ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от TytusPulo » 16 Мар 2013, 10:07

TytusPulo написа:Означава ли опасност ако докато шофираме замирише на газ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от petio_bmw 318is » 16 Мар 2013, 11:25

TytusPulo написа:
TytusPulo написа:Означава ли опасност ако докато шофираме замирише на газ?

само ,ако пушиш :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Spit-Fire » 16 Мар 2013, 13:56

Spit-Fire написа:Искам да оправя най-накрая скапания си проблем с едното стъкло.
Колата е Е36 купе.
Десния прозорец не слиза надолу като отворя вратата (слиза, но по-малко от 1 см. спрямо шофьорския, който слиза поне 2-3 см. надолу.) и следователно като я затварям се удря в лайстната горе. Как мога да го оправя това? Пробвах да регулирам прозореца, но явно аз съм тъп. Как се регулира височината на прозореца на купетата? Казаха ми с една гайка до машинката, но като я развих падна цяла планка от ножицата и не знам тая планка как стои изобщо.
Интересното е. че без тая планка прозореца слиза и се вдига нормално (както шофьорския), но остава малка цепка между стъклото и уплътнението, тоест не е затворен прозореца.

Някакви идеи за тоя скапан джам? В момента вали точно срещу него прозорец и одеве гледах , че по вътрешната страна на джама вървят капки, значи и вода влиза от някъде :ranting: :banghead: :banghead: :banghead:


Никой ли няма идея?
Тоя джам мамито ми еба вече. Закрепих го да се вдига, но сега като минавам през неравности пука да си ебе майката имам чувството, че ще се пръсне :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting:
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 16 Мар 2013, 14:24

Пластмасовите плъзгачи имаш ли ги въобще?

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Spit-Fire » 17 Мар 2013, 10:20

Всичко си е там.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 19.05.2011
Местоположение: Yambol
Пол: Мъж
Кара: ги като каляски !

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Yandel » 17 Мар 2013, 21:00

По принцип преди като палех колата, докато въртеше стартера стрелките на температурата и горивото се връщаха на 0... на предната кола не ми го правеше това и винаги ми се е струвало странно... сега изведнъж спря да го прави... не е кой знае какво но все пак някой знае ли какви са причините (:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: atlantis blue

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Challenger » 18 Мар 2013, 13:32

Някой срещал ли е в нета точни шаблони за пластинките ала хоуммейд блек хела?

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 20.07.2012
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: Е36 318 IS
Мечтае да кара: Е92 М3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Би Ем ДабълЮ » 18 Мар 2013, 21:01

Има ли някои предства въпреки ,че (причините могат да бъдат много ) защо оборотомера ми не пада под 2000 , на мотор E36 M42B18 ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 19 Мар 2013, 12:27

А освен оборотомера колата осезаемо на 2000 оборота ли работи или просто оборотомера лъже?

Може таблото да е от 6 цилиндрово .. :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 20.07.2012
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: Е36 318 IS
Мечтае да кара: Е92 М3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Би Ем ДабълЮ » 19 Мар 2013, 18:27

HowDouWantit написа:А освен оборотомера колата осезаемо на 2000 оборота ли работи или просто оборотомера лъже?

Може таблото да е от 6 цилиндрово .. :dunno:


Не работи си нормално ,не е осезаемо на 2000 , предполагам ,че е от таблото , възможно ли е все пак в стъпковото моторче да е проблема -зацапано ,дросела да взима въздух от някъде,спукан маркуч , пробвах да изклЮчя акумулатора за 2-3 часа но промяна няма .
Последна промяна Би Ем ДабълЮ на 20 Мар 2013, 18:22, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.04.2011
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Svbdn » 19 Мар 2013, 23:13

има ли разлика между шибедаха на седан и купе за е36 ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 19 Мар 2013, 23:15

Момчета моля Ви отговорете бързо на два въпроса, че онзи ден се завъртях с БМВ-то и стана мазало...
1. Платформите на комби и седан еднакви ли са, тоест мога ли да местя части от окачването от седана в комбито (отпред знам, че става но отзад как стои въпроса) и стоповете еднакви ли са?
2. Има ли разлика в мотора и инсталацията на 318тдс преди и след 1996г.?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от NeRoX » 20 Мар 2013, 0:38

raptorxbg написа:Момчета моля Ви отговорете бързо на два въпроса, че онзи ден се завъртях с БМВ-то и стана мазало...
1. Платформите на комби и седан еднакви ли са, тоест мога ли да местя части от окачването от седана в комбито (отпред знам, че става но отзад как стои въпроса) и стоповете еднакви ли са?
2. Има ли разлика в мотора и инсталацията на 318тдс преди и след 1996г.?

Мога да ти отговоря само за стоповете. НЕ са еднакви!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 20 Мар 2013, 10:04

По окачването разлики няма, освен пружините - за комби са по-твърди, за да компенсират по-голямата обща маса. Стоповете са различни. По инсталацията също няма нещо различно, освен ако по-ранният TDS няма EWS (имобилайзер), но не ми се вярва.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 2.11.2012
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от nikola_voinov93 » 21 Мар 2013, 18:20

1: Колеги имам един проблем....
Взех една е36-ца беше 1,6 двигател до имаше проблем и ми предложиха да взема нов двигател само че по голям 1,8 закачихме го и двигателят заработи само че не искаше да се изреже до прекъсвач форсеше се до 5000 об. и заглъхваше този въпросен 1,8 двигател го палех с инжекцйон от 1,6......компютър от 1,6 и бошклапа от 1,6 възможно ли е причината за това заглъхване да е някои от тези елементи?

2:След това ми казаха че това заглъхване било защото имало не достиг на гориво и е включила някакъв авариен режим....и реших да сложа инжекцйона от 1,8 сложих го и започна да работи на 2-3 на 2-3 цилиндъра.........по принцип 4-та трябва да ми работят на по 8 бара налягане а, сега 2 от тях работят на 4 и на 5 бара а, другите 2 на по 7 бара ..... и от под инжекцйона от двигателя се чува някакво пукане..понеже зимата ми падаше доста често акумулаторът и го палих 2-3 пъти на скорост...... та мисълта ми по вторият въпрос е?
Дали е възможно да е загубила центровка на ангренажа ?

Благодаря предварително за отговорите......:)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook