ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 24 Яну 2013, 15:43

Не съм сигурен, че точно тук е мястото за моя въпрос...
Трябва ми стругар в София (Св. Троица, Илинден, Красна Поляна най-добре) за да ми направи фланец/подложка, за да се изнесе волана още малко към шофьора. Дебелина ~20mm. Общо взето като фланците за главина, но ще се ползва за волан.
Също така приемам и други решения/вариянти по въпроса.
:bchug:

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от randity » 24 Яну 2013, 18:50

Колеги, няк'ви идеи. Сутрин като е студен мотора като натисна клаксона и нъцки, не свири. Треа да го натисна няколко пъти и тогава свирва ? К'во му става ?
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 24 Яну 2013, 18:58

Махни воланя и намажи пистата и четката с медна грес или друг контактен лубрикант в НЕтечно състояние. Не ползвай спрейове, защото от топлото стават още по-течни и другата зима пак няма да имаш бибитка.
Изображение

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от randity » 24 Яну 2013, 19:07

err0r написа:Махни воланя и намажи пистата и четката с медна грес или друг контактен лубрикант в НЕтечно състояние. Не ползвай спрейове, защото от топлото стават още по-течни и другата зима пак няма да имаш бибитка.

Златен си :bchug:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 24 Яну 2013, 19:13

Графитената грес също върши работа. В компютърните магазини се продават едни малки разфасовки (20 гр) под формата на спринцовка. Ползва се за по-добро контактуване на процесора и охлаждащия го радиатор. Даже няма да се омажеш до ушите при нанасянето.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 25 Яну 2013, 2:06

Имам един малко глупав въпрос, но това ми е първата кола със задно предаване. Последните дни ми прави впечатление, че при тръгване на първа предавка с отпускане на съединителя колата почва да подскача, усеща се като бутане отзад. Проблема в мен и в мокрото време ли е или е в задния мост?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 302
Регистриран на: 22.07.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320d facelift

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от acidburn-525tds » 25 Яну 2013, 10:28

Колеги имам следния проблем. Отивам до бензиностанцията със светнала червена лампа, зареждам до "горе" и на 25 литра пистолета за горивото спира. Качвам се в колата и стрелката е на 1/2. От както съм купил колата, повече литри не мога да вкарам в резервоара. Да не би да е запушен нещо резервоара? Колата е E36 '98 318tds M41D17 compact

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 4.01.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
Детайли за колата: шест цилиндров звяр

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от NoMoreRules » 25 Яну 2013, 11:25

acidburn-525tds написа:Колеги имам следния проблем. Отивам до бензиностанцията със светнала червена лампа, зареждам до "горе" и на 25 литра пистолета за горивото спира. Качвам се в колата и стрелката е на 1/2. От както съм купил колата, повече литри не мога да вкарам в резервоара. Да не би да е запушен нещо резервоара? Колата е E36 '98 318tds M41D17 compact

Явно ти пълни само едната половина от резервоара,и не прехвърля в другата половина.
Изображение
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 20.08.2011
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: Bmw e36 m3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dom1nus » 25 Яну 2013, 13:04

какви пружини бихте ми препоръчали за стоково окачване на е36, искам да я смъкна още
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 25 Яну 2013, 15:56

М техник
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.01.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RadoslavR » 25 Яну 2013, 16:28

Извинявайте за глупавия въпрос , но искам да попитам защо е36 2.5 е 192к.с а е36 2.8 е 193 к.с .Мерси предварително .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 25 Яну 2013, 18:12

RadoslavR написа:Извинявайте за глупавия въпрос , но искам да попитам защо е36 2.5 е 192к.с а е36 2.8 е 193 к.с .Мерси предварително .

Защото 2.5 е 240 н.м , а 2.8 е 280 н.м :winky:

Какъв по-точно ти е въпроса ?
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.01.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RadoslavR » 25 Яну 2013, 18:23

Въпросът ми е , защо са еднакви конски сили , а единият двигател е с 300 кубически сантиметра по-голям ?

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 25 Яну 2013, 18:49

Максималната мощност (конските сили) се развиват в определен работен диапазон, в който засмукването, изгарянето и изпускането са най-добри. Основният проблем при М52 е, че е с по-тесни всмукатели, което автоматично означава редуциране на максималната мощност, защото количеството засмукан въздух за единица време не е достатъчно за повече к.с. От друга страна тесните всмукатели засилват въздуха с повече, от където идва по-големият въртящ момент, идващ от по-ниски обороти.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 25 Яну 2013, 19:03

err0r написа: Основният проблем при М52 е, че е с по-тесни всмукатели, което автоматично означава редуциране на максималната мощност, защото количеството засмукан въздух за единица време не е достатъчно за повече к.с.

Което разбира се е поправимо със една лека инвестиция и съботно-неделна заигравка свързана с подмяна на всмукателният колектор от правилният мотор, дросел и ремап, ако е чак такава греда в очите на каращият :roll:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook