ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
dicho0o написа:lancerpor написа:Предни амортисьори за голяма биалетка могат ли да се напаснат някак на кола с късата? Понеже си купих окачване преди време и чак сега разбрах че има разлика, а моята кола май е с късата биалетка (09.94г.), а окачването май за другия тип...
Ако твоята кола е с къса биалетка нямаш проблеми с тези амортисьори.Те са за дълга биалетка,но твоята къса си я остави на оригиналното място,само си сложи тези амортисьори и си готов.Сподели мнение как се държат,много ми е интересно,не съм виждал такива до сега.
Те амортисьорите са еднакви, просто в единия случаи биалетката отива от щангата към носача, а в другия - към амортисьора. Твърди се, че когато е към амортисьора, щангата действа по-добре, ето защо М3 са само с дълги биалетки.

- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Мерси много
Иначе амортисьорите ми ги продадоха за някакви койловъри, ама май просто са преправяно кони с успокоителна пружина и над нея рязана от е46. 



- NIKE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 3.02.2008
- Местоположение: Стара Загора/София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328iA
- Мечтае да кара: BMW 6 Gran Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Днес като запалих започна да се чува странен шум като стържене отпред от двигателя.Отидох в един сервиз наблизо и човека ми каза че ролката на климатика е блокирала.Двигателят е M40B16.Аз смятам да си ремонтирам климатика лятото, защото сега не работи.Въпроса ми е дали мога сега да карам без тази ролка ?
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
NIKE написа:Днес като запалих започна да се чува странен шум като стържене отпред от двигателя.Отидох в един сервиз наблизо и човека ми каза че ролката на климатика е блокирала.Двигателят е M40B16.Аз смятам да си ремонтирам климатика лятото, защото сега не работи.Въпроса ми е дали мога сега да карам без тази ролка ?
и моя климатик не работи, свалил съм ремъка , до отстраняване на повредата, няма никакви проблеми. Но съм с М50Б20, при мен ремъка на климатика си е съвсем отделен, незнам при теб как е .


- NIKE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 3.02.2008
- Местоположение: Стара Загора/София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328iA
- Мечтае да кара: BMW 6 Gran Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Един колега ми каза, че мога да махна ремъка и няма да има проблем.
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Това крило - оригинално Мково, ако не се лъжа едно и също ли е за купе и седан или са различни? Мога ли да взема такова от купе и да го сложа на седан без да има модификации...
Spit-Fire написа:Колега нямаш работа при въздуховода.
http://www.gbnetwork.co.uk/bmw/foglight ... racket.jpg
Ей оная ръчка най-долу в ляво на стойката я натискаш навътре и освобождава халогена. Може да пробваш да бръкнеш с някоя тънка отвертка или нож в краен случай.
П.С. Колег, крушките които се доближават до цвета на ксенона струват колкото 2 ксенона ментаци или един хубав, така че няма смисъл.
Не те разбрах къде точно трябва да натисна. Онзи ден го мъчих повече с една отверка от всякъде по ъглите. Опитвах се и с пръсти да дърпам и натискам по ъглите, но не става. Не иска да излезе. Трябва да има пиниз, който пропускам. Даже озарезелих боята на бронята около халогена с тази отверка. Оказа се даже, че имам и резервна крушка само трябва да измисля как да го сваля. А ме и страх да натискам много, че да не го счупя, все пак е стъклен.
raptorxbg написа:NeRoX написа: Що се отнася по-моя въпрос - сигурно наистина има разлика от имитации до имитации. Трябва да видя как светят, за да си преценя. Но тези, които съм виждал ми циганеят. А защо да не сменям крушките, ако ги ползвам по предназначение халогените? Крушките променят качествата им или? Като ефект искам нещо близко до това - http://www.youtube.com/watch?v=PGSKvj-v6Gs . Иначе е с ксенон на халогените тази. Ако има крушки, които светят максимално близко до това би било добре.
Ами въпрос на вкус, на мен лично не ми харесва ефекта от бялата светлина в гъста мъгла (както на големия фар, така и на този за мъгла) и предпочитам жълтата. Фаровете на БМВ-то ми са със ксенон слаган от предишния собственик на 6000К и мисля да мина на 4300К, но не мога да си намеря хубави крушки а боклук който да свети 2 месеца няма да сложа.
Колкото до въпроса ти какви крушки да сложиш разгледай тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0&t=201726 Предполагам, че ако се разровиш в форума ще откриеш и други.
Даде ми един познат такава крушка OSRAM Night Braker и я сложихме на фара, на халогена нямаше как да пробваме...

Надявам се няма да се разсърди, че съм му качил снимката. Дали ние сме пробвали друга крушка, от тази с която е той на снимката (а уж е една и съща) или разлика е другаде засега остава загадка за мен.
zafirovp написа:Някой може ли да ме просветли, къде в София мога да намеря ОРИГИНАЛНИ чистачки Bosch с доста размери в наличност...
Аз си взех от Kaufland някакви тяхно производство - за 7 лева бройката. Имаше и Champion на по 14 лева бройката, но реших да ги пропусна. Видях обаче от тях отзад на описанието, че за E36 големината е 53 и си взех две такива. Като големина пасват идеално малко. Седан е моята обаче, не знам дали има разлика с Compact. И ако трябва да съм честен не съм много доволен. Мен старите ми мажеха и това най-много ме дразнеше, ами и новите ми мажат. На проливен дъжд ги пробвах (където трябва да чистят най-лесно и най-добре) - на вдигане мажат на слизане чистят. Като ми пръска кал и пръскам течност пак ми остават петна в най-долната част. Чак не ми се вярва, че проблема е в тях. Трябва ли да дам 50 лева за чистачки, че да чистят читава?! Да се скапват бързо разбирам, ама при чисто нови да не чистят коректно не ми е нормално...
bundri написа:Реших да си купя нова придобивка.И се спрях на БМВ но немога да решя кое и реших да ви посетя. Въпросамие кое от 318 тдс 90кс 98г и 325 тд 115кс 97г е по добре да взема. Интересуваме двигател и разход.Че в главата вече съм така![]()
![]()
Когато избирах моята се интересувах от дизелите и чух предимно лоши коментари. Трудно да се намери читава имайки предвид годините и километрите, които са изминати с тях. А поддръжката на дизел по принцип си е по-скъпа. 318tds-а обаче определено ще е по-добър избор според мен. Икономия на гориво ще усетиш, а и ще е по-лесен за поддръжка. Кой ще е по-здрав обаче, трябва да отговоря хора, които ги карат тези мотори. И все пак бих препоръчал бензин с хубав газон инжекцион, ако ще е Е36. Успех в избора!

ogata написа:Spit-Fire написа:Да от старите стопове са ама каква да им е разликата като стоповете са еднакви?
Първоначално подкарах мигачите и вътрешните секции на габарита. Светлините на задна работят. Външните секции на габарита не работят и 2-те, както и единия стоп.
Начи определено "чашката" на левия габарит на левия фар е различна, защото крушката вътре е с две жички, тъй като втората - това ти е задният фар за мъгла.
Самата чашка има две (на фара за мъгла са 3) планчици които контактуват с пистата на стопа. Първо замери с мултицед дали идва ток до самите писти като си на габарит и някой като ти държи стопа и ако всичко е ОК, пробвай да размърдаш държачите както са монтирани в самият стоп да видиш дали няма да светнат, ако не стане, пробвай с други крушки.
Но почти съм сигурен, че проблема ти е в държачите. Детска болест са си при е36.
Ако се окажат държачите можеш да пробваш да протриеш планките със шкурка, както и да ги повдигнеш леко нагоре със отвертка за да контактуват по-добре със стопа.
По темата с крушките да споделя и аз моя опит с проблемите. При мен проблема е че борд компа ми дава грешка в taillight-а (заден габарит предполагам) откакто взех колата. Имаше изгоряла крушка - сменихме я грешката не изчезна. Казаха ми, че грешката може да идва от различни крушки. Онзи ден с един авер седнахме да ги разгледаме и да си поиграем. Оказа се чей най дясната крушка (с двойна жичка) на задния десен стоп е изгоряла. Сменихме я със същата - пак грешка. Опитвахме всякакви варианти. По едно време бяхме прее*али всичко. Габаритите светеха силно колкото за стоп и т.н...

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ами колега задължително трябва да свети левия. При теб щом свети десния значи светят и 2-та, но имаш някакъв проблем в левия.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Навсякъде стоковите лайсните по колата са ми гладки, освен 3те на задната броня - там са релефни.
Нормално ли е тва или подсказва за сбирщайн ?
Нормално ли е тва или подсказва за сбирщайн ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
От колко метра е нормално да ти хваща алармата, когато отключваш колата. Имам една аларма за 50 лв на Форд Ескорт и хваща от 20 метра, тази на компакта струва 300 и хваща от 2 метра. Първо смених батерията, пак същото.

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
zafirovp написа:От колко метра е нормално да ти хваща алармата, когато отключваш колата. Имам една аларма за 50 лв на Форд Ескорт и хваща от 20 метра, тази на компакта струва 300 и хваща от 2 метра. Първо смених батерията, пак същото.![]()
Ми моята при компакта хваща от 100 метра. Може самата аларма да е таш@к, а ти само да си се набутал с 300лв.

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги здравейте искам да попитам преди няколко дена колата започна да прави едни мизерии и се чудя къде се крие проблема.
Та сутрин колата си я паля нормално всичко е наред - обороти , работа на мотора всичко е добре , покарам ли я малко като загрее започва да губи обороти на празен ход , както в движение така и на место. Някак си работи все едно на 3 цилиндъра и целия мотор се тресе. Също така ми направи впечатление , че има доста силна миризма на изгорели газове , което преди го нямаше и то на топъл мотор
Мотора е М43Б18 - кажете ако проблема е с паразитен въздух кое да проверя да се уверя , че поне не смуче отнякъде въздух.
След това да продължавам другите неща
Та сутрин колата си я паля нормално всичко е наред - обороти , работа на мотора всичко е добре , покарам ли я малко като загрее започва да губи обороти на празен ход , както в движение така и на место. Някак си работи все едно на 3 цилиндъра и целия мотор се тресе. Също така ми направи впечатление , че има доста силна миризма на изгорели газове , което преди го нямаше и то на топъл мотор

Мотора е М43Б18 - кажете ако проблема е с паразитен въздух кое да проверя да се уверя , че поне не смуче отнякъде въздух.
След това да продължавам другите неща

- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
don_gori написа:Колеги здравейте искам да попитам преди няколко дена колата започна да прави едни мизерии и се чудя къде се крие проблема.
Та сутрин колата си я паля нормално всичко е наред - обороти , работа на мотора всичко е добре , покарам ли я малко като загрее започва да губи обороти на празен ход , както в движение така и на место. Някак си работи все едно на 3 цилиндъра и целия мотор се тресе. Също така ми направи впечатление , че има доста силна миризма на изгорели газове , което преди го нямаше и то на топъл мотор![]()
Мотора е М43Б18 - кажете ако проблема е с паразитен въздух кое да проверя да се уверя , че поне не смуче отнякъде въздух.
След това да продължавам другите неща
Задължително и направи диагностика, задължително


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
zafirovp написа:От колко метра е нормално да ти хваща алармата, когато отключваш колата. Имам една аларма за 50 лв на Форд Ескорт и хваща от 20 метра, тази на компакта струва 300 и хваща от 2 метра. Първо смених батерията, пак същото.![]()
Вероятно умишлено е направена така, за да се намали вероятността да бъде сканирана от далече и обезвредена.
Never mistake motion for action...
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой колега с насока за севиз за ходова част в Пловдив. Любака в Кючука е зает, а леко бързам?! По принцип съм на В.Априлов някъде наблизо, че нещо адски тропа и скърца отпред. Не е носач, преди 1м. са сменени.
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За колата от профила искам да си взема койлове...обаче като ходих да си пазарувам филтри и масла в 1 магазин продавача ми разправяше как имал същата преди време и как на комбито предните амортисьори били по-тънки и как нямало да ми паснат от друга Е36-ца некомби... Аз лично съм скептично настроен към думите му, ама все пак да питам има ли нещо вярно?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани