ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: atlantis blue

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Challenger » 02 Яну 2013, 21:13

За компакт - някой знае ли как се сваля пластмасата, която покрива вътрешната част на багажника.. видях 2 болта и 2 щипки, които изобщо не помръдват..

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от randity » 02 Яну 2013, 22:53

И пак за компакт. Нормално ли е да не могат да се пуснат халогените като колата е само на габарити ? Включвам късите, халогените светкат, изключвам късите и халогените гаснат :kuku: :kuku:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 02 Яну 2013, 23:43

randity написа:И пак за компакт. Нормално ли е да не могат да се пуснат халогените като колата е само на габарити ? Включвам късите, халогените светкат, изключвам късите и халогените гаснат :kuku: :kuku:

Аз съм същия..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от NeRoX » 03 Яну 2013, 1:50

HowDouWantit написа:Едва ли някой ще напише точния процес на ревизиране на шпера ,даже мисля ,че имаше тема някъде ,но все пак ,фрикционни дискове ,огледални и лагери ,поне аз не се сещам за нещо друго :)

Фрикциони и огледални колега от дрифтинга мисля ,че продаваше ,перформънс такива ,и Алекс матрикс мисля ,че беше писал ,как се прави шпера да е с повече lock по спомен около 40 %

Чак информация за целия процес надали ще ми трябва, защото сам няма да мога да го ревизирам така или иначе. :D По-скоро ми трябва информация какво трябва да се сменя като части, но ти ми ги изброи. То предполагам, че като се отвори самия шпер и ще се разбере дали трябва всичките тези дискове и лагери да се сменят или само някои от тях за износени. Да попитам и в такъв случай в какво се изразява разликата перформънс варианта на тези части и нормалните такива. А до модифициране на лока до 40% мисля, че няма нужда да се стига. Аз съм с оригинален шпер от завода. Във екстрите от VIN-а си го има. 25% lock пише. Не знам с какво предавателно число трябва да е, но се води голяма прасе мисля.

ogata написа:
HowDouWantit написа:но все пак ,фрикционни дискове ,огледални и лагери ,поне аз не се сещам за нещо друго :)

И масло 75W140 :yes:

За повече лок си трябва голямо прасе, че малките раждат седмачета :mhihi:

Такова малко сложих когато обслужвах колата преди 2 месеца. Проблема е че преди мен не са слагали такова масло явно. Сигурно им се е сторило скъпо и в резултат на което шпер нямам... :D

Също и някакви ориентировъчни суми биха ми били полезни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 03 Яну 2013, 1:57

NeRoX написа:Също и някакви ориентировъчни суми биха ми били полезни.

Ревизията излиза колкото още един шпер в читаво състояние ;)
Но пък си заслужава :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от edimen » 03 Яну 2013, 21:51

Един бърз въпрос колеги, на 16" джанти ще станат ли 325мм или 315мм дискове, че не ми се кара на 17ки твърдо ще вози?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от No0k » 04 Яну 2013, 0:17

edimen написа:Един бърз въпрос колеги, на 16" джанти ще станат ли 325мм или 315мм дискове, че не ми се кара на 17ки твърдо ще вози?


Колега, прочети последните 3 мнения на тази тема
viewtopic.php?f=103&t=318893&start=30

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от edimen » 04 Яну 2013, 1:37

Мерси за линка колега! Значи М-кови да са, обаче интересно е как да разбера на кои джанти ще влезе на кои не, поне някой ако знае няколко сигурни style-а 16" на които ще станат?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 1.6i м43б16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от aliays » 04 Яну 2013, 12:11

Здравейте колеги, вчера дясната част на облегалката шофьорската седалка се счупи или откачи, та въпроса ми е как се сваля пласмасовия гръб за да видя какво е положението, и дали подлежи на ремонт, иде реч за седан 96г. Благодаря ви прдварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от burnou7 » 04 Яну 2013, 18:35

Колеги,трябва да дам ток през плюса дето е до двигателя,въпроса ми е къде трябва да закача минуса :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dan-dam » 04 Яну 2013, 18:52

burnou7 написа:Колеги,трябва да дам ток през плюса дето е до двигателя,въпроса ми е къде трябва да закача минуса :bowdown:

На маса. За болта на амортисьора на бомбето примерно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 04 Яну 2013, 19:46

burnou7 написа:Колеги,трябва да дам ток през плюса дето е до двигателя,въпроса ми е къде трябва да закача минуса :bowdown:

За навсякъде където ти хареса и се хваща магнит дето не пада :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от No0k » 04 Яну 2013, 23:33

burnou7 написа:Колеги,трябва да дам ток през плюса дето е до двигателя,въпроса ми е къде трябва да закача минуса :bowdown:


По-добре закачи щипката за петата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от lancerpor » 05 Яну 2013, 14:44


М52B20 без клима няма парно. Само на първа и втора степен духа при високи обороти. При ниски го няма никакво. Колата е с газов инжекцион. Загрява си нормално и стрелката си седи на 1мм след средата. На извънградско при пускане по енерция на скорост стрелката минава преди средата (изстива леко). С нов радиатор съм. Водна помпа и термостат са изключени като заподозрени. Смених и клапана на парното и пак същата работа. Обезвъздушена е на 100%, нивото на антифриза не се мени. Убива ме тази кола вече, моля дайте съвет!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dan-dam » 05 Яну 2013, 18:30

lancerpor написа:
М52B20 без клима няма парно. Само на първа и втора степен духа при високи обороти. При ниски го няма никакво. Колата е с газов инжекцион. Загрява си нормално и стрелката си седи на 1мм след средата. На извънградско при пускане по енерция на скорост стрелката минава преди средата (изстива леко). С нов радиатор съм. Водна помпа и термостат са изключени като заподозрени. Смених и клапана на парното и пак същата работа. Обезвъздушена е на 100%, нивото на антифриза не се мени. Убива ме тази кола вече, моля дайте съвет!

Защо изключваш водна помпа. Това, че духа топло на високи обороти говори за не добра циркулация на водата, иначе казано некоректно работеща водна помпа.
ПП. При Е36 има ли допълнителна ел помпа при клапаните за парното? :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook