Настройване на обороти

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 21 Май 2008, 1:22

стан написа:А между другото и аз знам че това с натягането на жилото е временно закърпване и оборотите се регулират от ЕКУ-то :idea:

Ето как се чисти при М42
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=454501

Ето и при М50

http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php

За М43 не можах да намеря нищо но едва ли е различно

За този М42 е Т образно моторчето. Моето е L и е зад, а не под колекторите, което олеснява свалянето му. Явно има разлика някаква :)
Изображение
Деба тия дърти кочини!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 22 Май 2008, 11:04

колеги а възможно ли е тази неравномерна работа при ниските обороти да се получи при махане на акумулатора и последвала грешка в комщютъра. някой ми беше споменал че двигателя не можел да си запомни режимите на работа след махане на акумулатора...дали е така и как може да се поправи това?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 22 Май 2008, 11:54

taba4ko написа:колеги а възможно ли е тази неравномерна работа при ниските обороти да се получи при махане на акумулатора и последвала грешка в комщютъра. някой ми беше споменал че двигателя не можел да си запомни режимите на работа след махане на акумулатора...дали е така и как може да се поправи това?




След 40-50км всичко ще си дойде на мястото просто компа се рества. Спокойно си карай сега. Аз моя като го свалям след това оборотите ходят надоло нагое, дори повече върви малко и си погорява поевчко. След 40-50 км всичко си идва на мястото. Взима си данните отново!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook