ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не съм сигурен, че точно тук е мястото за моя въпрос...
Трябва ми стругар в София (Св. Троица, Илинден, Красна Поляна най-добре) за да ми направи фланец/подложка, за да се изнесе волана още малко към шофьора. Дебелина ~20mm. Общо взето като фланците за главина, но ще се ползва за волан.
Също така приемам и други решения/вариянти по въпроса.

Трябва ми стругар в София (Св. Троица, Илинден, Красна Поляна най-добре) за да ми направи фланец/подложка, за да се изнесе волана още малко към шофьора. Дебелина ~20mm. Общо взето като фланците за главина, но ще се ползва за волан.
Също така приемам и други решения/вариянти по въпроса.

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, няк'ви идеи. Сутрин като е студен мотора като натисна клаксона и нъцки, не свири. Треа да го натисна няколко пъти и тогава свирва ? К'во му става ?
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Махни воланя и намажи пистата и четката с медна грес или друг контактен лубрикант в НЕтечно състояние. Не ползвай спрейове, защото от топлото стават още по-течни и другата зима пак няма да имаш бибитка.

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
err0r написа:Махни воланя и намажи пистата и четката с медна грес или друг контактен лубрикант в НЕтечно състояние. Не ползвай спрейове, защото от топлото стават още по-течни и другата зима пак няма да имаш бибитка.
Златен си

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Графитената грес също върши работа. В компютърните магазини се продават едни малки разфасовки (20 гр) под формата на спринцовка. Ползва се за по-добро контактуване на процесора и охлаждащия го радиатор. Даже няма да се омажеш до ушите при нанасянето.

- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Имам един малко глупав въпрос, но това ми е първата кола със задно предаване. Последните дни ми прави впечатление, че при тръгване на първа предавка с отпускане на съединителя колата почва да подскача, усеща се като бутане отзад. Проблема в мен и в мокрото време ли е или е в задния мост?
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги имам следния проблем. Отивам до бензиностанцията със светнала червена лампа, зареждам до "горе" и на 25 литра пистолета за горивото спира. Качвам се в колата и стрелката е на 1/2. От както съм купил колата, повече литри не мога да вкарам в резервоара. Да не би да е запушен нещо резервоара? Колата е E36 '98 318tds M41D17 compact
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
acidburn-525tds написа:Колеги имам следния проблем. Отивам до бензиностанцията със светнала червена лампа, зареждам до "горе" и на 25 литра пистолета за горивото спира. Качвам се в колата и стрелката е на 1/2. От както съм купил колата, повече литри не мога да вкарам в резервоара. Да не би да е запушен нещо резервоара? Колата е E36 '98 318tds M41D17 compact
Явно ти пълни само едната половина от резервоара,и не прехвърля в другата половина.
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- dom1nus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 20.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: Bmw e36 m3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
какви пружини бихте ми препоръчали за стоково окачване на е36, искам да я смъкна още

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Извинявайте за глупавия въпрос , но искам да попитам защо е36 2.5 е 192к.с а е36 2.8 е 193 к.с .Мерси предварително .
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
RadoslavR написа:Извинявайте за глупавия въпрос , но искам да попитам защо е36 2.5 е 192к.с а е36 2.8 е 193 к.с .Мерси предварително .
Защото 2.5 е 240 н.м , а 2.8 е 280 н.м

Какъв по-точно ти е въпроса ?


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Въпросът ми е , защо са еднакви конски сили , а единият двигател е с 300 кубически сантиметра по-голям ?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Максималната мощност (конските сили) се развиват в определен работен диапазон, в който засмукването, изгарянето и изпускането са най-добри. Основният проблем при М52 е, че е с по-тесни всмукатели, което автоматично означава редуциране на максималната мощност, защото количеството засмукан въздух за единица време не е достатъчно за повече к.с. От друга страна тесните всмукатели засилват въздуха с повече, от където идва по-големият въртящ момент, идващ от по-ниски обороти.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
err0r написа: Основният проблем при М52 е, че е с по-тесни всмукатели, което автоматично означава редуциране на максималната мощност, защото количеството засмукан въздух за единица време не е достатъчно за повече к.с.
Което разбира се е поправимо със една лека инвестиция и съботно-неделна заигравка свързана с подмяна на всмукателният колектор от правилният мотор, дросел и ремап, ако е чак такава греда в очите на каращият



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани