ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:Каква е най-честата причина за светването на лампата на таблото сигнализираща за проблем в системата на въздушните възглавници ?
Свален волан и включен контакт


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:raptorxbg написа:Каква е най-честата причина за светването на лампата на таблото сигнализираща за проблем в системата на въздушните възглавници ?
Свален волан и включен контакт
Или прекъснат лентов кабел на волан-а, като в този случай светването на лампата е съпроводено от изчезване на клаксона. Друг възможен вариант, понеже си написал възглавницИ е прекъсване на сензора за наличие на пасажер на предната дясна седалка.
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Cvetun написа:325tds .... Когато я покарам повечко през деня и долу в краката ми е яката жега,смисъл грее си.Забелязах,че и при врътките и часовника на таблото се усеща доста топлина.Като пусна духалките си духа студено,няма ядове.Въпроса ми е нормално ли е или има проблем.Смисъл при 40 градуса жега навън,тоя шестак,като загрее и му подавам повечко газ,е нормално да грее яко,ама чак да се усеща в купето........?

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, днеска за първи път стрелката ми мръдна от 12 както стои винаги мръдна 2 3 мм и после след 2 3 мин пак се върна колата е с нов термостат има си антифриз водната помпа работа
Досега никога не е мърдала без причина

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, гуфрирания маркуч за въздуха (от колекторите към дебитомера) от М50В20, ще пасне ли на 316-ка, М43 ?
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
dimov_ написа:Колеги, гуфрирания маркуч за въздуха (от колекторите към дебитомера) от М50В20, ще пасне ли на 316-ка, М43 ?
Няма да пасне. Трябва да си вземеш от М43 б16.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Драгослав написа:dimov_ написа:Колеги, гуфрирания маркуч за въздуха (от колекторите към дебитомера) от М50В20, ще пасне ли на 316-ка, М43 ?
Няма да пасне. Трябва да си вземеш от М43 б16.
Само дължината ли е проблема или има разлика и в диаметъра ? Понеже аз иначе сигурно трябва да го режа малко, щото са ми сложили една гърмялка преди дебитомера и стандартия ми идава малко дълъг.
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс
Последна промяна raptorxbg на 14 Авг 2013, 14:42, променена общо 1 път
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
dimov_ написа:Драгослав написа:dimov_ написа:Колеги, гуфрирания маркуч за въздуха (от колекторите към дебитомера) от М50В20, ще пасне ли на 316-ка, М43 ?
Няма да пасне. Трябва да си вземеш от М43 б16.
Само дължината ли е проблема или има разлика и в диаметъра ? Понеже аз иначе сигурно трябва да го режа малко, щото са ми сложили една гърмялка преди дебитомера и стандартия ми идава малко дълъг.
може и от м43b18 да си вземеш - същия е.
Новите са по 30 лв в БАВАРИЯ Пловдив .


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс
Вдигаш колата така, че задните гуми да са във въздуха ( на свободна скорост и без да си дръпнал ръчната )
Когато завъртиш едното колело напред другото трябва да се върти в същата посока ( тоест на пред ) това е шпер. Ако завъртиш едното колело в едната посока, а другото се върти в обратната - отворен диф.
Също така, ако вдигнеш колата само от едната страна и пробваш да завъртиш колелото, ако се върти лесно - отворен диф, ако е със шпер ще го завърташ трудно.
Всички опити трябва да са на свободна и без ръчна.

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1706
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
No0k написа:raptorxbg написа:Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс
Вдигаш колата така, че задните гуми да са във въздуха ( на свободна скорост и без да си дръпнал ръчната )
Когато завъртиш едното колело напред другото трябва да се върти в същата посока ( тоест на пред ) това е шпер. Ако завъртиш едното колело в едната посока, а другото се върти в обратната - отворен диф.
Също така, ако вдигнеш колата само от едната страна и пробваш да завъртиш колелото, ако се върти лесно - отворен диф, ако е със шпер ще го завърташ трудно.
Всички опити трябва да са на свободна и без ръчна.
А за по лесно лягаш под колата на дифа има номер ако започва с S значи имаш шпер,ако започва с цифра значи си с отворен диф.



- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Biogame написа:No0k написа:raptorxbg написа:Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс
Вдигаш колата така, че задните гуми да са във въздуха ( на свободна скорост и без да си дръпнал ръчната )
Когато завъртиш едното колело напред другото трябва да се върти в същата посока ( тоест на пред ) това е шпер. Ако завъртиш едното колело в едната посока, а другото се върти в обратната - отворен диф.
Също така, ако вдигнеш колата само от едната страна и пробваш да завъртиш колелото, ако се върти лесно - отворен диф, ако е със шпер ще го завърташ трудно.
Всички опити трябва да са на свободна и без ръчна.
А за по лесно лягаш под колата на дифа има номер ако започва с S значи имаш шпер,ако започва с цифра значи си с отворен диф.
Ти, за*би тва, щото тая табелка с номера в момента ми е ключодържател

Та мисълта ми е, че може и да я няма.
По принцип по корпуса на шперовете има голяма, жълта/оранжева щампа "S", но мисля, че се пада от горната страна от към моста.
Това с дигането на 1ната или 2те гуми си е най-сигурната проба

Има и още една, но с нея по-скоро се определя дали заключва





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1706
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:Biogame написа:No0k написа:raptorxbg написа:Благодаря за бързите отговори, а възможно ли е на таблото да свети лампата за въздушната възглавница ако не е поставен колана?
И още един въпрос, как да разбера колата дали е със шпер или не? Става въпрос за 318тдс
Вдигаш колата така, че задните гуми да са във въздуха ( на свободна скорост и без да си дръпнал ръчната )
Когато завъртиш едното колело напред другото трябва да се върти в същата посока ( тоест на пред ) това е шпер. Ако завъртиш едното колело в едната посока, а другото се върти в обратната - отворен диф.
Също така, ако вдигнеш колата само от едната страна и пробваш да завъртиш колелото, ако се върти лесно - отворен диф, ако е със шпер ще го завърташ трудно.
Всички опити трябва да са на свободна и без ръчна.
А за по лесно лягаш под колата на дифа има номер ако започва с S значи имаш шпер,ако започва с цифра значи си с отворен диф.
Ти, за*би тва, щото тая табелка с номера в момента ми е ключодържател![]()
Та мисълта ми е, че може и да я няма.
По принцип по корпуса на шперовете има голяма, жълта/оранжева щампа "S", но мисля, че се пада от горната страна от към моста.
Това с дигането на 1ната или 2те гуми си е най-сигурната проба
Има и още една, но с нея по-скоро се определя дали заключва![]()
![]()
На 3 коли съм гледал номера на дифа и табелката гледа точно назад към крайното гърне,включително и на моята кола.
Не споря може на някой да не се вижда или да я няма изобщо,затова най сигурно е да се пробва варианта с въртенето на гумите.



Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
въпрос : взех си едни шибани джанти 9j задни 245/45/16 предни 225/50/16 задните ми излизат доста от калника и направо не може да се кара опират нереално много постояно стърже с сток окачване съм не знам какво да правя помагайте...... да са е*а в нещасника пробит много ме е яд давайте савети ПЛС......







- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
beemo написа:въпрос : взех си едни шибани джанти 9j задни 245/45/16 предни 225/50/16 задните ми излизат доста от калника и направо не може да се кара опират нереално много постояно стърже с сток окачване съм не знам какво да правя помагайте...... да са е*а в нещасника пробит много ме е яд давайте савети ПЛС......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Никой освен теб не е виновен, че не си прочел какво е ЕТ-то на джантите!
Продай ги, просто са за 5-7 серия


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани