ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 31 Яну 2013, 12:31

dicho0o написа:
lancerpor написа:Предни амортисьори за голяма биалетка могат ли да се напаснат някак на кола с късата? Понеже си купих окачване преди време и чак сега разбрах че има разлика, а моята кола май е с късата биалетка (09.94г.), а окачването май за другия тип...


Ако твоята кола е с къса биалетка нямаш проблеми с тези амортисьори.Те са за дълга биалетка,но твоята къса си я остави на оригиналното място,само си сложи тези амортисьори и си готов.Сподели мнение как се държат,много ми е интересно,не съм виждал такива до сега. :driving:

Те амортисьорите са еднакви, просто в единия случаи биалетката отива от щангата към носача, а в другия - към амортисьора. Твърди се, че когато е към амортисьора, щангата действа по-добре, ето защо М3 са само с дълги биалетки.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от lancerpor » 31 Яну 2013, 13:09

Мерси много :driving: Иначе амортисьорите ми ги продадоха за някакви койловъри, ама май просто са преправяно кони с успокоителна пружина и над нея рязана от е46. :driving:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Стара Загора/София
Пол: Мъж
Кара: E36 328iA
Мечтае да кара: BMW 6 Gran Coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от NIKE » 31 Яну 2013, 15:45

Днес като запалих започна да се чува странен шум като стържене отпред от двигателя.Отидох в един сервиз наблизо и човека ми каза че ролката на климатика е блокирала.Двигателят е M40B16.Аз смятам да си ремонтирам климатика лятото, защото сега не работи.Въпроса ми е дали мога сега да карам без тази ролка ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Kambe » 31 Яну 2013, 16:01

NIKE написа:Днес като запалих започна да се чува странен шум като стържене отпред от двигателя.Отидох в един сервиз наблизо и човека ми каза че ролката на климатика е блокирала.Двигателят е M40B16.Аз смятам да си ремонтирам климатика лятото, защото сега не работи.Въпроса ми е дали мога сега да карам без тази ролка ?

и моя климатик не работи, свалил съм ремъка , до отстраняване на повредата, няма никакви проблеми. Но съм с М50Б20, при мен ремъка на климатика си е съвсем отделен, незнам при теб как е .
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Стара Загора/София
Пол: Мъж
Кара: E36 328iA
Мечтае да кара: BMW 6 Gran Coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от NIKE » 31 Яну 2013, 16:23

Един колега ми каза, че мога да махна ремъка и няма да има проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от NeRoX » 31 Яну 2013, 17:29

$T2eC16ZHJHoE9n3Kft7TBQ6fHqqEb!~~60_1.jpg

Това крило - оригинално Мково, ако не се лъжа едно и също ли е за купе и седан или са различни? Мога ли да взема такова от купе и да го сложа на седан без да има модификации...

Spit-Fire написа:Колега нямаш работа при въздуховода.
http://www.gbnetwork.co.uk/bmw/foglight ... racket.jpg
Ей оная ръчка най-долу в ляво на стойката я натискаш навътре и освобождава халогена. Може да пробваш да бръкнеш с някоя тънка отвертка или нож в краен случай.
П.С. Колег, крушките които се доближават до цвета на ксенона струват колкото 2 ксенона ментаци или един хубав, така че няма смисъл.

Не те разбрах къде точно трябва да натисна. Онзи ден го мъчих повече с една отверка от всякъде по ъглите. Опитвах се и с пръсти да дърпам и натискам по ъглите, но не става. Не иска да излезе. Трябва да има пиниз, който пропускам. Даже озарезелих боята на бронята около халогена с тази отверка. Оказа се даже, че имам и резервна крушка само трябва да измисля как да го сваля. А ме и страх да натискам много, че да не го счупя, все пак е стъклен.

raptorxbg написа:
NeRoX написа: Що се отнася по-моя въпрос - сигурно наистина има разлика от имитации до имитации. Трябва да видя как светят, за да си преценя. Но тези, които съм виждал ми циганеят. А защо да не сменям крушките, ако ги ползвам по предназначение халогените? Крушките променят качествата им или? Като ефект искам нещо близко до това - http://www.youtube.com/watch?v=PGSKvj-v6Gs . Иначе е с ксенон на халогените тази. Ако има крушки, които светят максимално близко до това би било добре.

Ами въпрос на вкус, на мен лично не ми харесва ефекта от бялата светлина в гъста мъгла (както на големия фар, така и на този за мъгла) и предпочитам жълтата. Фаровете на БМВ-то ми са със ксенон слаган от предишния собственик на 6000К и мисля да мина на 4300К, но не мога да си намеря хубави крушки а боклук който да свети 2 месеца няма да сложа.
Колкото до въпроса ти какви крушки да сложиш разгледай тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0&t=201726 Предполагам, че ако се разровиш в форума ще откриеш и други.

Даде ми един познат такава крушка OSRAM Night Braker и я сложихме на фара, на халогена нямаше как да пробваме... :D Нищо общо с бяла светлина дори. Правихме едно към едно сравнение с другата крушка на другия фар - едва забележима разлика в цвета. Един колега пък от форума ми прати снимки на неговите халогени как светят с такава крушка. Очудващо добър ефект. На снимката изглеждат наистина като ксенон. Повече от ейнджъла даже му светят:

391727_553305951362134_1401685531_n.jpg

Надявам се няма да се разсърди, че съм му качил снимката. Дали ние сме пробвали друга крушка, от тази с която е той на снимката (а уж е една и съща) или разлика е другаде засега остава загадка за мен.

zafirovp написа:Някой може ли да ме просветли, къде в София мога да намеря ОРИГИНАЛНИ чистачки Bosch с доста размери в наличност...

Аз си взех от Kaufland някакви тяхно производство - за 7 лева бройката. Имаше и Champion на по 14 лева бройката, но реших да ги пропусна. Видях обаче от тях отзад на описанието, че за E36 големината е 53 и си взех две такива. Като големина пасват идеално малко. Седан е моята обаче, не знам дали има разлика с Compact. И ако трябва да съм честен не съм много доволен. Мен старите ми мажеха и това най-много ме дразнеше, ами и новите ми мажат. На проливен дъжд ги пробвах (където трябва да чистят най-лесно и най-добре) - на вдигане мажат на слизане чистят. Като ми пръска кал и пръскам течност пак ми остават петна в най-долната част. Чак не ми се вярва, че проблема е в тях. Трябва ли да дам 50 лева за чистачки, че да чистят читава?! Да се скапват бързо разбирам, ама при чисто нови да не чистят коректно не ми е нормално...

bundri написа:Реших да си купя нова придобивка.И се спрях на БМВ но немога да решя кое и реших да ви посетя. Въпросамие кое от 318 тдс 90кс 98г и 325 тд 115кс 97г е по добре да взема. Интересуваме двигател и разход.Че в главата вече съм така :dunno: :)

Когато избирах моята се интересувах от дизелите и чух предимно лоши коментари. Трудно да се намери читава имайки предвид годините и километрите, които са изминати с тях. А поддръжката на дизел по принцип си е по-скъпа. 318tds-а обаче определено ще е по-добър избор според мен. Икономия на гориво ще усетиш, а и ще е по-лесен за поддръжка. Кой ще е по-здрав обаче, трябва да отговоря хора, които ги карат тези мотори. И все пак бих препоръчал бензин с хубав газон инжекцион, ако ще е Е36. Успех в избора! ;)

ogata написа:
Spit-Fire написа:Да от старите стопове са ама каква да им е разликата като стоповете са еднакви?
Първоначално подкарах мигачите и вътрешните секции на габарита. Светлините на задна работят. Външните секции на габарита не работят и 2-те, както и единия стоп.

Начи определено "чашката" на левия габарит на левия фар е различна, защото крушката вътре е с две жички, тъй като втората - това ти е задният фар за мъгла.
Самата чашка има две (на фара за мъгла са 3) планчици които контактуват с пистата на стопа. Първо замери с мултицед дали идва ток до самите писти като си на габарит и някой като ти държи стопа и ако всичко е ОК, пробвай да размърдаш държачите както са монтирани в самият стоп да видиш дали няма да светнат, ако не стане, пробвай с други крушки.

Но почти съм сигурен, че проблема ти е в държачите. Детска болест са си при е36.
Ако се окажат държачите можеш да пробваш да протриеш планките със шкурка, както и да ги повдигнеш леко нагоре със отвертка за да контактуват по-добре със стопа.

По темата с крушките да споделя и аз моя опит с проблемите. При мен проблема е че борд компа ми дава грешка в taillight-а (заден габарит предполагам) откакто взех колата. Имаше изгоряла крушка - сменихме я грешката не изчезна. Казаха ми, че грешката може да идва от различни крушки. Онзи ден с един авер седнахме да ги разгледаме и да си поиграем. Оказа се чей най дясната крушка (с двойна жичка) на задния десен стоп е изгоряла. Сменихме я със същата - пак грешка. Опитвахме всякакви варианти. По едно време бяхме прее*али всичко. Габаритите светеха силно колкото за стоп и т.н... :D В края на краищата ги оставихме нещата така, че всичко да свети коректно, но грешката пак я има. Крушките от двете страни са напълно еднакви. Замислих се обаче за фара за мъгла. Само единия стоп ли трябва да има фар за мъгла или и двата? В момента ми свети десния само, като и на двата сме сложили крушки с две жички, ама само десния светва като цъкна копчето за мъгла. Грешката в борд компа си остана. Всичко свети коректно мисля...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Spit-Fire » 31 Яну 2013, 18:02

Ами колега задължително трябва да свети левия. При теб щом свети десния значи светят и 2-та, но имаш някакъв проблем в левия.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 01 Фев 2013, 19:10

Навсякъде стоковите лайсните по колата са ми гладки, освен 3те на задната броня - там са релефни.
Нормално ли е тва или подсказва за сбирщайн ?
:paranoid:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от zafirovp » 03 Фев 2013, 2:04

От колко метра е нормално да ти хваща алармата, когато отключваш колата. Имам една аларма за 50 лв на Форд Ескорт и хваща от 20 метра, тази на компакта струва 300 и хваща от 2 метра. Първо смених батерията, пак същото. :censored:

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от randity » 03 Фев 2013, 12:23

zafirovp написа:От колко метра е нормално да ти хваща алармата, когато отключваш колата. Имам една аларма за 50 лв на Форд Ескорт и хваща от 20 метра, тази на компакта струва 300 и хваща от 2 метра. Първо смених батерията, пак същото. :censored:

Ми моята при компакта хваща от 100 метра. Може самата аларма да е таш@к, а ти само да си се набутал с 300лв. :dunno:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от don_gori » 03 Фев 2013, 14:22

Колеги здравейте искам да попитам преди няколко дена колата започна да прави едни мизерии и се чудя къде се крие проблема.
Та сутрин колата си я паля нормално всичко е наред - обороти , работа на мотора всичко е добре , покарам ли я малко като загрее започва да губи обороти на празен ход , както в движение така и на место. Някак си работи все едно на 3 цилиндъра и целия мотор се тресе. Също така ми направи впечатление , че има доста силна миризма на изгорели газове , което преди го нямаше и то на топъл мотор :roll:
Мотора е М43Б18 - кажете ако проблема е с паразитен въздух кое да проверя да се уверя , че поне не смуче отнякъде въздух.
След това да продължавам другите неща :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tenata » 03 Фев 2013, 14:29

don_gori написа:Колеги здравейте искам да попитам преди няколко дена колата започна да прави едни мизерии и се чудя къде се крие проблема.
Та сутрин колата си я паля нормално всичко е наред - обороти , работа на мотора всичко е добре , покарам ли я малко като загрее започва да губи обороти на празен ход , както в движение така и на место. Някак си работи все едно на 3 цилиндъра и целия мотор се тресе. Също така ми направи впечатление , че има доста силна миризма на изгорели газове , което преди го нямаше и то на топъл мотор :roll:
Мотора е М43Б18 - кажете ако проблема е с паразитен въздух кое да проверя да се уверя , че поне не смуче отнякъде въздух.
След това да продължавам другите неща :roll:


Задължително и направи диагностика, задължително
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Leon » 04 Фев 2013, 11:27

zafirovp написа:От колко метра е нормално да ти хваща алармата, когато отключваш колата. Имам една аларма за 50 лв на Форд Ескорт и хваща от 20 метра, тази на компакта струва 300 и хваща от 2 метра. Първо смених батерията, пак същото. :censored:

Вероятно умишлено е направена така, за да се намали вероятността да бъде сканирана от далече и обезвредена.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 04 Фев 2013, 13:02

Някой колега с насока за севиз за ходова част в Пловдив. Любака в Кючука е зает, а леко бързам?! По принцип съм на В.Априлов някъде наблизо, че нещо адски тропа и скърца отпред. Не е носач, преди 1м. са сменени.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 04 Фев 2013, 14:21

За колата от профила искам да си взема койлове...обаче като ходих да си пазарувам филтри и масла в 1 магазин продавача ми разправяше как имал същата преди време и как на комбито предните амортисьори били по-тънки и как нямало да ми паснат от друга Е36-ца некомби... Аз лично съм скептично настроен към думите му, ама все пак да питам има ли нещо вярно?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook