Настройване на обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
стан написа:А между другото и аз знам че това с натягането на жилото е временно закърпване и оборотите се регулират от ЕКУ-то![]()
Ето как се чисти при М42
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=454501
Ето и при М50
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php
За М43 не можах да намеря нищо но едва ли е различно
За този М42 е Т образно моторчето. Моето е L и е зад, а не под колекторите, което олеснява свалянето му. Явно има разлика някаква

Деба тия дърти кочини!
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
колеги а възможно ли е тази неравномерна работа при ниските обороти да се получи при махане на акумулатора и последвала грешка в комщютъра. някой ми беше споменал че двигателя не можел да си запомни режимите на работа след махане на акумулатора...дали е така и как може да се поправи това?

- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
taba4ko написа:колеги а възможно ли е тази неравномерна работа при ниските обороти да се получи при махане на акумулатора и последвала грешка в комщютъра. някой ми беше споменал че двигателя не можел да си запомни режимите на работа след махане на акумулатора...дали е така и как може да се поправи това?
След 40-50км всичко ще си дойде на мястото просто компа се рества. Спокойно си карай сега. Аз моя като го свалям след това оборотите ходят надоло нагое, дори повече върви малко и си погорява поевчко. След 40-50 км всичко си идва на мястото. Взима си данните отново!
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани