Малко Upgrade в моята кола.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от shiko » 01 Апр 2013, 19:00

моята е с металните колектори и няма дебитомер,а е38-39 всичките са с пласмасовия колектор и са с дебитомери.така че на моята май няма да стане,но на по новите може да се пробва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от baitun » 02 Апр 2013, 20:43

Ок, става въпрос за бензинова кола ще стане ли химията с монтиране на различни съпротивления на отделните проводници на бутоните/явно ще се сваля буксата на лоста да проверя и да направя проби, само дето нямам волан с мулти за сега/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 03 Апр 2013, 7:37

baitun написа:Ок, става въпрос за бензинова кола ще стане ли химията с монтиране на различни съпротивления на отделните проводници на бутоните/явно ще се сваля буксата на лоста да проверя и да направя проби, само дето нямам волан с мулти за сега/


Няма да стане!
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от bmw325tds » 03 Апр 2013, 7:48


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от shiko » 03 Апр 2013, 14:13

stony1 написа:
baitun написа:Ок, става въпрос за бензинова кола ще стане ли химията с монтиране на различни съпротивления на отделните проводници на бутоните/явно ще се сваля буксата на лоста да проверя и да направя проби, само дето нямам волан с мулти за сега/


Няма да стане!


мисля че лосчето за бензин или дизел са еднакви.само че при дизела лосчето се свързва директно на компютъра на мотора,а при бензинката си има отделен модул с жило и т.н.така че би трябвало и при бензина да стане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от bmw325tds » 03 Апр 2013, 15:36

shiko написа:...мисля че лосчето за бензин или дизел са еднакви...
Не не са еднакви!
shiko написа:...само че при дизела лосчето се свързва директно на компютъра на мотора,а при бензинката си има отделен модул с жило...
Не е само модула.

Дал съм линк по-горе. Не пълнете немата с глупости!

Моля модератора да разчисти темата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 22 Апр 2013, 19:58

Нека да поизтупам малко темата от прахоляка. Следващите няколко снимки са от един проект в Е36, които е продължение на темата "MID или IRIS в Е36".
След като дълго време търсих помощ за разкодиране на MID или IRIS и все удрях на камък, се взех в ръце, извиках неволята на помощ и чудо - вече имам работещ MID и работещ IRIS в моето Е36. Понеже и двата модула са достатъчно големи и няма място в Е36 където да се поберат без преправяне се наложи да преработим един MID. Малко го разделихме на части, после го посъединихме и накрая се получи ето това. Останалата част, предполагам се досещате, че е на тавана.
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 22 Апр 2013, 20:23

Преди да се получи готовия детайл от предния пост минахме през доста етапи. Ето снимки на един модул, който е резултат от обединяване на две парчета от MIDa.
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 330d touring
Мечтае да кара: РК-1

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от ник » 28 Апр 2013, 20:32

Продължение след празниците,нали??? :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 28 Апр 2013, 20:48

ник написа:Продължение след празниците,нали??? :mhihi:


Днес трябваше да направим малко снимки от тестовете на системата. Особено добре стои касетофона от Е38 в Е36. Жалко, че нямах свободна ръка да държа апарата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 29 Апр 2013, 22:12

Малко развитие по темата:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение
Касетофонът от Е38 работи само с MID, управлява стандартния чейнджър на Е36 и се управлява от мулти волан. Към така изградената система може да бъде свързан и телефон. Това ще стане след празниците.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 24.05.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60
Детайли за колата: 523i 06'

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Диан » 30 Апр 2013, 10:16

Дискотеката е станала страхотно :yes:
Направо ме изпълва, като гледам прогреса :bowdown:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 30 Апр 2013, 10:19

Докато колегата се радва на новата придобивка и планира кога ще му разглобим колата, за да подменим окабеляването за телефон с такова от Е38 или Е39, аз си намерих занимание за около седмица. В някой от предишните си постове бях споменал, че разработвам модул за управления на различни глезотийки по колата. На практика проектирах нещо като втори комфорт модул, който работи както независимо от сток модула, така и съвместно с него. Дълго време търсих, кой може да ми направи печетната платка и след като преди около месец открих една пловдивска фирма, им изпратих в електронен вариант формата на това, което искам да ми изработят. Хората са професионалисти и много коректни и днес ме зарадваха с дългоочакваната платка.
Изображение
Понеже не успях да намеря мой пост с обяснение точно какво прави този модул, а може и да съм го подминал ето едно кратко описание:

Central body electronic module II (comfort module II)

Втори комфорт модул с разнообразни функции.
1. управлява бутона за аварийните от Е46.
2. управлява бутона за „child safety” функцията. За тази функция се използва десния бутон от снимката.
E46 Hazard Button.jpg

3. управлява бутона за превключва на управлението на автопилота.
Cruise Control Switch.jpg

4. управлява задните стъкла, както от бутоните на централната конзола, така и от бутоните на задните врати. Фунция „автоматично вдигане”.
5. управлява всички стъкла едновременно.
convertible switch.JPG

6. проверява температурата в купето при отключване и при tºC≥25º автоматично сваля четирите стъкла. Тази температура може да се зададе по-голяма или по-малка.
7. има отворен вход за сензор за дъжд – блокира свалянето на стъклата при отключване независимо от температурата в купето ако вали дъжд.
8. задейства индикацията за нивото на течността за измиване на предното стъкло и фаровете.
9. преобразува сигнала от лостчето на темпомата за бензинов двигател в сигнал за дизелов двигател
10. включва късите светлини и габаритите след стартирането на двигателя. Има вариант за дневни светлини с използване на дългите светлини на 30%, но след като си монтирах сток DRL, се отказах да доразработя тази чат от електрониката. въпреки това, предвидих място на платката за добавяне на такъв модул.
Характеристики:
Модулът е проектиран така, че след изгасяне на двигателя на колата и изваждане на контактният ключ остава активен в продължение на 15 минути. Ако в този период се наложи да се включат аварийните светлини, модулът остава активен до тяхното изключване. При подаване на контакт, модулът е постоянно активен.
Функцията за автоматично сваляне на стъклата при температура в купето tºC≥25º се активира с отключването на колата, като се използва сигнала за отключване от основния комфорт модул на автомобила. Захранването, осигуряващо тази функция е активно 1-1,5 минути. Ако в рамките на този период се постави контактният ключ и се даде на контакт, захранването се деактивира. С изключването на контакта, схемата е готова за активиране.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна stony1 на 02 Фев 2015, 9:59, променена общо 2 пъти
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 30 Апр 2013, 10:21

Диан написа:Дискотеката е станала страхотно :yes:
Направо ме изпълва, като гледам прогреса :bowdown:


Той тепърва продължава. След като подкарах MID и IRIS в моята кола, започвам да си правя рамката за дисплея. Дори днес ме зарадваха от Bova Car, че са ми пристигнали частите. Остава само да режа и лепя и да се отбия до една фирма за лазерно рязане, за да ми оформят лицевия панел на бъдещата ми придобивка.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от b00st » 30 Апр 2013, 14:26

Много хубаво е станала централната конзола, но този head unit е с касетка :confused:
Управлява ли чейнджър поне?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook