м52 със зверски разход на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
разбрах те
еми евала отново за поста !
радвам се, че все още има хора като тебе дето да пиша интересни неща, които не висят във ювъздуха а са подкрепени с опит и обяснения

еми евала отново за поста !
радвам се, че все още има хора като тебе дето да пиша интересни неща, които не висят във ювъздуха а са подкрепени с опит и обяснения

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
От казаното до тук аз изключвам Възможноста за схемата с картерните газове защото когато проблема е там при пвървоначално палене колата не пуши и дори не замирисва на масълце а пропушва след някоя резачка след което когато изфорсираш и се оправя!
при мен (аз го имам проблема с тия картерни газове) може да ми изхарчи литър на седмица а може и 2 месеца да не барне въобще масълце
и аз нямам зацапани свещи на нито един цилиндър
Така че напълно изключвам версия номер 1 на Изрода
Остават Версия номер 2 и 3
За версия 2 има лесен тест
засилваш колата по някакъв баир надолу да речем със около 80-на 4-та или 5-та просто двигателя трябва да е на по високи обороти без да му се подава газ и при създаващия се вакум в него след като дросела е затворен единственото място от където може да засмуче каквото и да е а в случая това си е само масълце си остават Вложките , и така тя си засмуква по малко масълце и да речем за 200-300 метра дори няма да пропуши отзад но веднага след това освобожравате от скорост и давате газ поне до 3500 тогава каквото се е насъбрало от вложките излиза под формата на яко дим през азпуха и след 2-3 изфорсирвания спира този признак си е на 100% вложки
Теста се прави на топъл мотор
Версия номер 3 лично моя и нежелателна е тотално свършил мотор на който дори никасила го няма
НО всичко това са си теории и мотора трябва да се погледне от майстори желателно специалист който знае какво прави !!!
при мен (аз го имам проблема с тия картерни газове) може да ми изхарчи литър на седмица а може и 2 месеца да не барне въобще масълце

и аз нямам зацапани свещи на нито един цилиндър

Така че напълно изключвам версия номер 1 на Изрода

Остават Версия номер 2 и 3
За версия 2 има лесен тест

Теста се прави на топъл мотор

Версия номер 3 лично моя и нежелателна е тотално свършил мотор на който дори никасила го няма

НО всичко това са си теории и мотора трябва да се погледне от майстори желателно специалист който знае какво прави !!!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
DREminem написа:а възможно ли е всички тези терзания да са заради клапана за картерни газове, само свещите ме притесняват, че се цапат и те ...
ми възможно е, и е доста вероятно, аз за какво вече 4-ти път ти пиша да го провериш, при мен беше почти съъщото само че беше към 1,5л. на 1000км. смених го, почистих маркуча от главата към филтъра и всичко ОК. Пък и ако ти работи колата при отворена капачка на маслото значи 100% е клапана или маркуча - те водят към колекторите и ако не са запушени двигатела почва да дърпа въздух от отворената капачка и гасне, ако са запушени съответно няма разлика при отворена и затворена капачка. Не са невъзможни и други проблеми, но аз бих започнал с това.
Успех.
PS: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=113348
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Става дума за ето този клапан нали?
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/f/3.png
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/f/3.png
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
M42 има сходен клапан, но на друго място (n.11)
Имам сходно пресъскване при гасене, имам леко тресене на мотора, което ме дразни, докато тампоните на двигателя са перфектни. При първото масло беше изгорила известно количество, това масло не го пипа...
Ще пробвам при загрял двигател да отворя тапата и да видя дали ще има разлика. Стана ми интересно наистина.
Преди години едно MB E500 тресеше доста, а нямаше никакви проблеми. Не знам какво се оказа. Моя двигател работи отлично, но това претрисване при тихи обороти и замисляне докато е студена колата ме дразни.

Имам сходно пресъскване при гасене, имам леко тресене на мотора, което ме дразни, докато тампоните на двигателя са перфектни. При първото масло беше изгорила известно количество, това масло не го пипа...
Ще пробвам при загрял двигател да отворя тапата и да видя дали ще има разлика. Стана ми интересно наистина.
Преди години едно MB E500 тресеше доста, а нямаше никакви проблеми. Не знам какво се оказа. Моя двигател работи отлично, но това претрисване при тихи обороти и замисляне докато е студена колата ме дразни.
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Аз смених клапана за картерните газове и съм писал подробно в темата в подфорума Е39.
Колега отвори капачката на маслото и виж какво ще стане, ако двигателя загасне, значи тоя клапан работи. Пробвай това с капачката и на загрят и на студен двигател. Ако обаче и в двата случая двигателя продължи да работи и само леко започена да претриса и прекъсва, но не гасне значи тоя клапан е за смяна. Точно какт ое писал spacepl
Колега отвори капачката на маслото и виж какво ще стане, ако двигателя загасне, значи тоя клапан работи. Пробвай това с капачката и на загрят и на студен двигател. Ако обаче и в двата случая двигателя продължи да работи и само леко започена да претриса и прекъсва, но не гасне значи тоя клапан е за смяна. Точно какт ое писал spacepl
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Е добре де при моя м42 има доста осезаема промяна в работата но не изгасва, и при мене ли е за смяна значи тоя клапан
Аз проблеми не забелязвам да има ма верно от време на време ми изчезва по литър масло безследно и изведнъж 


- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
стан написа:Е добре де при моя м42 има доста осезаема промяна в работата но не изгасва, и при мене ли е за смяна значи тоя клапанАз проблеми не забелязвам да има ма верно от време на време ми изчезва по литър масло безследно и изведнъж
При М42 е малко по различно , имат го подобен клапан но там като стане проблем с въпросния клапан мотора почва да претръсва на място и има лека промяна в пауара
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Точно сега като се замисля тия неща ги има и на моменти почва да гори и да не върви, но разликата е толкова минимална че едва се забелязва 

74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани