ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 13 Авг 2013, 23:08

raptorxbg написа:Каква е най-честата причина за светването на лампата на таблото сигнализираща за проблем в системата на въздушните възглавници ?



Свален волан и включен контакт :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dan-dam » 13 Авг 2013, 23:23

HowDouWantit написа:
raptorxbg написа:Каква е най-честата причина за светването на лампата на таблото сигнализираща за проблем в системата на въздушните възглавници ?



Свален волан и включен контакт :mhihi:

Или прекъснат лентов кабел на волан-а, като в този случай светването на лампата е съпроводено от изчезване на клаксона. Друг възможен вариант, понеже си написал възглавницИ е прекъсване на сензора за наличие на пасажер на предната дясна седалка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tsureto » 14 Авг 2013, 8:46

Cvetun написа:325tds .... Когато я покарам повечко през деня и долу в краката ми е яката жега,смисъл грее си.Забелязах,че и при врътките и часовника на таблото се усеща доста топлина.Като пусна духалките си духа студено,няма ядове.Въпроса ми е нормално ли е или има проблем.Смисъл при 40 градуса жега навън,тоя шестак,като загрее и му подавам повечко газ,е нормално да грее яко,ама чак да се усеща в купето........ :dunno: ?



:paranoid:
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от player123 » 14 Авг 2013, 9:05

Здравейте, днеска за първи път стрелката ми мръдна от 12 както стои винаги мръдна 2 3 мм и после след 2 3 мин пак се върна колата е с нов термостат има си антифриз водната помпа работа :kuku: Досега никога не е мърдала без причина

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Русе

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dimov_ » 14 Авг 2013, 10:18

Колеги, гуфрирания маркуч за въздуха (от колекторите към дебитомера) от М50В20, ще пасне ли на 316-ка, М43 ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Драгослав » 14 Авг 2013, 10:38

dimov_ написа:Колеги, гуфрирания маркуч за въздуха (от колекторите към дебитомера) от М50В20, ще пасне ли на 316-ка, М43 ?


Няма да пасне. Трябва да си вземеш от М43 б16.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Русе

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dimov_ » 14 Авг 2013, 12:29

Драгослав написа:
dimov_ написа:Колеги, гуфрирания маркуч за въздуха (от колекторите към дебитомера) от М50В20, ще пасне ли на 316-ка, М43 ?


Няма да пасне. Трябва да си вземеш от М43 б16.



Само дължината ли е проблема или има разлика и в диаметъра ? Понеже аз иначе сигурно трябва да го режа малко, щото са ми сложили една гърмялка преди дебитомера и стандартия ми идава малко дълъг.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 14 Авг 2013, 14:38

Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс
Последна промяна raptorxbg на 14 Авг 2013, 14:42, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 14 Авг 2013, 14:41

dimov_ написа:
Драгослав написа:
dimov_ написа:Колеги, гуфрирания маркуч за въздуха (от колекторите към дебитомера) от М50В20, ще пасне ли на 316-ка, М43 ?


Няма да пасне. Трябва да си вземеш от М43 б16.



Само дължината ли е проблема или има разлика и в диаметъра ? Понеже аз иначе сигурно трябва да го режа малко, щото са ми сложили една гърмялка преди дебитомера и стандартия ми идава малко дълъг.

може и от м43b18 да си вземеш - същия е.
Новите са по 30 лв в БАВАРИЯ Пловдив .
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от No0k » 14 Авг 2013, 18:05

raptorxbg написа:Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс


Вдигаш колата така, че задните гуми да са във въздуха ( на свободна скорост и без да си дръпнал ръчната )
Когато завъртиш едното колело напред другото трябва да се върти в същата посока ( тоест на пред ) това е шпер. Ако завъртиш едното колело в едната посока, а другото се върти в обратната - отворен диф.

Също така, ако вдигнеш колата само от едната страна и пробваш да завъртиш колелото, ако се върти лесно - отворен диф, ако е със шпер ще го завърташ трудно.
Всички опити трябва да са на свободна и без ръчна. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1706
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 14 Авг 2013, 23:32

No0k написа:
raptorxbg написа:Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс


Вдигаш колата така, че задните гуми да са във въздуха ( на свободна скорост и без да си дръпнал ръчната )
Когато завъртиш едното колело напред другото трябва да се върти в същата посока ( тоест на пред ) това е шпер. Ако завъртиш едното колело в едната посока, а другото се върти в обратната - отворен диф.

Също така, ако вдигнеш колата само от едната страна и пробваш да завъртиш колелото, ако се върти лесно - отворен диф, ако е със шпер ще го завърташ трудно.
Всички опити трябва да са на свободна и без ръчна. :)

А за по лесно лягаш под колата на дифа има номер ако започва с S значи имаш шпер,ако започва с цифра значи си с отворен диф.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 15 Авг 2013, 1:03

Biogame написа:
No0k написа:
raptorxbg написа:Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс


Вдигаш колата така, че задните гуми да са във въздуха ( на свободна скорост и без да си дръпнал ръчната )
Когато завъртиш едното колело напред другото трябва да се върти в същата посока ( тоест на пред ) това е шпер. Ако завъртиш едното колело в едната посока, а другото се върти в обратната - отворен диф.

Също така, ако вдигнеш колата само от едната страна и пробваш да завъртиш колелото, ако се върти лесно - отворен диф, ако е със шпер ще го завърташ трудно.
Всички опити трябва да са на свободна и без ръчна. :)

А за по лесно лягаш под колата на дифа има номер ако започва с S значи имаш шпер,ако започва с цифра значи си с отворен диф.

Ти, за*би тва, щото тая табелка с номера в момента ми е ключодържател :mhihi:
Та мисълта ми е, че може и да я няма.
По принцип по корпуса на шперовете има голяма, жълта/оранжева щампа "S", но мисля, че се пада от горната страна от към моста.

Това с дигането на 1ната или 2те гуми си е най-сигурната проба ;)
Има и още една, но с нея по-скоро се определя дали заключва :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1706
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 15 Авг 2013, 9:13

ogata написа:
Biogame написа:
No0k написа:
raptorxbg написа:Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс


Вдигаш колата така, че задните гуми да са във въздуха ( на свободна скорост и без да си дръпнал ръчната )
Когато завъртиш едното колело напред другото трябва да се върти в същата посока ( тоест на пред ) това е шпер. Ако завъртиш едното колело в едната посока, а другото се върти в обратната - отворен диф.

Също така, ако вдигнеш колата само от едната страна и пробваш да завъртиш колелото, ако се върти лесно - отворен диф, ако е със шпер ще го завърташ трудно.
Всички опити трябва да са на свободна и без ръчна. :)

А за по лесно лягаш под колата на дифа има номер ако започва с S значи имаш шпер,ако започва с цифра значи си с отворен диф.

Ти, за*би тва, щото тая табелка с номера в момента ми е ключодържател :mhihi:
Та мисълта ми е, че може и да я няма.
По принцип по корпуса на шперовете има голяма, жълта/оранжева щампа "S", но мисля, че се пада от горната страна от към моста.

Това с дигането на 1ната или 2те гуми си е най-сигурната проба ;)
Има и още една, но с нея по-скоро се определя дали заключва :mhihi: :mhihi: :mhihi:

На 3 коли съм гледал номера на дифа и табелката гледа точно назад към крайното гърне,включително и на моята кола.
Не споря може на някой да не се вижда или да я няма изобщо,затова най сигурно е да се пробва варианта с въртенето на гумите.
:driving: :dunno: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.12.2012
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от beemo » 15 Авг 2013, 20:29


въпрос : взех си едни шибани джанти 9j задни 245/45/16 предни 225/50/16 задните ми излизат доста от калника и направо не може да се кара опират нереално много постояно стърже с сток окачване съм не знам какво да правя помагайте...... да са е*а в нещасника пробит много ме е яд давайте савети ПЛС...... :evil: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vld » 15 Авг 2013, 21:17

beemo написа:въпрос : взех си едни шибани джанти 9j задни 245/45/16 предни 225/50/16 задните ми излизат доста от калника и направо не може да се кара опират нереално много постояно стърже с сток окачване съм не знам какво да правя помагайте...... да са е*а в нещасника пробит много ме е яд давайте савети ПЛС...... :evil: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Никой освен теб не е виновен, че не си прочел какво е ЕТ-то на джантите!
Продай ги, просто са за 5-7 серия ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook