Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Явно пролетта прави чудеса 

Една палава идея се е зародила в главата ми и добре, че има достатъчно луди хора в БГ, който да ми се вързват на глупостите.
Това на снимката е проект за конзола. Предполагам се досещате, че е за мястото под големия борд и е проектирана да побере два малки дисплея, един миктофон и един термистор (датчик за температурата в купето). Ще бъде принтирана на 3D принтер от ABS пластмаса с плътност 100 микрона. Това означава, че за 1мм пластмаса от принтера ще бъдат положени 10 слоя, което е повече от добре.
Дисплеите: - един по-голям от монохромна навигация за Е46 ще показва информация за радиото, плеара и телефона, а по-малкия, в момента е на тавана, ще изобразява автомобила с индикация за отворени врати и багажник, индикация за ниско ниво на течността на чистачките и една много важна информация - състояние на фаровете, габаритите и стоповете. Това е предвидено, защото чек модула на Е36 проверява задните габарити и стоповете, но не и третия стоп, както и предните габарити и дългите светлини. Когато инсталирах чек модула в моята кола, аз лично го свързах да проверява дългите светлини, защото инсталирах ОЕМ реле за дневни светлини и не ми се ще някой чичко полицай да ме изненада, като ме спре за изгоряла крушка. Така късите останаха без мониторинг с идеята, че една изгоряла крушка в тъмното няма как да не се забележи. Оказа се, че ксеноновите фарове постигат доста добра осветеност и понякога човек може да се заблуди и да не разбере, че има изгорял елемент от осветителната система.
Та основната идея за тази индикация е следната: При включване на късите светлини на дисплея ще светва зелена индикация, а при повреда по системата - червена. Това ще показва състоянието единствено и само на веригите за къси светлини. Ако има повреда по веригата на дългите, борда изписва съобщение, ако има повреда във веригата на габаритите има опция индикацията да свети в жълто.


Една палава идея се е зародила в главата ми и добре, че има достатъчно луди хора в БГ, който да ми се вързват на глупостите.
Това на снимката е проект за конзола. Предполагам се досещате, че е за мястото под големия борд и е проектирана да побере два малки дисплея, един миктофон и един термистор (датчик за температурата в купето). Ще бъде принтирана на 3D принтер от ABS пластмаса с плътност 100 микрона. Това означава, че за 1мм пластмаса от принтера ще бъдат положени 10 слоя, което е повече от добре.
Дисплеите: - един по-голям от монохромна навигация за Е46 ще показва информация за радиото, плеара и телефона, а по-малкия, в момента е на тавана, ще изобразява автомобила с индикация за отворени врати и багажник, индикация за ниско ниво на течността на чистачките и една много важна информация - състояние на фаровете, габаритите и стоповете. Това е предвидено, защото чек модула на Е36 проверява задните габарити и стоповете, но не и третия стоп, както и предните габарити и дългите светлини. Когато инсталирах чек модула в моята кола, аз лично го свързах да проверява дългите светлини, защото инсталирах ОЕМ реле за дневни светлини и не ми се ще някой чичко полицай да ме изненада, като ме спре за изгоряла крушка. Така късите останаха без мониторинг с идеята, че една изгоряла крушка в тъмното няма как да не се забележи. Оказа се, че ксеноновите фарове постигат доста добра осветеност и понякога човек може да се заблуди и да не разбере, че има изгорял елемент от осветителната система.
Та основната идея за тази индикация е следната: При включване на късите светлини на дисплея ще светва зелена индикация, а при повреда по системата - червена. Това ще показва състоянието единствено и само на веригите за къси светлини. Ако има повреда по веригата на дългите, борда изписва съобщение, ако има повреда във веригата на габаритите има опция индикацията да свети в жълто.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- seeya
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 5.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: г/д най дъртия е36 320i седан
- Мечтае да кара: е36 328 турбо купе
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Искрено ти завиждам за знанието и нервите който имаш колега ! Евала правя на такива хора.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Поредният ъпгрейд по колата беше насочен към аудиото и по-точно към плеара, който да изписва телефонните номера, за да може да се скролват чрез бутоните на волана. Това се оказа доста лесно и резултатът е следният:



Определено съм доволен от екстричката
само дето от доста време една идея не ми дава мира. Винаги съм се чудил дали е възможно в задните кори на вратите да се монтира една трилентова аудио ситема, без да се налага преправяне, да се запази стоковия вид и да се използват стокови решетки пред говорителите. След двумесечно мерене, смятане, доста предпазливо рязане и лепена резултатът е повече от задоволителен. Системата е изградена с три говорителя и пасивни филтри, като филтрите могат да бъдат и активни, а за басовият говорител задължително трябва да се изгради отделен обем. Това го оставих за по-късно и насочих усилията си в оразмеряването на местата, подбора и монтирането на говорителите. Обяснено в снимки това изглежда така:































Така изглежда колата с монтирани задни кори:








Определено съм доволен от екстричката

само дето от доста време една идея не ми дава мира. Винаги съм се чудил дали е възможно в задните кори на вратите да се монтира една трилентова аудио ситема, без да се налага преправяне, да се запази стоковия вид и да се използват стокови решетки пред говорителите. След двумесечно мерене, смятане, доста предпазливо рязане и лепена резултатът е повече от задоволителен. Системата е изградена с три говорителя и пасивни филтри, като филтрите могат да бъдат и активни, а за басовият говорител задължително трябва да се изгради отделен обем. Това го оставих за по-късно и насочих усилията си в оразмеряването на местата, подбора и монтирането на говорителите. Обяснено в снимки това изглежда така:































Така изглежда колата с монтирани задни кори:





Последна промяна stony1 на 21 Авг 2015, 21:01, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
bum_bum написа:Няма ли как да се виждат имената, вместо номерата?
Виждат се и имената, първо изписва името, а после номерът. Цифрата, която е най-отпред е поредния номер в телефонния указател. След нея се изписва името, ако е въведено, а след около две секунди се изписва и телефонния номер, като периодично се сменят - име/номер.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
На практика това е последния ъпгрейд по колата, който реализирах. Имах още няколко проекта, но по стечение на обстоятелствата те няма да бъдат реализирани. Ето няколко последни снимки, които са съвсем малко










На практика, колата ще бъде продадена на части и сега е момента всеки да си хареса по нещо.
Аз лично си харесах:









...едно ново начало...











На практика, колата ще бъде продадена на части и сега е момента всеки да си хареса по нещо.
Аз лично си харесах:









...едно ново начало...
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Малко Upgrade в моята кола.

Жалко за машината. Не знам как ще се качиш на тоя базов безистен дето си си харесал, след нея ...


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
ogata написа::shock: ееееееееееееееееееееееее, къде я челоса ...
Жалко за машината. Не знам как ще се качиш на тоя базов безистен дето си си харесал, след нея ...
На пътя от Бургас към Созопол един лебед изкочи изпод мантинелите и се хвърли пред колата. Лошото беше, че при удара ми гръмна климатичния радиатор и всички останали станаха на мармалад. За капак на всичко нещо от парчетиите се навря някъде в предните колела и колата се завъртя. Направих три пълни завъртания на 360 градуса, успях да не ударя нито една друга кола и при последното завъртане се ударих в мантинелата. Добре, че скоростта не беше висока, а и от въртенето почти бях спрял.
Аз вече се качих, защото спешно ми трябва кола, автомобилът е приличен. Салонът е уникално запазен и никой не е пипал нищо по колата. Дали няма да се развихря, а

П.П. Запазвам си правото да спретна една друга Е36ца, само да ми попадне подходяща ламарина

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Важното е, че си жив и здрав, пък на ламарините майната им...
Тая 39-ка с какъв мотор е? Гледам е автомат, ма не се вижда оборотомера до колко може да влиза
Тая 39-ка с какъв мотор е? Гледам е автомат, ма не се вижда оборотомера до колко може да влиза

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Така като гледам интериора бих казал 2.5 дизелче преди фейса 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Колекга добре че си жив и здрав !!! Успех с новата кола




БМВ - Радостта от дрифта :d
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
-={WHO}=- написа:Колекга добре че си жив и здрав !!! Успех с новата кола![]()
![]()
Благодаря

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
ares2 написа:Петре очакваме нова подобна тема в един друг раздел
Предполагам, че ще напиша тема и за новата любов, макар, че няма да е като при Е36 - изчисления, инженеринг, проектиране и съобразяване с всеки сантиметър незаето пространство, за да се получи нещо изключително, функционално и с ОЕМ вид.
Като за начало ще започна с един аудио проект, последван от "възстановяване" на телефона в колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани