Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Малко развитие по темата с преобразяването на пепелника в нещо по-полезно:
Една ръка основа (шприц кит), след това покриване с черена структурна боя и следва монтаж.
Една ръка основа (шприц кит), след това покриване с черена структурна боя и следва монтаж.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
ник написа:Напръскай със структурен спрей!
Според мен ще стои по-добре
Завършващият слой определено ще бъде със структурен спрей, но сега остава малко работа с водна шкурка, а след това основа.
На практика това е пипкавата работа. После ще се монтират 4 USB, потенциометъра за аудиото и 3,5 mm букса за AUX. На едното от трите места за бутони вероятно ще преместя индикатора на алатмата. Какво ще има на другите две, още не съм решил, но еинаги е добре да има няколко свободни места за допълнителни бутони

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Доста китосване и шкурене падна, но определено се получи много добре. Следващите снимки са правени с каквото имам под ръка, като липсват само снимките на модула, пръснат с шприц кит и готов за нанасяне на черен структурен мат лак.






Ще има още поне две серии снимки на модула, като до края на седмицата, съм планирал да бъде готов на 100% и монтиран в колата.
Ако времето не ме беше подлъгало, предполагам, че модулът вече щеше да е готов. Аз обаче се поддадох на изкушението и реших да поработя малко по предната броня на колата. Става въпрос за един доста стар и отлежал проект, за който всички необходими елементи успях да събера към края на миналата година. Ето за какво става въпрос:












Шпилките които стърчат от бронята са специално изработени и задната им част ляга на стойката на датчика за парктроник. Голямата шайба ляга плътно върху бронята и посредством гайката, стойката за датчика се притиска плътно към задната част на бронята. В самата броня предварително е направен отвор с диаметър 30 мм. За залепяне на стойките за датчиците е добре да се използва монтажно лепило на "Момент", полиуретаново лепило или някой от лепилата (гелове) на "Локтаит", което е предназначено за този вид пластмаса.






Ще има още поне две серии снимки на модула, като до края на седмицата, съм планирал да бъде готов на 100% и монтиран в колата.
Ако времето не ме беше подлъгало, предполагам, че модулът вече щеше да е готов. Аз обаче се поддадох на изкушението и реших да поработя малко по предната броня на колата. Става въпрос за един доста стар и отлежал проект, за който всички необходими елементи успях да събера към края на миналата година. Ето за какво става въпрос:












Шпилките които стърчат от бронята са специално изработени и задната им част ляга на стойката на датчика за парктроник. Голямата шайба ляга плътно върху бронята и посредством гайката, стойката за датчика се притиска плътно към задната част на бронята. В самата броня предварително е направен отвор с диаметър 30 мм. За залепяне на стойките за датчиците е добре да се използва монтажно лепило на "Момент", полиуретаново лепило или някой от лепилата (гелове) на "Локтаит", което е предназначено за този вид пластмаса.
Последна промяна stony1 на 09 Дек 2014, 10:47, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Докато съхнат стойките на датчиците за парктроника, реших да понарежа
малко пласмасариите около подлакътника. Идеята се роди през зимата след едно ходене до Варна. Времето беше отвретително - студено, мъгливо и ветровито. В колата бяхме четири човека и погревът на седалките за пореден път се погрижи за нашия комфорт по време на пътуването. Проблемът обаче беше в това, че пасажерите на задната седалка "прегряха". Това е малко пресилено, но се оказа, че е в пъти по-практично бутоните за управлението на подгрева на задните седалки да бъдат монтирани на място, достъпно за возещите отзад, както е при Е38 и др. по-нови модели на БМВ. Та аз запретна ръкави и сътворих нещо от сорта:



Предстои боядисване с черен структурен мат лак и някой дребни довършителни работи по конзолата, но се наложи да я сглобя, защото утре колата ще ми трябва.




Предстои боядисване с черен структурен мат лак и някой дребни довършителни работи по конзолата, но се наложи да я сглобя, защото утре колата ще ми трябва.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 663
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Колега колата ти е перфектна, но не ти ли идва малко в повече тази "страст на кристали" по фарове, мигачи и фарове за мъгла.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Точно това беше причината да ги модифицирам. Фаровете и мигачите са черен хром (някой има казват опушени) и стоят уникално. На снимките изглеждат малко по-различно. От доста време търся и такива халогени, но да си призная не ми харесва цената им. Предполагам, че ще демонтирам стъклата на тези и рефлекторите ще ги изпратя в Стрелча, за да да ги направят като фаровете.
Ето и обещаните от вчера снимки. Първо малко снимки на модула, който ще замести пепелника:




На разчертаното място ще бъде разпробит отвор за букса - AUX.
Другите две снимки са на стойките за датчици за паткроник след демонтиране на "шпилките", които ги крепяха до пълното залепяне:


Идеята е утре да монтирам датчиците и да ги свържа към модула. Захранването на самия модул вече е прекарано, като ще се наложи да си поиграя малко с окабеляването на бутона за парктроника.

Ето и обещаните от вчера снимки. Първо малко снимки на модула, който ще замести пепелника:




На разчертаното място ще бъде разпробит отвор за букса - AUX.
Другите две снимки са на стойките за датчици за паткроник след демонтиране на "шпилките", които ги крепяха до пълното залепяне:


Идеята е утре да монтирам датчиците и да ги свържа към модула. Захранването на самия модул вече е прекарано, като ще се наложи да си поиграя малко с окабеляването на бутона за парктроника.

Последна промяна stony1 на 09 Дек 2014, 10:51, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Датчиците са монтирани, бутонът също. Парктроника работи перфектно



Съжалявам за качеството на снимките, но телефонът толкова може




Съжалявам за качеството на снимките, но телефонът толкова може
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Къде го намери това копче 
Страхотно са станали предните датчици. Евала.


Страхотно са станали предните датчици. Евала.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Благодаря, ако знаеш какво мерене, чертане и смятане падна докато намеря подходящо място за датчиците, които се падат от двете страни на номера. Точно там са буферите и монтирането на датчиците на лайсните налагаше да се реже част от дебелото желязо, върху което ляга предната греда. Предполагам, че бих се хванал да изрежа част от железарията, ако прорезът не стигаше до външните болтове, към които се завинтва гредата.
Копчето ми го даде колега от форума. Беше неработещо и някой се беше мъчил да го ремонтира. Аз използвах малко "вътрешностите на едни ASC бутон, които имаше външни дефекти и си направих работещ PDC бутон.
Сега търся няколко бутона: EDC, RDC, PDC с положения I/O - има такъв оригинален за Е36, бутон за ел. щора от Е32/34 и бутон за подгрев на задните седалки за Е53, Е60/61/62/63.
Копчето ми го даде колега от форума. Беше неработещо и някой се беше мъчил да го ремонтира. Аз използвах малко "вътрешностите на едни ASC бутон, които имаше външни дефекти и си направих работещ PDC бутон.
Сега търся няколко бутона: EDC, RDC, PDC с положения I/O - има такъв оригинален за Е36, бутон за ел. щора от Е32/34 и бутон за подгрев на задните седалки за Е53, Е60/61/62/63.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Малко напредък по конзолата:


При разпробиването се получиха малко дефекти по повърхността, които в момента вече са "замазани" с фин кит и съхнат пред инфрачервения радиатор. По-късно ще кача снимки от вече готовия за боядисване детайл.



Мисля, че се получава добре. Сега следва най-важната част: боядисването с черен структурен мат лак, подреждането и окабеляването на компонентите. Това последното е най-трудоемко.


При разпробиването се получиха малко дефекти по повърхността, които в момента вече са "замазани" с фин кит и съхнат пред инфрачервения радиатор. По-късно ще кача снимки от вече готовия за боядисване детайл.



Мисля, че се получава добре. Сега следва най-важната част: боядисването с черен структурен мат лак, подреждането и окабеляването на компонентите. Това последното е най-трудоемко.
Последна промяна stony1 на 06 Апр 2014, 21:13, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Малко Upgrade в моята кола.
чак сега намерих време да разгледам темата обстойно
.. браво. големи подобрения

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ето и резултата след нанасяне на една ръка черен структурен матов лак:

В момента модулът съхне след нанасяне на още една ръка от същия лак. Ако се наложи, ще го пръсна трети път. Идеята е повъхността да се получи 1:1 с тази на конзолата за запалката.
Малко развитие след като модулът изсъхна:


Сега вече започва интересната част.

В момента модулът съхне след нанасяне на още една ръка от същия лак. Ако се наложи, ще го пръсна трети път. Идеята е повъхността да се получи 1:1 с тази на конзолата за запалката.
Малко развитие след като модулът изсъхна:


Сега вече започва интересната част.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани