Каква височина спортно окачване предпочитате

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Какво височина спортно окачване предпочитате

60/40
142
63%
35/40
83
37%
 
Общо гласове : 225
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от don_gori » 25 Юни 2014, 13:54

In_Memoriam написа:
Vanqu1sh написа:Принципно до колкото знам койловъра не е направен да си я дигаш и сваляш


А за какво е направен :dunno:

И аз тва се чудя :mhihi: Каква е разликата като караш 8 месеца с 60/40 , а другите 4 месеца с 40/30 :dunno:
Ясно е , че за състезателни цели веднъж настроено не е хубаво да го бараш повече , но тук говорим за комфорт ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от In_Memoriam » 25 Юни 2014, 14:09

Vanqu1sh написа:
In_Memoriam написа:
Vanqu1sh написа:Принципно до колкото знам койловъра не е направен да си я дигаш и сваляш


А за какво е направен :dunno:

Отиваш и ти го настройват както трябва и не го бъзикаш повече. Мери съотношение на масите и не се прави на някаква произволна твърдост и височина. Със сигурност не е направен да нямаш ядове зимата. Влезте в сайта на XYZ да видите колко неща ги интересуват за да направят един хубав койловър.


А не опира ли до лични предпочитания позициите на бъмп, ребаунд, наклони и височина ? Ако съм карал на една писта и за там конкретни настройки ме устройват, но после решавам че искам да карам на друг тип писта, не трябва да пипам ли? Аз не съм състезател, но във форума има доста такива и всеки може да потвърди, че настройки тип "както трябва" не съществуват.

Отивам къде да ми го настроят? Тук масово по сервизите не са пипали койловър през живота си.

XYZ са ми ясни. Имам малко опит с D2 и е добър избор за парите си, но дотам. Няма нужда да влизам в сайта им, чета доста подробна информация в тези книжлета:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от Vanqu1sh » 25 Юни 2014, 14:56

Еми да абсолютно съм съгласен, че се наглася и според пистата. Не съм имал койловър до сега и не знам кой настройва в бг,сигурно ще има кой да го направи или човек като почне да си го кара на различни писти и да стане факир и сам да си го настойва :dunno: А за "правилни настойки" имам предвид, че колата се мери на кантара и с настройването му се изравнява съотношението в килограмите. Както и да е. Разбра какво имам предвид, че тези окачвания не са ги правили да ти е по-лесно зимата да идеш до магазина.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от Vanqu1sh » 25 Юни 2014, 14:59

don_gori написа:
In_Memoriam написа:
Vanqu1sh написа:Принципно до колкото знам койловъра не е направен да си я дигаш и сваляш


А за какво е направен :dunno:

И аз тва се чудя :mhihi: Каква е разликата като караш 8 месеца с 60/40 , а другите 4 месеца с 40/30 :dunno:
Ясно е , че за състезателни цели веднъж настроено не е хубаво да го бараш повече , но тук говорим за комфорт ;)

Аз пък се чудя за какво му е на някой да вземе окачване за 2-3к и да търси комфорт, а състезателните цели на хората с такова окачване са на заден план. Иначе няма ядове да си го дигаш и сваляш както ти дойде на ум. Нищо лошо няма да стане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от don_gori » 25 Юни 2014, 15:06

Vanqu1sh написа:Аз пък се чудя за какво му е на някой да вземе окачване за 2-3к и да търси комфорт, а състезателните цели на хората с такова окачване са на заден план.

Кой е казал , че трябва да дадеш за койли 3к :lol: Тук говорим за бюджетните китайски варианти , които вървят по 4-500лв с всичките им глезотийки.
Къде го обърна в тая тема на състезания , хората тук споделят за комфорта по родните ни хубави пътища спрямо различните типове окачвания :winky:

Vanqu1sh написа:Иначе няма ядове да си го дигаш и сваляш както ти дойде на ум. Нищо лошо няма да стане.

За това говорим :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от Vanqu1sh » 25 Юни 2014, 15:10

Ами нещата тръгнаха от това че имам хубаво окачване и просто искам да му намеря по-ниски пружини. Когато колегата по-горе ме посъветва да взема койл-и директно изключвам китайските и почваме с окачване за 1,7к а и на мене не ми пречи колата ми е да е ниска целогодишно. Твърде много задълбахме в темата за настройката.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от In_Memoriam » 25 Юни 2014, 15:12

Само да вметна, че най-високите класове на стрийт вариантите не само при KW, а и при Bilstein и т.н. , независимо от всичките им състезателни качества с правилните настройки могат да возят по-комфортно от М-техник :yes:
Изображение

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4204
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от Kroki » 25 Юни 2014, 16:15

Само да допълня, че се возих при Ин_Мемориама в М5-цата, а и при Явор, които са на койловър и си се държат перфектно, без да са лагерници и т.н.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 4.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe
Мечтае да кара: E60 M5

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от pepi_tu » 25 Юни 2014, 16:15

Говоря са койловъри които имат регулиране само на височина, не китайски а има немски холандски австрийски богата гама все на цена до 700 лева. Те са си направени за стриит клас и единственото което трябва да настроиш е височината според твоето предпочитание: Въртиш, пускаш, мериш, караш да слегне пак мериш и така докато уцелиш, правиш си белязка на 4 тях амортисьора след което правиш същото и за във високото положение. След това като махаш джантите за съответния сезон всичко се свежда до това да преместиш гайките на другата белязка съответно за зима или лято. Койловърите които са от сорта на D2 XYZ дето са с 15 30 настройки съм ама почти сигурен, че няма кой да ги настрои тука понеже не съм чувал да има съответната апаратура а и настройките се правят принципно за съответна писта, като в компютара е зададена информация за пистата и кантарите и стойките симулират под 4 те колела преминаването по цялата писта след което настройват за най-добро сцепление, дори и в БГ да има такава апаратура която се съмнявам да има много ми е чудно каква симулация ще зададат на машината но както и да е :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 23.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: E36 AC Schnitzer CLS / W140

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от tcf » 25 Юни 2014, 16:27

Тази събота с едни приятели сменихме окачването с Bilstein B8 и Eibach Pro Kit и резулата е следния
Изображение
Изображение
Пише че смъквали 35/30 но ми се струва че смъкнаха повече. Както и да е. Наблюденията ми са че возията се подобри драстично,както и поведението :D.Возил съм се и в М-ка,това за мен е по-добро. Ем меко и комфортно,ем завоите се взимат много добре със и без дрифт.Също така и с легналите полицаи за сега нямам ядове дори като ги по права линия а не по диагонал.
Последна промяна tcf на 26 Юни 2014, 0:18, променена общо 1 път
"I'm an artist. You give me a fucking tuba, I'll get you something out of it."
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от BIRICHKA » 25 Юни 2014, 17:04

Предницата седи някак си вирната.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от JOGI » 25 Юни 2014, 19:19

е при 35/30 няма как да не седи така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от host » 25 Юни 2014, 19:22

tcf написа:Тази събота с едни приятели сменихме окачването с Bilstein B8 и Eibach Pro Kit и резулата е следния
Изображение


проблеми с веждите отзад имаш ли колега?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
Пол: Мъж
Кара: вече мечтата си !
Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от ///M Rider » 25 Юни 2014, 20:10

Аз съм с това : D2 Street и съм доволен от него по всички критерий . Чудех се между KW и D2 и реших да пробвам с това .... In_Memoriam : Дай отзиви за KW :driving:
1403374_677162955651535_788815593_o.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
Изображение Изображение "Drat! And Double Drat!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате

Мнение от In_Memoriam » 25 Юни 2014, 20:42

KW ползват по-меки пружини и разликата в комфорта е голяма. Също така и са прогресивни, което е голяма разлика. Специално тази версия от снимката има два отделни клапана за бъмп и ребаунд и се регулират независимо, докато при D2 е един клапан за двете. Доколкото съм усетил при градско каране бъмп-а при D2 се чувства доста по-линеен, докато при KW поведението е доста по-гладко при малки неравности, поради по-нелинейния характер на бъмп-а. За качество при производство, тестове и т.н. е ясно.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook