Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Тя ако почне да ми припада бързо докато сменям предавки на дрифта файда ... Искам някой който го е правил да ми каже кое как го усеща след подмяната ... то не е слагай пък кот стане 

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
MICH__ написа:Тя ако почне да ми припада бързо докато сменям предавки на дрифта файда ... Искам някой който го е правил да ми каже кое как го усеща след подмяната ... то не е слагай пък кот стане
Е колко бавно ще ги сменяш тея предавки, че да падне!? Плюс това винаги може да даваш междинна газ.
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
MICH__ написа:Тя ако почне да ми припада бързо докато сменям предавки на дрифта файда ... Искам някой който го е правил да ми каже кое как го усеща след подмяната ... то не е слагай пък кот стане
Ами тя темата е 28 страници и нито един няма който да го е направил и да не е доволен


Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
MICH__ написа:Тя ако почне да ми припада бързо докато сменям предавки на дрифта файда ... Искам някой който го е правил да ми каже кое как го усеща след подмяната ... то не е слагай пък кот стане
Ми те за тези 28 стр.поне 20 човека са писали ,някой и по два пъти,но едва ли ще ти напишат по още един път.Като не ти се рискува,карай си с тежкия!Тези 28 страници никой не ги чете и всеки задава въпроса отново и чака отново отговори.Вече няма смисъл от темата,който го интересува нещо-ДА Я ПРОЧЕТЕ!.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Колеги,относно темата искам да попитам дали всичко съм разбрал.Става въпрос за конверсията лек маховик на м42б18(мойта е с дигиталният климатроник следователно най-тежкият маховик 12.5)Искам да знам дали всичко е plug&play,до колкото разбрах нещата които се сменят са маховик от м20 6.3кг , стартер пак от м20, и съединител + притискател (к-т) пак от м20.Ако съм изпуснал нещо и може да го добавите ще съм ви много благодарен.Мерси предварително.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Прочетох темата и имам следния въпрос за който не се каза достатъчно . Мотора е м50б25 91 набор и без климатик което ще рече ,че е с феродов диск с пружини нали така (ако някой не е сменял нещо през годините )? Та въпроса ми е следния ако се окаже ,че феродото ми е от вида с пружини мога ползвам на м20 маховика и притискател ? Ако се окаже от другия вид без пружини не е препоръчително ,но може .. Правилно ли съм разбрал ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Колега изобщо не си чел достатъчно внимателно!
Писано е доста пъти из форума ,че не е задължително колата да ти е със климатик/климатроник за да си с демпферен маховик както и обратното.
И в двата случая феродо се ползва от М20..
Писано е доста пъти из форума ,че не е задължително колата да ти е със климатик/климатроник за да си с демпферен маховик както и обратното.
И в двата случая феродо се ползва от М20..

- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Айде и аз да питам. Първо колко ми тежи сегашния маховик - м52б20 без клима? Второ - трябва ми комплект маховик, феродов диск и притискател от м20? Трето - казаха ми, че мога да си ползвам сегашния стартер, ако се набие венеца от сегашния ми маховик на този от ем двайската, вярно ли е?

- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 663
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
lancerpor написа:Второ - трябва ми комплект маховик, феродов диск и притискател от м20? Трето - казаха ми, че мога да си ползвам сегашния стартер, ако се набие венеца от сегашния ми маховик на този от ем двайската, вярно ли е?
На това което си написъл отговора е ДА


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Да се разпиша и аз. Първо бях сложил на м42то си маховик и притискател от м10 - маховика е 6кг, диска остава 215мм. Бях набил венеца от м42 (маховика от м10 трябва да се вземе с около 0,4мм където ляга венеца за да влезе новия). Тази комбинация е ок за стоков ИС, обаче моя не е никак стоков и си палех съединителя постоянно, затова реших да се запася тоя път. Допадна ми следната идея от каталога на метрик механикс за S14:

Взех маховик от М20 на струга от 8,5 на 6,0 кг:

После на фреза падна на 5,0кг:

Последва баланс и събиране със притискател от м20б25 и солиден диск от м50.
Засега съм доволен. Отрицателни ефекти са ромолене от износената скоростна кутия и това че на задницата не и се върви направо при подаване на газ
Относно бендикса, взех нов за м20, обаче се оказа че не става за стартера от е36 и трябваше да събера стартер от стария модел (който се слага на е30-34 м20 м40 м42)

Взех маховик от М20 на струга от 8,5 на 6,0 кг:

После на фреза падна на 5,0кг:

Последва баланс и събиране със притискател от м20б25 и солиден диск от м50.
Засега съм доволен. Отрицателни ефекти са ромолене от износената скоростна кутия и това че на задницата не и се върви направо при подаване на газ

Относно бендикса, взех нов за м20, обаче се оказа че не става за стартера от е36 и трябваше да събера стартер от стария модел (който се слага на е30-34 м20 м40 м42)
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Абе хубава тема,но трябва да се чете в поне 10 мнения се дават координати на балансиращи заводи
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
lancerpor написа:Къде прави баланс?
АРЗ Първомай.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
aз също с няколко въпроса:
прочетох, че болтовете са 18мм, така ли?
бендикса само се сменя, но колегата Кристиян казва, че има няколко модела?
лагера от м52б28 става ли? ще има ли проблем във височината му? по сравнение мисля, че и диаметърът му е по-малък? с какъв лагер се прави ъпгрейда, за да отделя нормално съединителя?
планката за какво служи и фатално ли ще е без нея?
прочетох, че болтовете са 18мм, така ли?
бендикса само се сменя, но колегата Кристиян казва, че има няколко модела?
лагера от м52б28 става ли? ще има ли проблем във височината му? по сравнение мисля, че и диаметърът му е по-малък? с какъв лагер се прави ъпгрейда, за да отделя нормално съединителя?
планката за какво служи и фатално ли ще е без нея?
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Айде най-накрая да дойде някой със стоково 320 ванос да се замерим да видим аджеба дали има смисъл изобщо,аз на е30ката съм с лек със М52в20 ,ама там е друго тя е 900 кг няма нищо вътре и има страшна сила
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани