeRoX написа:И аз имам едно питане. Преди няколко месеца бях питал от какво може да се получи тресене на задницата при превъртане на гуми и дрифт като цяло. Нахвърлихте ми няколко идеи. От тогава смених тампоните на задните носачи под праговете с полиуретанови такива, смених цялото окачване със спортно регулируемо, минах реглаж, но тресене все още има. На сухо и тръгване от място ми се случва понякога, на мокро също. Не съм пробвал на подгизнал път, защото тогава най-много ми тресеше преди, но предполагам, че сега също ще тресе. Вече е по-слабо и по-рядко сякаш но все още го има. Ако настилката е с по хубав асфалта и като цяло има повече сцепление си тресе. Идеи вече от тук нататък?
Колега на моя компакт като въртя гуми на право задницата подскача и тресе следователно но като я парзалям не съм забелязал иначе деференцяла ми не е шпер .... явно и гумите ти държат здраво

- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
маховика е.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
не непременно 
ако е без заводска клима, може да е с обикновен.

ако е без заводска клима, може да е с обикновен.
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vanqu1sh написа:Според мене е нормално при някой ситуации да има тресене в задницата и може би няма от какво да се притесняваш.
Според мен не е и не трябва да е. Окачването е направено точно, за да обира неравности на пътя и вибрации от такъв тип. И да не е при всички ситуации. По-скоро на настилка с по-голямо сцепление. По-нов асфалт или измит такъв след дъжд. Зимата също на мокрия асфалт бе доста зле. Също като изпускам дрифта и тръгвам да се завъртам, вече след 90тия градус като се извърти колата точно преди да спре има тресене също. Има нещо по окачването, което отговаря за тези вибрации и на мен не ми е наред. Не знам само какво е вече...
kokobaroko13 написа:Колега на моя компакт като въртя гуми на право задницата подскача и тресе следователно но като я парзалям не съм забелязал иначе деференцяла ми не е шпер .... явно и гумите ти държат здраво
Да, доста хора ми казаха още миналия път като питах, че им тресат задниците на право, но това не е нормално и за мен е абсурдно да се счита. Това все едно е равносилно на това в дъждовно време да не може да се дрифти. Все още не съм успял да нацеля много мокро време, но сто про ще тресе отново. Конкретно като се пързалям нямам тресене. По-скоро при потегляне с въртене на гуми на място и след това напред. И също като я изпусна и се завъртя както описах по-горе. Моята е с шпер, но малко е издал багажа вече. Иска ревизия. Но не вярвам това да е проблема...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани