ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 10 Сеп 2013, 22:48

Нямат.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 4.08.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Янко » 10 Сеп 2013, 22:53

ясно мерси :weed:

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Spit-Fire » 12 Сеп 2013, 20:37

Spit-Fire написа:
Spit-Fire написа:M50B20 Vanos се държи много странно. При запалване на колата за първи път през деня оборотите са ниски, едвам едвам работи и то сякъш не работят всички цилиндри... и след малко оборотите се вдигат и двигателя започва да пее. Идеи?

Добавката е, че при спадане на обороти колата изгасва и така няколко пъти след което при 3-4 палене се оправя...
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 13 Сеп 2013, 21:00

318тдс при студен мотор се чува свирене между 1300 и 1800 оборота, според мен турбината е тръгнала да си заминава но искам да чуя и други мнения. Мисля тези дни да разглобя турбопътищата и с ръка да проверя аксиалния и радиалния луфт на студената част, някой има ли предположения какво друго да проверя и дали съм на прав път?
Също така какво мислите за изолирането на егр-а ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 21.11.2009
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от 4621 » 14 Сеп 2013, 14:34

здравеите колеги интересува ме дали има разлика във изпускателният колектор на М52Б20/М52Б25/М52Б28 благодаря предварително надявям су зя коректни отговори от компетентни хора сигурни в мнението си

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от NeRoX » 15 Сеп 2013, 10:59

И аз имам едно питане. Преди няколко месеца бях питал от какво може да се получи тресене на задницата при превъртане на гуми и дрифт като цяло. Нахвърлихте ми няколко идеи. От тогава смених тампоните на задните носачи под праговете с полиуретанови такива, смених цялото окачване със спортно регулируемо, минах реглаж, но тресене все още има. На сухо и тръгване от място ми се случва понякога, на мокро също. Не съм пробвал на подгизнал път, защото тогава най-много ми тресеше преди, но предполагам, че сега също ще тресе. Вече е по-слабо и по-рядко сякаш но все още го има. Ако настилката е с по хубав асфалта и като цяло има повече сцепление си тресе. Идеи вече от тук нататък?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от maxpower » 15 Сеп 2013, 12:45

4621 написа:здравеите колеги интересува ме дали има разлика във изпускателният колектор на М52Б20/М52Б25/М52Б28 благодаря предварително надявям су зя коректни отговори от компетентни хора сигурни в мнението си

Никаква разлика нямат, еднакви каталожни номера имат всичките
Exhaust Manifold Rear

Unit of quantity: Piece

Weight: 2.425 kg / 5.346 lb

Price: €187.40/ $249.09
Part number: 11 62 1 740 731

Supplement


Usage
3' E36

320i (M52)
323i (M52)
323i 2.4 (M52)
323ti (M52)
328i (M52)

Exhaust Manifold Front

Unit of quantity: Piece

Weight: 2.780 kg / 6.129 lb

Price: €187.40/ $249.09
Part number: 11 62 1 740 730

Supplement


Usage
3' E36

320i (M50)
320i (M52)
323i (M52)
323i 2.4 (M52)
323ti (M52)
328i (M52)
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.08.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
Мечтае да кара: кара ги вече

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от lagoon82 » 16 Сеп 2013, 19:23

Колеги здравейте. Значи вчера си взех е36 м3 колектори, аз карам е36 328и м52б28, та идеята утре да ги слагам, сега в крайна сметка трябват ли ми фланци или не. Че чета тук там че трябва, в англ. форум четох че не трябва. Сега и аз не знам преди да ги маха майстора първо да зема да си направя едни фланци ли? Или да ги слага директно? Мерси предварително на всички.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BaDxBoY » 17 Сеп 2013, 17:24

http://www.mobile.bg/11378065141572438

Момчета, какво ви е мнението за тази обява ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vanqu1sh » 18 Сеп 2013, 13:05

NeRoX написа:И аз имам едно питане. Преди няколко месеца бях питал от какво може да се получи тресене на задницата при превъртане на гуми и дрифт като цяло. Нахвърлихте ми няколко идеи. От тогава смених тампоните на задните носачи под праговете с полиуретанови такива, смених цялото окачване със спортно регулируемо, минах реглаж, но тресене все още има. На сухо и тръгване от място ми се случва понякога, на мокро също. Не съм пробвал на подгизнал път, защото тогава най-много ми тресеше преди, но предполагам, че сега също ще тресе. Вече е по-слабо и по-рядко сякаш но все още го има. Ако настилката е с по хубав асфалта и като цяло има повече сцепление си тресе. Идеи вече от тук нататък?


Според мене е нормално при някой ситуации да има тресене в задницата и може би няма от какво да се притесняваш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: varna
Пол: Мъж
Кара: bmw е36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kokobaroko13 » 18 Сеп 2013, 17:31

NeRoX написа:И аз имам едно питане. Преди няколко месеца бях питал от какво може да се получи тресене на задницата при превъртане на гуми и дрифт като цяло. Нахвърлихте ми няколко идеи. От тогава смених тампоните на задните носачи под праговете с полиуретанови такива, смених цялото окачване със спортно регулируемо, минах реглаж, но тресене все още има. На сухо и тръгване от място ми се случва понякога, на мокро също. Не съм пробвал на подгизнал път, защото тогава най-много ми тресеше преди, но предполагам, че сега също ще тресе. Вече е по-слабо и по-рядко сякаш но все още го има. Ако настилката е с по хубав асфалта и като цяло има повече сцепление си тресе. Идеи вече от тук нататък?

Колега на моя компакт като въртя гуми на право задницата подскача и тресе следователно но като я парзалям не съм забелязал иначе деференцяла ми не е шпер .... явно и гумите ти държат здраво
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Angelov91 » 18 Сеп 2013, 20:57

Съединителя на М42 с демпфер ли е ?!
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 18 Сеп 2013, 21:45

маховика е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 18 Сеп 2013, 21:51

не непременно ;)
ако е без заводска клима, може да е с обикновен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от NeRoX » 19 Сеп 2013, 12:39

Vanqu1sh написа:Според мене е нормално при някой ситуации да има тресене в задницата и може би няма от какво да се притесняваш.

Според мен не е и не трябва да е. Окачването е направено точно, за да обира неравности на пътя и вибрации от такъв тип. И да не е при всички ситуации. По-скоро на настилка с по-голямо сцепление. По-нов асфалт или измит такъв след дъжд. Зимата също на мокрия асфалт бе доста зле. Също като изпускам дрифта и тръгвам да се завъртам, вече след 90тия градус като се извърти колата точно преди да спре има тресене също. Има нещо по окачването, което отговаря за тези вибрации и на мен не ми е наред. Не знам само какво е вече...

kokobaroko13 написа:Колега на моя компакт като въртя гуми на право задницата подскача и тресе следователно но като я парзалям не съм забелязал иначе деференцяла ми не е шпер .... явно и гумите ти държат здраво

Да, доста хора ми казаха още миналия път като питах, че им тресат задниците на право, но това не е нормално и за мен е абсурдно да се счита. Това все едно е равносилно на това в дъждовно време да не може да се дрифти. Все още не съм успял да нацеля много мокро време, но сто про ще тресе отново. Конкретно като се пързалям нямам тресене. По-скоро при потегляне с въртене на гуми на място и след това напред. И също като я изпусна и се завъртя както описах по-горе. Моята е с шпер, но малко е издал багажа вече. Иска ревизия. Но не вярвам това да е проблема...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook