ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMWMHartge » 01 Май 2013, 12:28

Колеги, пружините от 6 цилиндрово, само отпред ли са различни или и отзад спрямо 4 цилиндрово. Става въпрос за твърдост височина.
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 28.06.2010
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: е36 323i coupe 98'
Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
Детайли за колата: Avusblau Metallic

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ZLATIST » 01 Май 2013, 12:47

И отпред и отзад са различни.За шестаците са по-твърди.Така например, ако сложиш 60/40 от 6-цилиндрово на 4-цилиндрово, колата ще се смъкне много по-малко, отколкото би трябвало.
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 01 Май 2013, 13:54

Аз мисля, че отзад няма разлика, понеже тежат еднакво. Разликата е на предния мост. Поне айбахските сетове нямат разлики в задните за 4 и 6.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.11.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 coupe/m52b20

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от auditek » 01 Май 2013, 15:18

Преди седмица реших да си включа климатика и нещо изчатка като спрях забелязах че се е скъсал ремака за климатика,наи вероятно компресора е затегнал.Въпроса ми е имали някакъв проблем да си карам колата без този ремак на климатика,защото в момента нямам свободно време да обикалям по сервизи.Колата ми е E36 320i coupe ( M52B20 ) Благодаря предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Kambe » 01 Май 2013, 16:52

auditek написа:Преди седмица реших да си включа климатика и нещо изчатка като спрях забелязах че се е скъсал ремака за климатика,наи вероятно компресора е затегнал.Въпроса ми е имали някакъв проблем да си карам колата без този ремак на климатика,защото в момента нямам свободно време да обикалям по сервизи.Колата ми е E36 320i coupe ( M52B20 ) Благодаря предварително :)

няма проблем, моя ремък съм го свалил
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: Добрич/Варна
Пол: Мъж
Кара: e36 320 coupe
Мечтае да кара: Lancia Delta Integrale evo2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Liubomirski » 01 Май 2013, 19:20

Здравейте,колеги. Може да е писано много по този въпрос,но нямам възможност да прегледам по-обстойно из форума,че съм от телефона от няколко дни насам.Възможно ли е да се прехвърли шпер касетата от диф малко прасе 2.79(от 318тдс) в отворен диф 3.45(като целта е да се сложи на 320) пак малък и има ли някакви по-големи тънкости. Така или иначе прехвърлянето няма да го правя аз,но все пак да се допитам и към вас възможно ли е тази трансплантация. Благодаря ви предварително ! :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.05.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Saab

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от felagund » 01 Май 2013, 21:08

Здравейте,
на баща ми E36-Цата Набор 94 1.6 Compact не държи обороти и при палене падат докато изгасне.
Миналите няколко дни случайно я карах докато си взема нов акумулатор за моята кола.

Проблема до голяма степен беше уточнен до маркуча в снимката(взета от интернет иредактирана - това не снимка на самата кола, при кликване ще се уголеми), който е цепнат и от единия и от другия край и на моменти пада
До колкото разбирам това е маркуч за картерната вентилация (горен картер) или Crankcase ventilation/breather hose/tube (гледайки документ за сервизиране на E36 ).

Бихте ли могли, моля, да ме упътите от къде да взема такъв маркуч в София и каква е ориентировъчната му цена, за да не се изненадам. Също и какво фи е. Чувах, че и нормални градински маркучи вършели работа, ама не съм тръгнал да рискувам да му слагам нещо такова за момента.
Не ми е спешно - и към 7-ми вероятно бих могъл да го свърша, но предпочитам да го направя през почивните дни ако посочите работещ магазин.
Чудех се дали да не мина при магазините на Х.Ботев и по Симеон - за BMW Си нямам никаква идея къде да търся части.

Изображение

Поздрави,
Деян

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMWMHartge » 01 Май 2013, 22:42

Според мен можеш да си купиш масло устойчив маркуч от първия магазин, в който влезеш. Искарай тоя маркуч и отиди с него да премерите на място неговот "Ф"
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 01 Май 2013, 23:34

felagund написа:Здравейте,
на баща ми E36-Цата Набор 94 1.6 Compact не държи обороти и при палене падат докато изгасне.
Миналите няколко дни случайно я карах докато си взема нов акумулатор за моята кола.

Проблема до голяма степен беше уточнен до маркуча в снимката(взета от интернет иредактирана - това не снимка на самата кола, при кликване ще се уголеми), който е цепнат и от единия и от другия край и на моменти пада
До колкото разбирам това е маркуч за картерната вентилация (горен картер) или Crankcase ventilation/breather hose/tube (гледайки документ за сервизиране на E36 ).

Бихте ли могли, моля, да ме упътите от къде да взема такъв маркуч в София и каква е ориентировъчната му цена, за да не се изненадам. Също и какво фи е. Чувах, че и нормални градински маркучи вършели работа, ама не съм тръгнал да рискувам да му слагам нещо такова за момента.
Не ми е спешно - и към 7-ми вероятно бих могъл да го свърша, но предпочитам да го направя през почивните дни ако посочите работещ магазин.
Чудех се дали да не мина при магазините на Х.Ботев и по Симеон - за BMW Си нямам никаква идея къде да търся части.

Изображение

Поздрави,
Деян

Влизаш в близката железария и си купуваш колкото ти трябва маслоустойчив мъркуч.
:driving: :dunno: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.05.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Saab

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от felagund » 02 Май 2013, 0:13

Уточнението за железарията беше ключовото за мене, че по-рано завчера като питах в Ауто+ ме пратиха да диря по морги.
Утре ще видя работят ли големите железарии в квартала.

Благодаря!
Лека вечер!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 02 Май 2013, 3:11

BMWMHartge написа:Колеги, пружините от 6 цилиндрово, само отпред ли са различни или и отзад спрямо 4 цилиндрово. Става въпрос за твърдост височина.

Както предните, така и задните пружини имат разлика независимо какви са (М-техник или нормални, Eibach или H&R).
Предните се делят на такива, предназначени за 4 или 6-цилиндрови агрегати.
Задните пък при купе и седан са един чешит, а при комби и кабрио са друг. Компактите отзад са с трети вид.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.05.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Saab

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от felagund » 02 Май 2013, 10:15

Благодаря за предния отговор,
сложих маркуч, вече е много по-добре - поне леко като позагрее не гасне сама колата.

Сега да попитам за следващите симптоми.

При палене гасне.
Като се подава газ в продължение на 1-2 минути и позагрее леко вече не гасне, но оборотите на свободен ход са нестабилни, а двигателя тресе здраво.
Като загрее е по-добре.
От къде да започвам да гледам и какво?

Баща ми го няма още няколко дни ... белким му постегна малко колата.
Само дето и доверения ми сервиз не работи, а после пак ще остане необгрижвана.
BMW E36 1.6i Compact '94

Поздрави,
Деян

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от randity » 02 Май 2013, 14:51

felagund написа:Благодаря за предния отговор,
сложих маркуч, вече е много по-добре - поне леко като позагрее не гасне сама колата.

Сега да попитам за следващите симптоми.

При палене гасне.
Като се подава газ в продължение на 1-2 минути и позагрее леко вече не гасне, но оборотите на свободен ход са нестабилни, а двигателя тресе здраво.
Като загрее е по-добре.
От къде да започвам да гледам и какво?

Баща ми го няма още няколко дни ... белким му постегна малко колата.
Само дето и доверения ми сервиз не работи, а после пак ще остане необгрижвана.
BMW E36 1.6i Compact '94

Поздрави,
Деян

Аз съм съм абсолютно същите симптоми, същата кола, същата година, същия мотор. Забелязах и аз, че маркуча е спукан и тече масло от него, но ще видиме кога ще се смени. Питах баща ми и той каза, че нямало налягане. При мен го прави само при първо палене сутрин, след това няма проблеми. Пробвай като тръгнеш да я палиш, дай 3 пъти на контакт и след това запали и виж дали ще изгасне пак сама. :yes:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 02 Май 2013, 15:27

felagund написа:Благодаря за предния отговор,
сложих маркуч, вече е много по-добре - поне леко като позагрее не гасне сама колата.

Сега да попитам за следващите симптоми.

При палене гасне.
Като се подава газ в продължение на 1-2 минути и позагрее леко вече не гасне, но оборотите на свободен ход са нестабилни, а двигателя тресе здраво.
Като загрее е по-добре.
От къде да започвам да гледам и какво?

Баща ми го няма още няколко дни ... белким му постегна малко колата.
Само дето и доверения ми сервиз не работи, а после пак ще остане необгрижвана.
BMW E36 1.6i Compact '94

Поздрави,
Деян

Стъпков мотор..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 1.6i м43б16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от aliays » 02 Май 2013, 15:28

randity написа:
felagund написа:Благодаря за предния отговор,
сложих маркуч, вече е много по-добре - поне леко като позагрее не гасне сама колата.

Сега да попитам за следващите симптоми.

При палене гасне.
Като се подава газ в продължение на 1-2 минути и позагрее леко вече не гасне, но оборотите на свободен ход са нестабилни, а двигателя тресе здраво.
Като загрее е по-добре.
От къде да започвам да гледам и какво?

Баща ми го няма още няколко дни ... белким му постегна малко колата.
Само дето и доверения ми сервиз не работи, а после пак ще остане необгрижвана.
BMW E36 1.6i Compact '94

Поздрави,
Деян

Аз съм съм абсолютно същите симптоми, същата кола, същата година, същия мотор. Забелязах и аз, че маркуча е спукан и тече масло от него, но ще видиме кога ще се смени. Питах баща ми и той каза, че нямало налягане. При мен го прави само при първо палене сутрин, след това няма проблеми. Пробвай като тръгнеш да я палиш, дай 3 пъти на контакт и след това запали и виж дали ще изгасне пак сама. :yes:


Колеги и моята правеше така смених стъпковото и се оправи... Опитайте да го почистите или пробвайте с друго....

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook