ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- TytusPulo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
TytusPulo написа:Означава ли опасност ако докато шофираме замирише на газ?
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
TytusPulo написа:TytusPulo написа:Означава ли опасност ако докато шофираме замирише на газ?
само ,ако пушиш



- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Spit-Fire написа:Искам да оправя най-накрая скапания си проблем с едното стъкло.
Колата е Е36 купе.
Десния прозорец не слиза надолу като отворя вратата (слиза, но по-малко от 1 см. спрямо шофьорския, който слиза поне 2-3 см. надолу.) и следователно като я затварям се удря в лайстната горе. Как мога да го оправя това? Пробвах да регулирам прозореца, но явно аз съм тъп. Как се регулира височината на прозореца на купетата? Казаха ми с една гайка до машинката, но като я развих падна цяла планка от ножицата и не знам тая планка как стои изобщо.
Интересното е. че без тая планка прозореца слиза и се вдига нормално (както шофьорския), но остава малка цепка между стъклото и уплътнението, тоест не е затворен прозореца.
Някакви идеи за тоя скапан джам? В момента вали точно срещу него прозорец и одеве гледах , че по вътрешната страна на джама вървят капки, значи и вода влиза от някъде![]()
![]()
![]()
Никой ли няма идея?
Тоя джам мамито ми еба вече. Закрепих го да се вдига, но сега като минавам през неравности пука да си ебе майката имам чувството, че ще се пръсне










The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Пластмасовите плъзгачи имаш ли ги въобще?
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Всичко си е там.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Yandel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 19.05.2011
- Местоположение: Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: ги като каляски !
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
По принцип преди като палех колата, докато въртеше стартера стрелките на температурата и горивото се връщаха на 0... на предната кола не ми го правеше това и винаги ми се е струвало странно... сега изведнъж спря да го прави... не е кой знае какво но все пак някой знае ли какви са причините (:
- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой срещал ли е в нета точни шаблони за пластинките ала хоуммейд блек хела?
- Би Ем ДабълЮ
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.07.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318 IS
- Мечтае да кара: Е92 М3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Има ли някои предства въпреки ,че (причините могат да бъдат много ) защо оборотомера ми не пада под 2000 , на мотор E36 M42B18 ?

- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
А освен оборотомера колата осезаемо на 2000 оборота ли работи или просто оборотомера лъже?
Може таблото да е от 6 цилиндрово ..
Може таблото да е от 6 цилиндрово ..


- Би Ем ДабълЮ
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.07.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318 IS
- Мечтае да кара: Е92 М3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:А освен оборотомера колата осезаемо на 2000 оборота ли работи или просто оборотомера лъже?
Може таблото да е от 6 цилиндрово ..
Не работи си нормално ,не е осезаемо на 2000 , предполагам ,че е от таблото , възможно ли е все пак в стъпковото моторче да е проблема -зацапано ,дросела да взима въздух от някъде,спукан маркуч , пробвах да изклЮчя акумулатора за 2-3 часа но промяна няма .
Последна промяна Би Ем ДабълЮ на 20 Мар 2013, 18:22, променена общо 1 път

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
има ли разлика между шибедаха на седан и купе за е36 ?
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Момчета моля Ви отговорете бързо на два въпроса, че онзи ден се завъртях с БМВ-то и стана мазало...
1. Платформите на комби и седан еднакви ли са, тоест мога ли да местя части от окачването от седана в комбито (отпред знам, че става но отзад как стои въпроса) и стоповете еднакви ли са?
2. Има ли разлика в мотора и инсталацията на 318тдс преди и след 1996г.?
1. Платформите на комби и седан еднакви ли са, тоест мога ли да местя части от окачването от седана в комбито (отпред знам, че става но отзад как стои въпроса) и стоповете еднакви ли са?
2. Има ли разлика в мотора и инсталацията на 318тдс преди и след 1996г.?
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:Момчета моля Ви отговорете бързо на два въпроса, че онзи ден се завъртях с БМВ-то и стана мазало...
1. Платформите на комби и седан еднакви ли са, тоест мога ли да местя части от окачването от седана в комбито (отпред знам, че става но отзад как стои въпроса) и стоповете еднакви ли са?
2. Има ли разлика в мотора и инсталацията на 318тдс преди и след 1996г.?
Мога да ти отговоря само за стоповете. НЕ са еднакви!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
По окачването разлики няма, освен пружините - за комби са по-твърди, за да компенсират по-голямата обща маса. Стоповете са различни. По инсталацията също няма нещо различно, освен ако по-ранният TDS няма EWS (имобилайзер), но не ми се вярва.

- nikola_voinov93
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 2.11.2012
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
1: Колеги имам един проблем....
Взех една е36-ца беше 1,6 двигател до имаше проблем и ми предложиха да взема нов двигател само че по голям 1,8 закачихме го и двигателят заработи само че не искаше да се изреже до прекъсвач форсеше се до 5000 об. и заглъхваше този въпросен 1,8 двигател го палех с инжекцйон от 1,6......компютър от 1,6 и бошклапа от 1,6 възможно ли е причината за това заглъхване да е някои от тези елементи?
2:След това ми казаха че това заглъхване било защото имало не достиг на гориво и е включила някакъв авариен режим....и реших да сложа инжекцйона от 1,8 сложих го и започна да работи на 2-3 на 2-3 цилиндъра.........по принцип 4-та трябва да ми работят на по 8 бара налягане а, сега 2 от тях работят на 4 и на 5 бара а, другите 2 на по 7 бара ..... и от под инжекцйона от двигателя се чува някакво пукане..понеже зимата ми падаше доста често акумулаторът и го палих 2-3 пъти на скорост...... та мисълта ми по вторият въпрос е?
Дали е възможно да е загубила центровка на ангренажа ?
Благодаря предварително за отговорите......
Взех една е36-ца беше 1,6 двигател до имаше проблем и ми предложиха да взема нов двигател само че по голям 1,8 закачихме го и двигателят заработи само че не искаше да се изреже до прекъсвач форсеше се до 5000 об. и заглъхваше този въпросен 1,8 двигател го палех с инжекцйон от 1,6......компютър от 1,6 и бошклапа от 1,6 възможно ли е причината за това заглъхване да е някои от тези елементи?
2:След това ми казаха че това заглъхване било защото имало не достиг на гориво и е включила някакъв авариен режим....и реших да сложа инжекцйона от 1,8 сложих го и започна да работи на 2-3 на 2-3 цилиндъра.........по принцип 4-та трябва да ми работят на по 8 бара налягане а, сега 2 от тях работят на 4 и на 5 бара а, другите 2 на по 7 бара ..... и от под инжекцйона от двигателя се чува някакво пукане..понеже зимата ми падаше доста често акумулаторът и го палих 2-3 пъти на скорост...... та мисълта ми по вторият въпрос е?
Дали е възможно да е загубила центровка на ангренажа ?
Благодаря предварително за отговорите......

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани