Каква височина спортно окачване предпочитате
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
In_Memoriam написа:Vanqu1sh написа:Принципно до колкото знам койловъра не е направен да си я дигаш и сваляш
А за какво е направен
И аз тва се чудя


Ясно е , че за състезателни цели веднъж настроено не е хубаво да го бараш повече , но тук говорим за комфорт

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Vanqu1sh написа:In_Memoriam написа:Vanqu1sh написа:Принципно до колкото знам койловъра не е направен да си я дигаш и сваляш
А за какво е направен
Отиваш и ти го настройват както трябва и не го бъзикаш повече. Мери съотношение на масите и не се прави на някаква произволна твърдост и височина. Със сигурност не е направен да нямаш ядове зимата. Влезте в сайта на XYZ да видите колко неща ги интересуват за да направят един хубав койловър.
А не опира ли до лични предпочитания позициите на бъмп, ребаунд, наклони и височина ? Ако съм карал на една писта и за там конкретни настройки ме устройват, но после решавам че искам да карам на друг тип писта, не трябва да пипам ли? Аз не съм състезател, но във форума има доста такива и всеки може да потвърди, че настройки тип "както трябва" не съществуват.
Отивам къде да ми го настроят? Тук масово по сервизите не са пипали койловър през живота си.
XYZ са ми ясни. Имам малко опит с D2 и е добър избор за парите си, но дотам. Няма нужда да влизам в сайта им, чета доста подробна информация в тези книжлета:


- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Еми да абсолютно съм съгласен, че се наглася и според пистата. Не съм имал койловър до сега и не знам кой настройва в бг,сигурно ще има кой да го направи или човек като почне да си го кара на различни писти и да стане факир и сам да си го настойва
А за "правилни настойки" имам предвид, че колата се мери на кантара и с настройването му се изравнява съотношението в килограмите. Както и да е. Разбра какво имам предвид, че тези окачвания не са ги правили да ти е по-лесно зимата да идеш до магазина.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
don_gori написа:In_Memoriam написа:Vanqu1sh написа:Принципно до колкото знам койловъра не е направен да си я дигаш и сваляш
А за какво е направен
И аз тва се чудяКаква е разликата като караш 8 месеца с 60/40 , а другите 4 месеца с 40/30
![]()
Ясно е , че за състезателни цели веднъж настроено не е хубаво да го бараш повече , но тук говорим за комфорт
Аз пък се чудя за какво му е на някой да вземе окачване за 2-3к и да търси комфорт, а състезателните цели на хората с такова окачване са на заден план. Иначе няма ядове да си го дигаш и сваляш както ти дойде на ум. Нищо лошо няма да стане.
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Vanqu1sh написа:Аз пък се чудя за какво му е на някой да вземе окачване за 2-3к и да търси комфорт, а състезателните цели на хората с такова окачване са на заден план.
Кой е казал , че трябва да дадеш за койли 3к

Къде го обърна в тая тема на състезания , хората тук споделят за комфорта по родните ни хубави пътища спрямо различните типове окачвания

Vanqu1sh написа:Иначе няма ядове да си го дигаш и сваляш както ти дойде на ум. Нищо лошо няма да стане.
За това говорим

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Ами нещата тръгнаха от това че имам хубаво окачване и просто искам да му намеря по-ниски пружини. Когато колегата по-горе ме посъветва да взема койл-и директно изключвам китайските и почваме с окачване за 1,7к а и на мене не ми пречи колата ми е да е ниска целогодишно. Твърде много задълбахме в темата за настройката.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Само да вметна, че най-високите класове на стрийт вариантите не само при KW, а и при Bilstein и т.н. , независимо от всичките им състезателни качества с правилните настройки могат да возят по-комфортно от М-техник 


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Само да допълня, че се возих при Ин_Мемориама в М5-цата, а и при Явор, които са на койловър и си се държат перфектно, без да са лагерници и т.н.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- pepi_tu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 4.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Говоря са койловъри които имат регулиране само на височина, не китайски а има немски холандски австрийски богата гама все на цена до 700 лева. Те са си направени за стриит клас и единственото което трябва да настроиш е височината според твоето предпочитание: Въртиш, пускаш, мериш, караш да слегне пак мериш и така докато уцелиш, правиш си белязка на 4 тях амортисьора след което правиш същото и за във високото положение. След това като махаш джантите за съответния сезон всичко се свежда до това да преместиш гайките на другата белязка съответно за зима или лято. Койловърите които са от сорта на D2 XYZ дето са с 15 30 настройки съм ама почти сигурен, че няма кой да ги настрои тука понеже не съм чувал да има съответната апаратура а и настройките се правят принципно за съответна писта, като в компютара е зададена информация за пистата и кантарите и стойките симулират под 4 те колела преминаването по цялата писта след което настройват за най-добро сцепление, дори и в БГ да има такава апаратура която се съмнявам да има много ми е чудно каква симулация ще зададат на машината но както и да е 

- tcf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 23.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 AC Schnitzer CLS / W140
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Тази събота с едни приятели сменихме окачването с Bilstein B8 и Eibach Pro Kit и резулата е следния


Пише че смъквали 35/30 но ми се струва че смъкнаха повече. Както и да е. Наблюденията ми са че возията се подобри драстично,както и поведението
.Возил съм се и в М-ка,това за мен е по-добро. Ем меко и комфортно,ем завоите се взимат много добре със и без дрифт.Също така и с легналите полицаи за сега нямам ядове дори като ги по права линия а не по диагонал.
Пише че смъквали 35/30 но ми се струва че смъкнаха повече. Както и да е. Наблюденията ми са че возията се подобри драстично,както и поведението

Последна промяна tcf на 26 Юни 2014, 0:18, променена общо 1 път
"I'm an artist. You give me a fucking tuba, I'll get you something out of it."


- BIRICHKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ис-требител
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Предницата седи някак си вирната.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
tcf написа:Тази събота с едни приятели сменихме окачването с Bilstein B8 и Eibach Pro Kit и резулата е следния
проблеми с веждите отзад имаш ли колега?
- ///M Rider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
- Пол: Мъж
- Кара: вече мечтата си !
- Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
- Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Аз съм с това : D2 Street и съм доволен от него по всички критерий . Чудех се между KW и D2 и реших да пробвам с това .... In_Memoriam : Дай отзиви за KW 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
"Drat! And Double Drat!"


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
KW ползват по-меки пружини и разликата в комфорта е голяма. Също така и са прогресивни, което е голяма разлика. Специално тази версия от снимката има два отделни клапана за бъмп и ребаунд и се регулират независимо, докато при D2 е един клапан за двете. Доколкото съм усетил при градско каране бъмп-а при D2 се чувства доста по-линеен, докато при KW поведението е доста по-гладко при малки неравности, поради по-нелинейния характер на бъмп-а. За качество при производство, тестове и т.н. е ясно.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани